manga_preview
Boruto TBV 09

Naruto - ďábelský drak! - 1. část

Naruto - "ďábelský drak!"
Sníh obklopuje krajinu kolem, vlak jede rychleji a rychleji. Náhle někdo skočí ze střechy jednoho vagonu na druhý.
"Zastavte ho!" Křičí někdo z dálky. Postava skáče dovnitř vlaku ale tam ho někdo chytí.
"Máme tě!" Řekne Naruto a pokusí se ho chytit, postava s eleganci uhne.
"Mám ho!" Zakřičí Shikamaru a použije svoje stínové jutsu. Osoba vyskočí a hodí po něm shurikeny, Shikamaru jim musí uhnout jinak by byl zasažen.
Kakashi který to sleduje z dálky analizuje jeho pohyby "Takovou mrštnost u bandity, to bude ninja! ale jaký ninja by kradl diamanty!"
"Kakashi-sensei dělejte něco!" Zakřičí Naruto a Kakashi se probere z tranzu a pásku si posune výš. Odhalil svůj sharingan. Do vagónu vleze další osoba.
Je to Rock Lee. "Co se děje?" Zeptá se překvapeně.
"Chyť ho!" Zakřičí Naruto a společně s Leem se vrhají po nepřítelovy. Ten projde kolem Rock Leeho bez menšího zaváhání. Postava stojí na konci vagonu a pokouší se otevřít dveře, ale nejde jí to.
"Ha! Zavřel jsem dveře pomocí mých stínů." Osoba se lekne a začne hrabat do kapsy. Všichni napjatě čekají co vytáhne. Je to baterka. Všichni se divý a Shikamaru se pousměje."Na mé stíny baterka nefunguje" Postava veme baterku a hodí jí přímo Shikamarovi na hlavu a tím ho knoknautuje. Mezitím se Rock Lee dostal natolik blízko aby postavu obmotal provazem. Kakashi zakryje sharingan a klekne si k Shikamarovi. Po chvilce brumlání si oddychne.
"Bude v pořádku!" Kakashi se otočí na postavu. Jednou rukou jí suná masku. Pod ní je mladá dívka ve věku 16 let, se zelenýma očima a po ramena dlouhýmy bloňdatými vlasami. Kakashi druhou rukou vezme její brašnu kterou měla kolem pasu. Postava náhle zmizí v kouři. -"To je stínový klon? ale jakto že to můj sharingan nepoznal..-"
"Sakra, podvedla nás!" Zařve Naruto.
"Musí být ještě ve vlaku." Prohlásí vznešeně Rock Lee.
"Dobrá, vy dva pujdte tamtím směrem a já pujdu tam tím!" Řekne Kakashi a všichni se rozběhnou svým směrem. Tedy až na Shikamara který stále leží na zemi.
Kakashi po chvilce dojde až k lokomotivě která pohání celý vlak. "-Takže buď je na střeše nebo tam kam šli kluci-" Kakashi vyskočí na střechu. Opět odhalí sharingan.
"Tvé genjutsu je slabé!" Řekne Kakashi do větru. Ale náhle se před ním oběví ta dívka. "Vydej mi ty diamanty!"
"Nevím jak jsi mě odhalil! ale to je jedno, ty diamanty jsou pro dobrou věc!" Řekne dívka a začne utíkat směrem od Kakashiho. Ten s ni bezproblémově drží krok.
"Stínové klonové jutsu!"Řekne dívka a náhle tam běží třikrát.
"-Jak to že můj sharingan nepozná originál-" Dva kloni se zastaví a hodí po Kakashim shurikeny. Ten se jim vyhne a zastaví se.
"Stínové klonové jutsu!" Řekne a najednou tam stojí pětkrát.
"Vy se postarejte o tyhle, já jdu po ní!" Řekne originální Kakashi a klony přikývnou. Klony se rozběhnou proti klonům. Jeden Kakashiův dostane ránu do obličeje a zmizí.
Jeden klon dívky schytá kopanec do břicha a zmizí. Kakashiovy klony si stoupnou do kruhu. Klon dívky stojí u prostřed.
Jeden kakashiuv klon bouchne dívku do obličeje, ta letí chvíli do zadu a další tři ji vykopnou do vzduchu.
"Ha-ta-ke Ka-ka-shi kombo!" Jeden klon kopne dívku zpátky k zemi. Klony se už pomalu radují z vítězství ale náhle si dívka stoupne.
"To není klon?!" Vyděsí se jeden a zmizí. Divka použije pečetě a náhle se všechny klony rozplynou.
