manga_preview
Boruto TBV 15

Přívěsek probuzen II. 11.kap.

11. kapitola: Ztráta přítele

Itachi byl bohužel stejně vytrvalý jako Pain, ale všichni nepochybovali, že stejně jako Pain brzy padne... alespoň v to doufali...
Později ale zjistili, že Itachi bude vážně ještě odolnější něž jeho šéf a to si uvědomili v tom okamžiku, kdy se Lee i Neji váleli na zemi v bezvědomí a totéž se stalo i Kakashimu a málem i Narutovi. Ještě chvíli bojoval, ale vážně už to zvládal jenom z posledních sil. Gaara se mu snažil pomoct, ale ani on už na tom nebyl nejlíp. Všem došlo že se v Itachim spletli. Nechápali jak je to možné, že by byl silnější než jeho obávaný šéf a nechápali, jak je možné že se před nedávnem zdálo, že i Itachi má dost a teď to tady všem nandával. Nikdo nic nechápal... ani to, jak se tam mohl objevit Sasuke.... Moment...! CO?! Zbystřil Naruto. Nebo vlastně ztratil soustředění a Itachi mu dal ochutnat písek. Chtěl Naruta i Gaaru poslat na věčnost, ale...
„Dost!!!“ zakřičel Sasuke. Všechny pohledy se stočili jeho směrem. „Já jsem tvůj soupeř!“ oznámil Itachimu s pevným pohledem na něj upřeným. V očích měl sice odhodlání, ale zbytek tomu nenasvědčoval. Byl shrbený, ztěžka dýchal a byl zpocený. Bylo na první pohled jasné že mu není dobře.
„Sasuke!“ zakřičela Sakura a chtěla se za ním rozběhnout, ale cestu jí zahradili nepřátelé.
„To ne!“ snažil se vstát Naruto. „Ani nápad, to nemůžeš!“ už stál, ale Itachi ho jedním pohybem opět poslal k zemi. Naruto se na něj vztekle podíval.
„Má pravdu, vážně nevypadáš nejlíp bratříčku...“ sjel ho pohledem Itachi. Sasuke se s vynaložením mnoha sil narovnal a vytasil svůj meč. To byla jeho odpověď.
„Naruto... uhni...“ řekl jen a už útočil na Itachiho. Byl to impozantní boj. Dva sharingany v pohotovosti a dva meče se křížili. (kde vzal Itachi ten druhý meč nebylo nikomu jasné...)
„Takhle nemáš šanci vyhrát...“ domlouval mu Itachi posměšným hlasem. To Sasukeho jenom ještě víc vyburcovalo.
„Táhni!“ a namířil meč přímo na něj. Co se ale nestalo... Itachi jemu zásahu ladně unikl. „Nenávidím tě!“ rozkřikl se znova a bylo vidět, že ta nenávist ho pohlcuje. Mířil naslepo a bylo mu jedno kolikrát ho zraní Itachi. Proklínal ho a chtěl ho jenom zabít...
„Sasuke, ne...“ zašeptal Naruto. Viděl, že Sasuke prohrává a věděl, že nemá proti bratrovi šanci. Jenom se ničil...
„Proč jsi mě nezabil?!“ křičel Sasuke při jeho dalším zoufalém výpadu. Narutovi se v tom momentě vybavilo, jak na Sasukeho kdysi křičel úplně stejnou větu... tehdy, když Sasuke odcházel a nechal ho žít po jejich bitvě v Údolí konce...
Podíval se na Itachiho. Pravda, proč Sasukeho nehal žít? Že by proto, že nebyl schopný ho zabít? Stejně jako Sasuke Naruta, i když si to nepřipouští...?
Itachi se svému bezmocnému bratrovi jenom posmíval. Sledoval jeho ubohé pohyby a jenom z něj dělal šaška...
„Tak próč?!!!!“ Sasuke zaútočil a všechny ohromně překvapil. Minul Itachiho jenom o pár centimetrů, ani ne...
„Skoro...“ zašeptal Naruto.
„Pozdě...“ řekl Itachi a naprosto nečekaně vrazil svůj meč do Sasukeho. Ten ani přesně nevěděl co se stalo. Šokovaně se podíval na svoji ránu a spadl na kolena. Pomalu v něm začala proudit bolest... jakoby jeho tělo nestihlo rychle zareagovat a bolest cítil mnohem později... vykašlal krev.
