manga_preview
Boruto TBV 09

To Tally Naruto3 ( zrada kníratého batolete )

Čau lidi! Po tak dlouhé době je tu konečně To Tally Naruto3! Na tomto dílu se podílely: aiNee-nAťuLik a Flafinka!

Naši hrdinové právě jezdili v kočáře po náměstí a hledaly stopy.
,,Nechápu, proč musíme být za batolata!“ zastěžoval si Naruto.
,,Protože máme vyšetřovat případ v souvislosti s trapnými, dětinskými a naprosto nevkusnými medvídky!“ vysvětloval Sasuke.
,,Hele koukejte, támhle je Gai-sencei!“ vykřikl s úžasem Lee a běžel i s kočárem ke svému idolovi.
,,Těší mě madam. Nemáte nějak podezřele bílé zuby?“ prohlásil Gai.
,,To je díky síle....“ nedokončil Lee.
,,Nee, všechny nás prozradíš!“ šuškl Naruto.
,,....přírodního kalcia!“ dopověděl Lee a Gai chápavě přikývl hlavou.
1. nebezpečí skrývající se v Gaiovi konečně pominulo, ale objevilo se další- Sakura toužící po lásce.
,,To ne! Pokud mě takhle uvidí, nadosmrti na tenhle trapas nezapomenu!“ vzdychl Naruto.
,,Jenom klid.....“ uklidňoval se Sasuke.
,,Ahoj lidi. Neviděli jste náhodou urostlého, černovlasého a tuze krásného mladíka?“ optala se Sakura.
,,Hmm...O kom to mluvíte?“ zvažoval své šance Lee.
,,No...Vy byste to měla chápat!“ řekla Sakura: ,,Nepůjdeme na kafe?“
,,Jo jasně!“ přikývl Lee.

O chvilku později:

Sakura vypráví: ,,Je tak krásný, urostlý, má pěkné obočí, je černovlasý, má krásný chrup a dokonce i oblečení je stejně roztomilé, jako je on!“
,,Hmm...to je úžasné!“ řekl s nadějí Lee: ,,A o kom to mluvíme?“
,,No přece o Sasukem!“ vykřikla Sakura.
Leeovi šance pohasly a samotný Lee málem vyflusl kávu na svoji múzu.
,,Není Vám něco?“ strachovala se Sakura.
,,No, víte, nevypadá to, že by Váš milovník měl zájem. Raději svůj šarm otestujte na někom, kdo by zájem měl! Mám chlapce, který by odpovídal vašemu popisu!“ navrhoval Lee s malou nadějí.
,,Opravdu?!“ vykřikla Sakura s nadšením.

A co prováděla batolata?