Kakashi stále pronásleduje dívku ale náhle mu dojdou informace. Rychle se zastaví a otočí směr. "-být takhle napálen, ale jak dokázala abych nepoznal originál?-"
Kakashi doběhne až k ní. Ta se na něj podívá.
"Ty jsi, kopírovací ninja Hatkae Kakashi?" Zeptá se dívka.
"Já jsem Hatake, ne Hatkae ani Htakae!" Vyjede na ní. "A kdo jsi ty!"
"Jmenuji se Rubi Safire, jsem osobní členka feduálního sboru země Léků!" Ukloní se dívka.
"Nelži mi! Proč kradeš diamanty!?" Zeptá se jí na rovinu.
"Vidíš moji čelenku!" Dívka poklepe na čelenku co má na krku. Byla na ní vyobrazena pampeliška.
"Ale tak proč je kradeš!? Přeci, ty diamanty patří vám"Kakashi zvýší hlas.
"Kdysy, nám je ukradla šlechtická rodina a už jsme je nikdy neviděly, ale pak k nám došla zpráva od zvědů že diamanty povezou v tomhle vlaku!" Vypráví Ruby.
"Ale proč bych ti měl věřit?!" Zeptá se jí drsným hlasem Kakashi.
"Nezapomeň že naše země jsou spojenci! A tady mám dokumenty o misi!" Ruby Kakashimu podá dokument. Po chvilce čtení řekne.
"Máte pravdu, takže my jsme pracovaly pro bandity!" Oddychne si Kakashi.
"Jdeme zastavit tenhle vlak!" Řekne Rubi a oba dva se rozběhnou směrem k lokomotivě.
Po cestě k nim ale někdo hodí výbušnej lístek. "Co to je?" vykřikne Kakashi a zastaví se. Naproti nim vidí v kouři čtyři postavy.
Všechny na sobě mají černé ninja obleky, a obličeje mají odkryté. Jedna je malá a má růžové vlasy, druhý velký a žádné vlasy nemá, třetí má dlouhé šedé vlasy a posledni je střední postavy a má krátké modré vlasy.
"A tady jsou ty diamanty které patří k nám!" Řekne ženská a chce se rozběhnou ale holohlavej ji zastaví rukou.
"Ruuko! Stůj ! To viřídí Tirasi!" Holohlavej ukáže na modrovlasého. Ten postoupí o něco dopředu.
"Díky že mi věříš Fitako-sensei!" Řekne ale šedovlasej vykřikne.
"Nechte jít mě!"Škemrá a Fitako ho drží od sebe dál.
"Tarbuko! Nech toho! " Řekne a štouchne do něj." Tirasi za poslední měsíc ještě nikoho nezabil!" Kakashi a Rubi se leknou.
"Chraň diamanty,a já se o něj postarám!" Poručí Kakashi a Ruby se urazí.
"Proč nevelím já?!" Zeptá se ho.
"Já jsem starší!" Odsekne Kakashi a vyrazí. Tirasi udělá několik pečetí, a natáhne ruku na Kakashiho. Z každého prstu vylítne jeden malej had. Kakashi jim těsně uskočí, síla nárazu byla tak silná že prorazila střechu vagónu.
"Ruuko seber diamanty!" Poručí Fitako a Ruuka se rozplyne.
"Genjutsu?" Vykřikne Rubi a ucítí že jí někdo tahá za brašnu, rychle vytáhne kunai a sekne do vzduchu. Z něho vyletí krev.
"Jak jsi poznala že jsem tady!" Vykřikne Ruuko a podkopne Rubi. Ta rychle udělá pečětě, a vedlé ní stojí náhle stínový klon. Ten pěstí uhodí Ruuku do obličeje.
Kakashi se mezitím dostane až k Tirasovi a odkopne ho. Ten se kunaiem zasekne o zeď vagónu aby nevypadl. Kakashi si stoupne naproti Fitakovi.
"Živel oheň: Technika ohnivých koulí" Zakřičí Fitaku a zjeho ůst začne létat plamen. Kakashi vyskočí do vzduchu, a hodí několik shurikenů.
Tarbuko je odrazí svými shurikeny, a vyskoči do vzduchu za Kakashim. Kakashi jen tak tak uhne jeho kopu a sám ho kopne. Tarbuko spadne mimo vlak.
"Kakashi-sensei!" Ozve se z dálky a tam běží Rock Lee s Narutem.
"Další ninjové? Ruuko vem to a mizíme!" Zakříčí Fitaku a prohlédne si nepřátele.
Ruuko se obratně odrazí rukamy od země a kopne klona do hrudi. Rychle použije pečetě a z rukou vylétnou chakrové nitě a chytí brašnu. Ruuko si ji přitáhne do ruky.
