manga_preview
Boruto TBV 10

Poslední slova

dobře dobře, dávám se další "rádoby povídku" předem upozorňuju je vážně nudná a nedějová a i dost nereálná... XD heh...no neřešim...

---Poslední slova---

…slzy… slaná kapka stéká po zářivě bledé tváři. Kopíruje obličej a na spodu bradu se odpojí od pokožky a padá, padá vzduchem na studenou prochladlou zem, která je už beztak dostatečně zvlhlá deštěm. Dešťová voda se mísí s rudou krví, která vytéká z řezných ran. Ran tak hlubokých, že je bohužel ani nejlepší lékař nedokáže vyléčit. Vyléčit, i tak lehká věc, o kterou se pokouší, ačkoliv tuší, že to už nemá smysl. Ruce má stále nad ranami a z dlaní se jí hrne už o dost nižší dávka modře zelenkavého odstínu životní síly všech ninjů. Zraněný z posledních sil chytí její zápěstí. Ubrečená žena ho pozoruje. Z čokoládově hnědých, jindy velice pronikavých a nemilosrdných očí, které neznají slitování, se jí kutálejí slzy, které buď skapávají na mokrou zem, nebo na zmrzačené tělo zraněného. Dlouhé blonďaté prameny se jí houpají přes obličej a mírně se namáčí o slanou vodu na jejích tvářích. Oblečení má pocákané krví a to jak svojí, tak i chlapce, který jí sevřel zápěstí.
„Ale-,“nedořekla a slzy se jí stále pohybovaly po tvářích.
„Nech to plavat,“zašeptá tiše zraněný, jehož úsměv dokázal odlehčit jakoukoliv situaci.
Žluté, až zlatavé prameny vlasů, které se zbarvovaly do ruda od krvavé louže pod nimi, trčely na všechny strany. Na hrudi by se normálně houpal úzký křišťál a oči by zářily svou blankytnou modří na svět mnohem více než nyní. Ještě před pár minutami se vše mohlo změnit, nemuselo se stát to, co se událo a právě tahle myšlenka jí vhrkla do už tak opuchlých očí další a další slzy, které prostě nebylo možné udržet na svém místě. Vyčerpáním už téměř nedýchala, ale stále se ho snažila uzdravit, když jí chytil za zápěstí.
„Babčo, už to nemá…smysl,“ podotkne jakoby nic chlapec, „prostě na to nemáš, jen prosím…,“ odmlčel se.
Žena ho smutně pozorovala. V mysli se jí neustále promítal obraz toho, co se nemělo stát...

… poklidný den jako každý jiný. Unavená, přepracovaná hokage poloprobuzeně přechází po své milované vesnici a ospalýma očima vidí už jen další představu v podobě lahvičky Saké. Nikdy zcela nevěděla, kam vlastně jde, ale nohy jí naštěstí vždy dovedly, kam chtěla. Po bezúspěšném vtrhnutí do zamčených dveří jejího oblíbeného krámku, s naštvaně mdlým výrazem zjistila, že zde nikdo není. Naprosto vystresovaně vyleze opět ven na ulici, majíc nutkání jít se projít kamsi, kde na ní nečeká hora papírů ani jiných starostí. Aniž by nad cestou nějak extra přemýšlela, kroky jí zavedli až nad monument celé vesnice. Zhluboka dýchala a rozhlížela se okolo. V křoví za ní něco zašustilo, i přes její otupělé smysly jej zareagovala a rychle se otočila následována rukou, která hodila do keře spršku shurikenů.
„Jauuu,“ ozvalo se z křoví a ven vylezla středně vysoká postava, která si vytahovala jeden z hozených hvězdic ze stehna. Tsunade naštvaně oddechla a nasadila velmi otrávený tón.
„Eh, Naruto,“ kroutila hlavou, „co tady zase děláš?!“
„Co by, jdu dokázat, že jsem lepší než ty! Babčo,“ konstatuje pohotově otravný blonďák.
„Prosím tě, ještě bych ti ublížila,“ zasmála se ó velká hokage–sama.
Naruto nasadil svůj typicky stupidní pohled a velice „nečekaně“ se na Tsunade vyřítil s chakrovou koulí v ruce. Tsunade se ani neobtěžovala zakročit a jednoduše jeho nepříčetnému běhu uhla. Naruto to jen tak tak vybral. Tsunade toho využila, a velkou ránou pěstí ho odhodila kamsi zpět do křoví a dál se o něj nestarala…
…její cesta pokračovala dál. Brodila se lesním porostem a vychutnávala si slastnou chvíli bez práce a papírování. Prodírala se lesní florou a nad ničím nepřemýšlela. Za sebou opět uslyšela známý zvuk prasknutí větve. Bylo jí jasné, že se zase jedná o jeden z epochálních útoků onoho nejhlučnějšího tvora Konohy. Co jí ovšem přišlo docela zvláštní, že zatím na ní žádný z Narutových výpadů nepřipadl. No, jediné co z toho ostatně vyvodila, bylo, že Naruto asi čeká na vhodnou příležitost, anebo to vzdal. Pohrdavě se usmála. Křupnutí se opět zopakovalo. Na chvíli zbystřila a pozorovala okolí. Ticho přerušovalo jen vzrušené štěbetání ptáčků v korunách stromů a šustění listí na zkroucených větvích. V mžiku, v přelomu sekundy na ní někdo zakřičel její jméno. Jen pár sekund jí dělilo od otočení. Ostré kunaje se zabodli do břicha. Nachová tekutina vystříkla a její konečné kapky dopadly na její oblečení. Omráčeně hledí před sebe. Oranžový stín klesá těžce k zemi. Hruď spolu s břichem má posázenou několika nejrůznějšími zbraněmi, které letěly až se smrtelnou přesností na vytyčený cíl. Tsunade nemeškala. S pěstmi napřaženými před sebe se vyřítila na protivníka. Neřešila o koho jde. Viděla jen černý stín, který se míhal okolo. Několikrát ho zasáhla. Protivník se nakonec vzdal, a jako největší zbabělec se stáhl. Vítězoslavně za ním hleděla, když si vzpomněla…

