Návrat do Konohy 5 let uplynulo 14. část
Tak sem konečně dopsal další díl, omlouvám se že to trvalo tak dlouho, hezké čtení :)
Naruto šel lesem a přehrával si svůj úkol a taky to co se za tu dobu co ožil událo. Pomalým, šouravým krokem šel ke stromu který se tyčil nade všechny. Došel až k němu a sesul se k jeho kořenům.
„Já se vrátím Hinato“
Řekl polohlasně a zahleděl se na tu krásnou ranní oblohu.
Mezitím v táboře chystala Asui snídani. Míchaná vajíčka, která našla na stromě opodál. Sedla si vedle ohně a sledovala jak plameny nepředvídatelně poskakují. Vítr si pohrával s jejími dlouhými vlasy, které neposlušně poletovaly vzduchem sem a tam.
„Cítím tvou bolest Naruto“
„To není možný, moje bolest je tak veliká že ani ty ji nemůžeš cítit“
Pronesl stroze Naruto a zahleděl se do prázdna. Tma se otevřela a začala se objevovat obrovský obrys čehosi mohutného, tajuplného, děsivého a démonického.
„Víš Naruto... pro mě nejsi žádný soupeř navenek, ale to co máš v sobě dokáže zkrotit i mě devítiocasou lišku Kyuubi. Máš v sobě víc než jenom moji sílu, a proto tě respektuji a žiju s tebou v souladu.“
Naruto se ušklíbl a pohodil hlavou.
Naruto zamžoural očima, pomale, ale hlasitě si zívl a protáhl si při tom ruce. Něco zamrmlal a postavil se na nohy. Ucítil vůni která se linula z tábora opodál. Vydal se tedy tím směrem až došel na místo.
„D-dobrý den Minato-sama“
„Ahoj Asui, prosím tykej mi“
Řekl Naruto a pousmál se ve stínu své kápě.
„Dáš si vajíčka?“
Zeptala se trochu nejistě Asui.
„Si piš že si dám, taková mňamka! “
Naruto si strhl kápi z hlavy a naklonil se pro misku s vajíčky. Asui téměř nevěřila svým očím. Jeho vlasy se zaleskly ve slunečním světle a trochu neposlušně prolétly větrem.
Noco proč se pořád skrývat .
Řekl si pro sebe Naruto a pustil se s chutí do jídla. Dojedl svoji porci a otřel si ústa rukávem od pláště. Zvedl se a protáhl si všechny končetiny. Najednou ze stínu stromů zaútočili tři ninjové. Naruto okamžitě zareagoval.
„Doton: Doryu Heki!“
Zařval a před ním ze země vyrostla obrovská hliněná zeď. Kunaie vržené nepřáteli se do ní zabodly. Jeden z nepřátel zeď přeskočil a řítil se na Asui. Naruto po něm hodil nit která se kolem něj omotala. Ninja se snažil vyprostit, ale Naruto pohotově složil pečetě jednou rukou, protože v druhé držel konec nitě.
„Katon: Ryuuka no Jutsu!“
Po niti sjel oheň od Naruta až k nepříteli kterého popálil na místech kde byla nit. Ninja se svalil k zemi a s propálenými pruhy na kůži se svíjel v bolestech.
„Kage Bunshin no Jutsu!“
Objevily se dva klony Naruta, jeden utíkal k Asui, popadl ji do náruče a utíkal se s ní schovat do bezpečí. Druhý se postavil naproti Narutovi a jal se zaměstnávat druhého nepřítele.
„Meisaigakura no Jutsu!“
Klon se proměnil pouze v mlhu. Přešel ze zadu k nepříteli a praštil ho do zátylku. Druhý ninja bezvládně padl k zemi a teď už zbýval pouze poslední ninja. Naruto se napřímil s kapucou na hlavě a zašklebil se.
„Shouja no Jutsu!“
Z nebe se plouživým krokem začali snášet bíla pírka a poslední ninja upadl do hlubokého spánku.
Pravý Naruto doběhl k Asui, která byla ještě v šoku. Popadl ji do náruče a nesl daleko odsud...
Tak, doufám že se líbilo a budete dále číst mě povídky .
Hezky. Aspon ze naruto neni sam.
super
!!!SPICE UP YOUR LIFE!!!
good díl
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! super, pokračuj, len taq dalej
Yumča mimo konoha.cz
nový díl sem odeslal na autorizaci takže by tu mohl dnes být
supeeeer!
NYOHOHOHOO~
Supeeeer! A pročpak až za tak dlouhou dobu??? Já ci pokráčko hnedXD. Nebo ho alespoň udělej co nejdříve=).
hezký už se těšim na další
Mocko bryyyyyy jenom pekne pokracuuuj
Panejo,škoda,že to bylo tak krátký!!!
A proč to bude za tak dlouho???
Jestli za tak dlouho tak se fakt zblázním!!!!
Sakiro:-)
http://s1.katsuro.cz/woo.php?id=18378
http://s1.tanoth.cz?kid=ANBU , PLS Klik jedinej....
http://147.32.8.168/?q=node/40389
http://147.32.8.168/?q=node/48065
Prosim podivejte se na tyto 2 FF,pise ji fakt nadana fanfictionarka Pls a taky o komentiky k jejim FF Dikes ,lidi
jen tak DALLLLLLLLLLLL
díky za komenty... příští díl se pokusím udělat delší abyste měli co pořádně číst a pokusím se ho udělat o něco dříve
jj nejlepsi by bylo este tento vykend/tyden
Ja cu další díl a to rychle Né je jedno kdy ho sem dáš, ale ať je pořádně dlouhý, ať mám co číst, protože tahle akce byla přečtena během chvilky
pevedeny jako vzdy skoda jen ze budu muset tak dlouho cekat na dalsi dil
no kamarade libilo se mi to moc ale vzdicky me nastve ze to mam za par minut prectene a jaktoze to bude za tak dlouho??