manga_preview
Boruto TBV 07

Superhrdina 1

Ano... I ninja svět potřebuje superhrdinu, který ochrání nevinné a bezbranné. Proto je tu náš Super-kun! Jenže kdo se skrývá pod maskou? Cornellia a Minata přinášejí parodii na Naruta a Supermana v jednom! :D
***

Byla hrozivá noc. Všichni už dávno spali, jenom listy na stromech šustěly pravidelnými záryvy větru. A najednou, vlahý letní vzduch pročísl její jekot. Uslyšela vytí vlků, jenž se přibližovalo. Rozeběhla se v krátké konožské uličce. Strach ji dusil. Zakopla a upadla. Nemohla se ani pohnout. Šelmy jí dohnaly. Začala couvat dozadu. Šílené výrazy rozzuřených vlků, kteří na ni zlostně vrčeli…. To je konec. Ta smečka ji roztrhá….

Byl to ten čas. Čas, kdy je potřeba hrdiny! A ten doopravdy přišel! Stál na budově Hokage, nad tím velkým znakem ohně. Jeho plášť poletoval a jenom obrys se zračil pod svitem měsíce. A náhle, na hrdinově prsou se zalesklo velké zlaté M. Hvězdy odhalily oranžovou přiléhavou kombinézu, která obepínala jeho tělo. Ač se to zdálo nemožné, všechny milovnice módních trendů by po něm skočily. Ano, kombinéza byla z pravé hadí kůže. (I ta může být oranžová! Věřte, nevěřte ... ) A ten plášť! Jako závoj nevěsty, vál ... Zběsile. Nikdo ho nikdy nepozná, protože se na jeho tváři skvěla oranžová maska. Po světě putovaly zvěsti, že jeden člen bájné protivládní skupiny Akatsuki byl okraden. Že se jeho maska, kterou kryl svou krásnou tvář, záhadně ztratila při útoku na Konohu a on teď musel chodit v papírovém pytlíku s dírami na oči. Všechno kvůli fanynkám. A zrovna v tu dobu náš hrdina dostal úžasný nápad. Stát se ... Supershinobi, který bude hájit právo Konohy! Ano!
„Pomohu ti, sličná děvo!“ zařičel do tmy.
„Já, velký Konožský hrdina! Zákon bude mít pořádek ... Tedy ... Pýcha bude mít předsudek! Sakra! Zločin bude mít trest!“
Udělal jeden krok. Plášť se mu připletl pod nohy a on zakopl. Ze střechy spadl na balkon, z toho se skutálel na další .. A o pár pater níž už konečně dopadl na zem. Okamžitě se hrdě postavil a oklepal se, z kapes mu přitom vypadl rybářský prut, kompas, super mobil s foťákem, balíček Orbitek, a učebnice "Jak být superúžasný hrdina" od světoznámého romanopisce Jiraiyi (kam on to v tom přiléhavém oblečku dával!).
„Já! Já jsem Super-kun. Dattebayo! Pomáhám lidem! Aniž by věděli mou pravou identitu! Jsem ... Super-kun! Muhehehe! Tedy ... Hihi. Smích hrdiny nikdy nesmí být zlotřilý. Pravidlo číslo jedna na straně dvanáct.“

Hnal se. Hrdinně, jako kdyby bojoval o poslední ramen, jako kdyby se snažil, aby ho ani sharingan neviděl. A konečně, v tmavé uličce, zvané Bronks no sato, ji uzřel obklopenou vlky! Lásku svých dětských let! A jelikož jemu samotnému bylo teprve sedmnáct, před měsícem napsal svoji vlastní závěť, pravidelně docházel pro mastičku na revma a někdy měl pocit, že jeho ledviny přestávají plnit svoji funkci (pomočování bylo jeho velkým problémem), rozhodl se, že už nic víc nemůže být ztraceno. Musí ji zachránit! Spanilou Sakuru!

