manga_preview
Boruto TBV 07

Zrození Bílého Tesáka z Listové 01

Předem bych chtěl říct jen toto: "Pokud čtete tento článek, tak jsem postoupil do vyšší ligy , a za druhé samozřejmě děkuji Prasátku a spol. za vedení těchto stránek."

A teď k článku. Rozhodl jsem se napsat o takovém ošemetném tématu a to je
život Kakashiho otce.

I narodilo se jednoho dne ve vesnici ukryté v listí dvěma ninjům dítě. Co na tom, že?
"Narodí se přeci hodně dětí," můžete si pomyslet.
Ale právě tady začíná příběh, který zná snad každý starší shinobi a pracující člověk v Listové. To dítě dostalo od rodičů jméno Hatake Sakumo ...

Už od dětství projevoval svůj obrovský potenciál a své mimořádné schopnosti.
"Hmm, extrémně nadané a chytré dítě, takový shinobi se zrodí jednou za několik generací." Prohlásil Hokage.
a dodal: "I když zdálo by se být pošetilé, aby dítě, které není ze vznešeného klanu dokázalo předčit svými schopnostmi Uchihi nebo snad dokonce Hyuugu."
Avšak všichni změnili názor v okamžiku, kdy se stal ve svých 5-ti letech nejmladším geninem v historii. Při misích, kdy s ním bylo nakládáno jako s ostatními staršími geniny, začal ukazovat svůj skrytý potenciál. Tam, kde se ostatní krčili a spoléhali na své senseie, on dokázal vymyslet strategii, mnohdy lepší, než strategie jonina. A tak jeho kariéra ninji pokračovala strmě vzhůru. Jeho rodiče na něj byli pyšní. Život Sakuma byl pestrý, ale hlavně nebezpečný, protože to byl přeci jenom shinobi.

A tehdy mu bylo 12 let, kdy dosáhl hodnosti jonina a měl se dostavit do kanceláře Hokage. Cestou už tušil co se bude dít. A tak když dorazil k Hokagemu, který stál u okna se pouze zeptal: "Jaký tým budu vést?"
Všichni přítomní ztichli. Hokage se začal smát.
"Proč se smějete, Hokage-sama," zarazil se Sakumo
"Hatake Sakumo, i když jsi nyní už v hodnosti jounina, tvůj věk mi nedovolí dát Ti tým na starosti," odvětil klidně Hokage a posadil se.
Sakumo se tedy zeptal jinak: "A proč jste mě chtěl vidět Hokage-sama ?"
"Kvůli misi." odvětit Hokage a pokračoval. "Díky tomu, že jsi nyní v hodnosti jonina a tvé schopnosti jsou vychvalovány dostáváš důležitou misi."
"Misi?" Podivil se Sakumo, "a co to bude za misi," dodal.
Hokage spustil: "Mise je prostá. Musíš prozkoumat vesnici v zemi větru, která je nedaleko hranic ohňové země."
Sakumo se ihned ohradil, že jde o triviální misi, která by měla být přidělena geninům."
"Hmm, tak tato mise může vypadat," odpověděl Hokage, "ale ještě jsem nestačil dopovědět, co budeš dělat."
"Já? Sám?" Odvětil trochu váhavě Sakumo.
"Ano, ty sám. Tvůj úkol je zajistit nějaké dokumenty. Ale hlavní úkol je zjistit, zda to jsou píseční ninjové, nebo je to někdo jiný. A dávej si pozor, ať si tě nikdo nevšimne, protože by to byl tvůj konec!" Dořekl Hokage poslední větu a začal nadávat, že má tolik papírování.
(V Listový je to asi v genech, vzpomeňte na Tsunade Laughing out loud)

Hatake po vyslechnutí rozkazů jen tiše odpověděl, "ano, pane," vzal svitek s podrobnými instrukcemi a odešel. Doma si sbalil nejdůležitější věci na misi. Cestou k hlavní bráně se zastavil u rodičů.
"Jsem tu jen na skok," volal už ve dveřích.
Matka byla ráda, že se také ukázal. Po monotoním dialogu (není nutné vysvětlovat, o čem se povídalo. Však to každý zná.Smiling) se ohlásil u brány a vyrazil na svoji první velkou misi jako jounin ...

Poznámky: 

Doufám, že aspoň něco z toho budete mít. :)

4.6
Průměr: 4.6 (10 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Čt, 2019-08-15 13:54 | Ninja už: 5686 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Mise L4: Číst si o Kakashiho otci je docela zvláštní. Protože se o něm skoro nepíše a když ano, tak má jen krátký výstup, ale tady se mapuje jeho život, což není až tak snadné, uvážíme-li kusé informace o jeho životě, které nám předložil sám Kishi-sensei. Uvidíme, co dalšího je nám nachystáno. Tak dává to smysl, že ve 12 nebude mít tým, přeci jen, by to bilo do očí... a navíc by ho nemuseli brát vážně.

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele T.a.r.a.n.e.e
Vložil T.a.r.a.n.e.e, So, 2008-08-09 22:14 | Ninja už: 5874 dní, Příspěvků: 1099 | Autor je: Pěstitel rýže

Je to moc pěkné, zítra jdu na další *uhm...pokusy dodržovat řád jedna kapitola jedné pvídky denně*

一度に心の中で本物の願望があります、そしてその願望和津沿いです...そのときあなた和本物の明らかにされていない脳l族をみつける。
"When there is a true desire in your heart and that desire is strong...that is when you find the real strength that even you did not know you had." (Orochimaru-sama)




PS: Ano, to na tom avataru jsem já.

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Čt, 2008-08-07 23:13 | Ninja už: 5890 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Takže Hatake Sakumo potřetí. Od Kanaru, od Fuzzy_eyebrow a teď ty. Každý příběh má své klady, uvidíme, jaké bude mít ten tvůj Laughing out loud

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Chiisai kyuubi
Vložil Chiisai kyuubi, So, 2008-08-02 20:23 | Ninja už: 5774 dní, Příspěvků: 1618 | Autor je: Prostý občan

No, ťažko povedať, že či táto poviedka ma viac prekvapila alebo ohúrila? Smiling máš to prekrásne napísané a ja váľam očami, že to snáď ani nie je pravda, že je to také dobré? Vzbudzuješ u mňa žiarlivosť... Chisaii

Watch out for this crazy shinobi!!!
Sooo sooo... Saiki no saika-tachi nante ii nee xD

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), St, 2008-07-30 15:38 | Ninja už: 19811 dní, Příspěvků: 9579 | Autor je: Prostý občan

Teeeda!!! Shocked Smiling Máš to fakt dobrý obzvlášť když si kluk a navíc v tomhle věku!!! Eye-wink (ne opravdu nechci nikoho urazit ae šak to známe ne?!!! Sticking out tongue) Pravopis naprosto bravurní a vůbec za celou dobu sem postřehla jen pár pidi chybiček který ani nestojí za to abych se tady takhle složitě rozepisovala!!! Laughing out loud Seš na dobrý cestě sem zvědavá jak Ti to pude dál!!!!! Eye-wink Smiling

Obrázek uživatele kotelmaniac
Vložil kotelmaniac, Ne, 2008-06-22 14:52 | Ninja už: 6028 dní, Příspěvků: 130 | Autor je: Prostý občan

Moc vďaka Smiling

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Ne, 2008-06-22 14:41 | Ninja už: 6009 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

no pekne to začína, Biely Tesák je skvelý Laughing out loud


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.