manga_preview
Boruto TBV 09

NEW life Ziky Ac Yanto 01

A je tu 1.DÍLEK!

"Crrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!" Ozvalo se hlasité řinčení černo-fialově zbarveného mobilu, polepeného zezadu samolepkamy vlků a gepardů. Mobil ležel na nočním stoulku vedle postele, téř černo-fialové a z povlečením, na kterém jsou vyšity obrázky vlků a gepardů. V této posteli ležela dívka. Byla celá zahalena peřinou, jen pár pramínků černých, dlouhých, velice lesklých a celkově krásných vlsů vykukovalo z dívčinina úkrytu. Znovu ten stršlivý zvuk, který se jí přez citlivé uši dostával do mozku a do nervů. Z pod peřiny se ozvlo slaboulinké vzdychnutí a zaúpění a peřina se nepatrně pohla. "Crrrrrrrrrrrrrrrrr!" Se opět ozvalo a teď už toho dívka měla dost. Peřina byla v mžiku na zemi a mobil ležel přepůlený a utichlý na tom samém stolku. Dívka, která měla ty krásné vlasy, měla též černé, hluboké oči. Jejich černota se přelila i přes bělmo, kterému by se teď dalo říkat čermo. Bylo jí kolem 14/15 a na sobě měla černé kimono s fialovým páskem, na kterém se jí z rychlých pohybů bimbala malá věc v podobě přesýpacích hodin, ve které asi byla nějaká tekutina podobná vodě, nebo něčemu stejně zbarvenému. Celá věcička byla nejspíš z fialového skla. Na krku dívka měla černý provázek a na něm ještě černější hroty podobné krokodýlím zubům, z nichž byl ten prostřední největší. Potom by si každý všiml jejích černých nehtů, které od oka měřili asi 5/6 centimetrů a zašpičatělé, které se nacházeli na dlouhých prstech, ve kterých dívka držela rukojeť dlouhého, ale zároveň tenkého a až nebezpečně ostrého meče s černo-fialovou rukojetí. Dívka byla pobledlá a vlasy jí sahaly téměř na zem. Objevil se jí na rtech výtězný úsměv, který byl tak nepatrný, že by si ho nikdo nevšiml. Ale vzápětí si dívka uvědomila, co udělala a meč okamžitě zasunula do stejně zbarvené pochvy, jako byla jeho rukojeť. Strčila ho pod polštář a pak vzala mobil do ruky. S vyplazeným, červeným jazykem se pokoušela strhnout šetrně celé a zachovalé samolepky. Když byla hotova, hodila je do umyvadla naplněného, pro obyčejného člověka, nepřirozeně ledovou vodou. Pak je ihned vytáhla a položila je na stolek, na kterém měla černou kouli, podobající se těm věšteckým, věštecké kameny, svíčky a plno dalších magických muletů věciček. Zapálila všech 15 svíček a koukla ven z malého okna. Byla ještě tma - nejspíš tři hodiny ráno.
"Pravý čas," pomyslela si dívka a nechala stolek stolkem. Odešla do tmavě fialové koupelny. Stála u umyvdla, nad kterým bylo zrcadlo s poličkou a na poličce zubní kartáček a hygienické potřeby. Vedle černého umyvadla byl věšák na ručníky. Potom v koupelně byla jen černá vana, sprcha, záchod, dvě skřínky, šampóny, mýdla a ostatní serepatičky. Po jejích tvářích začala stékat voda a oči se zavřeli. Jejich ochránci byli dlouhé a husté řasy uhlově zbarvené. Pak poslepu sáhla na poličku pro kartáček a pastu. Otevřela oči tak prudce, až z namočených řas odletělo pár nepatrných kapek. "Pro Vás ta nejlepší pasta..." Četla nahlas tichým, sotva slyšitelným, chladným, ale přesto půvabným a krásným hlasem "..., protože Vaše zuby - Váš úsměv - Vaše kouzlo! Tikky je tu právě pro Vás. To jsou kraviny," zavrtěla hlavou a vymáčkla si bezmála polovinu pasty na kartáček. Začala si čistit zuby, které už nemohli být bělejší. Zvlášť její poměrně dlouhé špičáky. Její ostatní zuby byli též do špičky, ale normálně krátké, až na ty čtyři... Nikdy nejedla s někým, komu plně nedůvěřovala, a když už se MUSELA fotit, tak se nikdy neusmívala. Vlastně... Neusmívala se ani, když se nefotila. Znovu si opláchla obličej a následně se utřela do ručníku. Poodstoupila několik kroků ke skřínce mezi vanou sprchou, otevřela ji a pak se rovně postavila. Noční kimono jí volně padalo přes ramena, pak kolem pasu a jeho pád zkončil na zemi. Dívka, která teď na sobě měla jen spodní prádlo, kimono zvedla a pověsila na ramínko, které pak pověsila i s kimonem do skříně. Vlezla do sprchy a pustila studenou vodu.Když po 10 minutách vylezla z její "lázně", oblékla si její obvyklé a zároveň nejoblíbenější oblečení - černé tepláky, které jí byli těsné, ale dole byli jako zvony, nahoře měli místo gumy fialový pásek, kolem kterého teď byla omotána ona malá, skleněná, fialová věc. Potom si dívka oblékla triko, které mělo dlouhé rukávy, které byli podobné kalhotům - upínali se na ruce, jen u zápěstí, které přesahovali, se rozpínali. Tričko bylo dívce akorát pod prsa a bylo u krku podobné roláku. Triko mělo na obouch koncích, u krku i na opačné straně, stejný pásek jako na kalhotách. Dívka pak sáhla so skříňky, z níž vytáhla černé tenisky, s fialovo-bílýma tkaničkama. Obula si je a odešla z místnosti. Zůstala stát na chodbě a rozhlížela se. Nejspíš se rozhodla udělat si snídani. Vstoupila do kuchyně, která byla tmavě šedá. Přistoupila k lednici a vytáhla z ní banán a mandarinku. Mandarinka byla vmžiku oloupaná pomocí dívčiných nehtů. A banán oloupala také. Oba kusy potravin nakrájela na malé kostičky a dala do misky, do které poté nasypala cukr. Misku hodila asi na 1,5m vzdálený stůl, vzal lžičku, posadila se ke stolu a začala jíst. Když dojedla. Misku strčila do dřezu a chvíli váhala, co bude dělat. Najednou si na něco vzpoměla, koukla na hodinky a vyvalila oči - už bylo 06:30 a za 15 minut jí jel autobus do nové školy. Vběhla do ložnice, popadla batoh, pochvu s mečem, peněženku a pár nožíků, které v mžiku byli zastrkané za páskem a zahaleny dlouhým černým kabátem s vysokým límcem. Batoh si přehodila přes záda, prohlédla se v zrcadle a vyběhla ven, zamkla byt a běžela k bungru.

