manga_preview
Boruto TBV 09

Minatova povinnost 9

Část osmá - Tady

Část devátá - Říct sbohem

Kushina se zmateně rozhlížela kolem. Kdo … Co se tu stalo? Nechápala … Nechápala, proč někdo narušil obřad. Nechápala, kdo byli ti dva. A teď … Už vůbec nechápala, proč jeden toho druhého zabil. Tušila jenom jednu věc … Její syn byl v nebezpečí. A něco … Něco tu nehrálo. Přerušit tuhle techniku je velice riskantní. Ale chlapec byl v pořádku. Alespoň jí tak připadal.
Rozhlédla se kolem sebe. Kromě ohromných kusů balvanů na zemi uviděla bezvládné tělo.
„Jiraiyo-san!“ zakřičela a sáhla mu na zápěstí. Stále cítila tep.
Oddychla si. V jednu chvíli si myslela, že by snad …
„Jiraiyo-san,“ řekla trochu míň hlasitě a zatřásla s ním.
Musí se probudit! Cítila, že musí … Cítila, že oba dva mají něco udělat. Že všechno ještě není v pořádku.
Pokradmu se podívala do středu rozpadlé jeskyně. Stáli naproti sobě. Nějaký muž a její syn. Zatím je to v pořádku … Zatím nechtějí bojovat … Ale, měli by vůbec? Asi ano … Když předtím zaútočil … A takhle …
Pohledem přelétla celou zničenou jeskyni. Dopadaly sem jenom paprsky měsíčního svitu a všechno osvětlovalo pár pochodní, které nezhasly. Najednou ji vyrušilo tiché zasténání.
„Jiraiyo-san! Jste v pořádku?“ zeptala se a pomohla Sanninovi posadit se.
„Celkem …“ zašeptal a trochu zakašlal, „celkem jsem v pořádku … Co se tu stalo?“
Rukama si protíral víčka, jako po dlouhém spánku. Nebyl však unavený. V očích se mu usadily zrnka prachu, které vznikly rozbořením zeminy.
„Nemám tušení …“ zašeptala a dál sledovala, co se děje.
Jiraiya najednou pomalu vstal.
„To je …“
„Znáte ho?!“
„To je chlapec, kvůli kterému Naruto obětoval už hodně …“
„Cože?“
„To je Sasuke Uchiha. Před pěti lety odešel z Konohy přímo za Orochimarem. Naruto ho chtěl zachránit,“ řekl Jiraiya potichu a sklopil zrak, „Chtěl mu pomoct, byl to jeho nejlepší přítel. Ale Sasuke? Ten nechtěl. Naruto si to stále vyčítal … Ale teď, nemyslím, že by se Uchiha chtěl vrátit domů … To že tu je, a na sobě má ještě plášť Akatsuki … To není dobré. Musíme Narutovi pomoct.“
Kushina o Akatsuki hodně slyšela. Věděla, že chtěli dostat Naruta. Ale že by tam byl někdo, kdo byl Narutův přítel? To netušila …
„A proč přišel?“ pozvedla obočí.
Sannin jenom pokrčil rameny.
„Hej, Naruto! V pořádku?“ zakřičel na ty dva najednou a přešel směrem k nim. Kushina ho následovala. Věděli, že by tam neměli vtrhnout rychle. S nějakým jutsu například … Nesmí vstupovat do záležitostí, když nevědí o co jde. Ačkoliv to může vypadat jakkoliv, nikdy nemusí být úsudek správný. Nikdy nemusí být správná naše domněnka a potom můžeme udělat to, co bychom si vytýkali celý celičký život …
Naruto se pomalu otočil. Bylo vidět že je překvapený. Proč? Nečekal snad, že se probudí?
„Naruto?“ zašeptala Kushina a starostlivě se na něj podívala. Mladý muž stojící naproti němu se tvářil … Vlastně se netvářil vůbec nijak. Z jeho tváře nebyly rozeznat žádné emoce. Vůbec nic. Ani lehký náznak úsměvu, ani lehký náznak zloby.
„Co je zač?“ pomyslela si, ale podívala se opět na Naruta. Byl … byl v něčem jiný … Něco se muselo stát.
„Dopadlo to jutsu dobře? Stihl Minato udělat všechno pro to, abys byl v pořádku?“ zeptala se a přitom ho pečlivě pozorovala. Jeho výraz … nadšený? Nadšený a překvapený?
„Kushino,“ zašeptal a jeho matka se usmála. Avšak Jiraiyovi do smíchu moc nebylo. Kushině to ušlo, ale Naruto své matce nikdy neříkal jménem … Vždycky jenom „Mami“. Vážil si toho, že tak někomu může říkat. Teď ještě aby …
„Jiraiyo-san,“ otočil na něj s úsměvem hlavu chlapec a Jiraiya pootevřel ústa.
Jemu už vůbec nikdy neřekl Jiraiyo. Ero-sennin … Už si na to zvykl. To nemohl být on …
„Já … Já nejsem Naruto,“ pokračoval shinobi a trochu nešťastně se usmíval, „Když tady tenhle,“ pokynul hlavou na Sasukeho, „když tady tenhle narušil obřad, jedna duše z Naruta vypadla. A protože to byla zrovna ta, která byla nečinná, vypadla ta Narutova. Já jsem zrovna v tu dobu dodělával pečetění …“
Jiraiya začínal chápat, co tím chce říct. On … Takže v jeho těle uvízla Minatova duše?
„Sakra … zatracenej Uchiha!“ zaklel trochu hlasitěji, než chtěl. Sasuke se po něm jenom podíval. Nezamračil se. Věděl, že ho obviňuje správně.
Kushina zůstala stát … Po tváři jí stékaly slzy. Nedokázala to pochopit. Jeho syn … A Minato?
„Minato …“ zašeptala.
Syn … Manžel … Syn …
Usmála se. Syn. Syn tu musí zůstat … Už to věděla předtím …
Objala ho.
„Minato …“ zašeptala znovu. Byla to ironie. Rozhodla se zůstat se svým synem, přišel Minato. Vlastně … Nebyl tu ani jeden. Měla oba dva. Ale … Takhle se jí to nelíbilo.
„Kushino,“ zašeptal Narutův hlas. Konečně ji vidí. Konečně ji objímá. Ale ví, že je to naposledy. Naposledy, protože musí odejít. Uvolnit místo mladším. Nové generaci. Těm, na které tolik spoléhal … Těm, pro které obětoval svůj život.
„Minato, takže … Takže jsi zpátky?“ uchechtl se Jiraiya.
„Hmm … Tak … tak trochu, sensei,“ ušklíbl se Minato nešťastně. Zdvořile potřásl rukou svého učitele, ale nakonec se objali s poplácáním zad. Byl jako jeho otec. A Minato byl Jiraiyovi jako syn. Syn, kterého nikdy neměl, kterého nikdy mít nebude … Ale ví, že on i Naruto jsou dva žáci, které má rád. Střelení. Jako on … Talentovaní. Jako si to o sobě po právu myslel i on. A čestní jako … No. Čestní. Dva jeho nejlepší studenti. Syn a … vnuk?
„Neplač, Kushino,“ usmál se Minato a podíval se na svou ženu, „všechno bude dobrý.“
Kushina se taky usmála. Po tváři jí stékaly slzy ne smutku, ale radosti. Kdo jiný může mluvit se svou láskou, i když už je dávno po smrti? Nikdo … Neznělo to tak optimisticky, ale ona věděla, že si toho musí vážit. Alespoň na chvíli ho vidí. Alespoň na chvíli s ním může mluvit. Říct mu všechno, co má na srdci … A i když zase zmizí, i když už se zase na vždycky vytratí, ona může vědět, že to ví. Ví všechno. A jeho syn, jeho syn … No, alespoň doufala v dobré konce.
„Minato,“ usmála se, „víš … Něco jsem ti ten večer, když jsi zemřel, nestihla říct …“
„Nestihla?“ pozvedl Minato Narutovo obočí.
„Nestihla … Nestihla jsem ti říct, jak moc pro mě znamenáš. Jako moc jsem tě milovala. Vždycky jsem opakovala to staré ´miluju tě´, ale nikdy jsem nestačila pořádně vyjádřit všechno… Doufala jsem, že ty dvě slova stačí. Protože úplně všechno vystihovaly. Ale já-,“
Minato jí položil prst na ústa.
„Slova nejsou všechno. Slova nikdy nejsou víc než činy .. Kushino …Já vím …“
Objal ji. Naposledy.
„Co bude teď?“ zeptal se Sannin s radostí v hlase. Sice zase odejde, ale oni mohli vědět, že i když odejde, zůstane. Zůstane tu ten dobrý pocit. Ne ze ztráty, ale z nalezení. Nalezení budoucnosti …
„Teď,“ usmál se Minato, „teď vyvoláte Naruta zase zpátky. Já odejdu …“
„Ale co tenhle-,“
Uchiha, který všechno pozoroval, se jim za celou dobu nepodíval upřímně do očí. Až teď.
„Já jsem řekl, že si to chci vyřídit s Narutem. Ne s jeho otcem,“ zašeptal Sasuke a znovu sklopil svůj pohled. Po zříceninách jeskyně pomalu vyšel až na vrchol a zastavil se.
„Naruto? Čekám tady …“ odvrátil se s tichým zašeptáním. Domluvil se s ním. S jeho otcem. Nechtěl zbytečně riskovat. Kdyby s chlapcem chtěl bojovat, bude bojovat s ním, a ne s někým v jeho těle. Vždycky zrovna s Narutem chtěl bojovat férový souboj. Ověřit si svoje schopnosti. A teď, když on nemá prokletou pečeť a ani Naruto se nemůže přeměnit na Kyuubiho … Teď je to ideální. A navíc, nebude riskovat souboj s nejlepším Hokage všech dob … Ten, který stál naproti němu by nemohl bojovat na plné síly. Nebyl zvyklý na to tělo … Počká. Tu chvíli …Když už musel čekat celý rok…
Podíval se dolů. Kushina i ten Sannin začali pečetě. Už? Asi ano. Znovu se otočil a podíval se na hvězdy.
„Bráško …“

