Chyba v Matrixu 8
Jááááj, ono si nás to všimlo...ono to na nás dokonce i upozornilo, takže právě teď na nás čumí fůra ninjů. Podivná melodie zvuků z oné modlitby na chvíli ustala. Ony Oči se zúžily vztekem...
,,Hlupáci! Pokračujte, nebo vás všechny zabiju!" ozvalo se.
Deset ninjů vstalo a začali popohánět své druhy...nebo spíš podřízené? Ano, to spíš. I vzhledově vypadalo, že mají nějakou vyšší hodnost. Měli masky, na rozdíl od nich. Ty masky vypadaly skoro stejně, až na barvy, kterými byly zdobeny.
,,Černá, fialová, červená, modrá, zelená, žlutá, oranžová, bílá, hnědá a růžová, jak si je rozdělíme, Sasuke?" ptala se Karin svého milovaného šéfika.
,,Cože??! Růžová? Kdeee? Nevidím!" zareagovala jsem okamžitě.
No, a když jsem očima chvilku hledala, našla jsem. No a jaksik, chytila jsem menší záchvat smíchu. Onen záporák v růžové barvě (XDDDDD omg) se na mě podíval dost nepříjemným pohledem a já věděla, s kým budu mít to smůlu bojovat, pokud nezdrhnem.
,,Sasuke, s nima nemůžeme bojovat! Já...něco o nich vím. A nejde to! Musíme zachránit nějaké Akatsiki boys, aby jsem jim aspoň trochu nabourali plány!" řvala jsem na Sasukeho.
Sasuke mě však nevnímal...nevnímal nic kolem sebe, jeho oči se upíraly na bratrovo mrtvé tělo, z kterého už pouze odkapávaly poslední zbytky jeho krve.
Ale Juugo, Karin a Sui mě vnímali až dost a nezdálo se, že by chtěli bojovat zrovna s těmito týpky. Pětice barevných, zamaskovaných lidí v maskách zůstávali na místě a každý zvlášť začali vytvářet nějaké jutsu. Za chvíli se jim v ruce objevil chakrový bič, stejné barvy jako byly barvy na jejich maskách. Pozvedli je a začali s nimi bičovat své podřízené. Každé šlehnutí po sobě zanechávalo krvavé stopy.
,,Pohněte, vy kůže líné! Dělejte, nebo se přivolání našeho pána nezdaří! Dělejte, nebo vás zabijeme!" řvali na modlící se.
Zbylá pětka šla proti nám, růžovák mezi nimi. Asi nás nepokládali za dostatečnou hrozbu.
Rychlost odříkání modlitby se snad dvojnásobně zvýšila.
,,Aaaaa" zařvaly obě poloviny Zetsua dvojhlasně. První a poslední, na čem se shodly...
,,Ryba je kámoš...!" tímhle pokřikem zakončil svůj život Kisame.
na živu zbýval už jen Tobi, Kakuzu a Sasori.
,,Tak dělejte, nenávidím čekání!" zařvala loutka, která krvácela z jediného živého bodu na jeho těla.
Nějak neví, jestli ten pokřik patřil, nám, nebo těm hábitníkům, jisté je, že smrt Sasoriho nenechala čekat déle.
,,Juugo, rychle, zachraň aspoň jednoho z těch dvou!" začala sem zmatkovat.
Juugo se vtrhl dopředu a mířil si to k tomu, který byl prostě blíž. A to byl Tobi. Zdálo se, že je v bezvědomí. Juugo začal zápasit se hřebíky...nešly vytáhnout, přeseknout, nic. Ale nezdálo se, že naši nepřátelé hodlají Juuga nechat, aby se mohl soustředit. Jeden z nich, s fialově pomalovanou maskou se vrhnul na Juugova záda, zatímco my ři zdržovali ty ostatní. Fialkáč napřáhl zbraň a...a než stačil pochopit, kdo mu to vlezl do cesty, trčela mu v břiše Sasukeho katana.
,,Konečně ses vzpamatoval?" zeptal se jej štiiplavě Suigetsu.
,,..." odpověděl sasuke svou typickou hláškou a dál se staral jen o boj, který začínal být nad naše síly. Měli prostě přesilu.
Mezitím Juugo stále bojoval s hřebíky, které držely Tobiho u oltáře.
,,Hey, ty tam! Vykašli se na to lízátko a zachraň mě! Nezůstanu ti nic dlužen...jsem bohatý....hodně bohatý...dám ti tolik zlata, kolik budeš chtít!" Kakuzu se snažil Juugo podplatit.
To ale neměl dělat. otázka :
,,Vzít tu nabídku, nebo nevzít tu nabídku?" opět probudila Juugovo druhé já.
,,Zabiju tě" oznámil Kakuzovi a jak řekl, tak i udělal.
,,Juugo, ty idiote! My jim to máme ztížit, ne jim ještě pomáhat!" zařval Sasuke, který se právě vyhnul jednomu útoku od žlutě pomalované osoby.
Tu se dopředu prosral Suigetsu se svým nožíkem a vrchní desku oltáře, kde tobi ležel, normálně uřezal. Již zklidněný Juugo si ji naložil na záda a celá naše skupina zmizela.
,,Všimli jste si, že ti....pomalovaní protivníci, s kterými jsme bojovali, se i při boji modlili?" zeptala se Karin, když jsme utíkali lesem, pryč od doupěte Akatsuki.
,,Jo...a jen díky tomu ještě žijem.." odpověděl jí Sasuke ponuře.
no, já vím, že mi to zase trvalo ale když já tak nerada píšu začátky : (mishaaa - chan ví o čem mluvím) XD a než se k tomu dokopu....no, mě osobně přijde tenhle díl...divnej, když...mě nějak nejde držet se jednoho žánru no, tak doufám že se vám to bude líbit aspoň trochu....
Mise L4: Ještě, že je tahle série dokončená, to čekání bych asi nezvládla. To byl nápad, připravit Sasukeho o pomstu. To si tedy pomohli, zachránit zrovna Tobiho, ale na druhou stranu nejspíš zabránili katastrofě. Jako s Tobim a kamennou deskou se jim asi muselo utíkat dost blbě. Těším se na pokračování.
Auu... Sasori-sensei
Ještě, že to čtu teď jinak bych se zbláznila čekat na pokráčko...
K příběhu: napínavý opět, děj famozní a ta Sasukeho hláška lol
„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
2. Yuki Kaze-san (ta, která jí s tím pomáhá)
3. Shaman-werewolf-sama
4. ivy
5. Neal-X
6. Eros 3in1
7. Kairi.Ratten
8. Shadow-dono
9. Elys
10. M-san
11. MadYoko
12. Buuublinka
13. akai
14. Liss Ryuzaki
15. Enkidu
16. Barbara_Uchiha
17. Sayge
18. June
19. Vurhor
20. uchiha777
21. limetka
22. adabo
23. Nikirin-chan
24. Otaku-chan
25. SuZuKi_ShiHouiN™
26. lacca
27. luccca
28. Ookami-Kyuu
29. Alexx-sama
30. Neko_Hachi
31. Aryen-nyan
32. SASUKE5478
33. cibo91
34. Ayame-Senpai
35. Blue-misty
pro vlastní bezpečnost uvádíme pouze přezdívky a místo fotografií různé obrázky, ovšem ani ty nevedou k naší identitě…
…pokud patříte k nám žákům a následovníkům a odmítáte vše Kirovské můžete se přihlásit, jistě, že pod svou přezdívkou, aby vás Kira nemohl zabít, u mě, nebo TsuchiKim
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva, kterou vyhrajeme.
Juchuchuuuuu!!! Good boy Tobi je zivyyyyyyyy!!!!! Tesim na dalsi dielik
Yumča mimo konoha.cz
týjo, to je napínavý jak kšandy, jsem skoro nalepená na obrazovce
dlouho jsem tu nebyla, ale snad se to zase změní a doženu staré resty *těší se na ty "své" autorky*
člověk by nevěřil, jak dokáže být Smeťák návykový, myslím, že až teď jsem pochopila, čím si abstinenti musí projít, škoda jen že to končí, dnes je konec našeho drahého Smeťáčku, dnes, čtvrtek 17. září roku 2009, někde kolem 21 hodiny, ale vzpomínejme na něj v dobrém :)
Nase desatero:
1. Budeš ctít Spam
2. Budeš šířit víru ve Spam
3. Budeš všude rozhlašovat svou víru ve Spam
4. Nebudeš se za ni stydět
5. Budeš žít Spamem
6. Kazdy den napíšeš aspoň 10 Spamů
7. Bude milovat jen a jen Spam!
8. Cool Slovo "Spam" pro tebe bude svaté!
9. Nikdy ho nevezmeš nadarmo a nenapíšeš ho s malým písmenem na začátku!
10. Každé výročí konce Smeťáku budeš držet 3 minuty ticha
1)ShurIq
2)Shine-sama
3)DeLeTe
4)Starko
5)Natalia0908il
6)narutik-oOhinata
7)ikimaru
8)TsuchiKim
9)Koizumi Ayumu
10)Joanne
11)Charlie (i se Zakim )
12)Mariňák Mashinka
13)Akai
14)Kyuubi No Youkou
15)adabo
Pokud se chcete přidat, napište PM-ku ShurIQ nebo Shine-sama
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
2. Yuki Kaze-san (ta, která jí s tím pomáhá)
3. Shaman-werewolf-sama
4. ivy
5. Neal-X
6. Eros 3in1
7. Kairi.Ratten
8. Shadow-dono
9. Elys
10. M-san
11. MadYoko
12. Buuublinka
13. akai
14. Liss Ryuzaki
15. Enkidu
16. Barbara_Uchiha
17. Sayge
18. June
19. Vurhor
20. Limetka
21. uchiha777
22. adabo
23. Nikirin-chan
24. Otaku-chan
25. SuZuKi_ShiHouiN
26. lacca
27. luccca
28. Ookami-Kyuu
29. Alexx-sama
30. Aryen-nyan
31. cibo91
32. Ayame-Senpai
33. sannin Naruto
34. Tomaschek z červených písků
35. Blue-misty
pro vlastní bezpečnost uvádíme pouze přezdívky a místo fotografií různé obrázky, ovšem ani ty nevedou k naší identitě…
a pokud byste se chtěli přidat, stačí jen když odmítáte Kiru a jeho příznivce, fandíte eLovi a napíšete mně nebo Yuki Kaze-san
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva. Bitva kterou vyhrajeme. Pozor Kirovci, už se to blíží, už nám chybí jen pár vyvolených.
"kniha" Ninža z druhého patra? Jedině za trest! více - proč já tomu vlastně dělám reklamu?
jsem členem Spolku žroutů knih (itadakimááás), naše závislost a rychlé čtení je přímo legendární, kdo by se chtěl přidat ať kontaktuje Akumakirei
napsala jsem recenzi na Black Cat, ale nevím jestli se tím mám chlubit
a pokračovala s recenzí NO.6
jsem členem FC Cinkl, FC Yuki Kaze-san a FC tepeyollotl
všude narážím na to, že 92% teenagerů poslouchá hip hop a pokud patřím do zbylých 8%, ať si to přidám do podpisu, ale je zajímavý, že to má polovina konohy a mém okolí to poslouchá pouze jeden člověk :D
paráda, dlho som čakal pokým sa dostanem k tejto sérii
FanFiction by Tomsen
môj pokus o poviedky, poprosím ak by sa dalo prečítať a potom okomentovať
No, rozhodně jsme udělali pořádnej skok od začátku té povídky No, jsem zvědavá, jak ji zakončíš
http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci
http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!
http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete
Ty voeeee hej piš todle dááál rychle hej upe šupa
jj s žánrama máš pravdu už se tu začínají probouzet tvoje chotuky po krvi
no pěkně jsi je pobila xDD...hustý xDD já chci další a ne že to zase bude trvat sto let xD
“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”
kukam kukam, pokracko nikde. Kedy sa dočkame?
NYOHOHOHOO~
echm...to´t otázka :D pokráčko bude, ale kdy...no, do konce příštího týdne snad že jo ..tenhle víkend mám dost nacpaný
no, presne jak som čakala. ale ja nemam čo hovoriť ja som nedopisala ani nepamatam hehe
NYOHOHOHOO~
no je to super akorat trochu me prekvapil tan typan v ružové masce......... xD
XDDDD byl účel
Pětice barevných, zamaskovaných lidí v maskách... To je ale inteligentná veta! Haha, je to super! Fakt! !
NYOHOHOHOO~
´:D:D:D:D:D:D ech sem to ale poleno zamaskovaní lidé v maskách...díky za upozornění já to po sobě neumim číst XD
neni zač
NYOHOHOHOO~
Dobre tyyyyyyy jako stawa se...
Heh, super XDDDD
je to úžasný, ale hlavně KONEČNĚ je to tu