manga_preview
Boruto TBV 08

Real ninjas 2 ( ero-sanin nás varoval )

Tak co nás čeká? Zajímá Vás, proč se tahle povídka jmenuje zrovna Real ninjas, co?

Před malou dřevěnou boudou, vylepenou perverzními plakátami stáli 4 chlapci a bušili na polorozpadlá vrátka- nikdo neotvíral.
,,Vypadá to, že tu není!“ broukl Naruto, jenže Sasuke se nehodlal jen tak vzdát a šťouchl do vrátek, která spadla na zem a zvedl se obláček prachu. Shino zakašlal a vstoupil do místnosti, ve které místo tapet byly nalepeny obrázky nahých dívek, občas i chlápků.
,,Super!“ vyvýsk Naruto a zamířil k zaprášenému červenému koberečku. Lee si neodepřel otázku, kvůli čemu jde zrovna k tý věci, ale Naruto neodpovídal a náhle strhl kus zaprášené kožešinky.
,,WOW! Tajný poklop!“ udivil se Sasuke a otevřel železná dvířka, která vedla kamsi do neznáma. Naruto do vzniklé díry skočil jako první, po něm Sasuke, Lee a Shino.
Skončili v podivné kovové chodbě, kterou si linul podivný zvuk. Čtyři kamarádi postupovali dál, až objevili Jiraiyu se svými tituli Icha Icha Paradise.
,,Co to děláš Ero-péro?” zeptal se Naruto a sebral Jiraiyovi z ruky Icha Icha číslo 1.
,,Jsi pouhý tovaryš Naruto a já jsem tvůj mistr! A ať už tě nenapadne mi říkat Ero-péro!” zařval žabí mistr a opět si přivlastnil 1. díl své ultra knížky.
,,Víš Ero...teda Mistře....no...my bychom se chtěli kouknout na ten tvůj vynález!” prohlásil Lee a vykulil na Jiraiyu prosebně očíčka. Jiraiya se usmál a otočil se k veveřákům zády: ,,No...pokud chcete riskovat to, že nevíte kam vás teleport zanese nemám protestů! Jenom mi slibte, že budete vše fotit!”
Naruto vše přislíbil a Jiraiya mu do náruče hodil foťák a malý přístroj, který vypadal jako přívěšek. Podle ero-saninových instrukcí se 4 kluci chytli a stiskli tlačítko na boku přívěšku.
Kolem chlapců se objevila mlha a všichni zmizeli. Ero-sanin se pusmál: ,,Hmm! Jsou najivní! Vůbec netuší, kam je může přístroj zanést a oni se do toho risku přece pustili.....a to jen kvůli nudě!”

,,Kde to sakra jsme?” zařval Lee a rozhlédl se na točité spirály kolem sebe. Shino si zastěžoval, že je mu špatně, Sasuke mlčel a díval se kamsi do ředu a Naruto byl stejně překvapený jako Lee.
Najednou ta hříčka barev a tvarů zmizela a kamarádi se objevili v dlážděném tunelu plném lidí a různých zvuků.
,,Tohle není Japonsko, že ne?” znervózněl Shino a podíval se na tabule napsané nějakými pro něj neznámými klikyháky. Sasuke mu pohotově odpověděl: ,,No..nechci se chlubit, ale umím 27 světových jazyků a tohle je řeč zvaná.......Čeština!”
,,Čeština?” zopakoval Naruto a rozhlédl se kolem sebe: ,,Ti lidé na nás nějak divně koukají!”
Ano, všichni tvorové kolem nich byli o hodně jinak oblečení, ale zase se otočili a koukali někam do tmy.
,,Metro.” četl Sasuke tabule: ,,Třída C.” Všichni se udivili, co to Sasuke blábolí, ale pak jim to došlo, ovšem než se rozkoukali, zvedl se vídr a objevila se nějaká podivná věc.
,,Všichni do toho vstupují, tak pojďte!” vykřikl Naruto a zatáhl svoje kamarády to té podivné věci. Najednou se ta věc zase rozjela a veveřákům zalehlo v uších. Mašina opět zastavila a mladí shinobi šli s davem za světlem.
,,Pání!” vzdych Shino a koukl na kolem jezdící podivné povozy!
,,Jiraiya, řekl, ať vše fotíme! Řekl Naruto a udělal ,,Blik”

Poznámky: 

Tak co se bude dít dál? Jaké nebezpečí skýtá tohle podivné město? Dozvíte se zítra!

4.82353
Průměr: 4.8 (17 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Út, 2010-07-13 23:24 | Ninja už: 5521 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

kawai

Obrázek uživatele Caly
Vložil Caly, Pá, 2008-06-13 22:12 | Ninja už: 6015 dní, Příspěvků: 23 | Autor je: Prostý občan

No to je SUGOI nápad.. Kakashi YES
Prostě dokonalý.. Prej Éro-Péro.. xDDDD

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Po, 2008-05-26 17:52 | Ninja už: 19831 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Ten pakůň Sasuke umí česky???!!! Laughing out loud Drsný!!!

Obrázek uživatele Diamond-chan
Vložil Diamond-chan, Čt, 2008-05-22 21:22 | Ninja už: 6018 dní, Příspěvků: 83 | Autor je: Prostý občan

super! skvělý nápad!

Obrázek uživatele Akitawa
Vložil Akitawa, Čt, 2008-05-22 19:20 | Ninja už: 5830 dní, Příspěvků: 568 | Autor je: Prostý občan

XDXDchudáčci malinký. Bych taky nechtělaXD.Super, sem hroozně zvědavá co se stane, takže rychloč pokráčko=).

Obrázek uživatele Byakuya-Kuchiki
Vložil Byakuya-Kuchiki, Čt, 2008-05-22 18:56 | Ninja už: 5917 dní, Příspěvků: 35 | Autor je: Prostý občan

je to goood ale jen si to mohla vyc rozepsat a honem dalsi povydku nebo se nedockavosti pocuram

Obrázek uživatele Andra
Vložil Andra, Čt, 2008-05-22 19:00 | Ninja už: 5898 dní, Příspěvků: 304 | Autor je: Prostý občan

lol, to bych nechtěla ( BUDU SE SNAŽIT )