Itachiho chyba 013
Tak tady máme 13 díl..
Když Deidarova prvorozená jménem Tsukiko měla chodit, tak se asi svět měl zbláznit (pro ní), ale Aky jí naučila chodit a mluvit a chodit na nočník bez problému. Přijel Ayame a Deidara z toho byl moc naštvaný, protože měl další pako v domě. Pak přiběhl Tobi a chtěl po Deiovi, aby s ním šel na misi, ale Deidara odmítal. Nakonec ho Tobi přemluvil a Dei vzal taky Ayameho a šli.
Itachi přemýšlel o tom, jak získat Kazeho a myslel na únos malého kloučka. Ino mu pomáhala a jednoho dne se Kaze dostal z5 k Itachimu a tátovi zároveň. Když přišla Tari domů, zjistila že Kaze není doma a rozzuřila se a běžela za Itachim: ,,Ty hajzlíku, ti snad přeskočilo mne? Ty chceš krást děti? Ses zbláznil ne?“ vykřikla na něj.
Itachi se zamyslel a pak klidně odpověděl: ,,Ne Tari! Já jsem ho chtěl vidět, když mi to nedovolíš po dobrém, tak to pude po zlém!“ a začal boj o Kazeho. Tari prohrála, ale Itachi Kazeho nechtěl, protože čekal dcerušku s Ino.
Aka si hrála s Tsukiko na louce, ale pak se Deidara rozhodl, že Tsukiko ukáže jeho BANG . Tsukiko jej taky uměla a měla sharingan po mamince. Měla všechny schopnosti po mámě a tátovi. Např. uměla vytvářet postavičky z jílu a pak je nechala vybouchnout (jednu ruku měla s jazykem a druhou bez a tu používala nejvíce) a její chakra byla z vody, ohně a země. Byla taky veliká umělkyně po tátovi, ale taká moc dobrosrdečná po mamince a taky se chovala jako Konan, Ayame a Tobi (stejné chování ). Deidara byl moc rád, že nemá rozmazleného parchanta, ale hodnou Aka a milou Tsukiko (když to 2.jméno poupravíme a spojíme je s 1.jménem vznikne úsvit alias Akatsuki).
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
"Misia L3" Ja tú Ino v tejto poviedke fakt neznášam. Bodaj by sa jej niečo stalo. Ak by neprežila pôrod, dostala by iba to čo si zaslúžila. Len mi trošičku vadí, že nepíšeš aký je časový rozdiel medzi jednotlivými kapitolami. Takže sa nestačím diviť, čo ich detúrence zvládajú v tak útlom veku. Ináč bola by sranda ak by sa Tara dalla nakoniec dokopy so Sasukem. Som zvedavá čo by na to Itachi povedal, aj keď by mu to malo byť jedno.
ale jo dobrý
Lol!