manga_preview
Boruto TBV 14

Vládce Ohně 3

Sasuke vypadal stejně jak si ho Naruto pamatoval. Delší černé vlasy mu rámovaly obličej, ve tváři měl naprosto lhostejný výraz a v očích mu zlověstně žhnul sharingan.
„Přišel ses podívat jak zničím listovou, Naruto?“
„Proč Sasuke?“ zeptal se Naruto. „Proč chceš zničit náš domov?“
„Nedlužím ti žádné vysvětlení.“ Řekl chladně Sasuke. „Přišel jsi mě přemlouvat abych toho nechal a vrátil se sem?“
„Nikdy bych si nemyslel že tohle řeknu ale přišel jsem tě zabít Sasuke.“ Řekl odhodlaně Naruto. „I když si byl můj nejlepší přítel tak ti nemůžu dovolit zničit můj domov.“
Sasukemu se na tváři objevil šílený úsměv podobný tomu jaký dříve předváděl Orochimaru.
„Vážně si myslíš že snaživec bez talentu dokáže porazit génia jako jsem já.“ Vysmíval se Sasuke Narutovi. „Vždyť ty se ani nepřibližuješ schopnostem Uchihy.“
„Nevím jestli by bylo správné nazývat géniem někoho kdo když zjistil že je slabší než všichni ostatní utekl prosit o sílu k chlápkovi který zabil třetího a snažil se zničit listovou.“ Odpověděl Naruto s naprostým klidem a kamennou tváří. „Pořád meleš o tom jak skvělé jsou ty tvoje Uchiha schopnosti ale jediné co jsi udělal bylo to že jsi se nechal u Orochimara napumpovat drogami a to radši nechci vědět co s tebou dělal Orochimaru po nocích když si Kabuto patlal někde v laboratoři ty svoje svinstva.“ Dokončil s úšklebkem Naruto. Líbilo se mu když mohl takhle vyprovokovat Sasukeho a bavil se při pohledu na to jak mu z obličeje mizí pohrdavý úsměv a nahrazuje ho grimasa vzteku a nenávisti.
„Uvidíme co budeš říkat až udělám tohle.“ Řekl Sasuke a přiložil svůj meč Kusanagi ke krku ležící Tsunade.
„Kuchiyose no Jutsu.“
Naruto přivolal dvě žáby o něco menší než byl on sám. Jedna zaútočila na Sasukeho a v okamžiku kdy na ni Sasuke namířil svůj meč aby se bránil, druhá žába vzala Tsunade do náručí a doskákala s ní zpátky k Narutovi.
„Vezmi ji do nemocnice“ řekl Naruto. Žába přikývla a seskočila dolů ze střechy budovy. Naruto odvolal i žábu která splnila svůj úkol a zaměstnala Sasukeho zatímco další žába odnesla Tsunade do bezpečí.
„Ninja by měl umět prohlédnout léčku.“ Řekl s úšklebkem Naruto. „ Ty jsi tam snad nebyl když nás to Kakashi-sensei učil?“
Sasukeho výraz byl teď takový že kdyby mohl pohledem zabíjet ležel by už Naruto v krvi na zemi.
„Tak to by stačilo“ řekl Sasuke a ze svého meče Kusanagi poslal na Naruta elektrický výboj kterému se Naruto vyhnul a poslal na Sasukeho své jutsu ohnivých shurikenů ale Sasuke je všechny zablokoval svým mečem.
Chvilku na sebe jen koukali ale pak Sasuke namířil obě ruce na Naruta a z rukávů mu vyletělo velké množství hadů a každému trčel z huby meč. Naruto neměl čas uhnout takže vytvořil několik pečetí a před ním se objevila Kyuubiho hlava která rozevřela tlamu a spolkla všehny hady kteří se v tom žáru roztavili.
„Co to bylo?“ zeptal se Sasuke a poprvé za celou dobu se v jeho obličeji objevilo mírné překvapení.
„Nedlužím ti žádné vysvětlení.“ Řekl tentokrát Naruto a usmál se když viděl jak se v Sasukeho obličeji opět objevil vztek. „Ale protože to chceš tak moc vědět tak ti řeknu že tohle byla moje absolutní obrana.
Naruto dal jednu ruku dopředu a Sasuke si myslel že se v ní tvoří ten jeho ubohý Rasengan ale brzo zjistil že tohle je něco jiného. Z Narutovy ruky začalo stoupat něco co připomínalo tornádo až na to že bylo z ohně. Když byl ten ohnivý vír přibližně 2x větší než samotný Naruto tak ho blonďák spustil na zem a poslal na Sasukeho. Sasuke byl překvapen a jutsu ho zasáhlo plnou silou. Naruto vyčkával co se teď stane a tušil že ještě nemá vyhráno. Nemýlil se, když oheň ustoupil někdo tam pořád stál ale už to nebyl Sasuke. Stálo tam monstrum šedivé barvy s dlouhými vlasy a ze zad mu trčelo cosi co připomínalo křídla. Sasuke uvolnil prokletou pečeť.
„Hra skončila Naruto.“ Řekl Sasuke.
„Zrovna jsem chtěl říct to samé.“ Odpověděl Naruto. „Je čas to tu ukončit“
Naruto použil stejné jutsu jako na ty ninji co se zkoušeli dostat do Konohy. Ohnivá kopule pozřela Sasukeho a pomalu se zmenšovala až úplně zmizela ale Sasuke tam nikde nebyl. Naruto se podíval víš a uviděl ho stát na jednom ze čtyř sloupů obklopujících budovu Hokageho.
„Překvapuješ mě Sasuke.“ Řekl Naruto. „Ještě nikdo tohle jutsu nepřežil.“
„Jestli je tohle všechno co dokážeš tak je načase abych ti ukázal jak má vypadat smrtelný útok.“ Odpověděl Sasuke, seskočil ze sloupu a postavil se proti Narutovi.

Mezitím v nemocnici…..

Sakura si sedla na židli a oddechovala. Díky tomu že se zasáhlo v čas bude Tsunade-sama v pořádku takže Sakura teď měla chvilku na odpočinek. Konečně mohla přemýšlet o té žábě která Tsunade přinesla. Znala pouze dva lidi kteří dokázali přivolat žábu a vzhledem k tomu že Jiraiya-sama je mrtvý tak tuhle žábu musel poslat Naruto a to znamená že se vrátil do vesnice. Nejraději by se rozeběhla do vesnice a šla ho hledat ale nemohla odsud přece odejít. Z jejích myšlenek ji vytrhl jakýsi muž který vběhl do nemocnice a křičel něco o tom že na střeše Hokageho budovy bojuje Naruto Uzumaki proti vůdci Zvučné vesnice a že tím vůdcem je Sasuke Uchiha. Pak ještě dodal že je to nejlepší souboj jaký kdy viděl a omdlel. Sakura se okamžitě rozhodla, vyběhla z nemocnice a běžela k budově Hokageho. Pořád tomu nemohla uvěřit. Naruto i Sasuke jsou zpátky ve vesnici ale Sasuke se vrátil proto aby ji zničil. Musí se tam co nejrychleji dostat. Co když Sasuke Naruta porazí? Musí mu jít rychle pomoct.

Zpátky na střeše…...

Sasuke stál proti Narutovi a chystal se použít svůj poslední útok. V očích se mu objevil Mangekyou Sharingan a na Naruta se řítil černý oheň. Naruto opět použil svoji absolutní obranu a Kyuubiho tlama pohltila i Amaterasu.
„Jsem překvapen.“ Řekl Sasuke. „Dokázalo to pohltit i Amaterasu“
„PŘESTAŇTE!“ zaječela Sakura která právě vyběhla schody vedoucí na střechu Hokageho budovy.
„Sakura-chan?!“ vydechl překvapeně Naruto.
„Ta tvá obrana je skutečně silná Naruto.“ Pokračoval Sasuke jako kdyby je nikdo nepřerušil. „Ale uvidíme co uděláš když udělám tohle“ řekl Sasuke a hodil svůj meč Kusangi jako oštěp přesně na Sakuru.
„UTEČ SAKURO-CHAN!!!“ zařval Naruto ale to už meč letěl přímo na Sakuru…………….

No další díl je tady. Ještě bude jeden nebo dva. Tak prosím o komenty co si o tom myslíte.Díky.

4.927535
Průměr: 4.9 (69 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Po, 2010-06-28 14:53 | Ninja už: 5706 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Jestli ho zase obětuješ tak mě to naštve

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Pá, 2009-01-23 12:19 | Ninja už: 6359 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

je to dobrý příběch jsem zvědavý co se stane se sakurou

Obrázek uživatele Akitawa
Vložil Akitawa, Pá, 2008-08-22 16:28 | Ninja už: 6016 dní, Příspěvků: 568 | Autor je: Prostý občan

Co si o tom myslim?? hmmm...těžko říct Laughing out loud fakt kuááása, je to trochu dežaví(či jak se to píšeXDD)přeci jenom, souboj Narutaa Sasukeho na střeše, Sakura se je snaží zastavit, jenom ten Kakashi tam chybí Laughing out loud !!! Jinak fááákt supeer Kakashi YES !!!

Obrázek uživatele Akimoto Kaito
Vložil Akimoto Kaito, Po, 2008-08-11 16:25 | Ninja už: 6167 dní, Příspěvků: 514 | Autor je: Prostý občan

Bájo! Jako vždy famózní Laughing out loud

Obrázek uživatele tivka
Vložil tivka, Pá, 2008-08-01 19:21 | Ninja už: 5943 dní, Příspěvků: 90 | Autor je: Prostý občan

p..páni mně snad hráblo sakura de pomoc narutovi a ne je zastavit néé mně fakt hráblo!!

Obrázek uživatele Kikulines
Vložil Kikulines (bez ověření), Po, 2008-07-07 12:06 | Ninja už: 20016 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

absolútne perfektné! Píííš ďalej Sticking out tongue

Obrázek uživatele Lady Kazekage
Vložil Lady Kazekage, Út, 2008-05-20 18:19 | Ninja už: 5998 dní, Příspěvků: 204 | Autor je: Prostý občan

Jednoducho perfektne

Obrázek uživatele nica
Vložil nica, Po, 2008-05-12 14:16 | Ninja už: 6083 dní, Příspěvků: 117 | Autor je: Prostý občan

proste genialne nemam slov:D

Obrázek uživatele stajan
Vložil stajan, Út, 2008-05-06 23:05 | Ninja už: 6055 dní, Příspěvků: 254 | Autor je: Prostý občan

Další díl odeslán.

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Po, 2008-05-05 21:55 | Ninja už: 6214 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

hehehe to je dobré, ale mu Naruto dal xD...pekný dielik...som celá nedočkavá z pokračovania xD


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele kykYsSka
Vložil kykYsSka (bez ověření), Po, 2008-05-05 22:11 | Ninja už: 20016 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Souhlasi ma a na t opokraaacko se taky uzh tesim Eye-wink

Obrázek uživatele naruto uzumaki 2008
Vložil naruto uzumaki 2008, Po, 2008-05-05 20:46 | Ninja už: 6060 dní, Příspěvků: 717 | Autor je: Prostý občan

Super! Pokračování co nejrychleji! Jenom prosím tě - ať to přežije Naruto a Sakura,Sasuke může klidně zemřít

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Po, 2008-05-05 17:52 | Ninja už: 6095 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Budu si muset vzít neplacené volno z práce, protože nestíhám Smiling Super, nespěchej s pokračováním, každý tě honí, já ti říkám klid, hlavně že se dočkáme a ať to je zase tak perfektní díl, jako ty přechozí.

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Alea
Vložil Alea, Po, 2008-05-05 17:34 | Ninja už: 6111 dní, Příspěvků: 950 | Autor je: Prostý občan

Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud:D:D mám fakt zdegerovanou fantazii Laughing out loud při sovech že se Sasuke nechal akorát napumpovat drogama sem si předtavila naprosto zfetlého Uchuhi, jak se točí ty jeho Sharingan kolrčka a měla sem dots Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud je to fakt super =) už sem zvědavá, jak to dopadne =)

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Po, 2008-05-05 15:32 | Ninja už: 6040 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

prostě úža Laughing out loud kdy bude další ??

[img][/img]

Obrázek uživatele stajan
Vložil stajan, Po, 2008-05-05 15:33 | Ninja už: 6055 dní, Příspěvků: 254 | Autor je: Prostý občan

No viděl bych to tak na středu asi.

Obrázek uživatele Aisu-san
Vložil Aisu-san, Po, 2008-05-05 15:26 | Ninja už: 6109 dní, Příspěvků: 137 | Autor je: Prostý občan

ju parada dielik

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, Po, 2008-05-05 14:59 | Ninja už: 6109 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

Narutova provokace byla nejlepší! Prý po nocích, když si Kabuto patlá kdovíco v laboratoři. Ty mě zničíš! Laughing out loud Má to styl, má to vtip, je to napínavý, co chtít víc? Super, myslím, že už k tvým věcem ani nic jinýho nenapíšu a budu se pořád jen opakovat. Smiling

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele stajan
Vložil stajan, Po, 2008-05-05 15:02 | Ninja už: 6055 dní, Příspěvků: 254 | Autor je: Prostý občan

Díky moc, ja jsem se bál aby to vůbec někdo čet takže takovýhle komenty mi dělaj fakt velkou radost.

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Po, 2008-05-05 14:50 | Ninja už: 6083 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Super! Pokračování co nejrychleji! Jenom prosím tě - ať to přežijou... Smiling

Obrázek uživatele stajan
Vložil stajan, Po, 2008-05-05 14:52 | Ninja už: 6055 dní, Příspěvků: 254 | Autor je: Prostý občan

Kdo přesně to má přežít?

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Po, 2008-05-05 14:53 | Ninja už: 6083 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Hlavně Sakura a Naruto... když už musíš někoho zabít, ať to odnese Sasuke...Laughing out loud

Obrázek uživatele stajan
Vložil stajan, Po, 2008-05-05 14:54 | Ninja už: 6055 dní, Příspěvků: 254 | Autor je: Prostý občan

No uvidíme jak to dopadne........já to taky ještě pořádně nevim.

Obrázek uživatele NekdoKohoNeznas
Vložil NekdoKohoNeznas, Po, 2008-05-05 14:45 | Ninja už: 6113 dní, Příspěvků: 456 | Autor je: Hasič Amaterasu

Zase dobrý jak předchozí díly...

Seznam mých fanfiction (2017): http://147.32.8.168/?q=node/20607
„Je to zhmotněná Enenra. Démon stvořený temnotou a kouřem. Dostala chuť na mrtvoly.“ -NOVÁ SÉRIE Války Klanů http://147.32.8.168/?q=node/116698