manga_preview
Boruto TBV 09

To Tally Naruto1 ( medvědi na scéně )

Vůbec se mi nechtělo něco psát....ale napsala jsem! )
Upozornění:

•je mi pouze 11, takže nejsem nejobratnější v jazyce českém, ani psaní povídek[/i]

Jednou takhle u písečňáků probíhal masový úklid. Vyhazovalo se vše nepotřebné- jakožto i plyšové hračky.
,,Vypadne odsud!“ ječela Temari a mávala sem tam Gaarovým plyšovým méďou.
,,Tak to teda ne! Je můj!“ vztekal se Gaara a snažil se vyrvat Temari plyšáka z ruky.
,,Hele...Gaaro, vždyť je stejně celej rozežranej od molů!“ vložil se do hádky Kankurou.
,,Ale je to vzpomínka na moje dětství!“ vyřvával Gaara a trochu zabral.
,,Tak se té vzpomínky zbavíme!“ zařvala Temari a taky trochu přitlačila.
Najednou méďa udělal rup a Gaara: ,,Ferdo!“
,,Hele..pokud ti to udělá radost, tady máš stovku a kup si dalšího!“ odsekla Temari a podala Gaarovi bankovku. Gaara jí s radostí peníze vyrval z ruky a než odešel do města, surově na sourozence vyplázl jazyk.

Gaara měl zrovna štěstí- před jejich domem stál nově otevřený obchod specializovaný na medvídky.
Gaara vstoupil dovnitř a najednou zazvonil zvoneček, položen nade dveřmi, ohlašující nové zákazníky. Jakmile se ozvalo cinknutí, odněkud se vynořila jakási energická babička: ,,Co pak byssss ssiss přál mladíku?”
Gaarovi naskočila husí kůže z babiččina parfému, ale stejně odhodlaně pronesl: ,,Tamhle toho medvídka na 12. regálu!”
Babička přikývla a podala už nedočkavému Gaarovi hnědého méďu: ,,99 prosím!”
Gaara zaplatil a šťastný odhopsal zase domů. Babička se najednou uchychtla, vzpřímila se a sundala si svůj fialový šátek: ,,Haha! Medvídci jdou na dračku! Škoda jen, že musím mít tenhle stupidní převlek!” Nyní černovlasá ďábelská babka si čichla k podpaží a ještě si zastěžovala na ten hnusnej babskej parfém. Najednou se vynořila další babka, tentokrát trochu menší a s kulatými brýlemi: ,,To je skvělý plán lorde Orochimaru!”
,,Ano! Já vím! Já vymýšlím totiž jen skvělé plány!” zalichotil sám sobě Oroxicht a poručil té menší babce, ať mu podá saké. Babka, jinak Kabuto, se uklonila a okamžitě přinesla svému pánovi alkoholický nápoj. Už tak zpitý Orochimaru si ještě trochu připil a zakoktal: ,,Ža chvííííli ovládňu ssssšvět a všichniii budou ješště hloupějšší nežš já!”
,,Jistě lorde Orochimaru!” pronesl Kabuto a klesl na kolena.
,,Žádný lord Orošimaru! Nynší jsem babka Škrlová!” zablábolil zase Oro....teda babka Škrlová a ďábelsky si promnula ruce.

Mezi tím si tak Gaara vesele cupital k domovu, ale najednou se z jeho nového médi vysunula jakási anténa a Gaara už ani nevěděl kde bydlí, ani kde je, ani co dělá, věděl jen, že asi na něco zapomněl.

Hmm a co dělají naši stateční zachránci? Jak se bude dál vyvíjet už tak dost složitý průběh situací? Jiraiyo, to si na sebe v životě nevezmu! Vše bude v sobotu!

Poznámky: 

To se snad aspoň trochu povedlo...netrvalo to ani půl hodiny tak co?!

5
Průměr: 5 (10 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Antisha Uchiha
Vložil Antisha Uchiha, Po, 2009-04-20 18:19 | Ninja už: 5692 dní, Příspěvků: 519 | Autor je: Prostý občan

Méďa a anténa?! Orocháč a babka Škrlová?! Gaaroušek a jeho medvídek Ferda?! To by mě nikdy nenapadlo... máš můj obdiv! Je to skvělý.

Ráda bych řekla, že naruto uzumaki 2008 mi založil
FANCLUB
Tímto mu za něj moc děkuji

Obrázek uživatele Akitawa
Vložil Akitawa, Ne, 2008-05-25 21:10 | Ninja už: 5837 dní, Příspěvků: 568 | Autor je: Prostý občan

Jj povedlo a jak. Píšeš vážně super! Se nemůžu dočkat soboty=).

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Ne, 2008-05-25 17:53 | Ninja už: 19837 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Jáj! Supééér!!! Laughing out loud Orochcáč převlečenej za babku Škrlovou...mno prostě mazec!!! xD

Obrázek uživatele Andra
Vložil Andra, Ne, 2008-05-25 18:02 | Ninja už: 5904 dní, Příspěvků: 304 | Autor je: Prostý občan

jsem ráda, že se líbí =•)