manga_preview
Boruto TBV 09

Minulost 7.

Poslední zbytky včerejší oslavy už zmizely. Celá síň zase vypadala normálně. Ale zkulturnit ji byla síla. Akatsuki to zase pořádně rozjeli.

Sakura si promnula oči. Měla příšernou kocovinu.
,,Itachi?"zašeptala.
Žádná odpověď.Otočila se na druhou stranu.Postel byla ustlaná.
,,Kde zas šel?"divila se.
Nebylo totiž zvykem,že by byl dříve vzhůru než ona a už vůbec aby ustlal.A tak vylezla z postele a šla se po něm podívat.Nepotkala ani Tobiho a Deidaru.
,,To je zvláštní!"pomyslela si a zamířila do kuchyně.
Tam se vždycky dozví nejvíc.

,,Dobrý den!"pozdravila všechny služky.
Ty ji skoro sborově odpověděly.
,,Nevíte,kde jsou Akatsuki?"
,,Někam šli vís nevím.."řekla jedna kuchařka.
,,Díky"řekla sklesle Sakura.
Už tušila nějaký problém.
,,Proč mi Itachi nic neřekl?"zeptala se sama sebe.
Sedla si na židli a přemýšlela co bude dělat.
,,Jestli je na misi tak k ní určitě někde jsou papíry nebo nějaké informace!"řekla a začla hledat.

Celý pokoj a předsíň srovnala se zemí ale nic nenašla.
,,To není možné někde přece něco musí být!"povzdechla si.

Černé pláště se míhaly lesem.Byli ani ne deset kilometrů od Konohy.Všechno bylo detailně naplánované.Deidara měl plné kapsy jílu a už jen čekal, kdy ho bude moct použít. Zbraně byly nově naostřeny. Celá akce byla namířena na malého kluka s démonem v těle. Byly mu teprve čtyři.
,,Rozdělíme se!"rozkázal Itachi.

Sakuře blesknul v hlavě nápad.
,,A co v zasedačce?Tam určitě něco bude!"řekla s nadějí v hlase a vydala se tam.
Na stole byla obrovská hromada papírů.
,,To mě podrž"zasmála se Sakura,,aspoň někdo je na tom hůř z uklízením než Tsunade!"
Prohrabala to.Zase nic zvláštního.
,,Asi tu nic nenajdu!"povzdechla si a začala vracet archy na původní místa.
Najednou z jednoho cosi vypadlo. Rodný list a fotka nějakého kluka. Byl k tomu přišpendlen lísteček s dnešním datem.
,,To snad není pravda!"rozčílila se Sakura.
Podívala se na původ toho chlapce. Jak čekala,byla to Konoha.
,,Itachi mi to neřekl,věděl že bych ho zastavila!Jak mohl!"zařvala.
Douklízela papíry a rychle běžela do pokoje. Strhla ze sebe úbor Akatsuki.
,,Ať se budeš Itachi jakkoliv snažit, ze mě Akatsuki neuděláš, vždycky budu bojovat na straně své vesnice!"řekla a oblékla se do starého oblečení.
Nepozorovaně vyskočila z okna a vydala se po jejich stopách.
Měli značný náskok. Vyrazili asi kolem čtvrté ráno.
,,Na to že jsou to špičkoví zločinci,tak za sebou zanechávají moc stop!"zasmála se Sakura.

Konoha je obléhaná.Každý chunin i jonin bojuje nebo se na to chystá.
,,Aiko,ty zůstaneš doma,já musím jít!"řekl rázně Kakashi.
,,Asi jste zapomněl ,že já už jsem taky chunin a můžu bojovat stejně jako vy!"
,,Aiko,jsou ti čtyři!Myslíš že se tě leknou?"
,,Sejmula jsem vás,sejmu i je!"zakřičela a začala se rvát do dveří.
Kakashi se začervenal.Měla pravdu ale přece jí nemohl pustit ven.
,,Promiň Aiko!"řekl Kakashi a zamknul ji v domě.
,,Ten Kakashi-sensei si myslí že jsem nějaké béčko!"řekla Aiko a vyskočila z okna.

Itachi je celkem zaměstnaný bojem s mladou kunoichi.Najednou se před ním někdo zjeví.
,,Sakuro!?!"

4.833335
Průměr: 4.8 (6 hlasů)

Kategorie: