manga_preview
Boruto TBV 09

Kroniky Vzduchu Shippuuden:Díl 6-Výsledky tréninku

Naruto chodil dokola před plotem tréninkového prostoru, o který se opírala Sakura.
„To snad není možný!!! Sensei Kakashi tu ještě není a Jaden taky ne!!!“ řekl naštvaně a otráveně Naruto.
„Co se dá dělat? Vždycky byli takoví.“ Povzdychla si Sakura.
O chvilku později se opět z ničeho nic objevil za Narutem Jaden.
„Sorry, že jdu pozdě. Byl jsem ještě za Nami v nemocnici.“ Pousmál se omluvně Jaden.
„Za Nami? A v nemocnici??!!!! Co se jí stalo??!“ lekl se Naruto.
Jaden sklopil zrak.
„Málem jsem o ní přišel…“ řekl smutně.
„Co se stalo??!!“ naléhal na něj Naruto.
„…Před nějakou dobou…zaútočili na Chrám ohně Akatsuki…Nami to měla vyšetřit a…“ řekl Jaden.
Narutův obličej ztvrdl.
„…Akatsuki!!“ řekl a sklonil hlavu.
„To jsou ti co po mě před 2 roky šli, co?“
Jaden kývl.
Naruto chvíli mlčel.
„A…málem jsi o ní přišel? To spolu chodíte??“ vyvalil oči Naruto.
„Chodíme. Už 3 roky. To jsi si toho tenkrát nevšimnul?“ podíval se na něj překvapeně Jaden.
„3 roky??? Fakt???“ vytřeštil oči Naruto.
„Ty seš pako!“ řekl sklesle Jaden.
„Jaký pako??!!!! Počkej, až uvidíš, co umim, zelenáči!!!“ odvětil uraženě a naštvaně Naruto.
„A divim se, že jsi vůbec někoho sbalil!“ dodal naštvaně Naruto.
„Co si to řikal??!!!! Pokud vim, tak jediný co jsi ty kdy od holky dostal, byla rána pěstí, tak si moc nevyskakuj ty trotle!!!“ naštval se Jaden a začali se propalovat pohledy.
Sakura si povzdychla. Jak je tak pozoruji, tak se vlastně vůbec nezměnili. Jsou stále jak malí! Řekla si v duchu.

Najednou se v kouři nad plotem objevil Kakashi.
„Hej! Moje chyba! Po cestě jsem potkal starou paní s taškami a –.“ Usmál se nevině Kakashi a zvedl na pozdrav ruku.
„To je lež!!“ zařvali na něj všichni tři.

Čtveřice přešla na cvičiště.
„Tohle místo vyvolává spoustu vzpomínek.“ Usmál se Naruto a podíval se k třem kůlům, trčících ze země. Vzpomněl si na jejich první trénink…a jak byl uvázaný.
„To máš recht! Hlavně jak jsi tenkrát byl přivázanej ke kůlu!!“ neodpustil si Jaden a dloubl Naruta loktem do boku.
„Tuhle vzpomínku jsi tam mohl nechat, Jadene!!“ vyvalil na Jadena naštvaně oči Naruto.
Jaden se rozesmál.
„Klídek! Jen si dělám srandu!“ plácl Naruta po zádech, až mu zase pro změnu málem vyrazil dech.
„No, když o tom mluvíte, tohle bylo vaše první cvičiště, co?“ podíval se na ně Kakashi.
Sakura sklopila hlavu : „Byly jsme tým 7.“
„Čtyřčlenný, hmm?“ řekl Naruto a zadíval se do země.
„Tenkrát s námi byl Sasuke…“ posmutněl Kakashi.
Sasuke…Vzpomněl si na něj Jaden a sklopil pohled do země.
Nestihl jsem mu v tom zabránit…!! Vzpomněl si, jak se tenkrát hnal lesem…jak našel Naruta, ležícího na skále před vodopádem…Slib Sakuře, který nesplnil…

Když Kakashi vzhlédl, všiml si, že to u trojice vyvolalo hlubokou depresi.
Sasukeho jméno, je před nimi tabu. Pomyslel si sklesle.

Ozval se podivný cinkavý zvuk.
Naruto s Jadenem a Sakurou se přestali deptat vzpomínkami a vzhlédli za zvukem.
Kakashi držel v ruce tři rolničky.
„No, teď se podíváme, jak moc jste se zlepšili.“ Řekl Kakashi, držící v jedné ruce knížku od Naruta a v druhé ty rolničky.
„Ještě jste hledání Sasukeho nevzdali ne?“
„Ani omylem!!“ řekl Jaden rozhodně a narovnal se.

