manga_preview
Boruto TBV 11

Tenten a Neji 2

Tak konečne tu máme pokračko Tenten a Neji. Tento diel je síce krátky ale dúfam , že sa Vám bude páčiť. Vaša Miya Saito ( Kurama162, Vanish).
,, Máš pravdu ale keď dostaneme toho Hyuugu tak ťa zabijem!,, povedal Deidara.
,, Hyuugu?,, spýtala sa Tenten.
,,Áno,,, povedal Tobi.
,, Asi prečo by sme ťa inak uniesli?,, spýtal sa Deidara.
,, Nerozmýšľala som o tom. Musela som sa sústrediť na Vás dvoch!,, povedala Tenten.
,, Čo máš proti nám?,, spýtal sa Tobi.
,, Nič len ste dosť zábavná dvojica,,, povedala Tenten.
,, Ako to myslíš , že zábavná?,, spýtal sa Deidara.
,, No, tak keď si bol v týme so Sasorim , tak si ty bol ten hlúpejší ale určite si nebol taký blbý ako basketbalkový ksicht!,, povedala Tenten.
,, Ja so Tobi a nie basketbalkový ksicht a vôbec nie som blbý!,, povedal nahnevane Tobi.
,, Ale si!,, povedali Deidara Tenten naraz a rozosmiali sa.
,, Však Vás ten smiech prejde!,, povedal Tobi za , ktorým sa objavil Zetsu.Tenten sa ho zľakla a spýtala sa :,, To čo je za chodiacu zeleninu?,,
,, To akože ja ?,, spýtal sa Zetsu.
,, Je tu iný zeleninový típek?,, spýtala sa Tenten.
,, No dovoľ!,, povedal Zetsu.
,, Čo sa deje?,, pokúšal sa zmeniť tému Deidara.
,, Pein sa pýta , že čo Vám to tak dlho trvá?,, povedal Zetsu.
,, Ja za to nemôžem , že im to tak dlho trvá!,, povedal Deidara.
,, Peina to ale netrápi dáva Vám na to dva dni!,, povedal Zetsu.
,, Čože?,, spýtali sa Deidara a Tobi naraz.
,, A čo sa stane ak to nestihnú?,, spýtala sa Tenten.
,, Zabijú ťa!,, povedal Zetsu a odišiel tak rýchlo ako prišiel.
,, To je jediné čo ti ten debil nepovedal!,, povedal škodoradostne Deidara.
,, Aj keď bude ťa škoda!,, dodal smutne Deidara.
Medzitým sa Nejiho team blížil k jaskyni. Neji neustále zvyšoval tempo.
Nikto sa ho neodvážil zastaviť, no napokon sa Hinata odvážila prehovoriť :,, Neji, nie sme v takej kondícii ako ty. Potrebujeme prestávku!,,
,, Áno Neji. Hinata má pravdu. Nie , že by som nevládal ale , keď chceme bojovať mali by sme si oddýchnuť,,, povedal múdro Naruto.
,, Dobre, vyhrali ste! Dáme si prestávku,,, povedal Neji.
Začalo sa stmievať, rozdelili si teda úlohy. Shikamaru a Kiba šli zohnať niečo na jedenie, Neji a Naruto išli pre drevo a Sakura a Hinata išli po vodu. O pol hodinu už boli všetci na mieste. Chalani chystali oheň a baby večeru. Po večeri išli všetci spať. Všetci sladko spali okrem Nejiho , ktorý nevedel zaspať.
,, Ach Tenten,, vzdychol si.
,, Prečo som sa len s tebou hádal? Keby som s ňou ostal nič by sa nestalo. Tenten dúfam, že si v poriadku!,, povedal Neji.
Medzitým v jaskyni nastalo ticho. Tobi zaspal, Deidara strážil Tenten , ktorá nemohla zaspať.
Tenten rozmýšľala o Nejim a o tom do akej situácie sa dostala.
,, Ak Neji nepríde do dvoch dní zabijú ma, ale ak príde tak ho dostanú. Čo ja len budem robiť? Mohla by som újsť ale to sa vlastne nedá pretože ten blonďák , čo vyzerá ako baba furt na mňa čumí!,, pomyslela si Tenten.
V tom Neji dostal bláznivý nápad : ,, Pôjdem ju zachrániť teraz sám. Určite jej únoscovia už spia. Kebyže sa mi to nepodarí tak ma potom môžu ostatný zachrániť. Vydrž Tenten už idem!,, pomyslel si Neji a rozbehol sa k miestu, kam ho srdce tiahlo.

Stihne Neji zachrániť Tenten? Podarí sa mu to? A čo zvyšok teamu? Čo vyvedie Tobi?

Odpovede na všetky otázky sa dozviete v ďalšom dieli.

4.454545
Průměr: 4.5 (11 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Ivanescence
Vložil Ivanescence, Út, 2009-01-20 21:39 | Ninja už: 5823 dní, Příspěvků: 677 | Autor je: Prostý občan

"povedal múdro Naruto" tak toto mi k němu moc nesedí .. ale jinak super Eye-wink

Obrázek uživatele Darkness 4you
Vložil Darkness 4you, So, 2008-05-10 19:54 | Ninja už: 5928 dní, Příspěvků: 427 | Autor je: Prostý občan

uuu Laughing out loud sa teším na to "čo vyvedie Tobi?Laughing out loud "to som zvedavý lol


Nakŕmit pleas
jo a odporúčam si pozrieť "Trik se špičatým kloboukem" Laughing out loud

Obrázek uživatele naruto x sasuke
Vložil naruto x sasuke, So, 2008-05-10 21:32 | Ninja už: 5975 dní, Příspěvků: 208 | Autor je: Prostý občan

Sa tes, my si s toho s kamoškou stále robíme srandu!