„Jsem zpátky?“ zašeptal a podíval se na své ruce. Tentokrát je viděl. Barevně, nebyly průhledné.
„Super, ttebayo!“ usmál se. Rozlédl se kolem. Zase je tam, kde všechno začalo. Před branou. Ohromnou kovanou branou. Už to tu nezářilo tak moc … Jak slíbil jeho otec. Polovinu chakry odebral. A teď, teď ji ta jeho modrá bude moct ovládat. Tak je to správně …
Když svůj zrak odvrátil od oranžového světla, uviděl znovu Minata. Stál a jenom ho pozoroval. Usmíval se.
„Naruto?“ řekl pomalu a přešel k němu, „teď už je to naposledy. Teď už se doopravdy loučíme … Alespoň ty se mnou. Já s tebou budu pořád. Tady,“ zaklepal si na srdce a mrkl.
„Je mi líto, že jsem tam nemohl být, když ti nadávali. Když viděli těma zastřenýma očima, které jim ukazovaly jenom Kyuubiho. Když přes ně neviděli tebe. Já bych jim řekl, jak to má být … Mrzí mě to. Že jsem o tebe přišel tak brzo. Že ty jsi tak brzo přišel o mě …“
„Tati?“ zazubil se Naruto, ale po tvářích mu stékaly slzy.
„Zapomínáš, že ses na mě pořád díval-ttebayo … Z tý skály, ke který jsem vzhlížel. Hlava Yondaime Hokage, kterou jsem obdivoval … Ztratil jsem tě, ale přitom jsem tě měl pořád na očích-ttebayo. Ta skála mi tehdy dávala naději. Že to všechno překonám. Že se přiblížím těm, kteří na ní jsou … Byl jsi se mnou. Pomáhals mi-ttebayo. A teď … Teď si vždycky vzpomenu. Jenom když zvednu hlavu trochu výš … Dattebayo.“
Čtvrtý se usmál. Začal mizet. Průhledněl, až se ztratil docela. Naruto zavřel oči. Když je znovu otevřel, hleděl na měsíc v reálném světě.
Najednou zafoukal vítr. Foukal mu kolem uší … Jako kdyby mu chtěl něco říct …
Slova? Slyší slova?
„Budu tě vždycky chránit. Je to moje povinnost … Otce …“
Naruto se usmál.
„Sbohem tati,“ zašeptal a setřel si poslední slzu. Teď … Ještě Sasuke …

***
"Vrrrr" .... Ááááá!
Já už se z toho "vrrr" zcvoknu! Laughing out loud Spravujou nám barák a tak mi celý odpoledne bijou sbíječkou do hlavy ... Pomoc xD
Tak jestli tenhle díl je nějak divnej .. Pardon Laughing out loud Byla sem usbíječkována xD
Jinak ... Přepsala sem celej Minatův odkaz. Hlavně na začátku, trochu sem upravila Minatovu smrt a tak ... Oddělala sem všechny bloky, takže teď se to bude líp číst Laughing out loud Provedla sem menší blokový čištění xD
Pokračování: Bráška
A pamatujte, že nic není tak jak vypadá ... Neřikam co, ale něco určitě ne Eye-wink Sticking out tongue