„Pravidla jsou stejná, jako tenkrát. Můžete použít co chcete, aby jste ty rolničky ode mě získali.“
„Pojďte na mě…“ řekl dál Kakashi.
„…jako by jste mě chtěli zabít…“ dodal Naruto.
„…jinak je nezískáte, je to tak?“ řekla Sakura.
Jaden se bojovně pousmál.
„To neříkejte sensei!“

„Máte čas do zítra.“ Řekl Kakashi.
Sakura si natáhla černé rukavice, Naruto si utáhl pásku a Jaden si poupravil vestu.
„Můžeme začít?“ řekl Kakashi a zavřel knížku.
„Dneska si nebudete číst, sensei Kakashi?“ zeptal se ho Naruto.
„Nebo jste to už přečetl?“ dodala Sakura.
„Ne, na chvíli musím svůj koníček odložit.“ Řekl Kakashi a strčil svou knížku do kapsy za pasem.
„Mimoto se mi zdá, že tentokrát to budu muset brát vážně. Koneckonců…je tu proti mně jeden chuunin, jeden genin a dokonce i jeden jounin.“ Řekl Kakashi a sjel pohledem po přítomných a zastavil se na Jadenovy.
Jaden se pousmál.

Kakashi sklouzl rukou k pásce na svém levém oku a zvedl jí.
Pod ní se objevil jeho Sharingan.

Pod stromem opodál stály Tsunade s Shizune a na větvi nad nimi seděl Jiraiya.
„Už začali?“ ozvalo se vedle něj.
Jiraiya málem slítl z větve a vrhl vylekaný pohled na hosta.
„Už vim, po kom ten Jaden je…Kawaro!!“ zahučel dotčeně Jiraiya.
„Promiň. Přece si nemohu nechat ujít souboj mého nejlepšího žáka.“ Pousmál se Kawara a podrbal se roztržitě za hlavou.“

Naruto, Sakura a Jaden zatím stáli tváří v tvář naproti Kakashimu.
Naruto to už nevydržel.
„Jdu na to!!!“ zvolal odhodlaně a vrhl po Kakashim několik shurikenů.
Kakashi se skrčil, shurikeny mu prosvištěly nad hlavou a on vrhl několik shurikenů na Naruta.
Naruto hbitě vyskočil do vzduchu a shurikeny prosvištěli pod ním.
Kakashi máchl rukou a vrhl na Naruta další vlnu shurikenů.
„Jutsu stínových klonů“ zvolal Naruto, vedle něj ve vzduchu se objevil klon a strhl ho za rukáv z cesty shurikenům.
„To nebylo špatný!“řekl Kakashi.
Sakura se bojovně zazubila.
„Vida.“ Kývl hlavou Jaden.
Naruto s klonem doskočil a klon se přeměnil na obří shuriken.
Ale Kakashi rychle vystartoval a chytl Naruta za ruku a za hlavu, když se už napřáhl k hodu.

„Ok! To by stačilo!“ řekl Kakashi.
Opravdu vyrostl…a nejenom to.
Zamyslel se Kakashi a sklouzl pohledem za sebe.
Za ním stál další Naruto a mířil na něj kunaiem.
„Tvoje načasování Stínových klonů se také zlepšilo.“ Řekl Kakashi.

Kakashi se usmál : „Dospěl jsi, Naruto.“
„Ale…vypadá to, že jsi netrpělivý jako obvykle. Ještě jsem neřekl teď.“
„Dobře tedy, začněme.“
„Připravit…start!“ řekl Kakashi a rozplynul se.
Trojice byla překvapená.
„Zatraceně! Oklamal mě!“ řekl Naruto.
„Naruto! Ty hlupáku!“ rozčílila se Sakura.

Už se chýlilo k večeru.
Naruto a Sakura se rozhlíželi po okolí.
Jaden zívl a lehl si na zem.
Jiraiya s Tsunade a Shizune se zatvářili překvapeně a zároveň zaskočeně.
Jiraiya se podíval tázavě na Kawaru.
Kawara se roztržitě pousmál a pokrčil rameny : „Na mě se nedívej! TOHLE jsem ho neučil!“

„Co to děláš Jadene??!!! Mi se tu snažíme najít sensei Kakashiho a ty si tu lehneš??!!“ rozkřikl se na něj zaskočeně Naruto.
„Já ho tu v okruhu 1,5 kilometru necítím…takže je kde? Sakuro?“ řekl Jaden a mrkl na Sakuru.
Sakuře najednou svitlo.
„Pod zemí!!“ zařvala Sakura, semkla dlaň v pěst a vrazila jí do země.
Podzemí, je totiž jediné místo, kam Jadenův smysl nezasahuje.
Rána způsobila menší zemětřesení a rozdrtila půdo před Sakurou na kousky.
V prasklině se objevil Kakashi a měl vyvalené oči.
„Taková šílená síla.“
„Pátá učila Sakuru víc, než jen lékařské techniky.“

„Výborně Sakuro!!“ ozvalo se za Kakashim.
Kakashi sebou překvapeně trhl a prudce se otočil.
Za ním stál Jaden a měl napřaženou pěst za hlavou k úderu.
Jak se tak rychle…?!!! Ztuhl na moment Kakashi, ale rychle se vzpamatoval.
„Vzdušný drtič!!!“ zvolal Jaden a vrazil prudce pěst proti Kakashimu.
Kakashi se rychle naklonil do strany a rána ho minula o délku vlasu.
Jaden vrazil pěstí do země a vyhloubil v ní menším výbuchem kráter.
„Sakra, vedle!!“ zaklel Jaden.
Kakashi nelenil a rychle uskočil dál.