Sasuke vytáhl svůj příruční kelímek ( vlastnoručně vyrobený, tekže byl trošku....no křivý ) a přitiskl ho na výkladní skříň kavárny a odposlouchával rozhovor Leeho a Sakury: ,,ANO! Je to Lee!”
,,To je ale blbec!” zařval Sasuke všichni procházející lidi se na něj podívali s výrazem: ,,Ono to mimino mluví?”
Naruto zatím koukal na náměstí svým dalekohledem a hledal známky po zločinu.
Najednou se z kavárny vyřítil Lee a hrnul se přímo ke kočárku: ,,Hoši, Sakura mi řekla, kde je ta nová prodejna plyšáků! Jdeme tam!”
Sasuke a Naruto se pevně chytly štěrchajícího madla a byli připraveni k rychlé akci.
,,Ach! Tady je to!” užasl Sasuke a koukal na obrovský neonový nápis.
,,Bylo by to krásné, kdyby to nebylo zlé!” povzdychl Naruto a dal povel Leemu ať vjede dovnitř.
Přímo před kočárkem se zjevila nějaká babka: ,,Tak co si budete přát?”
,,No...Zatím nic!”usmál se Lee a zajel s kočárem do nejvzdálenějšího rohu.
,,Je čas na průzkum!” prohlásil Sasuke a vytáhl svoji X-peněženku.
V temném rohu se cosi zblasklo a na místě roztomilé rodinky stáli tři superšpioni v sexi těsných oblečcích ( Lee-zelený, Naruto-červený a Sasuke-žlutý ).
,,Kluci, tady je nějaký průchod!” zašeptal Naruto a vskočil do podivné díry. Sasuke a Lee šli hned za ním. Čekala je cesta jako po horské dráze, ale dopadli do měkka.
,,Plyš?” užasl Lee a prohlížel si svoji přistávací dráhu.
,,Ležíme na medvídcích!” lekl se Sasuke.
,,Ale jsou tak měkkouncí...” zasnil se naruto.
Najednou se ozval hlas: ,,Je tu někdo?????”
,,Schovat!” vykřikl Lee a všichni zalétli do hromady medvídků.
Vzduchem prolétly zvukové vlny ťapkání na podlaze a na scéně se zjevila babka alias Oroxicht:
,,Já vím, že tu jste! Slyšel jsem vás! Kabuto....najdi je!”
Ze stínu se vynořila další bába a mířila přímo ke kádi s medvídky: ,,Ale vždyť.....”
,,Prohrabej tu káď!” nakázal Oroxicht a Kabuto začal vyplňovat pánovy požadavky.
,,AU!” vyjekl Naruto a Kabuto konečně vytáhl prvního špiona ze skrýše. Netrvalo dlouho a odhalil i další dva: ,,Co s nimi mám udělat PANE?”
,,Dej je do Extramedvídkomátlostroje a nastav ho na maximum!” přikázal Oroxicht a odstoupil o kousek dál. Kabuto zatím připoutal špiony, keteří se sice bránili, ale proti Kabutovým leasrovým brýlím neměli šanci.
,,CHA! Teď z vás můj Extramedvídkomátlostroj udělá naprostý dementy a já zatím rozhodím medvídky do Konohy, kde budou vykonávat svou práci! Samozřejmě, že vše budu dělat ze své Extravzducholodě! A až skončím s Konohou, pustím se I do ostatních vesnic!...................Nějaké otázky?” vysvětloval Oroxicht.
,,No...Když budeš teď ty medvědy rozhazovat, tak pročs je prodával?” zeptal se Sasuke.
,,Víš, můj milý špione, Extramedvídkomátlostroj a Extravzducholoď nejsou zadarmo!” odpověděl Oroxicht: ,,Líbíš se mi! Máš mozek génia a rozhodně si nezasloužíš, aby bylo tvoje IQ sníženo na 40- Jéé tak to sem Vám chtěl ještě říct! Jo, Kabuto! Odpoutej tamtoho v žlutým oblečku, bude se nám hodit!”
Kabuto poslechl a vyndal Sasukeho z Extramedvídkomátlostroje.
Zločinci spustili svůj plán a odešli ze sklepení jejich továrny.
,,Co budeme dělat? Naruto, musíme si cenit každé vteřiny- jsme čím dál tím víc hloupější!” vzdychl Lee.
,,Já si jí cením!” odpověděl Naruto a začal mlaskat.
,,Sakra Naruto, vyndej z huby ten blbej......DUDEL! Leaserový dudel!” vykřikl Lee.
,,Ale....má vanilkovou příchuť!” odmítal Naruto.
,,Na něm není co oblbovat!” pomyslel si Lee a vytrhl Narutovi z pusy dudel. Stiskl tlačítko záchrany a namířil dudlík na hlavní generátor Extramedvídkomátlostroje.
Ten okamžitě zapraskal a našim hrdinům se opět vrátila inteligence do hlav.
,,A teď musíme zachránit Sasana, zastavit Oroxichta, zavolat KSNDZ, dát si koktejl....” plánoval Lee, zatímco se ho snažil Naruto uklidnit v jeho zápalu úkolníčkového sindromu.
Lee a Naruto si na sebe navlékly létající dupačky a zmizeli odkud přišli.
Právě prolétávali nad městem, když v tom uviděli Oroxichtovu vzducholoď: ,,Ano, támhle je!”
Lee a Naruto vzlédli trochu výš přímo před Sasukeho: ,,Sasuke, zachráníme tě!”
,,Já nechci zachránit!” odmítl jejich pomoc Sasuke.
,,Ha! Tak špionci nám utekli!” zachechtal se Oroxicht a uvolnil svůj pas od té hnusné fialové mašle: ,,Seznamte se s lasem v opasku 7 000!”
Oroxicht zamával tím fialovým svinstvem ve vzduchu a naši špioni byli opět nevolní.
,,Tak a teď Vás přivážeme za tenhle poloshnilý provas ze vzducholodě a vy za chvíli spadnete dolů! Říkám to pro to, že budete mít ještě chvíli na záchranu, jinak by to přece nebylo ono!” zaplánoval Oroxicht a běžel splnit svůj plán.