„Néé, Sasuke!!!“ slyšel někde v dáli Narutův hlas. Tušil že už k němu utíká... Dopadl na záda a podíval se do ledových očí svého staršího bratra.
„Tehdy... to byla chyba...“ řekl a napřáhl se, aby Sasukeho ušetřil další bolesti.
„Ne!“ Naruto sejmul Itachiho celou svou vahou a oba se svalili na jednu hromadu. Itachi se vzpamatoval první a odhodil Naruta daleko od sebe. Vrátil se k Sasukemu a znovu se napřáhl... Tentokrát chtěl zasáhnout Gaara, ale byl pomalý.
„Sbohem...“ pronesl Itachi a... zarazil se těsně od Sasukeho. Ten se mu podíval do očí a sledoval ho. Itachi se zatvářil zmateně a zaraženě. Odhodil meč a chytl se obouma rukama za hlavu...
„Ne... aaa...“ sotva se držel na nohou. „Dost...“ svíjel se v bolestech. Najednou se rozhlédl kolem sebe a uviděl Naruta, Kakashiho, Leeho, Nejiho a Gaaru a nakonec Sasukeho. Vyděsil se, zakoulel očima a udělal krok vzad. „Ne...“ řekl, otočil se a zmizel... Sasuke, který to sledoval nechápal co se právě stalo.
„Naruto! Sasuke!“ Sakura se k nim konečně probojovala a nevěděla ke komu by se měla vrhnout první. Když uviděla, že se Naruto hýbe a snaží se zvednout na nohy, rozhodla se pro Sasukeho.
„Sasuke!!!“ vrhla se k jeho ráně a začala ji léčit, ale už to moc nešlo... byla vyčerpaná.
„Sasuke...“ zasípal Naruto a sedl si k němu z druhé strany. „Sakra! Proč si sem chodil, ty kreténe?!“ rozkřikl se na něj a Sasuke se jenom lehce usmál... podíval se na Sakuru a oddělal její ruce do jeho zranění. Sakura se mu snažila bránit, ale zase mu nechtěla ještě víc ublížit.
„Dost... ne-nemá to cenu...“ řekl Sasuke a zakašlal. „Sakuro, já... eh... promiň, zdá se, ž-že nakonec nebude-me mít šanci dohnat ten z-ztracený čas...“ a rozkašlal se.
„Co to meleš ty hlupáku, ty se z toho dostaneš!“ rozkřikla se a po tvářích se jí spustili slzy.
„N-ne...“ řekl prostě Sasuke.
„Ale jo... musíš... miluju tě... moc, nesmíš odejít, Sasuke....“ vzlykala. On se na ni jenom usmál. Pak natočil hlavu směrem k Narutovi...
„Nedokázal jsem to... ne-nezabil jsem ho...“ Naruto ho chtěl nějak povzbudit, říct mu, že to ještě bude mít možnost, ale nedostal ze sebe jediné slovo. Nemohl mluvit, jen na Sasukeho zíral... věděl, že to je konec, ale nemohl to vstřebat, uvěřit tomu... Jen co ho našel, má zase odejít?! Ani si to neuvědomil a do očí se mu začaly drát slzy... protivně a nezastavitelně. Ale on je nechtěl nechat stéct, jakoby to jenom potvrzovalo, že Sasuke, jeho jediný, nejbližší přítel odchází... skoro bratr... odchází...
Boj pomalu skončil a Akatsuki a jejich stoupenci byli zničeni... Tedy až na jednoho, který právě utíkal lesy pryč, co nejdál od Písečné a od místa, kde bojoval se svým mladším bráškou...
„Na-Naruto... nesnaž se ho najít... pro-marnit svůj život za cílem pomstít se... nedělej ste-stejnou chybu jako já... jenom žij...“ Sasuke už sotva mluvil... jen šeptal a i to ho stálo moc sil... Naruto to už déle nevydržel a slzy se mu nekontrolovatelně rozlily po tvářích.
„Ne...“ zašeptal a sklonil hlavu.
„Nezapo-meňte na mě...“ zašeptal Sasuke a dostal poslední záchvat kašle. Pak už se nehýbal.
„Nikdy...“ přisvědčil Naruto.
„Nikdy nezapomenu...“ zašeptala Sakura a políbila ho... Tohle byl konec... konec... Sasuke byl mrtvý...