"…mohu vás o něco poprosit?“ řekne ještě tišeji než před tím Naruto.
„N-ne, proč bys mě měl o něco prosit, v-vždyť se vrátíme zpět do vesnice, uvidíš,“ promluví nadějně.
„Babčo, já nejsem hloupý, prosím vyřiď, vyřiď všem… že mě to mrzí, ale že to jinak nešlo.“
Tsunade uslzeně pozorovala kluka, kterého ještě před nedávnem držela v náručí jako nemluvně.
„A Tsun-,“ nedořekne a vykašle trochu krve, vzápětí se začne trochu dusit. Šokovaně na něj hledí, s dlaněmi stále na jeho hrudi.
„Tsunade? Víte o tom, že jsem chtěl být od malička Hokage?“ začne zvesela.
„Ano, a taky jím budeš,“ zašeptá.
„Taky jsem si to myslel, ale…,“ odmlčí se a nehnutě hledí vzhůru, „ale, asi se jím vážně nestanu,“ zamyslel se a chvíli po té se znova rozkašlal.
„Ty jsi takový blb, Naruto, měla jsem to schytat já, ne ty!“ okřikne ho Tsunade a z očí se jí hrnou další slzy.
Kaluž krve se ještě rozšířila. Naruto už skoro nevnímal a jen stěží otevíral oči.
„Tsunade, vyřiďte…,“ odmlčel se a očividně se hodně přemlouval. „Vyřiďte Hinatě…,“ opět se odmlčel.
„Ale proč jí to mám vyřizovat, řekneš jí to sám,“ namítá stále Tsunade a nehodlá si připustit realitu.
„Neřeknu, bohužel už ne, když mě to hrozně štve, když bych jí to chtěl říci do očí, do jejích krásných očí,“ zasnil se a v jeho vlastních se zablesklo pár slz, které ovšem potlačil.
„Ta- tak jí to řekneš!“ namítá stále Tsunade.
Slzy, které pracně potlačil, stekly po jeho tvářích. Pracně se pokusil o neverbální zavrtění hlavou na důkaz opaku.
„Vyřiďte jí, že jí miluj-,“ nedopověděl a strnul…

tak už to máte za sebou, jestli ste to někdo četl... původně to mělo zkončit šťastně, měl se probudit v nemocnici Hinata mu měla padnout do náruče...jenže...já happy endy nesnášim...takže to je tak jak to jeXD heh a proč poslední slova? protože se Naruto nakonec prokecne...je to dost nesmyslné protože by ho Tsunade spolu s chakrou Kyuubi v pohodě uzdravila...jenže to bych o tom pak nepsalaXD heh...nu což... Smiling už je stejnak konec

Poznámky: 

další povídky a to nejen FF najdete tady

4.77778
Průměr: 4.8 (18 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mollyhana
Vložil mollyhana, Čt, 2008-10-16 16:37 | Ninja už: 5953 dní, Příspěvků: 548 | Autor je: Prostý občan

Ježišku, já netušila, že si píšu s tak dobrou autorkou. Já jsem proti Tobě takhle malinká ( a taky, že jsem). Pěkné, smutné a hlavně ...Takové... Jak to říct? Nevím jak. Laughing out loud Hlasovááát 10!