O chvíli později:

Na neštěstí Leeho naše přátele svázal Oroxicht opravdu pevně a navíc vzhůru nohama.
,,To je hrozná výška!” ječel Lee, zatímco Naruto probíral své možnosti: ,,Takže všechnu výbavu nám sebrali dokonce i x-peněženky, takže vypadáme zas jak batole a ošklivá matka....”
,,Naruto...raději budeme potichu, ať nepřijdou na ty tvoje plány!” šeptl Lee.
,,Jasně!” souhlasil Naruto.
,,Rychle přimýšej Lee!” opakoval si Lee potichu svoje motto.
Naruto se snažil pootočit svoji svázanou hlavu, ale asi to neměl dělat: ,,Lee, ty nosíš tanga?”
Lee zčervenal a taky pohnul svým svázaným tělem: ,,Když ženská, tak se vším všudy!”
Najednou Naruta něco trklo: ,,Lee, provaz už praská, rychle!”
,,Co budeme dělat?!” histerčil Lee.
,,Lee, Sundej si sukni!” vyštěkl Naruto.
,,No dobře, ale nepůjde to snadno!” povzdechl si Lee.
,,Tak já ti pomůžu!” řekl odevzdaně Naruto.
,,Ty perverzáku, já to udělám sám!” vykřikl Lee.
,,Ne! Tak jsem to nemyslel!” zčervenal Naruto.
Lee si mezitím sukni už sundala zaptal se Naruta co dál.
,,Ten provaz snadno roztrhneme, takže budeme mít volné ruce a tvoji sukni použijeme jako padák!” vysvětlil plán Naruto.
,,Bezva!” vykřikl Lee a pomohl Narutovi přetrhnout zbytek provazu.
Špioni padali stovky metrů dolů, ale roztáhli Leeovu sukni- jejich poslední naději.
,,Ono to fnguje!” zajásal Lee, ale najednou se sukně protrhla a oba byli opět ztraceni.

Poznámky: 

Další díl příští týden!

5
Průměr: 5 (12 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Andulka...xD
Vložil Andulka...xD, Ne, 2009-05-24 09:46 | Ninja už: 5766 dní, Příspěvků: 360 | Autor je: Prostý občan

Lee a tanga, jo???xD tak to je dobrej nápad xD

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Út, 2008-06-17 19:30 | Ninja už: 19837 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Narutův dudel + Leeho tanga = smrtonosná zbraň na San!!!!! xDDD Sakriš z tohohle se budu ještě dlouho vzpamatovávat!!! Laughing out loud

Obrázek uživatele Akitawa
Vložil Akitawa, Ne, 2008-06-15 22:41 | Ninja už: 5837 dní, Příspěvků: 568 | Autor je: Prostý občan

Supeer! No tak Naruto je, jak to tak vypadá po JirayoviXD. Hold jaký učitel takový žákXD. Jinak rychle pokráčko prosíím=).

Obrázek uživatele Andra
Vložil Andra, Po, 2008-06-16 14:15 | Ninja už: 5904 dní, Příspěvků: 304 | Autor je: Prostý občan

Díky, ale další díl bude až příští neděli!