manga_preview
Boruto TBV 08

Uchiha-1

U Tsunade v kanceláři.

,,Kakashi, takže vy si vezmete Inori do svého týmu, i když už je vás plný počet?" otázala se Tsunade.
,,Jistě. Jestli Inori chce, tak s tím nemám žádný problém a může se ještě dnes seznámit se svými spolupracovníky," řekl Kakashi a podíval se na Inori. Dívka s dlouhými černými vlasy přikývla.
,,Kakashi mám tu pro vás novou misi," řekla Tsunade.
,,O co jde?" otázal se Kakashi.
,,Tady máš složku," řekla Tsunade, vytáhla ze šuplíku ve stole bílou složku a podala jí Kakashimu.,,Mluvit o tom nebudu.A teď běž potřebuji s Inori vyřešit ty ztracené doklady."
Kakashi pokývl hlavou k Tsunade a promluvil k Inori:,,Sejdeme se za západu slunce u památního kamene."Jakmile domluvil otočil se a odešel.
,,Tak Inori potřebuji znovu tvou fotku a vyplnit tenhle formulář," řekla Tsunade a podala Inori formulář a tužku. Inori si to vzala. Prohlédla si formulář a řekla:,,Řeknete mi prosím už jméno mých rodičů?"
,,Na to musíš přijít sama," řekla Tsunade.
,,Ale proč?Sensei, proč?" otázala se Inori.
,,Protože si sami nejsme jisti, Inori. Víme jen, že tě tvá matka nechala v písečné. Jedna žena mi kdysi řekla že musela opustit své dítě . Sice by to mohla být tvá matka, ale o tom pochybuji," řekla Tsunade.,, A teď piš."
,,Kde je ta žena?" otázala se Inori dychtivě.
,,Ta je dávno mrtvá,"řekla Tsunade a trochu nazlobeně dodala:,,A už začni vyplňovat!"
,,Dobrá Sensei."podvolila se Inori a začala psát.
,,Inori, teď když jsi Jonin tak už mi nemusíš říkat Sensei," řekla Tsunade po chvíli ticha, které přerušovaly údery Inoriiny tužky.
,,A jak vám mám říkat?" otázala se Inori, aniž by zvedla hlav od psaní.
,,To už je na tobě," řekla Tsunade.
,,Proč vše necháváte na mě?!" otázala se Inori naštvaně.
,,Protože jsi Jonin, byla jsi dva roky v ANBU a je ti patnáct," řekla Tsunade. Inori raději mlčela, i když jí její námitka uvízla v paměti. Pokračovala dál v psaní. Za chvíli dopsala a podala Tsunade vyplněné doklady .Tsunade jí poděkovala a založila složku mezi ostatní. Inori se zvedla, rozloučila a odešla. Jako obvykle zamyšlená na svými problémy s rodinou. Pomalu šla k ubytovně. Když procházela patry ubytovny, slyšela různé druhy hluku. Hned v prvním patře byla slyšet pořádná hádka dvou sester, o patro výš slyšela hlasitou hudbu a patro pod jejím bytem bylo úplně tiché. Tiše u sebe odemkla. V chodbě se zula a šla rovnou do ložnice. Lehla si na postel a čekala až na ní skočí její vlci, které nechala doma. Nic se však nestalo. Pomalu se zase zvedla a šla do pokoje, kde většinou spávali její vlci. Až teď zaslechla tiché kňučení. Nebylo to však kňučení dospělého vlka. Otevřela dveře a zahlédla své dva vlky, jak leží na velkém pelíšku. Vlčice Aki ležela pohodlně a něco olizovala. Vlk jménem Iki ležel vedle ní a hlídal jí.Když zahlédl Inori jen zvedl hlavu, aby s ujistil že nehrozí žádné nebezpečí. Inori klidně mohla jít k nim. Teprve když přišla blíž uviděla tři ještě mokré kuličky, které tiše kníkaly.
,,No páni,"vydechla Inori úžasem.,,To jste si ale pospíšily na svět." Aki se na ní podívala, jako by říkala ať se posadí. Inori se posadila na pelíšek mezi Aki a Ikiho a oba je pohladila po hlavě.
,,Co mám teď s vámi udělat?" otázala se svých vlků.,, Musím teď na jednu misi." Chvíli přemýšlela. Najednou jí něco napadlo.
,,Možná by vás mohla hlídat Tsunade,"řekla Inori.,, Ihned jí to půjdu říct."Zvedla se od vlků a rychle se vydala za Tsunade. Když dorazila k její pracovně, zastavila se a dvakrát zaklepala na dveře. Za nimi se ozvalo:,,Dále." Inori otevřela a vešla.
,,Ahoj Inori. Co potřebuješ?" otázala se Tsunade sedící za stolem.
,,Víš jak máme jít s Kakashiho skupinou na tu misi?" řekla Inori.
,,Ano," řekla Tsunade.
,,Vyskytl se malí problém,"řekla Inori.
,,A jaký?"otázala se Tsunade udiveně.
,,Víš, že mám dva vlky?" řekla Inori a zakoukala se do země.
,,No to vím, ale jaký je v to problém "
Inori chvíli mlčela .Náhle ze sebe vyklopila:,,No oni už nejsou jenom dva, ale je jich pět."
,,Aha.....A kdy...?" ,začala koktat Tsunade.