Kawara se spokojeně pousmál.
„Ale dělat machrovinky jsi ho koukám naučil skvěle!“ zabručel Jiraiya.
„Hej!!“ zatvářil se uraženě Kawara.

Naruto zatím jenom ztuhle stál a sledoval Jadena a Sakuru.
„…Páni…!!“ řekl ohromeně.
Sakuro…ta síla!! A Jadenův pohyb jsem ani neviděl!!! Je mnohokrát rychlejší, než si ho pamatuji!!! Přemýšlel Naruto.

Kakashi se zamračil.
Oba dokonale kontrolují chakru! Jinak by nedosáhli takové síly jejich útoků.
A Jaden…zamyslel se Kakashi a podíval se na Jadena, který se bojovně usmíval.
„Nebojte se mistře. Asi jsem jenom za ten měsíc trochu zreznul!“ usmál se Jaden.
Kakashi se zatvářil sklesle.
Proč musí mít Kekkei Genkai na rychlost zrovna můj žák a soupeř?? Řekl si Kakashi.
Ale teď jsem na řadě já!!

Kakashi se hnal lesem.
Vyskočil na větev, odrazil se od ní a doskočil o pár metrů dál v křoví.
Rozhlédl se a všiml si Naruta, jak se schovává opodál za stromem a sleduje ho.
A Když se ohlédl za sebe, všiml si Sakury, opřené za stromem, jak ho sleduje.
A nakonec si všiml i Jadena, stojícího za špičkou jednoho listnáče a krčícího se v listí.
Tentokrát je to všechno jiné, než tenkrát. Zavzpomínal se Kakashi.
Ale ze vzpomínek ho vytrhlo několik kunaiů, letících na něj.
Kakashi se rychle odrazil a vyskočil do vzduchu. Hned na to se na něj vrhlo několik dalších kunaiů.
Kakashi se odrazil od boku stromu, pak od dalšího a vrhl se, s kunaiem v ruce, vzduchem proti Narutovy, který se proti němu vrhl ze svého úkrytu.
Naruto vyskočil Kakashimu naproti a ve vzduchu se střetli kunaii.
Kakashi se ještě před doskočením otočil a vrhl proti Narutovy několik kunaiů.
Naruto se rychle chytl nejbližší větve, přehoupl se přes ní a do větve se ty kunaie zabodaly.
Naruto doskočil na zem a vedle něj přišla i Sakura.
Kakashi doskočil o kus dál před ně a narovnal se.
„Teď vás oba něco naučím. Ninjova taktická znalost číslo 1 : …Taijutsu!“ řekl Kakashi a vrhl se proti Narutovy.
Ale před něj doskočil Jaden.
„Tak začněte!“ zavolal a postavil se na ruce.
Kakashi se zatvářil trochu zaskočeně.
„Tanec tornáda!!“ zvolal Jaden a roztočil se na rukách dokola.
Kolem Kakashiho začali létat Jadenovy podrážky a Kakashi pomalu nestíhal uhýbat.
Najednou se musel prudce prohnout v zádech a kousek nad obličejem mu prosvištěla Jadenova pata.
Kakashi dal za sebe ruce a v přemetech po zadu odskákal od Jadena.
„To bylo o fous.“ Řekl Kakashi soustředěně, když se Jaden odrazil a doskočil opět na nohy.
Jaden zatnul zuby.

Ale najednou se nad Kakashim objevil stín.
Kakashi prudce vzhlédl. Z nebe na něj letěla Sakura.
Kakashi rychle uskočil pryč a Sakura kopnutím rozdrtila okruh 30 metrů na padrť.

Kakashi vyčerpaně dýchal a zatvářil se sklesle.
Tenkrát to bylo tak lehké… Pomyslel si.

Poznámky: 

Tak už jsem zase v normálních dílech Eye-wink

5
Průměr: 5 (19 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Ne, 2010-11-07 00:01 | Ninja už: 5535 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

to je tak nádherné Smiling

Obrázek uživatele Natsuko Yoshida -chan
Vložil Natsuko Yoshida..., Čt, 2009-07-30 12:04 | Ninja už: 5599 dní, Příspěvků: 65 | Autor je: Prostý občan

jako vždycky... naprosto dokonalý!

Obrázek uživatele Jaden
Vložil Jaden, So, 2009-08-01 14:58 | Ninja už: 5917 dní, Příspěvků: 3462 | Autor je: Editor všeho, Moderátor, Ichiny trojky

Jako vždycky, mockrát díííkyyy ^^


Obrázek uživatele ichi
Vložil ichi, Ne, 2008-09-21 12:30 | Ninja už: 6137 dní, Příspěvků: 2187 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Jadenovo osobné Icha icha

Opět dokonalé, famózní!! Dattebayo!!


Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Po, 2008-06-02 20:02 | Ninja už: 6043 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

skvelá časť, zase ako vždy dlhá Laughing out loud a chutná Smiling takto sa mi to hádam aj viac páči, ako v normále, Jaden tam niečo pridáva, do tej ostávajúcej trojky ;-D


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.