5
Průměr: 5 (73 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Lukera Barake
Vložil Lukera Barake, St, 2018-07-04 10:20 | Ninja už: 2122 dní, Příspěvků: 14 | Autor je: Utírač Udonova nosu

„Mise L3"
Zdravím,
mise mě dovedla do sekce Tajemných, avšak mé kroky mě zavedly sem. Líbil se mi ten emotivní závěr, který byl byl pro citlivé povahy určitě silnější, avšak pro Naruta to mělo dle mého větší vliv. A také je dobře, že již Naruto není ohrožen při životě a že ostatní nejsou ohroženi zase při svých. Pokud tedy nenastane zvrat s členem Akatsuki.

S pozdravem,
Lukera Barake, nejmladší člen z klanu Barake.

Obrázek uživatele Blackness
Vložil Blackness, Út, 2008-08-12 14:13 | Ninja už: 5752 dní, Příspěvků: 302 | Autor je: Prostý občan

hehe mala yb si byt castejsie uzbyjeckovana lebo pises mimoriadne dobre Laughing out loud

Obrázek uživatele Uzumaki Naruto-san
Vložil Uzumaki Naruto-san, St, 2008-08-06 16:21 | Ninja už: 5780 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Prostý občan

Usbijeckovana si mozna byla ale napsalas pekny dil.

Obrázek uživatele Noshi
Vložil Noshi, Po, 2008-07-14 22:48 | Ninja už: 5819 dní, Příspěvků: 51 | Autor je: Prostý občan

usbíječkována... zajímavej výraz Laughing out loud Ale to si určitě nebyla, Páč je to skvělý jako vždy Smiling

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Po, 2008-06-09 20:20 | Ninja už: 5893 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

A další díl žije ...
Bráška čeká na schválení Sticking out tongue

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele Kubby
Vložil Kubby, Po, 2008-06-09 20:22 | Ninja už: 5892 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Prostý občan

úžesnéééé tak rychle Smiling

Obrázek uživatele Mon-chan
Vložil Mon-chan, Po, 2008-06-09 07:11 | Ninja už: 5906 dní, Příspěvků: 461 | Autor je: Prostý občan

to je super!!!

NYOHOHOHOO~

Obrázek uživatele Fibinnka
Vložil Fibinnka, Ne, 2008-06-08 12:26 | Ninja už: 5910 dní, Příspěvků: 188 | Autor je: Prostý občan

Skvělá povídka, už chci pokračování Laughing out loudLaughing out loud

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Ne, 2008-06-08 00:26 | Ninja už: 5916 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Takže zase je všecho a všichni na svých místech a můžeme čekat, co nám se svými oblíbenci (a našimi samozřejmě také) předvedeš v dalších dílech.

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Yori
Vložil Yori, So, 2008-06-07 23:44 | Ninja už: 6104 dní, Příspěvků: 595 | Autor je: Prostý občan

Zbíječka? Nám tu zas v pracovních dnech už od půl sedmý hulákají vrtačky páč nějakej chytrák vymyslel, že se bude zateplovat barák...
...pozvedl Minato Narutovo obočí. To mě dostalo, to zní tak dobře divně...zajímalo by mě, co by si o tom myslel člověk, který by si přečetl jenom tenhle kousek...

Obrázek uživatele nikakola
Vložil nikakola, Ne, 2008-06-08 11:16 | Ninja už: 5880 dní, Příspěvků: 50 | Autor je: Prostý občan

Jo, no... u toho jsem se fakt dobře zasmála:D:D:D

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, So, 2008-06-07 23:59 | Ninja už: 5893 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Nám taky zateplujou barák xD Na léto, asi Laughing out loud
A samozřejmě, od rána, i o víkendech ... Takže ani spát nemůžu (spávam dlouho xD)! Laughing out loud
Jj, já vim Laughing out loud Ale bylo těžký to takhle popsat xD Nemůže jenom zdvihnout obočí ... Musí zdvihnout Narutovo obočí ... Ehmm ... To je jedno Laughing out loud Já se u toho stejně smála, když sem to napsala xD

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele kykYsSka
Vložil kykYsSka (bez ověření), So, 2008-06-07 14:14 | Ninja už: 19838 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Divnej? Tak to jsi asi zesilela fakt ne? ... :- Je to mocko moc moc peknuskyyyyyyyyyy, ehm ehm...mno ostatne jako vzdy zhe? ...co jinyho by se taky dalo od tebe cekat... Laughing out loud Kakashi YES, mocko moc velka sikula fakt, chwalla nejvetsi Eye-wink Kakashi YES

Obrázek uživatele Sakiro
Vložil Sakiro, So, 2008-06-07 13:13 | Ninja už: 5826 dní, Příspěvků: 340 | Autor je: Prostý občan

Nemám slov....

Akorát,že tenhle díl nebyl vůbec,ale vůbec divnej bo co....

Bylo to dojemné u toho konce!!!

A rozhodně se hrooozně těším na další díl.

Nedočkavej Sakiro Laughing out loud

http://s1.katsuro.cz/woo.php?id=18378
http://s1.tanoth.cz?kid=ANBU , PLS Klik jedinej....
http://147.32.8.168/?q=node/40389
http://147.32.8.168/?q=node/48065
Prosim podivejte se na tyto 2 FF,pise ji fakt nadana fanfictionarka Laughing out loud Pls a taky o komentiky k jejim FF Dikes ,lidi

Obrázek uživatele Hikate
Vložil Hikate, So, 2008-06-07 11:25 | Ninja už: 5935 dní, Příspěvků: 378 | Autor je: Tsunadiny pětky

nadhera

Minato Facebook Fanclub CZ/SK



Kurosaki x Teru / Minato x Kushina

Obrázek uživatele nikakola
Vložil nikakola, So, 2008-06-07 07:52 | Ninja už: 5880 dní, Příspěvků: 50 | Autor je: Prostý občan

Já si to vytisknu, pak to dám do desek (aj odkaz, aj povinnost) a o nudných hodinách zeměpisu budu louskat jednu stránku za druhou!!!... Laughing out loud Kakashi YES souhlasíš??? Laughing out loud

Obrázek uživatele Cornellia
Vložil Cornellia, So, 2008-06-07 00:28 | Ninja už: 6155 dní, Příspěvků: 191 | Autor je: Prostý občan

Takový nádherně dojemný Smiling

Obrázek uživatele naruto uzumaki 2008
Vložil naruto uzumaki 2008, Pá, 2008-06-06 23:02 | Ninja už: 5881 dní, Příspěvků: 717 | Autor je: Prostý občan

zase úžasný,ale hledám nějaká nová slova abych se furt neopakoval Smiling
ale itak máš to moc suproví hrozně semito líbý Smiling

Obrázek uživatele evica129
Vložil evica129 (bez ověření), Pá, 2008-06-06 22:28 | Ninja už: 19838 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

jaaj krassne bellissimo...dfne? ani kuuusok zbijacka nevadila ty by si mohla pisat aj na stadione

Obrázek uživatele ICE
Vložil ICE, Pá, 2008-06-06 22:12 | Ninja už: 6079 dní, Příspěvků: 27 | Autor je: Prostý občan

n_á_d_h_e_r_a, ú_ž_a_s_n_é, s_t_r_h_u_j_u_c_e_, f_a_s_c_i_n_u_j_ú_c_e, d_o_j_í_m_a_v_é

Obrázek uživatele Ailen Shinestar Sakuro
Vložil Ailen Shinestar..., Pá, 2008-06-06 21:20 | Ninja už: 5838 dní, Příspěvků: 862 | Autor je: Prostý občan

Mám takový pocit, že už nemám slov. Laughing out loud To je tak precizně napsaný, že se to slovy nedá popsat. Smiling Hm, Nic není jak to vypadá. Ta věta a oslovení :Bráško... mě přivedla na jednu myšlenku. Smiling Nechávám si ji pro sebe. Suprový dílek. Smiling Další! Laughing out loud


Dělej cokoliv, ale dělej to s úsměvem, protože bez toho to prostě nejde.

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Pá, 2008-06-06 21:27 | Ninja už: 5893 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Ehmmm ... možná to myslíš dobře, ale já myslim něco jinýho, pravděpodobně Laughing out loud Takže ... No však víš ... Stane se to to a to, tak se těšte! xD
Bráško ... Hehe xD To si nedokážu představit jak to řiká zrovna Sasuke xD
Děkuju ti strašně moc Smiling

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele Ailen Shinestar Sakuro
Vložil Ailen Shinestar..., Pá, 2008-06-06 22:19 | Ninja už: 5838 dní, Příspěvků: 862 | Autor je: Prostý občan

Už se na to to to a to nehorázně těším. Laughing out loud A vůbec nemáš zač. Smiling


Dělej cokoliv, ale dělej to s úsměvem, protože bez toho to prostě nejde.

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Pá, 2008-06-06 20:14 | Ninja už: 5994 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Řekni mi kde bydlíš, a já tě přijdu zase odsbíječkovat xDD...fíha xD to by mě zajímalo, jak by ten díl vypadal, když by jsi nebyla udolána sbíječkou xD jelikož i teď je to geniální a naprosto bomba!
Při představě Naruta a Minata, jak na sebe hledí...no co dodat, prostě jsem byla naměkko...a Minato si pak zmizí...fňuk...
Btw taky mě napadlo, jak by to asi vypadalo, kdyby Kushina žila s Minatonarutem xDD...to by asi nebyla tichá domácnost XDD
P.S. Když napíšu já, že je moje povídka divná, tak divná je xDD ale když to napíšeš ty, tak je to sprostá lež xD
P.P.S.: Sbíječka je sv**ě xD
P.P.S.S. xD: že by menší dodatek....budu trapně neoriginální a řeknu ti že se strašně těším na další xD
P.P.P.S.S.: GO Minata GO!! xDDD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Pá, 2008-06-06 21:26 | Ninja už: 5893 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Mě to ke konci přišlo trošku ... Čudný xD
Minato v Narutovi a teď šup, vidí je Kushina ... Dlooouho sem nevěděla, co by tak mohli dělat Laughing out loud A to co by mohli dělat MinaKushi se nedalo použít (nemyslim to co myslíte vy, ero-senninové! Laughing out loud) ...
No a víš co? Jakmile sem tu povídku dopsala, tak ta sbíječka si pěkně dosbíječkovala! Já myslela že na toho chlapa venku skočim a přinutim ho vrčet aspoň o půl hoďky dýl! Z principu! xDDD
Děkujuu Smiling

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele Alea
Vložil Alea, Pá, 2008-06-06 20:15 | Ninja už: 5932 dní, Příspěvků: 950 | Autor je: Prostý občan

ach, supeeeer..pokud na tebe ná sbíječka tak blahodárný vlivy, budu ti vrrrrr dělat do ouška klidně i sama Laughing out loud mě se to děěěěsně moooc páčilo Smiling a Minato je dobrej, že odešel...být hajzlík, tak si zůstane v narutově ěle a dělá...prostě něco =D ale ne, je vážne super...celej díl je super...celá povídka je super Laughing out loud a sem děěsně moc zvědavá na toho Sasukeho =D

P.S. tys to celé předělala? Laughing out loud seš cvoček Laughing out loud....možná to přečtu znovu Laughing out loud

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Pá, 2008-06-06 21:22 | Ninja už: 5893 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Děkujůůů ^^
Dva dny sem se s tim štvala xD Ale ke konci sem už naštěstí moc neupravovala, ale ten začátek ... fůůůů ... jak ste to mohli překousat? xDDD

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele Flying_Nikass
Vložil Flying_Nikass, Pá, 2008-06-06 19:52 | Ninja už: 5884 dní, Příspěvků: 309 | Autor je: Prostý občan

Minulej díl sem zapomenula okomentovat(tak jo, přečetla sem ho až teď xD) takže píšu nyní: Ale nemám co.. Zase bych se jen opakovala xD Skvělé, super, atd atd... xD

Obrázek uživatele ExequiaS
Vložil ExequiaS, Ne, 2008-06-08 21:16 | Ninja už: 6015 dní, Příspěvků: 155 | Autor je: Prostý občan

super uz se tesim na

Obrázek uživatele Iriam .GUMMY MÉĎA.
Vložil Iriam .GUMMY MÉĎA., Pá, 2008-06-06 18:51 | Ninja už: 5834 dní, Příspěvků: 846 | Autor je: Prostý občan

Těším se na příští díl Naruto vs. Sasuke a prostě jen chválím ... dojemný dílek! Smiling

Komplet moje tvorba - ať už kresby nebo FF příběhy naleznete ... :KLIK ZDE,Na Konoze

Ano ... už to tak bude ... IRIAM má své FA Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud



→ MIX MAXI FÓRUM by Iriam :-*

Btw: hledám ještě někoho, kdo na něm se mnou zapracoval... :P



Welká fanynka -