„-ttebayo! ,“ ozval se za ní vysoký písklák.
Před očima se jí mihla postava a skočila před vlky. Plášť jí vlál ve studeném větru.
„Necháte Sakuru – chan být vy odporný smradlavý zavšivený….! ,“ projev se mu zasekl, když spatřil jejich hrozivé tesáky.
Vlkové se na sebe podívali s úžasem. Pak se podívali zpátky na maskovaného hrdinu a rozeběhli se proti němu.
„Ups… Sakuro, utíkej!!!!! ,“ zařval na ni.
Jenže sám nedával pozor a jeden vlk se mu zakousnul do zadku.
„Jauuuuuuu!!!! ,“ a začal běhat okolo smečky, která se zatoulala do Konohy, snažíc se setřást chlupatou osinu v zadku. Ostatní zvířata nevěděly, co dělat. Náhle zakopnul o kus šutru a natáhl se do délky. Vlk odletěl metry před něj s kouskem jeho drahých kožených kalhot a narazil do stromu, kde padl omráčený k zemi.
„Sakra ,“ pomyslel si, „Sakura mě teď nesmí vidět, poznala by moje spoďáry s medvídkama!“
Jakmile šelmy viděly, co se stalo jejich bratrovi, s kňučením vzaly nohy na ramena. Tenhle člověk byl nebezpečný sobě i okolí!
Náš hrdina je sledoval, spokojen sám se sebou. Pak si dal ruce na onu díru na zadnici a tryskem vyrazil k nehybnému zvířeti, aby získal zpět kousek svých drahých značkových kalhot.
Sakura ho pozorovala se zájmem. On se pak jen k ní obrátil a: „Už jsi v bezpečí lepá děvo…,“ ukázal na hrudník, kde bylo velké žluté M, „uhm… a teď už musím…. Letět… sayonara! ,“ a zmizel v oblaku prachu.
Sakura jen vyvalila oči a zůstala zírat na místo, kde stál s otevřenou pusou. Pomalu se zvedala a odcházela směrem náměstí. Kdo byl ten týpek? Musela se usmát. Byl hrozně nešikovnej. Někoho jí připomínal, ale koho?

Musí pomoct dalším! Cítil to … Další jekot, následný výbuch smíchu … A další jekot! Vrhl se do stínu noci až na konec slepé uličky. Udělal jeden výpad, mimo. Udělal druhý, zasáhl popelnici. Až třetím zavadil o něčí rukáv.
„Super-kun tě zachrání! Dattebayo!“
V té tmě nic neviděl, jenom uslyšel tlumený smích.
Proto sáhl do svého oblečku, zaštrachal rukou ... A vytáhl baterku! Kužel světla odhalil Nejiho a TenTen jak se na zemi svíjejí smíchy.
„Co je?“ ušklíbl se poníženě.
„Ty v**e! My tu máme první .. schůzku a ty nás rušíš! Ichtyle!“ zanadávala TenTen a zuřivě se vrhla na zip Nejiho kalhot.
„Jéžiš, sorry. Omyl. Se stává, ne? Sakra! Já se na to vy to!“ zašeptal a okamžitě se otočil.

Úplně jinde, v nejmenované vesnici se jménem Zvučná, jeden člověk právě zuřivě mačkal, kousal, žužlal, hladil, čistil ... No ... Novinový papír, na jehož titulce se skvělo velké "Shinobi věštec".
„Kabuto!“ zakřičel a zabodl svůj fialově orámovaný zrak na chlapce stojícího opodál.
„Ano, Orochi-sama?“ přiběhl chlapec nadšeně.
„Copak ti došla vodička? I jdi ty!“ rozkošně mávl ručkou Kabuto.
„Ne! Podívej sem!“ ukázal svým prstem Orochimaru na jeden ze článků. „V Konoze pobíhá nějakej ... Pošuk! Prej zachraňuje lidi! A víš co má na sobě?“
„Nevím, ťutínku ... Župánek?“
„Ne! Župánek by mi nevadil ... Ale, on má ... Obleček z hadí kůže!“
„Hmm ... Sexy ... Tedy ... Hadí?! Sakra ... Orochi-samánku ... Klídeček ...“
„Musíme ho dostat! Musíme ... Se spojit .. S Greenpeace!“

***
Tak! Laughing out loud Příští díl příjde příště! xD

4.78125
Průměr: 4.8 (32 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Nami Uchiha
Vložil Nami Uchiha, Pá, 2010-04-02 19:16 | Ninja už: 5148 dní, Příspěvků: 45 | Autor je: Prostý občan

hahahahaha xDDDDDDDDDDDDDDDDDDD uzasny, mno, kdy asitak budes mit dalsi dil ??? uz ses fakt tesim xD

Obrázek uživatele Nami Uchiha
Vložil Nami Uchiha, Čt, 2010-02-25 20:54 | Ninja už: 5148 dní, Příspěvků: 45 | Autor je: Prostý občan

Eh, chtěla bych se zeptat, kdy asi tak budes mit vse dokonceno? ja jen ze je toho docela hodne a at toho pak na tebe neni moc

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Ne, 2008-11-23 12:02 | Ninja už: 6008 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Mnooooooooooo.... Eh, kedyže bude pokračovanie? *anjelikovský pohľad* xDD


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Ne, 2008-11-23 12:47 | Ninja už: 5866 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

E-eh...*červená se* Já zdržuju xD Úplně sem zapomněla Laughing out loud Ale budu se snažit pohnout si ^_^

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele Fistt
Vložil Fistt, Út, 2008-10-07 19:49 | Ninja už: 5726 dní, Příspěvků: 14 | Autor je: Prostý občan

jaj naruto:D

Ninja!