,,Dnes," řekl Inori.
,,Tak to gratuluji," řekla Tsunade.
,,Ale je v tom háček. Potřebuji je pohlídat, než se vrátím z mise,"řekla Inori.
,,Jestli chceš pohlídám ti je,"navrhla Tsunade.
,,Vážně. Tak já je sem přinesu," řekla Inori vesele.
,,Počkej pomůžu ti s nimi," řekla Tsunade.
,,Díky," řekla Inori.Chvíli přemýšlela a po té promluvila:,,Nebo spíš ti dám klíče od mého bytu a budeš si je moct brávat se nebo je jen chodit kontrolovat," navrhla.
,,Dobře," souhlasila Tsunade.,, Můžu se na ně jít podívat?"
,,Jistě, Iki na tebe alespoň nebude útočit," řekla Inori. Tsunade se zvedla a šla za Inori.
,,Doufám, že ti nevadí, že jsem ti začala tykat," řekla Inori po chvíli mlčení.
,,Vůbec ne. A jsem celkem ráda, protože když ti všichni začnou prokazovat takovou úctu ,začne tě to po chvíli štvát," řekla Tsunade.
,,Tak to jsem ráda ," usmála se Inori. Pomalu došly k ubytovnám.Šly rovnou k Inoriinu bytu. Hluk z pater byl slyšet až tam. Zuly se v chodbičce a šly rovnou do pokoje ,kde měli vlci pelíšek.Na pelíšku leželi na první pohled dva vlci. Vedle vlčice, ale leželi tři kuličky. Jedna bílá po tatínkovi, druhá černá po mamince a ta třetí šedá.Tsunade jen vydechla úžasem:,, Ti jsou nádherní." Iki Tsunade po očku pozoroval. Inori se posadila k vlkům a řekla jim:,,Tsunade vás bude hlídat než se vrátím z té mise."Aki na ní pohlédla jako by sní souhlasila. Inori jí podrbala za uchem. Iki se na Inori žárlivě podíval. Inori si ho všimla, usmála se a začala drbat oba.Tsunade se na ně tiše dívala. Přemýšlela co všechno muselo, to teď už dospělé dítě, ve svém životě ztratit a přesto bylo šťastné. Z myšlenek jí vytrhl až Inoriin hlas:,,Pojď sem můžeš si pohladit vlky, ale na vlčata zatím nesahej."Tsunade přistoupila a nejprve pohladila Ikiho a až pak Aki. Oba vlci si hlazení a škrábání užívali. Inori se po chvíli zvedla a šla s Tsunade do kuchyně.
,,Dáš si čaj nebo něco jiného?" otázala se Inori.
,,Dala bych si sklenici vody,"řekla Tsunade. Inori vzala ze skříně sklenici, natočila do ní vodu a podala jí Tsunade.Tsunade se ihned napila.
,,Co tedy mám dělat?" otázala se Tsunade.
,,No jen si je buď budeš brát do práce nebo domů. Ikimu dávej plnou misku,Aki dávej víc jak jídla tak vody než Ikimu. Iki by mohl zmizet, tak se tomu nediv a starej se jen o Aki,"řekla Inori.
,,Počkej jak to myslíš, že by mohl zmizet?"otázala se Tsunade poděšeně.
,,Nejspíš půjde za mnou. Už mi to několikrát udělal,"řekla Inori.
,,Díky za instrukce,"řekla Tsunade.
,,Už jdeš?"otázala se Inori.
,,Jo už půjdu,"řekla Tsunade.
,,Počkej dám ti druhé klíče,"řekla Inori. ,,A rovnou půjdu s tebou.Za chvíli zapadne slunce."
,Dobře," řekla Tsunade a spolu s Inori se vydala do chodby se obout. Inori Tsunade podala klíče, Tsunade si je vzala. Odešly spolu z bytu a před domem se rozloučily. Tsunade šla do své kanceláře a Inori šla k památnímu kameni. Slunce pomalu začalo zapadat. Inori přidala do krku.
Ještě že to mám kousek. Pomyslela si cestou. Rozeběhla se. Její modrý plášť za ní vlál a její dlouhé černé vlasy s ním.Doběhla k planině u kamene.

4.5
Průměr: 4.5 (2 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Loupák Anko
Vložil Loupák Anko, So, 2009-06-20 11:23 | Ninja už: 5886 dní, Příspěvků: 1031 | Autor je: Prostý občan

Je to pěkné, akurát ti občas utečou mezery, popř. čárky ve větách. Ale příběh je velmi pěkný (y)


JE TO TU! Aneb seznam mých FF.

Obrázek uživatele evb1992
Vložil evb1992, Ne, 2008-06-29 09:34 | Ninja už: 5969 dní, Příspěvků: 3 | Autor je: Prostý občan

GOMEN,ale já už se nedostanu nějaký čas k počítači,takže další díl asi nebude,ale na http://www.inori-neechan.blog.cz
jsou díli 1-3
(tenhle díl jsem sem dala s jejím svolením)

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Pá, 2008-06-06 19:11 | Ninja už: 6030 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

takže vĺčikovia, áno? Laughing out loud no pekne to začína, teším sa na pokračovanie Smiling

inak, skús si poopravovať chybičky, ako čiarky, medzery a veľké písmená Eye-wink


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.