manga_preview
Boruto TBV 09

Sasuke to bude mít těžké - 1 - Sannin is down!

//volné Pokračování povídky Naruto - ďábelský drak! Pozor : obsahuje některé spoilery tak bacha na to!//

Naruto a jeho skupina jde už nějakou dobu zpět do konohy. Severní země mají již za sebou. V dáli před sebou vidí jak travnaté ůzemí pomalu přechází do savan
"Brzy budeme v Zemi Větru.." Oznámil Kakashi.
---
V sídlu Akatsuki, Sasuke sedí u stolu a přemýšlý. Na chodbě se mezitím potkají Tobi a Kisame.
"Kisame..."
"Co chcete?"
"Od Paina máme nové informace..."
"Jaké?..."
"Legendární Sannin, Jiraiya je mrtev.." Řekne Tobi a Kisame se zarazí.
"Itachi kdysy řekl že bychom ho neporazily, a Pain to dokázal sám.."
"ůchvatné, ze tří Sanninů během půl roku žijí pouze jeden, Tsunade..."
"Chcete mi tím něco naznačit?"
"Ano, i ne.. "
"Můžete jít k věci?"
"Listová má nejspíš informace o Jirayiovy a Painovy, takže Deštná vesnice může očekávat ůtok od Listové a jejich spojenců.."
"A co to má co společného se mnou..?"
"Z nedostatků členů, pujdeš a chytíš Naruta sám!" Kisame se zarazil ůplně.
"Ale za ním stojí celá jeho vesnice.."
"No právě, využiješ toho že zaůtočí na Deštnou, ty si mezitím v tichu uneseš Naruta.."
"Proč si ho nechytí Sasuke a jeho banda tupců.."
"Ti mají svých věcí dost.."
Mezitím se Sasuke baví o jejich ůkolu.
"Podle všech dostupných informací žije Jinchuuriky osmého démona v zemi Blesku" Oznámila Karin která listovala v nějakých papírech.
"jaký je náš plán?" Zeptal se Juugo Sasukeho. Ten použil svůj mega-mazeec pohled a totálně odrovnal Karin.
"Plán je takový... že žádný plán není..."Odpověděl Sasuke a ani se nepohnul.
"Já bych měl plán!" Zakřišel Siugetsu. Všichni se na něj podívaly." Zabijem Kisameho a seberem mu jeho mečík!"
Sasuke se pousmál a Karin přišla k Suigetsovi.
"IDIOTE!" Zakřičela a bouchla ho.
"Zase se vy děcka mlátíte!" Posumál se Tobi který právě vešel do místnosti.
"Já ti dám děcka!" Řekl Suigetsu a vyběhl po nim. Sekl po ním Zanbatou-em a Tobi to vyblokoval rukou.
"Už zase použil na zablokování jen ruku.." Pomyslel Suigetsu a stáhl se. Bohužel si nevšiml že za ním stojí Karin a vrazil do ní.
Bouchla ho tak silně že se z toho málem pos*al.
"Nech toho nebo tě zabiju!" Řekl tajemně Sasuke, Tobi se pousmál.
"Mimochodem, kdo je to Pain?" Zeptal se Sasuke Tobiho..
"Vůdce Akatsuki.." Odpověděl.
"Já myslel že ty?" Informoval je Juugo.
"Ne,ne, on je oficiální, někdo o kom si to budou nepřátelé myslet.." Oznámil ďábelsky Tobi.
---
O nějákej den později. Sasuke již vyrazil na cestu, Kisame se chystal a Pain nedělal nic.
Když Naruto vcházel do vesnice byl štěstím bez sebe. Ukazoval Ruby kde co je.
" a kde bydlíš?" Zeptal se ho. Naruto se zalekl a vzpomněl si na tem nepořádek co tam má.
"Počkyte musím něco zařídit" řekl Naruto a vběhl do jednoho obchodu. Bylo to kvetinářství.
"Naruto, co tady děláš?!" Vykřikla Ino když viděla bloňdáka. Ten se rozhlídl po okolí a vyvolal klony.
"Vy dva budete uklízet doma dokuď se nevrátím?" Poručil jim origínál a klony zmizely zadním chodem. Náhle se zadíval na jednu překrásnou kytku.
"Kolik stojí?" Zeptal se Ino a ta se na ní podívala.
"Vždyt tady máš cedulku." Ukázala na papírek který byl pověsený na květináči.
"á 49, tady máš!" Naruto jí podal peníze, vzal kytku za záda a vyběhl ven.
"Něco jsem ti koupil" Řekl, přišel k Ruby a vytáhl kytku. Ta se rozzářila a na poděkování ho políbila.
"Děkuji ti!" Řekla a Kakashimu se zvedl žaludek. Celou dobu ji taky miloval, taky se ztrácel v jejích nádherných očích, také by jí rád objímal.
"Sensei, děje se něco!" Zeptala se ho Sakura když jen stál na místě když už zbytek byl v pochodu.
"Ne.. nic Sakuro.." Odpověděl nemotorně. Když došly k budově hokageho, uviděly Gamabuntu a jeho synáčka.
"Jé, ahoj kluku!" Vykřikl Gamakichi.
"Stalo se něco?" Zeptal se Naruto.
"Ano..." Řekl Gamakichi ale Gamabunta ho přerušil.
"Nic neříkej..."
Skupina to ignorovala a vešla do budovy, s nervozitou došly až k Tsunade. Bylo tam pár žab.
"Naruto jsem ráda že už jsi tady!" Řekla hned Tsunade.
"Co se stalo?" Zeptal se jí.
"Tady , největší boss všech žab chce s tebou mluvit.." Tsunade ukázala na žabího dědečka který seděl zase na věští žábě.
"Takže tohle je ten předurčenej žák Jiraiyi?" Zeptala se žába a Tsunade přikývla. Nikdo nic nechápal co se děje.
"Chci si stebou promluvit o Jiraiyovy!" Pokračovala žába.
"Myslíte Perverzního poustevníka.." Přerušil ho Naruto a žába se začal řechtat.
"Kroť svůj jazyk!" Vykřikla naštvaná Tsunade.
"Perverzní.. ty mu dáváš Hochu.." Řechtal se žabák ale náhle přestal." Perverzní Jiraiya zemřel v boji.."
"Co... Cos říkal?" Řekl zmateně Naruto. Ruby byla taky docela zaskočena, legendarní sannin zemřel.

Image Hosted by ImageShack.us

5
Průměr: 5 (12 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Aki no sakka
Vložil Aki no sakka, St, 2009-08-19 15:29 | Ninja už: 5411 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Prostý občan

Super...ale těch chyb!

Obrázek uživatele Iriam .GUMMY MÉĎA.
Vložil Iriam .GUMMY MÉĎA., Ne, 2008-06-15 21:05 | Ninja už: 5855 dní, Příspěvků: 846 | Autor je: Prostý občan

Famózní ...

Komplet moje tvorba - ať už kresby nebo FF příběhy naleznete ... :KLIK ZDE,Na Konoze

Ano ... už to tak bude ... IRIAM má své FA Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud



→ MIX MAXI FÓRUM by Iriam :-*

Btw: hledám ještě někoho, kdo na něm se mnou zapracoval... :P



Welká fanynka -

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Ne, 2008-06-15 20:09 | Ninja už: 6056 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Sasuke a premýšľa.. hehe Smiling
mno pekne, niekomu sa zrejme páči najnovšia manga Eye-wink
teším sa na pokračovanie Smiling
inak, tie drobné chybičky sa ti sem tam aj postrácajú Sticking out tongue


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.