Obrázek uživatele Flying_Nikass
Vložil Flying_Nikass, Út, 2008-06-24 20:34 | Ninja už: 5857 dní, Příspěvků: 309 | Autor je: Prostý občan

Úžasný... Vůůbec nemám ponětí, kdo ten Super-ttebayo může být xD Snad se do něj hlavní ženská postava zamiluje stejně, jako Lois do Supermana, Mary-Jane do Spidermana a kočičí žena do Batmana atd atd... xD

Obrázek uživatele snowfox
Vložil snowfox, Út, 2008-06-24 20:14 | Ninja už: 5877 dní, Příspěvků: 1579 | Autor je: Prostý občan

Vražda, vražda! Chytťe zločinky, Super-kune! xD
To je drsný, šup s dalším xD

Ale... Envy je stále nejlepší Evil
A máme rádi Obita!!
Výlev jednoho ublíženýho třináctiletýho děcka... aneb proč tu nejsem

Obrázek uživatele Lady Kazekage
Vložil Lady Kazekage, Út, 2008-06-17 19:22 | Ninja už: 5792 dní, Příspěvků: 204 | Autor je: Prostý občan

To je uplna šupa tesim sa na dalsi dielik

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Út, 2008-06-17 17:24 | Ninja už: 19810 dní, Příspěvků: 9579 | Autor je: Prostý občan

Jenom sem si přečetla úvod a už si řikam: Sakra to bude zas masakr!!! Laughing out loud S těma vlkama ste mě sice potěšily ae když čtu: „Necháte Sakuru – chan být vy odporný smradlavý zavšivený….! ,“ projev se mu zasekl, když spatřil jejich hrozivé tesáky. - už začínám s mym vnitřnim vlkem vrčet ae jakmile sem přečetla další větu sem se chlámala smíchy. A pak byly další a další návaly chechtání až se v okruhu 14ti km čtverečních domy otřásaly v základech!!! Laughing out loud A Kabuto s jeho ťutínkem mě položili na znak!!! xD Tak tohle bude ještě zdrcující!!! Laughing out loud

Obrázek uživatele Cornellia
Vložil Cornellia, Po, 2008-06-16 16:00 | Ninja už: 6128 dní, Příspěvků: 191 | Autor je: Prostý občan

Arigatou i za mě Laughing out loud

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Po, 2008-06-16 15:30 | Ninja už: 5866 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

My děkujééém! (Corny se snad neurazí, když poděkuju i za ni xDD)
Mecheche xD

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Po, 2008-06-16 15:22 | Ninja už: 5967 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Hlášení: Dnes v pozdních večerních hodinách (v půl pátý xD) zemřela v záchvatu smíchu nadějná (co nadějnýho? xDD) prostě zemřela mladá dívka jménem Rika xDD...a můžete za to VY! xDD Bronks no sato xDD omj xDD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Kubby
Vložil Kubby, Po, 2008-06-16 12:37 | Ninja už: 5865 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Prostý občan

OMG Ori a GREENPEACE xDDDDDDDDD ...no to mám dosť...no čo dodať...skoro som sa udusil od smiechu...musel som sa kludniť aby mi srdce nepreskočilo...no proste paráda Kakashi YES

Obrázek uživatele Haruko Hime
Vložil Haruko Hime, Ne, 2008-06-15 21:03 | Ninja už: 6171 dní, Příspěvků: 961 | Autor je: Prostý občan

Můj jashine, to byla bezvadná parodie a ještě teď, když ťukám do klávesnice, se směju jako ten největší debil v západočeským kraji. Jen tak dál Laughing out loud

Obrázek uživatele Ailen Shinestar Sakuro
Vložil Ailen Shinestar..., Ne, 2008-06-15 20:44 | Ninja už: 5811 dní, Příspěvků: 862 | Autor je: Prostý občan

Já brečím! Laughing out loud Holky, holky. Laughing out loud Kolipak hadů na svůj super obleček potřeboval? Laughing out loud To mi nedělejte. Smiling Já se udusím smíchy. Laughing out loud


Dělej cokoliv, ale dělej to s úsměvem, protože bez toho to prostě nejde.

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Ne, 2008-06-15 20:39 | Ninja už: 5877 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

To je teda ptákovina XDD Jen do toho, holky! Laughing out loud

Obrázek uživatele Cornellia
Vložil Cornellia, Ne, 2008-06-15 20:33 | Ninja už: 6128 dní, Příspěvků: 191 | Autor je: Prostý občan

Naruto do tohooo Laughing out loud Oranžovej obleček !!

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Ne, 2008-06-15 20:24 | Ninja už: 6008 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

hahaha no to nemá chybu, superhrdina Super-kun! Dattebayo! no to je dobré Laughing out loud
a má oblečok z hadejkože, hehe chudáčik Orochirko, bude mať zlé sny Eye-wink


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.