manga_preview
Boruto TBV 09

Virus Sakura. a Ino.

To to je moje třetí povídka.Tentokrát je to něco co bych si mocinky přála tento díl je celkem dlouhý,ale nic moc.Tak ať se vám to líbí =)))))))
_____________________________________________________________________________
Byla neděle večer.Byla jsem u kamarádky Báry.No a pracovali sme na našem blogu.Tak sem tam stahovala obrázek z naruta.Ona my trochu pomáhala.Byl tam uchvatný obrázek nějakejch holek,který se promněňovali v Sakuru a Ino.Podobali se nám.Jak jsem ten obrázek ztáhla,tak sme z Bárou omdlely.Za chvíly jsme se probrali ale nebylo to ono.Chtěli sme mlátit do věcí.

Je druhý den.Du do školy a přemýšlím co se včera stalo.A najednou cítím to samé jako včera.
Už sem ve škole je první hodina matika.Kouknu se na Báru a vykulím oči.Začínají jí blonďateď vlasy a prodlužují se jí.
Bára:Kačko růžoví ti vlasy a prodlužují se!!!A taky ti zelenají oči!
Kačka:Báro Blonďatějí ti vlasy a také se prodlužují !!!A modraj ti oči!
Nevšimli sme si toho jen my ale celá třída.Také se nám začalo měnit oblečený.
Najednou sme za sebou uslyšeli hrozný rachot,ale nevšímali sme si toho.
Vím jen,že do tří oken vlítli:Kakashi,Sasuke a Naruto.A do čtyř:Asuma,Shikamaru,Choji a pytel brambůrků.
Celá třída čučela jak na lesy.Učitelka okamžitě začala řvát.Vtom tam Kakashi svou rychlostí zadržel její hubu a přitom si četl Icha Icha Paradise a řekl:Sem věděl že jí hodí na postel a ošu…Nedořekl to protože mu Asuma zadržel pusu a řekl:Kakashi!Ovládej se sou tu děcka!
Jééééééé já zapoměl!

Zatím sem se já i Bára doproměnily.Tak sme na sebe čučeli.Bára bleskurychle vytáhla zrcátko.Koukla se a zařvala.Já sem jí zrcátko vyškubla z ruky a taky sem se koukla.
Uviděla sem dívku z krátkými růžovími vlasy a s zelenýma očima.Také s velkým čelem.
Najednou sem si vzpoměla na Sakuru.Ty v**e já se proměnila v Sakuru!A Bára v Ino!
Ježiši marja,zařvala sem.Všichni přítomní se na nás otočily.Chtěla sem ve snaze potichu a nestresovaně Báře říct co se stalo.Bohužel to bylo přímo naopak.Řekla sem to tak potichu že to slyšela celá třída a tak stresovaně že učitelka už chtěla volat na psychiatrii.

Tady vám napíšu něco z historie.
Od konce třetí třídy kamarádim s Bárou.Jediná z holek z naší třídy obdivuju naruta.
Dál náš třídní kretén Tomáš Linhart a další kretén Martin Jón.Oba dva si tento anime seriál zamilovali z Jetixu.A jak si na naruta ve třídě hrály tak sem se na naruta začala dívat.Totiž když sem naruta viděla v ukázkach že ho budou dávat řekla sem si že to bude kravina,ale začalo mě to bavit.

A teď zase z přítomnosti.
Jón a Linhart začali běhat po třídě a prosit naruto postavičky o autogram(kreténi).Zamozřejmě přiběhli i k nám.A začali se nás vyptávat jako zvolený prezidentky.Otázky typu:
Jak se cítíte v novém těle apod.
Najednou ke mně přišel Kakashi a dal mi pásku se znakem Listové vesnice.To samé udělal Asuma s Bárou.Řekli nám:
Dívky obě se stáváte nijnami.Vykulili sme oči,ale oni mluvili dál.
Ty,začal se na mě dívat Kakashi,se stáváš Sakurou Haruno a ty,začal koukat na báru, Inou Yamanako.
Nám docházel dech.Chtěli mluvit dál ,ale já sem na ně vyprskla otázku:
Ale dyť neumíme ani jutsu.Tak proč nám dáváte pásky?
Asuma:Protože při proměně ste se to naučily.A také chci podotknout že ste o rok zestárli (nám je totiž 11).
Teď sme se přímo dusily.V hlavě mi lýtali myšlenky typu:
Superrrrrrr!!!!!!!!Sem coolllllll!!!!!!!!!
Najednou sem si vzpoměla na vnitřní Sakuru.A joooo ve mně je vnitřní Sakura!
Bára teda naruta moc nemusí ,ale teď byla šťastná.Dyť teď je hodněěěěěěě silná!!!
Bára(budem jí říkat Ino a mě sakura)Tedy Ino hned zamilovaně začala koukat na Sasukeho.Já sem na ni vyjela,protože Sasukeho začala obímat.Hned sem se s ní začala prát.Sice jsme kamarádky ,ale láska je lepší XD.

Kakashi zatím popíjel z účou.Najednou Asuma řekl:Tak děcka už musíme do Konohy!!!A začal Kakashiho dostávat z blízkosti alkoholu.Když se to konečně povedlo tak Asuma zavelel: jdeme!!!
A všichni Naruťáci začali vyskakovat z oken.Jen já a Ino ne.Já fakt nechci skákat z druhýho patra pod kterým je výška deset metrů + keř plný bodláků.Tak sem vzala všechnu svou odvahu a skočila sem.Dopadlo to výborně.Skočila sem na nohy a nic se mi nestalo.Ino udělala to samé.Já se zeptala, a jak dál? Asuma:Kakashi umí jutsu které nás dopraví do konohy.
Kakashi byl podnapilý.Začal dělat jakési jutsu.Najednou udělal stínové klony v podobě asumi.Asuma řekl sakra!Kakashi je podnapilej,to jutsu v tomdle stavu neudělá.Všichni udělali super-nuda-ksycht .A jak se dostaneme odsut?řekl Choji.A Ino dostala plán.

No super innin plán je nejblbější kterej sem kdy slyšela.Právě jedu s pěti naruťáky autobusem!Hrůza.Kam jedem autobusem?Asuma řekl že uprostřed Prahy je průchod do Konohy(No perfektní pudu s 5ti naruťákama uprostřed Prahy + já).

Při cestě:
Choji sežral nějaký babičce bonbóny pro děti s komentářem, co by mu ta babizna udělala?Bohužel je to karatistka s černým páskem.Takže Choji měl bouli větší než břicho.
Asuma to schytal od řidiče,že se nesmí kouřit v autobuse.Řidič to schytal od Asumi,který se naštval takže řidič měl škrábanec na ruce od kunaie a díru v motoru od skládacího shurikenu. To mu stačilo.Zastavil autobus a jako náhoda tam bylo 10 policistů v civilu.Obklíčily nás a chtěly po nás pokutu.Ale my sme nijnjové .Přeskočily sme je a utekly na 11ti patrovej panelák.Viděli nás za chvíli tu budou.Nevěděli sme kam máme jít.Autobus se zastavil ve tři čtvrtě cesty.Takže je průchod blízko.S toho paneláku byl dobrej výhled,takže sme našli keř,v kterým je průchod.Díky chakře jsme slezli dolů.Policisti zatím vylezli nahoru a čučeli na nás jak na blbi.My sme rychle skočily do keře a byli sme v Konoze.

4.142855
Průměr: 4.1 (7 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Seiji
Vložil Seiji, So, 2012-06-02 10:57 | Ninja už: 4432 dní, Příspěvků: 432 | Autor je: Pěstitel rýže

Lol, některé části jsou fakt povedené, je to napsané zajímavým stylem, místy nelogické a trochu zmatené, ale vtipné, jsou tam chyby, ale ne zas tak strašné, asi bych si měla přečíst nějakou tvou aktuálnější povídku Laughing out loud Kakashi YES

Nezáleží na tom, aby ses vyrovnal tomu nebo onomu člověku, ale jde o to aby ses jednou stal samým sebou.


Obrázek uživatele Hikate
Vložil Hikate, So, 2012-06-02 16:02 | Ninja už: 5937 dní, Příspěvků: 378 | Autor je: Tsunadiny pětky

Jo, tahle je hodně stará Laughing out loud Divím se, že jí tu nechali xDD

Minato Facebook Fanclub CZ/SK



Kurosaki x Teru / Minato x Kushina

Obrázek uživatele Aideilisa
Vložil Aideilisa, Út, 2012-02-28 14:33 | Ninja už: 4480 dní, Příspěvků: 628 | Autor je: Prostý občan

no wau super já padala smíchy ze židle jinak fajn no ale supr příběh fakt že jo mě by se taky líbilo se takhle nějak přeměnit a potkat kakashiho a naruta a pak s nima utéct do Konohy Laughing out loud

Obrázek uživatele phibo
Vložil phibo, Út, 2011-08-02 11:10 | Ninja už: 5961 dní, Příspěvků: 210 | Autor je: Prostý občan

Ten pravopis je příšerný. Tohle je tak třetí třída ZŠ.
Když pominu pravopis, tak je to jen špatné...

