manga_preview
Boruto TBV 10

Zkouška přátelství a lásky - 02

Ou kej..mám tady pro vás další díl Smiling..Pokusila jsem se již zlepšit si sklonování Saiova jména na radu od hAnko..Laughing out loud..Velice si tvé rady vážím...a je pravda, že já na tu češtinu opravdu nejsem...Laughing out loud
Snad se vám bude díl líbit... :-)Budu ráda za každý komentář

Všichni měli sbaleno. Každý měl nějakou tašku nebo batoh. Země Hadů byla daleko a tak si vzali dva stany, aby měli kde odpočívat. Věděli, že to bude potřeba, protože jejich nepřítel je silný.
Když vyráželi zvolili si, kdo jejich skupinu povede. Sakura okamžitě navrhovala Sasukeho. Sai nijak neprotestoval, protože ho v podstatě neznal. Naruto se nijak nevyjádřil. Jen stál s hlavou sklopenou a mlčel.
„Fajn. Našemu týmu bude velet Sasuke,“ Prohlásila Sakura nadšeně. Sai si všiml, že při slovu týmu Naruto zatl pěst. Přišel k němu a jak už měl naučené, položil Narutovi ruku kolem ramen a povzbudivě se usmál. Naruto po pravdě tohle jeho gesto neměl rád. Naučil ho on sám a věděl, že je to jen naučená grimasa. Sai neuměl vyjádřit skoro žádné city od srdce. Uměl se od srdce jen smát. Ale v tuhle chvíli mu byl Naruto vděčný i za tohle.
První vyběhl samozřejmě Sasuke, za ním se hnala Sakura, která se mu lepila na paty jak mohla. Za Sakurou vyběhl Naruto se Saim.
Jelikož vyráželi pozdě a brzo se udělala tma a oni měli jen mapu, podle které by se špatně řídili v noci, rozdělali si stany hned ze začátku. Naruto si zalezl do stanu a zabalil se do spacáku, protože byla zima. S Narutem měl ve stanu spát Sai, ale změnil to.
„Sice nejsem Sasukeho fanoušek a ani ho nijak nemám v oblibě, budu s ním ve stanu spát já,“ Prohlásil venku.
„Cože??“ Rozzuřila se Sakura.
„Ano já.“ Usmál se na ni Sai.
„Potřebujeme, aby jsme se všichni dobře vyspali a já vím, že ty bys Sasukemu nedala v noci pokoj,“ Řekl docela upřímně Sai.
„A já mám spát s.....Narutem???“ Otráveně povzdechla Sakura.
Sasuke se nijak nevyjadřoval. Vlastně od začátku cesty byl on a Naruto úplně zticha.
Vlezl si do stanu a lehl si na spacák. Za ním vlezl Sai a zabalil se do svého spacáku.
Chvíli jen tak leželi potichu.
„Naruto bývá vždycky veselý a plný optimismu. Teda aspon se mnou. Proč to tak není i u tebe?“ Otočil se Sai na Sasukeho. Ten zíral na špičku stanu.
„No možná ti příjdu divnej, ale já si s Narutem rozumím.Je to můj jediný kamarád.Mluvíme spolu o všem.Myslím, že to tak bylo i s tebou ne?“ Řekl znova Sai.
„Dej mi pokoj. Mě tvoje trapný úvahy neberou. Naruto je mi úplně jedno,“ Obrátil se Sasuke na bok zády k Saimu.
„Zvláštní, že když se před Narutem zmíním o tobě udělá přesně to samé,“ Prohodil jen tak Sai a už si Sasukeho nevšímal. Chvíli si maloval a pak ulehl.

Sakura mezitím vyhnala Naruta ven ze stanu, aby se mohla převléct.
„Doufám, že to tak nebude každý den,“ Zabroukal Naruto.
„Cože?? To by si chtěl, abych se před tebou převlíkala??“ Vrazila pěstí Sakura do Narutova obličeje.
„Au,au..“ Zasyčel Naruto.
„Před Sasukem by ses určitě vyslíkla,“ Řekl a udělal na Sakuru ksicht.
„Coooo??? Co si to o mě myslíš?“ Vyprskla Sakura a znovu vrazila Narutovi.
„A pak kdo je tady výbušný,“ Prohodil ještě, ale to už letěl ze stanu. Sakura se vevnitř zapla a nehodlala Naruta pustit dovnitř.
„No ták Sakura-cahn,“ Prosil Naruto, ale když mu neodpověděla ani neotevřela, schoulil se do klubíčka u stanu a usnul.

Pokračování příště...by Haya

4.9
Průměr: 4.9 (40 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Ne, 2019-07-21 22:29 | Ninja už: 5775 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Mise L4: Héééj, tak to bylo kruté. xD Tak proč si teda nevzali dva stany, jeden pro tři a jeden pro Sakuru? Sasuke by spal na kraji, Sai mezi a Naruto na druhým kraji. Chudák Naruto, byl v tom zase nevinně, jen řekl pravdu a jak víme, za pravdu se každý zlobí. Teď mě to zajímá víc než předtím, co si ti dva mohli udělat? Že se tak těžce ignorují. Sai, to provedl dobře, asi chtěl Sasukeho přivést k rozumu, anebo z něho vypáčit pravdu. Uvidíme.

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Tsukiyama Haruno
Vložil Tsukiyama Haruno, St, 2010-04-07 22:08 | Ninja už: 5550 dní, Příspěvků: 320 | Autor je: Prostý občan

Laughing out loud Je to čím ďalej tým lepšie Laughing out loud. Pekne Saky pekne Laughing out loud Naruta sidce mám rada ale toto na Saky milujem Laughing out loud

Obrázek uživatele naruto uzumaki 2008
Vložil naruto uzumaki 2008, Po, 2008-06-16 20:41 | Ninja už: 5943 dní, Příspěvků: 717 | Autor je: Prostý občan

musim souhlasit s hAnko je Sakura hrozná že nenechala Naruta šmírovat Smiling
Jinak suprovej díl Smiling

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, Ne, 2008-05-25 15:55 | Ninja už: 5992 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

Hrozná Sakura, nenechala Narutka šmírovat. Smiling Opravdu píšeš líp a děkuju za to, co jsi napsala na začátku. Asi se budu červenat... Eye-wink

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Ne, 2008-05-25 13:37 | Ninja už: 5978 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Ach jo, zase další zajímavá sériovka, co já chudák budu dělat ? Já se musím naučit klony a naklonovat i PC, jinak to nepůjde Smiling

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Akitawa
Vložil Akitawa, Čt, 2008-05-22 22:21 | Ninja už: 5899 dní, Příspěvků: 568 | Autor je: Prostý občan

Chudáček Naruto, takhle ho nechat venkuxD. Ale je to fakt super a dovoluji sii říct že píšeš čím dál líp a další dílkybudou určo takysuper. Rychle teda pokráčko=).