manga_preview
Boruto TBV 09

Minulost 6.

V sídle Akatsuki se konala akce roku. Tobi pobíhal sem a tam a organizoval ostatní.
,,Deidaro,to víno dej doprostřed stolu!"zařval.
,,Sasori!Kam dáváš to kuře?!"

Sakura se promenádovala ještě rozespalá po kuchyni. Na sobě měla to,co jí dal Itachi.
,,Co se ulejváš?Vem tu nádivku a dej ji na stůl před Itachiho!"zařval Deidara.

Sakura se otočila.Skoro mu vypadly oči.
,,Sakuro-sama já jsem netušil,že jste to vy!"
,,To nevadí,ráda pomůžu!"řekla a čapla první co jí přišlo pod ruku.
Položila to na krásně prostřený stůl.
,,To si děláš srandu!Dej to vedle tohon prasete!"zařval na ni Tobi.
Sakura tác posunula k čuníkovi.
,,Nezdržuj a jdi pro další,nebo se Itachi zcvokne!"
,,My o vlku a vlk za dveřmi!"zašeptal Zetsu stojící vedle.
Itachi zrovna vcházel do místnosti.
,,Ahoj Sakuro!"řekl a obejmul ji.
Všem spadla čelist.
,,To je Sakura?"divili se.

Kakashi během toho trénoval s Aiko.
,,Zkusíme souboj Sharinganů?"zeptala se směle.
,,Jsi odvážná!"ocenil Kakashi.
,,Prej se vám říká Kopírovací ninja!"řekla Aiko.
,,To je pravda!"
,,Chci skusit jak moc jste dobrej,táta říkal,že dost, ale já mu nevěřím!"
Kakashi se zasmál a odkryl Sharingan.Při tréninku s Aiko si nikdy nečetl na to byla moc dobrá.Uchiha se nezapře.
Boj byl dost dlouhý.Aiko se snažila Kakashiho utahat.Přece jen už nebyl nejmladší.
,,Tak Kakashi,teď vám ukážu mojí novou techniku,jste první co to uvidí...Chidori!"zařvala Aiko.
Kakashi schytal pořádnou pecku protože místo aby se bránil zůstal stát s otevřenou pusou.Aiko se hrozně lekla.
,,Snad jsem ho nezranila!"pomyslela si a rozběhla k němu.

,,Kakashi-sensei je vám něco?Můžu zavolat nějakého medical-ninju jestli chcete!"panikařila Aiko.
,,Né,buď v klidu,je mi dobře!"řekl tišše Kakashi.
,,Kde si se naučila tu techniku?A od koho?Od táty?Zbláznil se vždyť to je nebezpečné i pro mě,když se špatně soustředím!"raplil Kakashi.
,,Mě to neučil taťka!"vykřikla Aiko.
,,Tak kdo?"
,,Pozorovala jsem vás při tréninku a mám taky Sharingany!"zasmála se.
Kakashi nechápal.Nikdy nikoho tak talentovaného neviděl.
,,Musím tě pochválit Aiko!Od dneška jsi první co přeskočila dvě ninjovská stadia.Máš být sice ještě¨v Akademii ale tvé schopnosti sahají mnohem výš.Jsi Chunin Aiko!Od dneška jsem tvůj oficiální sensei!"řekl Kakashi.
,,Jupí!"vykřikla Aiko a obejjmula ho.
,,Děkuji Kakashi-sensei!Jdu to oznámit tátovi!"
,,Jdi!"zasmál se.
Aiko se rychle rozběhla k Uchiha čtvrti.

,,Zvláštní,kde vzala tolik talentu?Sakura a Sasuke sice nejsou žádné padavky,ale tohle?..."pomyslel si Kakashi.
Aby se uklidnil tak otevřel Icha Icha...

Obrovská síň praskala ve švech.Všude kolem stolu posedávaly osoby v černých pláštích.Nešlo slyšet vlastního slova.

V rohu místnosti
,,Pane?"zašeptal Deidara.
,,Ano?".
,,Asi bych to neměl říkat před Sakurou,přišli zvědové z Konohy!"
,,Díky,Deidaro!"řekl Itachi
,,Mám mu říct,že vše jde podle plánu a útok se koná?"
,,Ano už se to nemůže odkládat!"zašeptal a rozhovor jim někdo přerušil.

,,Co řešíte kluci?"zaptala se Sakura.
,,Ale jen přivezli nové zásoby,tak jsem vám to přišel říct!"kryl vše Deidara.
Itachi jen souhlasně zakýval hlavou.
,,Tak můžeme začít?"
,,Jasně!"odpověděl Itachi a dal jí pusu.
Moc dobře totiž věděl,že když zjistí,že se chystá útok na Konohu,tak ho zabije.

4.75
Průměr: 4.8 (8 hlasů)

Kategorie: