Přívěsek probuzen II. 9.kap.
9. kapitola: Shikamarův odchod
„Heej!!! Počkejte!! Haló!!!“ Naruto se ohlédl a viděl jak se k nim z leva ženou nějaké postavy. Už podle hlasu poznal že jeden z nich je Lee. Pomalu poznal i Nejiho a TenTen a nějaké ninji z Písečné. Zastavili se a počkali až je doženou.
„Ahoj, konečně!“ všichni se pozdravili a šťastně se uvítali s Narutem a seznámili s Jomeiem, jehož původ se nemuseli dozvídat. Později si pověděli si nejnovější informace. Kakashi jim oznámil vše co se stalo po tom co se rozdělili, včetně toho se Sasukem a Neji jim pověděl že Kankuro byl pěkně vytočený a zároveň zničený... Což se taky dalo čekat, že? A dal jim několik nejlepších shinobi, aby aspoň nějak pomohl k pomstě, protože při zdravém rozumu věděl že musí zůstat ve vesnici, i když by nejradši šel pomstít smrt svojí sestry.
Nějakou dobu pak odpočívali a Kakashi zatím společně s Gaarou, Nejim a Shikamarem promyslely jak budou pokračovat. Až se dohodli, Kakashi začal udílet příkazy.
„Dobře, tak tedy poslouchejte mě všichni!“ zjednal si pozornost. „Řeknu vám teď co bude následovat, tak vnímejte! Naruto, Jomei, Sakura, Hinata a Tenten teď dopraví Sasukeho zpátky do vesnice, Tenten potom řekne Kankurovi ještě o menší posilu, pokud to bude možné a zavede je s pomocí Hinaty k úkrytu Akatsuki. Tam by jsme se potom měly díky Nejimu a Hinatině byakuganu najít a domluvit se na boj, pokud už nebude probíhat. Z čehož je jasné že ostatní, čili Neji, Lee, Shikamaru, Chouji, Kazekage, já a Ino coby lékařský ninja, společně s shinobi z Písečné se vrátíme a pokusíme se zničit Akatsuki jednou provždy. Ale nebude to lehké, i když jsou momentálně oslabeni, stále je pravděpodobné že se nám budou moci vyrovnat, takže se nám bude každá pomoc hodit. Je to všem jasné?“
„Ale Kakashi, já chci taky bojovat!!!“ stěžoval si Naruto..
„Tak to ať tě ani nenapadne, protože pokud si nevzpomínáš, zajali tě a předpokládám že i mučili, snad se tam nechceš vrátit a zopakovat si to???“ Naruto zklamaně svěsil hlavu. To je život...
Potom se rozdělili a každý si šel určenou cestou.
Naruto teď na střídačku s Jomeiem poponášeli Sasukeho. No nedalo se říct že by to bylo něco lehkého, přecejenom Sasuke nebyl nejlehčí... (tím myslím že je to kluk, a ti jsou těžší, nemyslím tím, že by byl tlustý ).
Cestovali dlouho a bylo to vyčerpávající, proto byli šťastní, když před sebou spatřili hradby Písečné. Během následujících několika hodin, tam došli. Tenten šla podat zprávy zástupci Kazekageho a Jomei, Naruto a Sakura odnesli Sasukeho do nemocnice.
Naruto teď stepoval před dveřmi od pokoje Sasukeho, stejně jako před nedávnem před pokojem Kamayi. No jo, jak se jí teď asi daří? Zajímalo by mě jestli je stále tady, nebo se už vrátila domů... uvažoval Naruto..
Dveře pokoje se otevřely, ale tentokrát Naruto nečekal na chodbě, ale rovnou vpálil dovnitř a dožadoval se informací.
„Tak co Sakuro, povídej?!“
„Naruto...“ podívala se do země a v Narutovi hrklo.
„Co je?“ vyptával se. Sakura si povzdechla.
„Je na tom hodně zle... špatné je že jsme na to nepřišli dřív, teď... musí hodně odpočívat a mít klid... je to už jen na něm jestli se rozhodne odejít, nebo zůstat. Udělali jsme co jsme mohli, ale nevím jestli to bude stačit... teď musíme počkat jestli se z toho do 10 hodin vyhrabe...“
„A jestli ne...?“ ptal se Naruto, ale nebyl si jistý jestli to chce slyšet. Sakura to ani neříkala. Naruto se podíval na Sasukeho jak leží na lůžku. Přece není možné že po tom co ho našel, by je zase opustil... bylo to jako zlý sen... Ale to co mělo přijít, bylo ještě horší...
„Chouji, pozor!“ Ino hodila kunai a strefila se přímo do zad nepřítele, který chtěl zaútočit na Choujiho. Ten na Ino vděčně kývl a dál pokračovali v boji. Všichni hrdinové nyní byli u nepřátel a řezali se hlava nehlava. Boj probíhal už pěknou chvíli a ztráty byli na obou stranách, nikdo z hlavních postav však ještě nebyl zraněn. Nebo aspoň ne nějak vážně. Na bojišti byl ohromný zmatek a nedalo se pořádně vyznat kdo s kým vlastně bojuje, protože každý útočil na každého. Všichni pobíhali z jednoho místa na druhé a snažili se pobít co nejvíce nepřátel.
Nacházeli se ve skrýši Akatsuki a to byla chyba, protože nepřátelé na ně měli všude nachystané všelijaké pasti. Ninjové museli dávat pozor nejenom na samotné nepřátele, ale i na prostor kde se pohybovali, protože nemohli tušit, kde je skrytá další léčka.
„Tohle nemá cenu, za těchhle podmínek nemáme šanci uspět!“ došel k závěru Kakashi.
„Já vím... musíme se stáhnout...“ usoudil Rock Lee. Byla to jediná možnost. Akatsuki je budou jistojistě pronásledovat, ale aspoň už se nebudou muset obávat dalších pastí.
„Shikamaru, co to děláš?!“ všichni kladní ninjové se nyní ohlédli po křičícím Nejim.
„Mají pravdu! Tady nemůžeme bojovat, ale oni počítají s tím, že budeme chtít ustoupit! Nemáme šanci se odsud dostat! Ne všichni!!!“ uvědomoval všechny o svých obavách, zatímco se bránil dalším útokům. Vytáhl extrémně výbušný lístek. „Jděte! Já je aspoň vezmu sebou do pekla...“
„Tak na to zapomeň!“ přímo ječela Ino.
„Běžte!!! Není jiná možnost!“
„Vždycky je jiná možnost!!!“ křikla Ino a úplně se přestala krýt. Najednou se bojištěm rozlehl bolestný výkřik.
„Ino!“ běžel za ní Chouji a připojil se i Gaara, čemuž se všichni divili, ale vzhledem k situaci neměli zapotřebí to nějak řešit. Shikamaru se k nim taky dostal.
„Bude v pořádku... ale musíš ji odsud dostat,“ řekl Shika Choujimu. „Prosím Chouji... musíš ji zachránit... i ostatní...“ Shikamaru se podíval na Gaaru. Shika se ale stále musel vyhýbat útokům a při tom nebylo moc snadné mluvit. „Gaaro... prosím... nechte mě to udělat...“ zadíval se mu do jindy ledových očí. Gaara se tvářil nerozhodně, ale nakonec lehce přikývl.
„Pozdravuj ji ode mě a... řekni jí, že se omlouvám...“ Shika věděl o kom Gaara mluví. „Chouji vezmi Ino a uteč co nejdál! A všichni ostatní ústup, okamžitě!“ rozdal Gaara rozkazy. Ostatním nezbylo nic jiného než ho poslechnout. Nepřátelští ninjové se chtěli vydat za nimi, ale někdo jim zahradil cestu... Shikamaru si stoupl před ně s jakýmsi jim neznámým výbušným lístkem.
„A vy, teď půjdete se mnou!!!“ křikl na ně.
Někteří si ani neuvědomili co se stalo... jiní zažili nejhorší a poslední zjištění jejich života. Jisté bylo, že polovina nepřátel padla a mezi nimi se nacházel i člen Akatsuki. Jediný přeživší teď byli Pain a Itachi. Tolik zbylo z Akatsuki. Ale měli ještě stále spoustu stoupenců a to jim přidávalo na síle. A smrt těch všech ninjů způsobil jediný.
„Temari... promiň...“ byla jeho poslední slova ve vteřině, kdy lístek vybouchl. Mezi všemi těly ninjů, o které nikdo nestál, o které se nikdo nestaral, ležel i jeden jiný... Jeden, který si až pozdě uvědomil co měl. A když to ztratil, byl zoufalý. Shikamaru byl mrtvý. Pravděpodobně svým statečným či zoufalým činem zachránil všechny své blízké, ale přecijenom... Shikamaru odešel a byl konečně se svou Temari.
„Temari...“ říkal si jiný ninja kdesi dál v lese. Gaara utíkal po boku svých přátel a tušil co se odehrálo za nimi. Byl z toho moc smutný. Všichni nesli v srdci obrovský žal za ztrátu jednoho z nich... vlastně dvou...
Naši hrdinové se dostali až na pokraj lesa, kde se veškerá vegetace měnila v poušť. Písečná byla již blízko, ale dřív než se bezpečně mohli dostat za její hradby, nepřátelé je dostihli. Boj začal nanovo.
Ahojky lidičky Omlouvám se vám za svou dlouhodobou nepřítomnost, ale zrovna jsem nějak neměla čas a možnost dostat se k počítači... (Byla jsem totiž zaneprázdněná válením se u moře... ) Hned jak jsem se sem zase dostala, maličko jsem se porozhlídla a co nevidím... to byl šok, zaprvé kolik FF přibylo v menu a blahopřeju a děkuju všem, kdo svoje bezvadná díla takhle zpřehlednil Je to super a dost dobrý, no jak to ještě zkomentovat A je bezva, že jsem se díky tomuhle zpřehlednění dozvěděla o dílech, o kterých jsem neměla ani ponětí a je super, že si je teď budu moct přečíst A zadruhé, tooolik nových dílečků od mých oblíbených spisovatelů, Rika, Shinken, Morituri, Karlos a kdybych mela vsechny vyjmenovat... Nemůžu s dooočkat až se na to všechno vrhnu a mslím, že dneska se od komplu nedostanu dřív jak o půloci...
Tak jsem vám sem přihodila další díleček a teď se chystám se v klidu vrhout na všechny ty super věci...
Jo abych nezapomněla, dílek nic moc, ale snad mě za to nezabijete.... >D Dooobře, teď vám něco prozradím... je to tajné... Přívěsek je dokončen... dílky vám sem dodám postupně, ale můj osobní pocit z konce je... No hůř se mě to povést nemohlo, ale nevím, musíte ohodnotit sami... Jak už jsem někde četla, Rika psala, že určitě u moře načerpám nové nápady a inspiraci, tak v tom s ní snad souhlasím, ale tuhle inspiraci asi využiju k napsání něčeho nového... Doufám, že jsem Přívěsek moc neodbyla...
No řečí dost, už jen tradičně: Příjemné počtení
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
bylo to pěkné ale je mi líto Shikamara
dokonalé ale ta mezera mezi předchozim díle a tadytim je velká.Chodil sem semka i 4 krát deně jestli jetu už nová kapitola a ono furt ni až tetkon
ale itak ten kdo si počká ten se dočká
chudacik shiki meee...goood very good idem hned na dalsie
He he kykYsSka a sorafay, jedna jak druha! Jj, tucnej Sasuke, to by bylo... Ale jinak diky moc holky, aji ostatnim dekuju moooc
UUUUza mocko moc... ale jako tucnej a sadelnatej Sasuke to by bylo taky neco... uzh jenom ta prectawa kdyby mel 3 brady...
nieeee...prečo aj Shikiho? smrk....no síce je teraz s Temarkou, ale aj tak ....krásny dielik, ten záver bol naozaj fantastický...
inak predstava tučného Sasukeho je hm, fakt dobrá
ti to more aj závidím, aj ja by som hneď išla
Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!!
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.
----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.
je to užasný!!!!
Veľmi sa mi páčí tvoja poviedka. Už sa neviem dočkať pokračovania.
Konečne pokráčko!!!
NYOHOHOHOO~
no já měla pravdu..načerpala jsi (jsi jim tam odčerpala všechnu chakru ne? xD)...btw...snažíš se mě přesvědčit o tom, že je Temari zombie? xDD - viz Pomalu poznal i Nejiho a Temari a nějaké ninji z Písečné xD ona běží xD...hihi, nevadí, chybička se vloudila, to bude určitě tou změnou klimatu xD heh jako, víš jak jsi mi chyběla?...komu jsem měla psát své inteligentní komenty xDD...a jako poslední věcička, předtím, než to shrnu...tys zabila Shikiho...Shikiho T-T...on umřel..kdo tam teď bude říkat To je otrava....
Souhrn: sice kratší (tytyty!), ale opravdu dějově bohatý dílek....(a teď se mám jako učit nějaký kmitání jo? xD)...taky by mě zajímalo, co je se Sasukem...(doufat, že umře bolestivou smrtí je zbytečné xD už jsem si zvykla xD)...zkrátka vžůůů! xDDD
“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”
Ohledne Sasika - no jen pockej, treba budes prekvapena (jeeej, ja nespoileruju, to ten druhej, tamhle vedle!!! )
Za chybku se moooc omlouvam, uz opraveno (straaasne se stydim, tech chybek tam mam v posledni dobe nejak moc... Gomen! )
A ja ze ti chybela? chi chi, vzdyt tady je lidi co se klidne nechaj otravovat ne ze bys otravovala pohoda uz je pozde a muj mozek vynechava, doufam, ze ty blaboly nevyzni jinak nez jsou mysleny... (to se me taky casto stava )
Zkratka diky a gomen a... dobrou, jdu spinkat, nebo muj mozek bude dalsi dva dny zaostavat!
juj konecne ses vratila mel sem depku
no nečumte a klikejte! doufám že mně nechcete naštvat -__-
Supeeer! Chichi Rika měla pravdu! Stopro si u moře načerpala inspiraci(poznala to podle tohoto dílku). Rychle sem přidej i ty ostatní dílky=).
Nádhera. Nemohla jsem se dočkat. A tak nice díl hned po návratu? Prostě senzace.
Dělej cokoliv, ale dělej to s úsměvem, protože bez toho to prostě nejde.
pěkná kapitola,ale mám takový pocit,že v prvním odstavci je místo TenTen zmiňovaná Temari,která má být mrtvá:-D
ale jinak vydařený dílek,každopádně jako vždy:)
Jujky juuj, moc se omlouvam, zase se nejaka ta chybka vloudila... opraveno!
dobré
aaaaaaaaaa to bylo úúúžasnéééé !!!! Těším se na next !!!!
xD
PS:
Komplet moje tvorba - ať už kresby nebo FF příběhy naleznete ... :KLIK ZDE,Na Konoze
Ano ... už to tak bude ... IRIAM má své FA
→ MIX MAXI FÓRUM by Iriam :-*
Btw: hledám ještě někoho, kdo na něm se mnou zapracoval... :P
Welká fanynka -