„Tím to končí... misi máme splněnou, jdeme domů...“ rozhodl chladně Naruto o den později v Písečné. Seděl před Gaarou v jeho kanceláři společně s jeho týmem. Nikdo neodporoval... všichni chtěli domů...
„Dobře,“ přikývl Gaara. Naruto se beze slova zvedl a se svěšenou hlavou vyšel z místnosti. Šel si sbalit věci. Sakura se přidala. Vyšli ven, před budovu Kazekageho. Nečekali to co následovalo ani v nejmenším. Když se dostali na denní světlo, okolo nich stály davy lidí a když je poznaly, spustil se všeobecný jásot a provolávání slávy. To bylo to, po čem Naruto vždycky toužil, byl považován za hrdinu, protože společně s ostatními ochránili vesnici, před největší hrozbou. Jindy by byl Naruto štěstím bez sebe, ale dnes jen svěsil hlavu a ignoroval to všechno kolem. Prodral se davem a zamířil k hotelu. Sakura se zachovala stejně. Všichni lidi z toho byli překvapení a nechápali je... Nechápali, že teď truchlili pro jejich kamaráda... pro skutečného hrdinu...

Poznámky: 

Nazdárek moji věrní i nevěrní čtenáři Laughing out loud Laughing out loud No nebojte, tohle ještě není konec, ještě jeden díl bude Laughing out loud Vím, vzala jsem to celkem hupem, ale ty konce mě prostě nejdou... Laughing out loud Doufám, že mě nebudete nenávidět Laughing out loud Kakashi ^_^
Jo, pevně doufám, že Riku a ostatní AntiSasukáče nebude moc bolet hlava, z toho jak budou radostí skákat do stropu Laughing out loud To bych važně nerada Laughing out loud Radujte se a smutněte a prosím přežijte to ještě do dalšího a posledního dílu Laughing out loud (Teda, nutit vás nemůžu... Laughing out loud )

5
Průměr: 5 (38 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Camelia
Vložil Camelia, Ne, 2011-07-24 14:53 | Ninja už: 4928 dní, Příspěvků: 1469 | Autor je: Pěstitel rýže

Achjo, proč zase pláču? Já opravdu nedělám nic jiného, než že řvu!
když ale ono to bylo tak krásně smutný.... SASUKE!

Ach ten sentiment...

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, So, 2010-06-26 20:56 | Ninja už: 5741 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

I když mně to ten název napovídal, nectěla jsem tomu věřit, ale co už i hlavní postavy musí jednou umřít, bylo to krásné a dojemné jen tak dál .

