manga_preview
Boruto TBV 15

Linn Hyuuga - 15. časť

Návrat do Konohy

A zase som tu. Ako som mu sľúbila. Otvorila dvere bez zaklopania a vošla.
„Kto to zase...Linn!“ Vyskočil spoza stola a išiel k nej. „Teda sa vraciaš?“
„Áno. Aj preto som ťa prišla navštíviť.“ Neusmievala sa.
„Aj preto? Prečo teda ešte?“ Hm, je nejaká vážna.
„Gaara, mám nejaké informácie o Akatsuki.“ Povedala mu o súboji s Itachim a o tom jutsu, ktorého účinky sa ukázali, keď ho zabila.
„To je naozaj zlé. Takto nikdy nebudeme vedieť, či s niektorými z nich naozaj bojujeme.“ Pozrel na ňu. „Ale to nie je všetko, že?“
Pokrútila hlavou. „Zistila som ich ďalší cieľ. Si to ty. Neviem, kedy presne chcú zaútočiť, ale viem, že teraz pôjde po tebe.“
„Tak to aby som sa pripravil.“ A usmial sa. „Bez boja sa nedám.“
Dúfam, že ti tvoje odhodlanie pomôže, Gaara. A stisla mu ruku.
„Ostaneš dnes?“ Spýtal sa jej.
„Prepáč. Nemôžem. Cítim, že musím ísť do Konohy.“ Niečo ju tam ťahalo.
„V poriadku. Inak, vieš o tom, že onedlho sa z terajších chuuninov budú vyberať jouninovia? O tri mesiace.“
„No, tak to aby som sa toho zúčastnila, že?“ Uškrnula sa. „Tak už pôjdem. Mimochodom, Gaara, cestou sem som si všimla, ako Suna prekvitá. Akí sú tu ľudia šťastní. Si dobrý Kazekage, môžu byť na teba všetci hrdí.“ A zmizla.
Ďakujem, Linn. A usmial sa šťastne.

„Vyhrávam!“ Strapatý čiernovlasý muž hodil figúrky na stôl a začal poskakovať ako pojašený.
„Sprostá náhoda.“ Šomral druhý s vlasmi cez oko.
„Hehe, to mi chceš tvrdiť, že aj tých desať mojich výhier predtým boli len náhody?“ A ten druhý sa začal smiať.
„Kto je to?“ Štuchol do neho jeho spoločník a ukazoval na práve prichádzajúcu osobu.
„Ja neviem.“ A vyjavene na ňu ten hľadel. Bola to nádherná žena, vysoká tak meter a sedemdesiatpäť centimetrov, mala dlhé vlasy, biele ako sneh (už asi viete, kto je to Smiling ), na krku jej visela páska Konohy, oblečené mala čierny krátky top, na ktorom mala niečo ako dierkovanú vestu, ďalej mala čierne krátke nohavice, na rukách tiež čierne rukavice, vzadu mala puzdro na zbrane a na chrbte katanu. Prešla okolo nich, mierne im kývla na pozdrav a pokračovala ďalej.
„Videl si? Bola mi nejaká povedomá. Všimol si si tie oči?“ Pýtal sa jeden druhého.
„Také majú len členovia Hyuuga klanu. Keďže z nich chýba len, to nie je možné, to je Linn!“ Vykríkli obaja naraz a onemeli od úžasu, keď im to konečne zaplo. Otočili sa za ňou, ale už tam nebola. Smutne si povzdychli a sadli si späť na stoličky.
Ubehlo niekoľko minút, keď začuli nejaký hluk. Pozreli sa za bránu a zbadali, že sa niečo blíži. Už to bolo u nich. Niečo zelené sa mihlo a zastalo pár metrov od nich.
„Hahaha! Som prvý! Vidíte to, Gai-sensei?“ Mladík sa rozkročil, vztýčil palec dohora a usmieval sa na okolitý svet ako slniečko na hnoji Smiling .
„Vidím, vidím. Ale prišiel si až po mne.“ Ozvalo sa zhora. Všetci tam vytočili hlavy a zbadali muža sediaceho na bráne. Ten zoskočil dole. „To znamená dvesto koliečok okolo Listovej, Lee.“
„Áno, Gai-sensei!“ A mladík sa už chcel rozbehnúť, keď tam prišli zostávajúci dvaja členovia jeho týmu. „Neji, Tenten, kde sa túlate?“
„Nie sme blázni, aby sme kvôli ničomu bežali celú cestu.“ Odvrkol mu Neji a začal si oprašovať prach z oblečenia.
„Inak, máme pre vás prekvapenie.“ Ozvalo sa spoza nich. Všetci štyria sa tam otočili.
„A aké, Izumo, Kotetsu?“ Opýtal sa ich Gai.
„Niekto sa vrátil. Zrejme je teraz u Godaime Hokage.“ Odpovedal mu Kotetsu a zaškeril sa.
„Kto je to, vám ale nepovieme. Zistite si to sami.“ Dopovedal Izumo a začal rozkladať figúrky na ďalšiu partiu šachu.
„Tak, vyrážame! Smer – sídlo Hokage-sama!“ A tým Gai sa rozbehol.

