manga_preview
Boruto TBV 09

Červená čiapočka aneb Sasuke v sukni

Tretí si zavolal Sasukeho. Než Sasuke vošiel, upravil si vlasy pred zrkadlom. Tretí mu oznámil, že má misiu. Začal o nej hovoriť:
,,Donesieš mojej starej mame.." nestihol dopovedať, lebo Sasuke pustil rehot.
,,Čo??? starej mame... ona ešte žije? Ty kokos ta to bude dinosaurus...."
,,Takže tu misiu môžem dať Narutovi, hej?"
,,Starčk neblázni, tomu spiťákovi?... No začni už..." zasmial sa Sasuke.
,,Donesieš jej info o tajných technikách, po ktorých túži Orochimaru. U nej budú v bezpečí! Vyrážaš na poludní. Pri hl. bráne dostaneš tie tajne techniky.
,,Čo? až na poludní pojdem za tou krepľou? jeeee" znudene zahučal Sasuke. Tretí iba vynervovane pozeral na odchádzajúceho Sasukeho.
Kakashiho potom poveril, aby zavolal Sakuru a Naruta. Nahnevaný Kakashi, z dôvodu nedočítania poslednej strany knižky zvrhlého pustovníka, okamžite vyrazil. Dakto zaklopal Sakure na dvere, Sakura rozhorčená sa spýtala:
,,kto je?"
,,Sukara?"
,,Sukara? Kto do pekla mi splietol meno... sto percent..."
,,To som ja Naruto" Sakura si musela odložiť stereoidy...Otvorila a Naruto sa jej chcel hodiť okolo krku... Ale zostal stáť ako prikovaný.
,,Preboha... Sukara... ty si čo zo sebou porobila. Vyzeráš jak totí blázni s telky... jak im meno... Kikboxrery.." Ledva zo seba Naruto dostal.
,,Naruto po prvé volám sa Sakura, nie Sukara. A ty si zase opitý ako doga.“
,,Fajn, že ste tu obaja“ ozval sa Narutovi známy hlas, ale nevedel kto to je.
,, Kakashi... čo je? Nestačí, že ma tu otravuje Naruto?“ povedala uštipačne Sakura.
,,Máme misiu Tretí poveril Sasukeho, aby doniesol tajné techniky jeho starej mame. Sú to samozrejme len nejaké recepty, ale sú na odhalenie Orochimara. Chceme vedieť, či ide po Sasukem. Poďme!“ povedal Kakashi a použil jutsu vytriezvenia.
Sasuke si obliekol ružovú sukničku a dal si ružové tričko s veľkým výstrihom. Dal si špirálu a keď si dával ceruzku na oči, Itachi sa k nemu ozval: ,, Sasuke, to čo je s mojími žiletkami?“
,,Vieš mám misiu a nemôžem ísť na ňu s neoholenými nohami.“ Previnilo povedal Sasuke.
,, A ako to s čím si mám rezať žily, veď tie žiletky sú tupé! Ty si teda musel mať paprade po nohách!“
,, Prepáč, cestou späť ti kúpim...“
,,Ja ťa pred tým zabijem ty hajzel!“
,, Nieee to poviem mamkeeeeee pomooooooc!“ zvrieskol Sasuke a Itachi sa rozrehotal.
,, Akože, šak som ju zabil... nepočuje ťa!“ Itachimu sa zlepšila nálada keď pomyslel na tú noc. Všade bola krv a smútok...
Sasuke si zbalil maľovátka a rýchlo zdrhol z domu. Sadol si na lavičku a začal sa maľovať. Nastriekal na seba voňavku a vydal sa k hlavnej bráne. Tam mu dali tie ,, spísané tajné techniky na svitkoch“. Vydal sa na cestu.
O dve hodiny
Sasuke si poskakoval a sukňa sa mu prekrásne vlnila vo vetre. Pozoroval ho Orochimaru ale aj Kakashi, Naruto a Sakura. Orochimarovi tiekli sliny... taký pekný. Potrebujem jeho telo. Pomyslel si Orochimaru. Orochimaru bol najznámejši úchylák na celom svete. Zneužíval telá malých chlapcov... a a každé try roky ich vamieňal. Ale späť k príbehu. Keďže Kakashiho tým bol trocha pozadu, Orochimaru mal pocit, že je so Sasukem sám.
,, Ahoj, kam ideš? A čo to nesieš v košíku? Spýtal sa Orochimaru v podobe hada. Ale jeho myšlienky sa pýtali ďalej: Sasuke a čo to máš pod sukienkov? Nejdeš na večeru? Nejdeš ku mne domov? Samozrejme nahlas sa to neopýtal.
,, Čo ťa do toho? Si len had...“ odpovedal Sasuke a pokračoval v ceste.
,,Toto mu nedarujem!“ zamrmlal pod nos Orochimaru.
,, Ale no tak, Sasuke, čo máš v košíku? Spýtal sa Orochimaru.
,, Väčšinou maľovátka, ale mám tam aj svitky s tajnými technikami a aj spišskú... vieš po misii.“
Ten chlapec sa mi páči... pomyslel si Orochimaru.
,,Ja už musím ísť, vieš misia... tak ahoj.“ Povedal Sasuke. Ja som sa fakt rozprával z hadom... dnes som nemal drogy, nepil som... preboha čo sa to so mnou deje? Žeby to slnko? Také a podobné myšlienky behali Sasukeho hlavou.
Po dvoch hodinách dorazil Sasuke ku päť hviezdičkovému hotelu. Na recepcii sa spýtal kde je starká Tretieho a tá pekná slečinka mu odpovedala. No Sasuke si ju nevšímal, za to si všímal fešného čašníka. Mám predsa misiu, nemôžem si pýtať číslo a celú cestu schodmi hore si to opakoval. Stál pred dverami a zaklopal. Dvere sa otvorili, teda neotvorili sa, otvoril ich dlhý jazyk tiahnuci sa k starkej.
,,Tak ty máš aký dlhý jazyk, počúvaj ma. No a Tretí sa na mňa ešte hneval, lebo som povedal,že si dinosaurus. Veď si zelená, stará, máš dlhý jazyk. Mám dosť. Počuj, a ako to, že si stará a máš také pekné, dlhé, hnedé vlasy? Hm... to je jedno.“ Sasuke po starkej hodil zvitky, otočil sa a chcel ísť preč. Keď ho zrazu chytil ten slizký jazyk okolo pásu...
,,Ty mi neutečieš, cica.“ Povedal Orochimaru.
Vytiahol zo Sasukeho kabelky spišskú a nalial ju Sasukemu do krku. Presnejšie do neho nalial iba polovicu a tú druhú nalial do seba. Priviazal Sasukeho o posteľ. Začal ho bozkávať na krku, čomu sa Sasuke nepriečil, lebo sa mu to páčilo a Orochimaru mu pripadal taký sexi...
Zrazu vtrhli do vnútra Kakashi, Sakura a Naruto.
,,Juhuuuuuuuuuuuu,“ zakričal Naruto a rútil sa s poľovníckou puškou na Orochimara. Postrelil ho minimálne 5 krát, viac už nemohol, lebo mu ju roztrepal o hlavu. Sakura sa hodila Sasukemu okolo krku povedala: ,,Ľúbim ťa“ nežným a príjemným hlasom.
,, Zlez zo mňa ty sumo, veď ma rozpučíš.“ To nemal hovoriť, Sakura sa naštvala a udrela ho tak, že si Sasuke hľadal hlavu na prízemí (berte tak, že 30 poschodie je 30 poschodie). Misia dopadla dobre. Všetci boli šťastný. Ale čo je so starenkou tretieho? Nikoho akosi netrápi, že chudera je zavretá v šatníku. V tej tme a pritom má klaustrofóbiu.