Obrázek uživatele Missa
Vložil Missa, Po, 2009-02-09 22:58 | Ninja už: 6002 dní, Příspěvků: 77 | Autor je: Prostý občan

tak to si mě dostala chudak sasuke škoda že umřel nějak ses vyživala v tom zabijení ne ???Laughing out loud temari,shika,sasuke ale krasny moc se povedlo šikulka ale sakura zase tomu emoušovi vyzna lasku a ono nic ??? ani ji neřekne ja tebe taky to nasere .....jinak zakončení moc hezke a moc se ti povedlo to s temati a shikamarem krasny jak se obětovala arigato za to ti děkuju ta scena byla krasna užasnáá

Obrázek uživatele Fuburo
Vložil Fuburo, Po, 2008-07-07 09:57 | Ninja už: 6093 dní, Příspěvků: 59 | Autor je: Prostý občan

no dobrý ale az na to ze sasuke zemrel mela si tam dat neco jakoze naruto vyvola obrovsou chakru od kyuubi a tim ho vyleci ne Laughing out loud

Obrázek uživatele tivka
Vložil tivka, Út, 2008-08-12 11:03 | Ninja už: 5979 dní, Příspěvků: 90 | Autor je: Prostý občan

akorát by hebl dřív nesmíš zaponenot žě potřebuješ sooustředění a sílu na udržení takový mocný chakry,aneb sasuke nemněl ani sílu ani sustředění,ale jsem i ráda že hebl jenom je mi líto naruta.

Obrázek uživatele Assori
Vložil Assori, Pá, 2008-06-27 14:10 | Ninja už: 6013 dní, Příspěvků: 81 | Autor je: Prostý občan

Bylo to pěkný a napínaví ale je jen škoda že tam Sasuke zemřel.Ale přesto to bylo opravdu Pěkný!

[URL="http://www.theotaku.com/quizzes/view/1878/what_bleach_minor_character_are_you%3F"][/URL]

Obrázek uživatele DeiDáá
Vložil DeiDáá, Po, 2008-06-23 13:58 | Ninja už: 6017 dní, Příspěvků: 21 | Autor je: Prostý občan

yao myslim Naruto še by z něy dostali toho Kyuubiho pk by ho chtěli zachlánit mno atd..×D

Obrázek uživatele DeiDáá
Vložil DeiDáá, Po, 2008-06-23 13:44 | Ninja už: 6017 dní, Příspěvků: 21 | Autor je: Prostý občan

yoo dey kapitolu tšeba něco se stane zase s Narutem a še by Itachi udělal new akatsuki a ty by udělali to samé co Gaarovi

Obrázek uživatele Orendži-san
Vložil Orendži-san, Út, 2011-07-26 20:04 | Ninja už: 6258 dní, Příspěvků: 74 | Autor je: Prostý občan

nice work Smiling

Obrázek uživatele Felliss
Vložil Felliss, So, 2008-06-21 11:13 | Ninja už: 6134 dní, Příspěvků: 246 | Autor je: Prostý občan

asi ma za tento koment ukameňujete ale škoda Sasukeho nie preto že by som ho mala v obľube ale kvôli Narutovi chudák Naruto Sad ale super ako stále

Obrázek uživatele hrabošík-san
Vložil hrabošík-san, Út, 2008-06-17 15:07 | Ninja už: 6078 dní, Příspěvků: 319 | Autor je: Prostý občan

JUCHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU ANI NEVIS JAK SI MNE POTESILA!!!SASUKE HEBNUL!!! JUUHUUU Laughing out loud si fakt dobra konecne je mrtvej...jeste neco udelej se sakurou a zapises se do dejin!!!takhle hezky zabit sasukeho se mi libi!!!ale ted hodnoceni...Laughing out loud bylo to vazne super toto byl asi nejlepsi dil:D jen tak dale:)))


no nečumte a klikejte! Laughing out loud doufám že mně nechcete naštvat -__-

Obrázek uživatele Jidus-chan
Vložil Jidus-chan, Út, 2008-06-17 21:17 | Ninja už: 6100 dní, Příspěvků: 452 | Autor je: Prostý občan