„Tsunade-sama! Tsunade-sama!“ Shizune s ňou musela triasť zo všetkých síl, aby ju zobudila. Takto skoro ráno vypiť toľko sake. To je celá ona.
„Čo je, dopekla!“ Zrevala Piata.
„Niekto klope,“ kľudne jej odvetila Shizune.
„Ďalej!“ Tsunade sa ešte trochu upravila, keď do miestnosti vošla neznáma postava.
„Čo potrebujete?“ Opýtala sa jej.
„Nespoznávate ma? Hokage-sama.“ V tom zamatovom hlase bolo počuť smiech.
Tsunade sa jej lepšie prizrela, potom zhíkla: „Panebože! Linn Hyuuga!“ Načo Shizune vypadlo TonTon z náručia, čo sa tak naľakala.
„Tak už si našla, čo si hľadala?“ Opýtala sa jej Piata.
„Viac menej áno. Našla som sídlo mojej rodiny,“ povedala len tak akoby mimochodom, „ale nikoho tam. Žiadneho živého človeka.“ Linn sa odmlčala.
„To je škoda. Ten klan bol kedysi veľmi silný.“ Povzdychla si Tsunade.
„Mám aj nejaké informácie o Akatsuki.“ Linn sa pozerala ako obe spozorneli a nedočkavo na ňu hľadeli. Povedala im to, čo aj Gaarovi, aj o súboji s Itachim a o tom zvláštnom jutsu.
„Takže sú čoraz silnejší. A teraz pôjdu po Gaarovi. Dúfam, že spravil už príslušné bezpečnostné opatrenia.“ Tsunade hodila okom na Linn a všimla si, že je nejaká poblednutá. „Linn, choď si teraz oddýchnuť, zajtra sa mi nahlásiš.“
„Áno, Hokage-sama. Rada by som vás ešte o niečo poprosila.“ Linn sa usmiala.
„O čo ide?“ Tsunade sa vystrela na stoličke.
„O tri mesiace sú jouninske skúšky. Chcem sa ich zúčastniť.“ Pozerala jej priamo do očí.
„V poriadku. Proti tomu nič nemám. Aj by som ti to zajtra navrhla. A teraz už bež.“ Pokynula jej rukou a Linn sa otočila a kráčala von.
Keď zavrela sa sebou dvere, oprela sa o ne. Cítila sa strašne slabá. Nohy sa jej triasli, pohľad mala nejaký matný. Pomaly začala padať na zem. Zrazu zacítila, že je v niekoho náručí. Otvorila oči. Kakashi? A upadla do tmy.

Kto je to? Čo sa to deje? Hľadel, ako mladá žena pomaly padá dole, bežal k nej a stihol ju chytiť predtým, než spadla. Otočila na neho hlavu a otvorila oči. Veď to je Linn! Ale čo tie vlasy? Vtom ucítil na ruke niečo mokré. Pozrel na ňu. Krv! „Tsunade-sama! Tsunade-sama!“
Dvere sa rozleteli a stála v nich naštvaná Tsunade. „Čo sa zase de.....“ Zbadala Linn, krvavú Kakashiho ruku a na sucho prehltla. „Poďme! Rýchlo do nemocnice.“ Otočila sa. „Shizune okamžite mi priveď Sakuru do operačného sálu!“ A utekala s Hatakem a zamdletou Linn do nemocnice.

Shizune vyletela von ako strela. A narazila do práve prichádzajúceho Leeho. „Ako rada vás vidím.“ Povedala jemu a jeho kolegom, ktorí tam tiež stáli. „Pomôžte mi nájsť rýchlo Sakuru, musí byť hneď na operačnom sále.“
„Čo sa stalo?“ Opýtal sa jej Neji.
„Vrátila sa Linn, ale je zranená a asi dosť vážne inak by ju Tsunade tak nezháňala. Tak ju choďte rýchlo hľadať, prosím,“ a sama sa rozbehla do ulíc.
Štyria ľudia po sebe len pozreli a zmizli.