Poznámky: 

no tak to je daco strasne... Laughing out loud je to uplne od weci ani to neni pekne... ale nuda robi swoje...

4.30769
Průměr: 4.3 (13 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuna-chan
Vložil Yuna-chan, Út, 2008-12-30 12:29 | Ninja už: 5601 dní, Příspěvků: 8 | Autor je: Prostý občan

je to fakt cool a nie strasne najradsej sa mi pacil asi ten rozhovor Naruta a Sakury aj itachiho a sasukeho ale najvacsmi asi toto kde ta starenka to bolo fakt funny hehehe

Obrázek uživatele Siasca-chan
Vložil Siasca-chan, So, 2008-09-13 08:55 | Ninja už: 5783 dní, Příspěvků: 238 | Autor je: Prostý občan

ha, ze strasne! ve je to coooooooll !!!!!!!!ty pises uzasne a ani si to nepriznas, som zvedava xi aj ja takto pekne a smiesne budem pisat Smiling

Obrázek uživatele _Little-Princess_
Vložil _Little-Princess_, Ne, 2008-08-10 11:19 | Ninja už: 5760 dní, Příspěvků: 8 | Autor je: Prostý občan

gratuluji nejlepsi co sem kdy cetla metal tobe . To bych nevedela ze se neco takoveho muze vymyslet! Fakt smekam vyborna prace!

7/5 lidí na této planetě nechápe zlomky...

Obrázek uživatele Mon-chan
Vložil Mon-chan, St, 2008-07-16 12:54 | Ninja už: 5912 dní, Příspěvků: 461 | Autor je: Prostý občan

to je super!

NYOHOHOHOO~

Obrázek uživatele Smejeje
Vložil Smejeje (bez ověření), St, 2008-07-16 13:49 | Ninja už: 19844 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

dakujem...

Obrázek uživatele Ookami Hime
Vložil Ookami Hime, Ne, 2008-07-13 16:50 | Ninja už: 6001 dní, Příspěvků: 456 | Autor je: Prostý občan

to je... to je ... no hafooo!!!!!

Obrázek uživatele Smejeje
Vložil Smejeje (bez ověření), Út, 2008-07-15 09:28 | Ninja už: 19844 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

co to je??? Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Po, 2008-06-02 22:15 | Ninja už: 6041 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

no smejeje, nie je to zlé Smiling hehe chudák Sasuke, ten to zase dostal Laughing out loud

ale dávaj pozor na chyby, hrúbky, čiarky, no niečo tam bolo, a na menšiu úpravu Eye-wink


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Smejeje
Vložil Smejeje (bez ověření), Pá, 2008-06-06 06:26 | Ninja už: 19844 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

hm.. mno ak je tam problem s i y.... tak to chyba je zwysok... je naschvak Laughing out loud... inaQ dakujeeem mocinQo