Obrázek uživatele Ailen Shinestar Sakuro
Vložil Ailen Shinestar..., St, 2008-09-17 14:17 | Ninja už: 5896 dní, Příspěvků: 862 | Autor je: Prostý občan

Mocinky krásné, Ryuu. Smiling Jsem ráda, že jsem se konečně dostala ke čtení tvých FF, protože už na ně měla dlouho spadeno. Jsem ráda, že jsem si tohle vynikající dílo mohla přečíst. Děkuju.


Dělej cokoliv, ale dělej to s úsměvem, protože bez toho to prostě nejde.

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Ne, 2008-07-27 23:55 | Ninja už: 5951 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Jsem moc ráda, že čtu tvoje povídky ... Moc se mi líbí tvůj styl, tvůj popis děje, i okolí ... No, prostě ... Bylo to nádherný ... Nejdřív sem si myslela, že umírá Dan, ale ...
Ách jo, tahle povídka byla krásná ...

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele Ryuuka
Vložil Ryuuka, Po, 2008-07-28 08:38 | Ninja už: 6006 dní, Příspěvků: 757 | Autor je: Prostý občan

děkuji, děkuji, děkuji Smiling těší mě, když to čte jeden z těch o hodně lepších autorů

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Út, 2008-06-10 14:46 | Ninja už: 19896 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

hm...Hmm.....HMMM.......mno tak je to krásný no a co???!!! Já přece nemůžu za to že tu všeci píšou úža FF jenom já sem totálně vypatlaná!!! Sad Eye-wink Laughing out loud Je nutný to dál komentovat?! Sticking out tongue

Obrázek uživatele Ryuuka
Vložil Ryuuka, Út, 2008-06-10 16:11 | Ninja už: 6006 dní, Příspěvků: 757 | Autor je: Prostý občan

ále ty si pitomá... Smiling náhodou píšeš užasně...

Obrázek uživatele Smejeje
Vložil Smejeje (bez ověření), So, 2008-05-31 10:49 | Ninja už: 19896 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

noi tak to je strasne pekne... wsetko co si opisala som si dokazala ziwo predstawit... wazne prekrasne pises... no a w Narutowi je mozne setko... thaQ... a este som daco cela ale som zabudla...hm... jaj...ze je pekne ze sa to neskoncilo happy endom... bolo by to typicke...

Obrázek uživatele Ryuuka
Vložil Ryuuka, So, 2008-05-31 12:19 | Ninja už: 6006 dní, Příspěvků: 757 | Autor je: Prostý občan

konečně někdo kdo si též myslí že happy endy sou na nic... Smiling a arigatoo

Obrázek uživatele Darkness 4you
Vložil Darkness 4you, So, 2008-05-31 00:32 | Ninja už: 5921 dní, Příspěvků: 427 | Autor je: Prostý občan

smutné...a ja stné neznášam Sad ale inak fajn


Nakŕmit pleas
jo a odporúčam si pozrieť "Trik se špičatým kloboukem" Laughing out loud

Obrázek uživatele Ryuuka
Vložil Ryuuka, So, 2008-05-31 09:17 | Ninja už: 6006 dní, Příspěvků: 757 | Autor je: Prostý občan

Sad hm...

Obrázek uživatele Darkness 4you
Vložil Darkness 4you, Ne, 2008-07-06 13:34 | Ninja už: 5921 dní, Příspěvků: 427 | Autor je: Prostý občan

Ryyka Laughing out loud veď to neber zle... je to fakt super len je to smutné... amňa to vždy tak vezme


Nakŕmit pleas
jo a odporúčam si pozrieť "Trik se špičatým kloboukem" Laughing out loud

Obrázek uživatele Ryuuka
Vložil Ryuuka, Ne, 2008-07-06 13:52 | Ninja už: 6006 dní, Příspěvků: 757 | Autor je: Prostý občan

když to bereš takhle... Smiling já jen, že to vyznělo, jako když mi to vyčítáš...

Obrázek uživatele Aiyu
Vložil Aiyu, St, 2008-05-28 09:30 | Ninja už: 5988 dní, Příspěvků: 250 | Autor je: Prostý občan

*vzlyk* to je krásné neubránila jsem si slzám mocík se ti to povedlo úplně mě to dojalo je to nádhera Shocked Smiling

Obrázek uživatele Ryuuka
Vložil Ryuuka, St, 2008-05-28 09:31 | Ninja už: 6006 dní, Příspěvků: 757 | Autor je: Prostý občan

Smiling ... jsem ráda že se líbí...a ne nebreč... Laughing out loud příště musim napsat něco s happy endem XD jinak se mý čtenáři daj na emo

Obrázek uživatele Aiyu
Vložil Aiyu, St, 2008-05-28 09:36 | Ninja už: 5988 dní, Příspěvků: 250 | Autor je: Prostý občan

jako by uz ímo byla (sak vis preci co sem ti psala) Laughing out loudLaughing out loud a jak muzes rikat ze neumis psat toto je dokonalost sama vazne pises doopravdy nadherne Smiling

Obrázek uživatele Ryuuka
Vložil Ryuuka, St, 2008-05-28 09:38 | Ninja už: 6006 dní, Příspěvků: 757 | Autor je: Prostý občan

tak...thx... Smiling vážně mě těší....že se líbí...