„Som tu!“ Sakura vbehla pred operačku nasledovaná týmom Gai a Shizune. Našli tam Kakashiho sediaceho na lavičke, ktorý ani nečítal knihu.
To musí byť asi dosť zlé. Sakura vbehla dnu a ostatní si posadali ku Kakashimu.
„Takže je späť,“ nadhodil Gai Hatakemu. Ten nemo prikývol.
Nasledujúcich pár hodín si títo piati ľudia vymieňali pohľady, nervózne pochodovali po chodbe, alebo len tak hľadeli do stien. Shizune sa od nich odpojila už na začiatku, lebo musela ísť dokončiť nejaké záležitosti.

Konečne vyšla Sakura nasledovaná Tsunade von. Obe sa tvárili dosť vážne. Obe boli zničené od toľkej námahy.
„Tak ako?“ Spýtali sa ich všetci naraz.


No nehnevajte sa, ale tu som to ukončila. Takže si asi chvíľku počkáte na odpoveď Smiling

4.958335
Průměr: 5 (24 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Pá, 2021-02-12 19:57 | Ninja už: 2893 dní, Příspěvků: 3044 | Autor je: Metař Gaarova písku

„Misia Pre V:“ Ide sa domov, ale najprv sa Linn zastaví u Gáru, varuje ho pred Akaťákmi a ich novom džucu. Ešte ho vychváli, ako fajne kazekageuje Gaara HeHe A naši konohácki strážcovia sa hrajú Laughing out loud No Linn vyzerá parádne a má hjúgovské oči, teraz je to jasne napísané. Tím Gai je riadne šibnutý s tými dvomi zeleňákmi Laughing out loud Cunade je zas namol, klasika Laughing out loud Lin jej všetko porozpráva, leeen po odchode sa vyvalí, a kto ju ulapí, no náš Kakaši Kakashi ^_^ Sakura s Cunade sa zas musia činiť.

PS: Nefungujú odkazy, tu sú:
Odkaz na předchozí díl: 14. časť - Nečakané stretnutia: https://konoha.cz/node/28222
Odkaz na další díl: 16. časť - Povedať pravdu?: https://konoha.cz/node/29557

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Ne, 2010-07-04 18:57 | Ninja už: 6112 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Patnáct dílů na jeden zátah... a další zítra. Už teď se těším Smiling

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Ne, 2010-07-04 21:01 | Ninja už: 6243 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Juuuj ^_^
Teším sa aj ja Laughing out loud Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Ne, 2010-07-04 21:05 | Ninja už: 6112 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Jo, proto taky na zítřek kašlu a jdu číst rovnou xD

Obrázek uživatele TsuchiKim
Vložil TsuchiKim, Pá, 2008-08-08 17:02 | Ninja už: 6094 dní, Příspěvků: 747 | Autor je: Prostý občan

teda když si ani Kakashi nečetl tak to musí být ještě vážnější než jsem si myslela, doufám, že to přežije Smiling

dlouho jsem tu nebyla, ale snad se to zase změní a doženu staré resty Smiling *těší se na ty "své" autorky*

"kniha" Ninža z druhého patra? Jedině za trest! více - proč já tomu vlastně dělám reklamu? Puzzled

jsem členem Spolku žroutů knih (itadakimááás), naše závislost a rychlé čtení je přímo legendární, kdo by se chtěl přidat ať kontaktuje Akumakirei

napsala jsem recenzi na Black Cat, ale nevím jestli se tím mám chlubit Smiling
a pokračovala s recenzí NO.6

jsem členem FC Cinkl, FC Yuki Kaze-san a FC tepeyollotl

všude narážím na to, že 92% teenagerů poslouchá hip hop a pokud patřím do zbylých 8%, ať si to přidám do podpisu, ale je zajímavý, že to má polovina konohy a mém okolí to poslouchá pouze jeden člověk :D

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Pá, 2008-06-06 23:19 | Ninja už: 6243 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

ďakujem veľmi pekne Smiling pokračovanie bude, dúfam, už tento víkend Eye-wink


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Ryuuka
Vložil Ryuuka, So, 2008-06-07 08:37 | Ninja už: 6156 dní, Příspěvků: 757 | Autor je: Prostý občan

super

Obrázek uživatele Ryuuka
Vložil Ryuuka, St, 2008-06-04 14:22 | Ninja už: 6156 dní, Příspěvků: 757 | Autor je: Prostý občan

pěkné pěkné... Smiling už se upa těším na další Smiling

Obrázek uživatele Aiyu
Vložil Aiyu, St, 2008-06-04 08:00 | Ninja už: 6138 dní, Příspěvků: 250 | Autor je: Prostý občan

já ci pokráčko Smiling :)i když nic v poslední době nestíhám číst tak přeci jsem jen klikla na tuto povídku ... mocík pěkňoučký

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, St, 2008-06-04 07:55 | Ninja už: 6124 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

sorafay, sorafay, co to děláš ? Už aby bylo pokračování, protože.... No prostě protože.

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!