Obrázek uživatele Hikate
Vložil Hikate, Ne, 2011-08-07 09:15 | Ninja už: 5937 dní, Příspěvků: 378 | Autor je: Tsunadiny pětky

Psala jsem to na začátku čtvrté třídy ^^ Takže ano, pravopis je fakt hrůza Laughing out loud

Minato Facebook Fanclub CZ/SK



Kurosaki x Teru / Minato x Kushina

Obrázek uživatele Oříšek Akiko
Vložil Oříšek Akiko, Út, 2011-08-02 10:30 | Ninja už: 5145 dní, Příspěvků: 1086 | Autor je: Pěstitel rýže

:D Dobrý...Kdy bude pokračování?

Obrázek uživatele Athalien
Vložil Athalien, Po, 2009-09-14 11:07 | Ninja už: 5405 dní, Příspěvků: 245 | Autor je: Horší než odpad

hahahah... no niektoré zápoty: Sem cooooooooool Laughing out loud Alebo Kakashi, že: jeee ja zapomnel Laughing out loud No som sa smiala. Ách, kto by nechcel mať priechod do Naruto sveta pod nosom? Sad Aj ja ceeeeeem... dobrý nápad, spracovanie trochu (dosť) horšie, ale dalo sa Laughing out loud bolo to dobré..

Obrázek uživatele Athalien
Vložil Athalien, Po, 2009-09-14 11:07 | Ninja už: 5405 dní, Příspěvků: 245 | Autor je: Horší než odpad

hahahah... no niektoré zápoty: Sem cooooooooool Laughing out loud Alebo Kakashi, že: jeee ja zapomnel Laughing out loud No som sa smiala. Ách, kto by nechcel mať priechod do Naruto sveta pod nosom? Sad Aj ja ceeeeeem... dobrý nápad, spracovanie trochu (dosť) horšie, ale dalo sa Laughing out loud bolo to dobré..

Obrázek uživatele nella123
Vložil nella123, So, 2008-05-17 22:43 | Ninja už: 5823 dní, Příspěvků: 8 | Autor je: Prostý občan

dobre

Gympl Konoha,Kaka/Saku

Obrázek uživatele Hikate
Vložil Hikate, Po, 2008-05-05 14:12 | Ninja už: 5937 dní, Příspěvků: 378 | Autor je: Tsunadiny pětky

nozatim to delam,jenze mama mi rika ze sem zavislak a kdyz se tam dostanu tak me vzdycky vyzene starsi sestra XD

Minato Facebook Fanclub CZ/SK



Kurosaki x Teru / Minato x Kushina

Obrázek uživatele Liang Konehama
Vložil Liang Konehama, So, 2008-05-03 12:43 | Ninja už: 5947 dní, Příspěvků: 465 | Autor je: Prostý občan

Docela zajímavé Laughing out loud kedy bude pokračko?????

Obrázek uživatele Hikate
Vložil Hikate, Čt, 2008-05-01 15:53 | Ninja už: 5937 dní, Příspěvků: 378 | Autor je: Tsunadiny pětky

jj bude
no jen jestlime sestra neprebere comp XD

Minato Facebook Fanclub CZ/SK



Kurosaki x Teru / Minato x Kushina

Obrázek uživatele Katriona
Vložil Katriona, Čt, 2008-05-01 14:55 | Ninja už: 5973 dní, Příspěvků: 258 | Autor je: Prostý občan

Hezkýý, doufám, že bude pokráčko XD

Obrázek uživatele Hikate
Vložil Hikate, St, 2008-04-30 13:08 | Ninja už: 5937 dní, Příspěvků: 378 | Autor je: Tsunadiny pětky

Doufám že se vám to bude líbit XD

Minato Facebook Fanclub CZ/SK



Kurosaki x Teru / Minato x Kushina