manga_preview
Boruto TBV 09

Narutovo probuzení-5 část

5.kapitola-Nalezení
Yin a Yuki trvalo čtyři dny než dorazily před bránou Konohy a oni přemýšlely,jak se tam dostat nenápadně, a po třech hodinách Yin konečně dostala nápad,jak se tam dostat nenápadně, a hned to řekla Yuky, a ta se začala smát z toho co jí řekla,ale souhlasila s tím plánem,a tak Yuky po chvíli sundala svůj plášť a pod ním měla černé triko a černé kratasi, a Yin použila techniku přeměněny a vypadala jako malá 6letá roztomilá holčička,a potom se obě dvě vydaly do vesnice.Když vstoupily ,tak se hned zeptaly stráži ,kde je místní kage, a oni jim odpověděly ,že je v nemocnici,a tak Yin a Yuky se vydali do nemocnice, a po pěti minutách dorazily do nemocnice a vešly dovnitř,a po dalších minutách našli Lady Tsunade a zeptaly se jí jestli můžou hledat záznamech vesnice o ninjy ,kteří zde žily asi před 20lety a vysvětlily jí to,že hledají své dávno stracené příbuzné a Tsunade je potom odvedla do skladu ,kde začaly hledat.Po dlouhých hodinách to konečně našli,konečně našli fotky Narutových rodičů, a potom se obě dvě začaly smát, a po pár minutách se uklidnily a dohodli se,že vyrazí zítra ráno.

Mezitím ve sídle Akasuky
Itaschi se vrátil a řekl sví mu šéfovy všechno co se stalo, a jeho šéf byl z toho strašně naštvan,protože je tu nová organizace,která mu likviduje členy, a ještě k tomu si jim pletou do jejich práce,byl tak naštvaný,že dokonce nařídil svým členům,aby nechaly práci na kterou byly zaměřeni, a dál jim za úkol co nejvíc zjistit o té nové organizaci.Ostatní ho poslechly a přerušily svoji rozdělanou práci a šli hledat nějaké informace.

Mezitím asi 50mil od Konohy
Někde v lese pobíhaly několik zvučných ninju, a byly to Karin a Juugo ,tyhle ti dva už byly poslední členové týmu Hebi,protože Sasuke utekl zpět do své vesnice a Suigetsu ten zemřel,když se mu to snažil překazit.

Karin a Juugo dostaly za úkol se spojit s tou novou organizací,o kterou se dozvěděl pomocí svých agentů co ještě měl v Konoze.Karin a Juugo dorazily na místo ,kterou si určila ta nová organizace a čekaly deset minut než se objevily tři ninjové v černých pláštích s červenými podobiznami lišky.Karin pochvíli se přestavila sebe i svého společníka,potom se přestavily:,,já jsem Urychi a tohle jsou mý bratři Teguchi a Zuruchi“.

Po pár minutách se zeptal:,, Urychi co si od ně Orochimaru přeje“ a Juugo mu odpověděl:,, Lord Orochimaru chce s vámi uzavřít smlouvu“ a jakou smlouvu ptal se Teguchi a Karin mu řekla:,,že chce s vámi uzavřít spojenectví“.

Když to Karin dořekla ,tak se Urychi ,Teguchi a Zuruchi se začaly usmívat a Karin se zeptala:,, proč se smějou“,ale v tom se Karin a Juugo ocitly ve vodným vězením a oni se diví proč a Zuruchi jim odpověděl:,,že mají přikázáno je zabít jestli jim nabídnou spojenectví“ a když to vyslovil ,tak Karin a Juugo z tuhly ,ale pak se to vězení začalo z menšovat a oni po pár minutách zemřely,pak zrušily vodní vězení a Teguchi jim usekl hlavu a Urychi vyvolal opici a dal jí pytel ve kterém byly hlavy Karin a Juuga a řekl mu:,, aby to předal osobně Orochimarovi“.
O týden později v Orochimarově sídle

Orochimaru seděl ve svém křesle v temné místnosti a čekal na zprávy od Karin a Juuga,ale po hodině se vedle něho objevila opice ,která měla ve své ruce pytel a opice dala Orochimarovi ten pytel,a potom se rozplinula.Orochimaru ten pytel otevřel a byl v šoku co tam uviděl,a potom Orochimaru ten pytel za hodil a řekl si v duchu za to zaplatíte.

O dva týdny později ve sídle Kyuubisuky
Kyuubi byl velice rád z toho co se všechno stalo a ještě byl den pro další fázi.Po mnoha hodinách byl večer a členové organizace Kyuubisuky,který provádějí třetí fázi rituálu probuzení.Po hodině ten rituál skončil a Kyuubi byl zas o něco silnější a Akaro zjistil co potřebují k další fázi.
Pokračování příště

4.666665
Průměr: 4.7 (12 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Mon-chan
Vložil Mon-chan, Po, 2008-05-26 12:56 | Ninja už: 5921 dní, Příspěvků: 461 | Autor je: Prostý občan

je to super až na ten pravopis.

NYOHOHOHOO~