Naruto - vězeň 3
Naruto si tedy přichvátnul.Když doběhl do vesnice už neviděl krásnou čistou vesničku ale spálenou vesnici.Ale to nebylo to nejhorší,když přiběhl na náměstí vesnice uviděl něco strašného krev,pár růžových vlasů,kus oblečení.Naruto ztuhl to je,to je Sakury to ne Sakuro!
Před 30ti minutama:
Sakura se vzbudila jako první.Byl večer a zrovna zapadalo slunce,Sakura tedy chvilku seděla na stromě a poslouchala jak ptáčci dozpěvují
Ale najednou se z znedaleké vesnice Tříškov ozvali výkřiky.Sakura nechtěla budit Naruta,protože by byl nevrlí jako vždycky.Sakura tam tedy nechala svůj klon a odběhla do vesnice sama.Po 5ti minutách dorazila do vesnice. Vesnice byla vypálená polovina lidí mrtvá.Jedinekj kdo tam byl živej byly Akatsuki a pár lidí.Sakura se musela schovat do křoví protože Kisame prohledával zbytky shořených domů.Sakura čekala na správnou chvíli aby mohla zaútočit na Kisameho.konečně nastal správný okamžik a Sakura zaútočila na Kisameho .Souboj byl vyrovnaný dokut se do souboje nepřipojil Deidara.Souboj Daidara a Kisame vs Sakura začal.Asi po 10ti minutách byly všichni tři unavení, ale Sakura nejvíc.Sakura padla na kolena ale hned se zase zvedla a pokračovala v boji.Po 5ti minutách Deidara padnul do bezvědomí.
"Tak jeden debil padnul tak ještě ty,ty Sushi".posmívala se mu Sakura.
"Ted´ to schytáš ty prcku nikdo skutečněnikdo mi nebude říkat Sushi."Naštval se Kisame.
ÓÓÓ tak naše Sushi se naštvalo"zasmála se Sakura a postavila se do bojové pozice a..........
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
„Misia PM:“ Naruto doletel neskoro, Akacuki sa počinili, dedinu zničili a zo Sakury ostali len akési stopy Zvláštny názov dediny – Tříškov – žeby autorova rodná vieska? Ja odpadnem, autor strihol na boj Sakury s Kisamem a Deidarom Vysmievať sa Kisamemu sa veru neoplatí, uvidíme, ako súboj dopadne Autor píše ozaj stručne, ale aspoň sa nevyčerpám
vím, že jsi to chtěl napnout, ale je to hodně krátký, jenže na druhou stranu zase napínavý, i tak jsem dala pet hvezdicekm a jdu dál
Dobrý, jenže šíííííííííííííleně krátký! A ty chyby! 3 hvězdičky!
Delší, chtělo by to, aby to bylo delší...Ale Sushi je dobrý
krááááááááááátkýýýýýýýýýýýýý
Krátký ale dobrý
There is a Hell, believe me, I've seen it. There's a Heaven, let's keep it a secret.
UÁÁÁÁÁ!!!!!!! MOC KRÁTKÝ MOC KRÁTKÝ!!! Tedy kromě těch chyb je to super!
peknej pribeh ale psal bych ty pribehy trochu delsi
Moje NEJOBLÍBENĚJŠÍ FF - Extra long! 20th is coming! Finally! by Lilgaara
Njelepší FFkáři - hAnko, Lilithka, sorafay, Takari, Lilgaara, ... uf, to by bylo moc na dlouho, je jich fakt neskutečně moc!
Jsem Hidanofil, Kibofil, Temarifil, Hinatofil, Gaarofil, Peinofil,... a věrný Jashinista xD
uu dalsi vyzera to dobre
v tom nejlepšíím