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Út, 2008-05-27 22:04 | Ninja už: 6052 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Mě se to moc líbilo...hlavně to, že je tam Tsunade, jelikož o ní moc povídek není..vlastně jsem neviděla skoro žádnou, já vím že je tam i Naruto, ale je tam hodně i ona xDD bže už zase melu xD..prostě to byla nádhera..jo jo já vím že se teď budeš strašně podceňovat, ale mě to nezajímá xD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Ryuuka
Vložil Ryuuka, St, 2008-05-28 09:04 | Ninja už: 6006 dní, Příspěvků: 757 | Autor je: Prostý občan

arigatooo...no jo pro jednou se nebudu podcenovat

Obrázek uživatele Haruko Hime
Vložil Haruko Hime, Út, 2008-05-27 22:03 | Ninja už: 6256 dní, Příspěvků: 961 | Autor je: Prostý občan

YAHOO! Laughing out loud
Proč veselý smajlík? Skončilo to špatně, ale to je součást tvýho psaní. Tak to čtu, tak to mám ráda Smiling Doufám, že pro nás ten slaďák jednou napíšeš.

Obrázek uživatele Ryuuka
Vložil Ryuuka, St, 2008-05-28 09:12 | Ninja už: 6006 dní, Příspěvků: 757 | Autor je: Prostý občan

Smiling jsem ráda že se líbí...heh úplně původní verze měla být tsunade a jiraya(doufam že to píšu správně)..ale nakonec od toho upadlo...XD páč sem z toho nechtěla udělat sladák

Obrázek uživatele kykYsSka
Vložil kykYsSka (bez ověření), Út, 2008-05-27 21:32 | Ninja už: 19896 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Mocko krasen napsany .... Kakashi YES JE to kaway,,mocko moc powedene Eye-wink

Obrázek uživatele Alea
Vložil Alea, Út, 2008-05-27 21:20 | Ninja už: 5990 dní, Příspěvků: 950 | Autor je: Prostý občan

ono si to umželo...chjooo =( jdu truchlit *snaží se sehnat v šatníku něco černého...bez úspěchu* ale bylo to super =D epochální útok hnučného tvora z konohy mě dostal Laughing out loud....já vm, že bych se u takovýhle povídek neměla smát,(to není tebou, to je mým zdegerovaným mozkem) ale m se ten slovní obrat tak moc líbil =D

Obrázek uživatele Ryuuka
Vložil Ryuuka, St, 2008-05-28 16:06 | Ninja už: 6006 dní, Příspěvků: 757 | Autor je: Prostý občan

no jo...XD

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Út, 2008-05-27 20:56 | Ninja už: 6093 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

no to bolo skvelé Smiling ten koniec bol super, no jo a je po sne Sad....nádherná poviedka Eye-wink


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, Út, 2008-05-27 20:53 | Ninja už: 5988 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

Jak dojemné... máš to krásný...
I když už vidím Naruta, jak se svěřuje zrovna Tsunade. Laughing out loud
P.S. Příště přímé řeči na nové řádky, nebo... Evil se ti na to opravování vykašlu. Sticking out tongue

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele Ryuuka
Vložil Ryuuka, Út, 2008-05-27 21:02 | Ninja už: 6006 dní, Příspěvků: 757 | Autor je: Prostý občan

jo jo...Smiling a arigato za opravy...a pochvalu...ikdyž moje psaní ff nějak upadá

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, Út, 2008-05-27 22:12 | Ninja už: 5988 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

Jak upadá?! Jen co se k tobě dostanu, tak tě za tenhle výrok praštím, až upadneš ty. Ty jedna... taková.. jakási. Sticking out tongue

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Út, 2008-05-27 22:19 | Ninja už: 6052 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

A já se s radostí k mlácení přidám xDD (konečně se bude mlátit někdo jinej než já xD)...jak to může upadat? vždycky když se k některé tvé FF dostanu, tka je super...tak jakýpak upadá

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Ryuuka
Vložil Ryuuka, St, 2008-05-28 09:04 | Ninja už: 6006 dní, Příspěvků: 757 | Autor je: Prostý občan

no jo...XD radši už mlčim