Přívěsek probuzen 17.kap.
17. kapitola: Kabutova tajemství
Kakashi už začínal celkem chápat jak se cítil Naruto, když utíkal pouští s Kamayi na zádech. Hinata běžela za ním a odrážela Kabutovy útoky.
„No tak holka vzdej to! Jinak tě budu muset zabít a to se mi nechce po tom co jsi ke mně byla tak milá!“řekl ironicky Kabuto. Hinata se na něj jenom nevrle podívala. „Jsi vlastně celkem vzpurná a to se mi líbí.“ Hinata se zhnusila. To ji dorazilo. Hodila po něm spršku kunaiů s výbušnými lístky. Do vzduchu se vznesl písek. Hinata se ohlížela přes rameno, aby zjistila jestli se strefila. Jenomže když se písek usadil, nikdo tam nebyl. Hinata se polekaně rozhlížela kolem. Kam zmizel? Hned dostala odpověď na svou otázku. Kabuto se najednou objevil přímo před ní. Nečekala to. Nestihla zastavit a vrazila do něj. Kabuto se ani nepohnul. Hinata se odrazila a skončila na zemi. Rychle se ale dala do pořádku. Vstala a vytasila kunai.
„Nechceš toho už nechat? Pravda je s tebou zábava ale… vlastně ty nejsi tak špatná. Nechceš se k nám přidat? Tvůj Byakugan by byl jistě užitečný. Možná by jsi byla přiřazena do mého týmu. Jen doufám že by tam nebyl Sasuke…“povzdechl si.
„To ani za nic!“křikla. „A navíc přestaň snít. Sasuke se s tebou stejně nevrátí. Naruto ho přesvědčí! On ho dokáže přivést zpět! Tomu věř! Naruto to dokáže…“
„Pche! Ty naivko! Sasuke je teď jiný člověk. Naruto nemá nejmenší šanci. Doufám že sis tuhle misi užila, protože to byla poslední na které jste byli spolu dohromady…“Hinata sršela vzteky. Jak se opovažuje! Hlupák jeden! Proč je tak zlý? Takový zvrácený? Co je to za člověka?
„Já vím proč jsi takový…“řekla klidným hlasem. Kabuto se na ni překvapeně podíval. „Vím proč… ty jsi… znám tě. Tví rodiče zahynuli při bitvě, že jo? Pak tě našli na bojišti a adoptoval tě nějaký lékařský ninja z Listové. Tak nějak to bylo, nemám pravdu? Vyrůstal jsi u úplně cizích lidí. Snažili se tě mít rádi a naučili tě všechno co uměli, ale nebyli to tvoji praví rodiče a to tě štvalo, nemám pravdu? Chápu to. Muselo to být zlé. Ale nemusel jsi se přece stát takovýmhle člověkem. A teď jsi Orochimarovou pravou rukou… myslíš si že tohle by chtěli tvoji rodiče? Myslíš si že by na tebe byli pyšní? Přemýšlel jsi někdy co by na to řekli?“
„A co je mi po tom co by si mysleli? Nejsou tady. Klidně si umřeli a nechali mě tady úplně samotného. Orochimaru byl první člověk, který si mě vážil. Pro mé schopnosti. Byl jsem konečně důležitý…“
„A co tví adoptivní rodiče? Myslíš si že pro ně jsi nebyl důležitý?“
„Nebyl! Pořád jsem jenom měl pomáhat jiným a hrál jsem druhé housle. Nikdy jsem nemohl nic udělat sám za sebe…“
„A tak ses radši připojil k tomu hadovi, co? Ale ty v hloubi duše nejsi zlý člověk. Já to vím. Slyšela jsem o tobě hodně věcí. Vím že jsi před útokem na Konohu a při chuuninské zkoušce pomohl mnoha lidem… i mě jsi zachránil život, že? Že jsi to byl ty?“ Kabuto byl zaražený.
„Jak to víš?“vykoktal.
„Nevím, ale myslela jsem si to. Kde by se tam vzal lékařský ninja, když všichni museli být připraveni dole u právě bojujících geninů. A potom jsi vyvolal to svoje jutsu na uspání publika, aby mohl zaútočit Orochimaru. Mohl jsi to být jedině ty…“
„Hm, jsi vážně dobrá…“
„Tvé dobré skutky jsou důkazem že jsi dobrý člověk. Dobře vychovaný. Nemusíš pracovat pro něj. Ve vesnici by jsi byl velmi prospěšný a s tvými schopnostmi by jsi rozhodně nehrál druhé housle…“Hinata se na něj zahleděla. „Ty máš ale ještě nějaké tajemství, že? Ty… pracuješ ještě pro někoho jiného?“Kabuto na ni vyvalil oči.
„Jak jsi na tohle přišla?“řekl trochu nervózním hlasem.
„Jen tak tipuji…“ pokrčila rameny.