Diky moc (cervenam se Laughing out loud ) Ale pokracovani bude nasledovat asi az po nejake dobe Laughing out loud Jeste jeden dilek a pak odpocinek Laughing out loud Ale mam v planu se k privesku jeste nekdy vratit Laughing out loud
Jinak to je des... chudak Sasuke tady umre a vsichni pisou tak stastny komenty... Laughing out loud

Obrázek uživatele hrabošík-san
Vložil hrabošík-san, Čt, 2008-06-19 15:08 | Ninja už: 6078 dní, Příspěvků: 319 | Autor je: Prostý občan

omg chudak? je to hnusak jeden hnusnej:D toto je urcite nejlepsi dil z privesku jen tak dale jen tak dale...Laughing out loud


no nečumte a klikejte! Laughing out loud doufám že mně nechcete naštvat -__-

Obrázek uživatele Jidus-chan
Vložil Jidus-chan, Út, 2008-06-17 13:54 | Ninja už: 6100 dní, Příspěvků: 452 | Autor je: Prostý občan

Diky diky diiiky vsem Laughing out loud Ju, tak to jsem si oddechla, ze se vam to aspon trosku libi Laughing out loud ...

Obrázek uživatele evica129
Vložil evica129 (bez ověření), Út, 2008-06-17 12:14 | Ninja už: 20052 dní, Příspěvků: 9606 | Autor je: Prostý občan

wuuu to bola sila..super jaaj aj mi je sasanka luto chudacik..

Obrázek uživatele kykYsSka
Vložil kykYsSka (bez ověření), Po, 2008-06-16 21:07 | Ninja už: 20052 dní, Příspěvků: 9606 | Autor je: Prostý občan

Waukyyyyy, i kdyzh nemám ňák moc v lásce Sasukeho, tak taky ta pasáž s ním byla mocko moc pěkná, nj seš proste šikula a bře tak já teda vydržím do toho posledního dílku Kakashi YES Laughing out loud

Obrázek uživatele samovrah
Vložil samovrah, Po, 2008-06-16 20:09 | Ninja už: 6239 dní, Příspěvků: 345 | Autor je: Prostý občan

Ale toto je teraz nejaká móda zabíjať toho Sasukeho...Hm hm hm

-----------
Nech vám všetkým najklíčkatejší požehná
http://www.bramboranstvi.mysteria.cz/uvod.html
A nemám rád vianoce..

Obrázek uživatele Ailen Shinestar Sakuro
Vložil Ailen Shinestar..., Po, 2008-06-16 19:34 | Ninja už: 6052 dní, Příspěvků: 862 | Autor je: Prostý občan

Šílející Itachi... Ó Bóže. Smiling Sasan je posmrti, měl abych se radovat, ale proč vždycky před smrtí z něj uděláte hodnýho kluka? Grrrrrr. Smiling Úžasný díleček. Smiling Mocky se těším na další. Smiling


Dělej cokoliv, ale dělej to s úsměvem, protože bez toho to prostě nejde.

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Po, 2008-06-16 18:54 | Ninja už: 6208 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

chichichichichíííí!!! Tak to je skvělý!!! konečně jsi mě po třecetiněco kapitolách vyslyšela a kuchla ho xDDD...já mám radost xDD Arigatoo...vypadám jako strašnej debil ale je mi to jédnooo xDD
Takže ehm...Skvělý díl! Akorát by mě zajímalo, proč ten emo na druhou zdrhnul (čti Itachi xD)..migréna? xD
Btw...Sakura mu ZASE řekne, že ho miluje a on jí ani nedá pusu jo? Ignorant xDD a klidně si umře xDD
Ale vážně...moc moc moc moc se povedl (nenašla jsem chyby, tudíž tě nemám za co kritizovat xDD) a jako co jsi myslela tím, že ještě jeden bude?...já chci víc než ješě jeden...ještě alespon deset!!