Poznámky: 

Takže ze záčátku si budete myslet, že to s Narutem nemá nic společného, ale po několika dílcích se tu objeví Eye-wink
Teď se vše odehrává v reálném světě...

4.545455
Průměr: 4.5 (11 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Gloria Uzumaki
Vložil Gloria Uzumaki, So, 2010-04-24 21:32 | Ninja už: 5760 dní, Příspěvků: 291 | Autor je: Pěstitel rýže

Echm Zikčé Oo" seš to ty? XD *Zná jen jednu ZikyAcYanto a to ZikyOrias oO" XD* Jinak zajimávé Ty kámo, co sis dal?! Mocinky zajimávé. Doufám, že se z té "emogirl" nevyklube další úchylka Oo

Vlčí smečka – rodina má,
jedině ona a žádná jiná.

Poběžím s ní, zemřu pro ni,
ona je ta, jež mě chrání.

Vyjeme ve dne, vyjeme v noci,
my jsme totiž Konožští Vlci!!!

WÁÁÁÁÁÁÁÚÚÚÚÚÚÚ!!!!!!!

Obrázek uživatele Chiisai kyuubi
Vložil Chiisai kyuubi, Pá, 2008-09-05 10:27 | Ninja už: 5827 dní, Příspěvků: 1618 | Autor je: Prostý občan

Čeština sa mi páči viac a viac, rovnako tvoje výtvory Kakashi YES

Watch out for this crazy shinobi!!!
Sooo sooo... Saiki no saika-tachi nante ii nee xD

Obrázek uživatele Calleris
Vložil Calleris, Po, 2008-07-07 19:13 | Ninja už: 6000 dní, Příspěvků: 3 | Autor je: Prostý občan

TO JE SUPER! Moc krásně to popisuješ. Mohli by jsme se dát dohromady. Ty máš dobrý nápady, já mám dobrej pravopis a odsranil bych těch pár chyb. Moc moc moc hezkýýý.

Obrázek uživatele ZikyAcYanto
Vložil ZikyAcYanto, Čt, 2008-07-10 13:18 | Ninja už: 6046 dní, Příspěvků: 46 | Autor je: Prostý občan

Tebe vůbec neznám Laughing out loud

Obrázek uživatele ZikyAcYanto
Vložil ZikyAcYanto, Po, 2008-06-23 10:31 | Ninja už: 6046 dní, Příspěvků: 46 | Autor je: Prostý občan

Díky za hodnocení Eye-wink Vážně sem nic takovýho nečekala... hned dam pro na aktualizaci 2.DÍLEK, ale potřebuju pomoct s vymýšlením 3. DÍLKU (postav do něj)... Kdo bude chtít, tak napište na mail:

Ziky-@seznam.cz

( napíšu to i v 2. díle Eye-wink )

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Út, 2008-06-17 16:41 | Ninja už: 19864 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Ahojky spřízněná duše!!! Smiling (já sem totiž do vlků taky úplný blázen a mám i svýho vnitřního vlka! Eye-wink Sticking out tongue) Popis je zajímavý, dokonce je skoro totožný s mou fillerovou postavou v mý FF. Zarazilo mě jak tam je všechno v černý a fialový...to bude správnej maniak ta holka! Laughing out loud Sem tam pravopisný chybky, odstavce...mno je to teprv úvod takže to neni nutný ae přesto na ně nezapomínej! Eye-wink Hlavně sem zvědavá až dorazí do tý školy zvlášť s těma nehtama!!! Sticking out tongue

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Út, 2008-06-17 11:44 | Ninja už: 6061 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

no začína to zaujímavo, hm, opis tej baby je dobrý, len sa mi zdá, že je to celé až veľmi dlhé a stále o tom istom, no uvidíme, ako to pôjde ďalej, som zvedavá, kto ona je, keď vyzerá, ako vyzerá a má aj ten meč... Eye-wink


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.