„No stejně už asi nemá cenu zapírat, když jsi pochytila podezření… jo, pracuji v utajení pro…Akatsuki.“usmál se. Hinata sebou trhla. Tahle organizace přece jde po Narutovi a málem zabila Gaaru!
„No v tom případě nebude vadit když se budu chtít pomstít, ne?“ozval se chladný hlas. Oba dva soupeři se ohlédli po člověku, který to řekl. Hinata ztuhla v okamžiku, kdy pochopila že ten kdo to řekl byl… Gaara z pouště!
„Můžeš to zkusit.“řekl posměšně Kabuto.
Sasuke utíkal pouští po boku svých přátel. Hm, tohle označení mu zní tak zvláštně. Takovou dobu se od toho všeho snažil odpoutat. A teď je zpět….
Běžel a snažil se vstřebat všechny změny posledního dne. Všechno se stalo tak rychle. Stále byl ještě trochu nejistý jestli udělal dobře. Je jisté že už to nikdy nebude jako dřív. Už se toho příliš změnilo. Ale může to být alespoň podobné?
Sasuke byl naprosto zmatený…
Naruto běžel vedle Sasukeho a chvílemi po něm házel očko. Viděl jeho zamyšlený pohled a byl trošku nesvůj. Nemůže si to ještě rozmyslet? To už by Naruto asi neustál. Poslední den mu vážně dal pořádně zabrat na nervy… bylo toho tolik… Ale hlavní je, že Naruto konečně dostál svému slibu. Konečně dokázal přesvědčit Sasukeho aby se vrátil.
Sakura utíkala vedle Sasukeho z druhé strany. Všimla si jak nad něčím usilovně uvažuje. Lehce se usmála. Hodně se změnil od doby co se naposledy viděli. Rozhodně o dost zesílil. A pořád byl tak krásný. Prostě idol. Měla ho tolik ráda, i když se na to posledních pár let snažila zapomenout… Když se podívala na Naruta viděla jak pokukuje po Sasukem a má nejistý pohled. Věděla nad čím přemýšlí, nepochybovala ale, že tentokrát už je to napořád. Sasuke je zpět…
Tým sedm utíkal pouští ve snaze dostat se do vesnice co nejdříve, aby mohli nějak pomoci ostatním členům jejich týmu.
„Měl bych vám asi ještě něco říct… měli jsme za úkol unést tu stařenu a donést ji na smluvené místo. Jenže jestli se tam nedostaneme včas, půjde nám naproti. Měli jsme ji přivést do dnešního poledne, jinak za námi půjde sám Orochimaru…“ Sasuke sklopil hlavu. Naruto a Sakura se na něj vyděšeně podívali. To jim ještě scházelo aby se museli utkat s Orochimarem… to nemůžou zvládnout!
„To tedy znamená…“přemýšlela Sakura.
„Ano. To znamená že budeme muset porazit jednoho z legendárních sanninů. I když to nedokázal ani samotný Třetí Hokage…“povzdech si Sasuke.
„No, v tom případě bude muset stačit jeden budoucí Hokage a nejlepší tým Listové vesnice… a Sasuke s ním strávil posledních pár let, tak o něm snad máš nějaké užitečné informace, ne?“široce a povzbudivě se na své kolegy usmál. Sasuke přikývl a Sakura se také usmála.
„Máš pravdu! Je načase s tím hedem jednou pro vždy skoncovat! A jestli to někdo dokáže, tak jedině tým sedm!“
„Společně s Hinatou.“dodal Naruto. A začervenal se. Sakura se hned chopila příležitosti.
„Jo, Naruto? Co se to mezi vámi poslední dobou děje? Vy spolu jako…“vyzvídala Sakura.
„Pst! Ticho a k zemi!“přerušil ji Sasuke. Podivila se ale ona i Naruto uposlechly.
„Co se děje?“zašeptal nakvašeně Naruto.
„Se podívej sám…“Naruto opatrně vyšplhal na vrcholek duny a shlédl dolů. Přímo pod ním, kousek do hradeb Písečné stáli Hinata, Kabuto a Gaara! Kousek od nich byli Kankuro a Temari, kteří právě pomáhali Kakashimu s Kamayi…
Naruto se vrátil zpět a vysvětlil Sakuře situaci.
„Musíme vymyslet nějaký plán.“Sykla Sakura.
„Hm, jeden by tu byl…“usmál se šibalsky Sasuke. „Víš na co myslím?“podíval se na Naruta.
„Jo, jdeme na to!“řekl Naruto s takovým nadšením, jako by právě vyhrál v loterii.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
"Misia L3" ja túto poviedku fakt milujem. Je proste dokonalá a luxusná. Kabutové narážky na Hinatu. Chudinka Hyuga nzavidím jej. Ale na druhú stranu som bola prekvapená koľko toho zase vie o Kabutovi samotná Hinata. Taktiež, že v utajený helmička pracuje pre Akatsuki ma dosť zarazilo. A príbeh sa nám začína ešte viac zamotávať až mám pocit, ak sa všetci vrátia živý a zdravý domov, bude to hotový zázrak.