"Mizíme!" Křičí Fitaku a všichni nepřátele vyskočí pryč z vlaku.
"Udělala jsi to co jsem řekl?" Zeptá se Fitaku na zemi Ruuky.
"Ano!" Ruuko soustředí chakru a směrem od vlaku se ozve výbuch.
"Kde je Tarbuko?" Zeptá se nevědomě Tirasu.
"najdem ho po cestě !" Řekne v klidu Fitaku.
Mezitím co vlak vybuchl, Seskočili Kakashi,Naruto,Ruby a Rock Lee pryč z vlaku.
"Shikamaru? kde je?" Začne histericky řvat Naruto.
"Klídek!"Ozve se z nedalekého keře a z něj vystoupí Shikamaru s boulí na čele.
"Ech, promiň!" Omluví se trapně Ruby "Myslela jsem že mě jste najati rodinou Rashitou!"
"Rodina Rashitou?" Zeptá se Naruto." A vlastně, co se stalo Kakashi-sensei?"
"Tady Ruby je členka nejvyšího komanda v téhle zemi, a my jsme pracovali pro špatné lidi," Začne vysvětlovat Kakashi a Naruto se vyděsí.
"My jsme pracovali pro špatné lidi ? !"
"Uklidni se Naruto!" Řekl vážně Kakashi.
"Víte, ty diamanty máji v sobě ohromnou moc,když se spojí ve svatyni na hradě Takazu, tak oživne davný démon, Drak Futkashu!" Řekne Ruby a všichni zmlknou a zpozorní."A naneštěstí je hrad Takazu domovem feduální rodiny!"
"To znamená že je nemusíme hledat, ale stačí na ně počkat na tom hradě." Prohlásí hrdě Kakashi.
"Rodina Rashitou má prostředky na vyvolání války a dokonce by ji asi vyhráli"Řekne se smutkem Rubi.
"Co ten drak představuje za nebezpečí?" Zeptá se jí Shikamaru.
"Jen zníčení světa!"Odpoví skromně.
"Jak je to daleko na hrad?" Zeptá se ji naopak Naruto.
"dva dny cesty!" Odpoví a všichni si oddychnou.
"Tak vyrazíme!" Vykříčí štastně Rock Lee.
"Klídek Lee! Nemusíme vyrazit hned, nezapomeň že musí nachystat armádu aby mohli zaůtočit a to bude nějakou dobu trvat!" Poučí ho Kakashi a Lee si to začne zapisovat "-Gaii , máš s ním těžký život!-".
"Najdem nějakou vesnici a tam si dáme pauzu!" Řekne Ruby a ostatní přykývnou.
"Ale kde je nějaká vesnice?" Zeptá se hloupě Naruto.
"Počkej.." Ruby si vytáhla mapu, byla prázdná.
"Co to je?" Diví se Naruto.
"To je speciální mapa, stačí provést pár pečetí a máme všechny informace v dosahu 5 kilometrů" Řekne Ruby a začne provádět pečetě. Za chvíli se na mapě zobrazí okolí.
"Jak to vůbec funguje?" Zeptá se jí Shikamaru.
"V jedné pevnosti, se nachází mapa celé země, a když se použijí pečetě, tak tahle mapa si okopíruje data z té hlavní mapy." Prohlásí hrdě na svoji zem.
"Tady vidím vesnici, 4 kilometry odsuď!" Ukáže Kakashi na mapě.
"Tak vyrazíme!" Vyskočil Lee a Kakashi řekl něco ve smyslu že mu leze na nervy, avšak to nikdo neslyšel.
Když došli do vesnice, pomalu se už stmívalo.
"ÁÁÁÁÁÁÁch , tak najdem hotel!" Zívne nahlas Naruto, Ruby se při pohledu na něj jen pousměje.
"Támhle je něco!" Řekne Shikamaru a ukáže na ceduli "Noclehárna Mrzuté Prase 10 m ".
"To je jedinej hotel tady... Tak tam pojďme!" Prohlásí Kakashi a vyrází. Za necelých 10 vteřin jsou na místě.
Vešli dovnitř a za pultem byla stará, népřilíš pohledná žena která jistě neznala pojem šampón.
"Co si p-p-přejete?" Zakoktala.
"dva pokoje , jeden čtyř lůžkový a druhý jednolůžkový!" Řekl Kakashi a přál si aby mu zmizla z očí.
"My m-m-máme pouze jeden p-p-pokoj, ostatní s-s-e čistí! t-t-teda pokuď v-v-vám nevadí s-s-spát s švábi!"Koktala to asi šest minut.