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Jidus-chan
Vložil Jidus-chan, Po, 2008-06-16 19:28 | Ninja už: 6100 dní, Příspěvků: 452 | Autor je: Prostý občan

No jo, ja vedela ze te to potesi Laughing out loud Laughing out loud
No proc Itachi plachnul se tak nejak vysvetli v tom dalsim dile Laughing out loud V tom poslednim, ktery je posledni, protoze uz jsem to chtela nejak ukoncit a zacit neco noveho, co mam ted rozpracovane Laughing out loud Nevim co se z toho vyklube, ale bude to des Laughing out loud Laughing out loud Mozna se k Privesku jeste nekdy v budoucnu vratim, ale ted si musim dat pauzu Laughing out loud
Jinak mooooooooc mooooooooooc moc diky tobe i vsem ostatnim Laughing out loud Ja se bala, abych za tento dil neskoncila nekde v marnici!!! Laughing out loud (No, mozna tam skoncim za ten dalsi Laughing out loud )

Obrázek uživatele hrabošík-san
Vložil hrabošík-san, Út, 2008-06-17 15:11 | Ninja už: 6078 dní, Příspěvků: 319 | Autor je: Prostý občan

souhlasim s rikou.aspon 10 dilu...Laughing out loud aby si byla nejlepsi pisatelkou ff musis splnit jeste 2 cile:zabit sakuru(tu nemusis zabit staci kdyz ji das do blazince nebo ji udelas neco moocko osklivyho Laughing out loud...xD) a udelat z toho naru hina Laughing out loud


no nečumte a klikejte! Laughing out loud doufám že mně nechcete naštvat -__-

Obrázek uživatele naruto uzumaki 2008
Vložil naruto uzumaki 2008, Po, 2008-06-16 18:43 | Ninja už: 6095 dní, Příspěvků: 717 | Autor je: Prostý občan

díly bohu konečně Sasuke zemřel a tak Naruto bude mít možná u Sakury šanci
jinak jeto smutný díl ale zase dobrý Smiling

Obrázek uživatele jobek
Vložil jobek, Po, 2008-06-16 18:31 | Ninja už: 6093 dní, Příspěvků: 800 | Autor je: Prostý občan

pěkěné pěkné pěkné!!

www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.

Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty Eye-wink

Lidi já mám taky FC Laughing out loud moc děkuju Kaia-chan

Obrázek uživatele Iriam .GUMMY MÉĎA.
Vložil Iriam .GUMMY MÉĎA., Po, 2008-06-16 18:21 | Ninja už: 6048 dní, Příspěvků: 846 | Autor je: Prostý občan

Jsem asi hloupá, ale kapička mi upadla .... Sad ... ú prostě krása !!!

Komplet moje tvorba - ať už kresby nebo FF příběhy naleznete ... :KLIK ZDE,Na Konoze

Ano ... už to tak bude ... IRIAM má své FA Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud



→ MIX MAXI FÓRUM by Iriam :-*

Btw: hledám ještě někoho, kdo na něm se mnou zapracoval... :P



Welká fanynka -

Obrázek uživatele Jidus-chan
Vložil Jidus-chan, Po, 2008-06-16 19:23 | Ninja už: 6100 dní, Příspěvků: 452 | Autor je: Prostý občan

Vazne? Tak to me tesi! Teda ne to, ze jsi byla smutna, ale to, ze te to doajlo Laughing out loud Je, tak to mam radost, ze to neni jenom hromada kecu a ze to na nekoho i zapusobi Laughing out loud (Ja jsem hrozna! Laughing out loud )Diky diky a to moc i vsem ostatnim!!!! Laughing out loud

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Po, 2008-06-16 17:54 | Ninja už: 6249 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

smrrrk, priznávam sa, že je mi moooc smutno, že si ho nechala zomrieť.... no ale tak čo s tým narobím....
skvelý dielik, no Itachi mi prišiel ku koncu málinko vyšinutý, no som zvedavá na pokračovanie Laughing out loud


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.