"Dobrá my ho berem!" Řekne unuděně Kakashi.
"máte po-po-po-po-po-kr--po-po-koj čt-ry-ry-cet-o-o-osm-"Zakoktala a podala jim klíče, teprve z cedulky na klíčence se dozvěděli číslo pokoje.
Došli až do čtvrtého podlaží a tam našli svůj pokoj. Otevřely a čekal je nádherný pohled. Hezká natepovaná zeď a s půvabným kobercem a stylovým nábytkem tvořily nádhernej set. K překvapení jsou tu tři dvoumístné postele. Hned vedle jedné postele byl vchod na balkón a vedle druhé vchod do koupelny.
"Spím u balkónu!" Vykřikli Ruby a Naruto zároveň. Ruby se pousměje, Naruto nahodí trapný úsměv.
"Tak tam spi ty!" Vykřiknou opět oba zároveň. Nastane ta stejná situace.. Kakashimu se nechce nad tím přemýšlet a lehne si napostel(u záchoda) a usne během okamžiku. Shikamaru si posadí batůžek vedle něj. Rock Lee, unaveně taky lehne napostel a usne ještě dřív než Kakashi, pro Narutovu smůlu se dokáže roztáhnou na celou postel.
"Slyšel jsem od Nejiho že když Lee spí tak kolem sebe kope a mlátí!" Prohlásí Shikamaru a Naruto se zalekl. Má spát s kopacým fanatikem nebo se sexy holkou.
Nakonec shodil batůžek vedle batůžku Ruby. Ta se jen pousmála, ale ve skutečnosti byla štěstím bez sebe.
"Naruto, vyvolej Gamatatsu!" Řekl Shikamaru.
"Ech,proč?" Zeptal se ho velice překvapeně Naruto.
"Prostě ho vyvolej!"Zařval Shikamaru.
"Dobrá!" Naruto vytáhl svoji krev v lahvičce(no kousat se ho nebaví) a vyvolal ho. Gamatatsu se podíval na Shikamara a hned pochopil. Beze slov doskákal na Shikamarovu postel. Shikamaru vytáhl nějakej kufřík. Rozložil ho a nebylo to nic jiného než cestovní Shougi a Go. Gamatatsu byl velice nadaný v téhle hře. Ruby se pousmála když viděla žábu jak se soustřeďuje. Poté si lehla vedle Naruta. A usnuly.
Druhý den ráno hustě sněžilo.
"Kakashi-sensei! V tomhle stavu nemůžeme pokračovat. Shikamaru hrál celou noc tu svoji hru a ke všemu hustě sněží!" Nahlásil hned Rock Lee který si dával tradičních 1000 kliků.
"Ale musíme se tam nějak dostat!" prohlásil Naruto.
"Je jen jediná cesta!" Řekl vážně Kakashi.
"Jaká?" Zeptala se Ruby s kartáčkem v puse.
"Musíme počkat než se to trochu zlepší...!"Řekl Kakashi a lehl si napostel. Překvapivě vytáhl knížku a začal si číst.
"Ale osud lidstva je v našich rukou!" Vykřikla Ruby.
"Ale, i když tam nedojdem dřív než naši soupeři, stále mají nějakou obranu, přeci je víc ninju jako ty!" Řekl temně a ponořil hlavu do kížky.
"Ale i nepřátelé mají silné ninji!" Řekla temně naopak ona.
"Jestli jsou silní jak ti co nám vpadli do cesty tak je lehce porazíme!" Řekl ještě temněji.
"Ale, řeknu vám co se stalo před několika ti lety...!"Řekla smutně. Všichni začali poslouchat. Vytáhla kartáček z pusy.
"Celá země byla v občanské válce dvou rodů, tyto rodiny se nesnášely ale obě měli právo na vládu v zemi. Plno lidí umřelo, plno vesnic a měst zaniklo.... Ale válku vyhrály Rashitou.. Jejich vůdce rodiny je uznáván jako největší Shinobi téhle země co kdy žil... někteří lidé ho přirovnávají k třem Sanninum!" Všichni se zarazili.
"Jak to že nevládnou a proč jsme o něm neslyšely?" Zeptal se Naruto.
"Proč nevládnou?, tento rod nemá nikdo rád, brzy by vypukla další válka a další! A radši se vzdali do té doby než budou mít větší sílu! a jak to že jste o něm neslyšely? no, proto že byl považován za mrtvého, až do minulého týdne!" Řekla a Kakashi vstal.
"Dobrá,Sbalte si věci, vyrážíme!"

4.46154
Průměr: 4.5 (13 hlasů)