úžasné
Bájo!
moc hezké těším se na další díl
PROSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIM DALSI DIL NEBO BUDU PLAKAT
no nečumte a klikejte! doufám že mně nechcete naštvat -__-
jejky to se nám to začíná zamotávat, prosím rychle další díl a ten plán, hmm jedno tušení bych měla
dlouho jsem tu nebyla, ale snad se to zase změní a doženu staré resty *těší se na ty "své" autorky*
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
2. Yuki Kaze-san (ta, která jí s tím pomáhá)
3. Shaman-werewolf-sama
4. ivy
5. Neal-X
6. Eros 3in1
7. Kairi.Ratten
8. Shadow-dono
9. Elys
10. M-san
11. MadYoko
12. Buuublinka
13. akai
14. Liss Ryuzaki
15. Enkidu
16. Barbara_Uchiha
17. Sayge
18. June
19. Vurhor
20. Limetka
21. uchiha777
22. adabo
23. Nikirin-chan
24. Otaku-chan
25. SuZuKi_ShiHouiN
26. lacca
27. luccca
28. Ookami-Kyuu
29. Alexx-sama
30. Aryen-nyan
31. cibo91
32. Ayame-Senpai
33. sannin Naruto
34. Tomaschek z červených písků
35. Blue-misty
pro vlastní bezpečnost uvádíme pouze přezdívky a místo fotografií různé obrázky, ovšem ani ty nevedou k naší identitě…
a pokud byste se chtěli přidat, stačí jen když odmítáte Kiru a jeho příznivce, fandíte eLovi a napíšete mně nebo Yuki Kaze-san
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva. Bitva kterou vyhrajeme. Pozor Kirovci, už se to blíží, už nám chybí jen pár vyvolených.
"kniha" Ninža z druhého patra? Jedině za trest! více - proč já tomu vlastně dělám reklamu?
jsem členem Spolku žroutů knih (itadakimááás), naše závislost a rychlé čtení je přímo legendární, kdo by se chtěl přidat ať kontaktuje Akumakirei
napsala jsem recenzi na Black Cat, ale nevím jestli se tím mám chlubit
a pokračovala s recenzí NO.6
jsem členem FC Cinkl, FC Yuki Kaze-san a FC tepeyollotl
všude narážím na to, že 92% teenagerů poslouchá hip hop a pokud patřím do zbylých 8%, ať si to přidám do podpisu, ale je zajímavý, že to má polovina konohy a mém okolí to poslouchá pouze jeden člověk :D
Ták a konečně jsem to dočetla a jsem další kdo tě bude ohavně prudit kvůli dalšímu dílku xD
“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”
Bože to je ÚŽASNÉ Ja mám FFky tipu záchrana Sasukeho veľmi rada a musím uznať že táto je určite najlepšia zo všetkých. Ja viem! Vydaj knihu to bude najlepšie toto predsa musia vidieť aj ostatný Naruťáci! a rýchlo hoď pokračovanie
Diky moc Moc me tesi kdyz se nekomu muj vyplod libi Ale co se tyce knihy, nemyslim ze by mela zrovna uspech a nwm jestli by ji vubec chtel nekdo vydat...
Super! Neviem sa dočkať ďaľšieho dielu!
NYOHOHOHOO~
Paraaaaaaaaaada pokraaaacko se moc tesim
Ja cu pokračovaní Teďka jsem přečetl 2 díly posobě, ale "„Ano. To znamená že budeme muset porazit jednoho z legendárních sanninů. I když to nedokázal ani samotný Čtvrtý Hokage…“povzdech si Sasuke." nemělo tam být třetí Hokage????? Čtvrtý bojoval s Kyuubim
Moc se omlouvam, chybka opravena Ale vsimla jsem si, ze i nejaky jiny autor udelal nekde chybku v Hokagech... ono se to plete (nj, nejak se vymluvit musim )
Moc se omlouvam, chybka opravena Ale vsimla jsem si, ze i nejaky jiny autor udelal nekde chybku v Hokagech... ono se to plete (nj, nejak se vymluvit musim )
čo na to povedať, hm, len že to chce rýchlo pokračovanie xDD
Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!!
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.
----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.
Zvyšok sú len úbohé napodobeniny.
Len chudáci ako vy, sa obúvajú do niekoho ako je Mady. ^^
Sorafay spí.
Ak máte nejaký problém s užívateľmi alebo "vyššou mocou", skúste sa pozrieť SEM a kľudne sa vyjadrite. Ktovie, či vám to nakoniec nejako pomôže, ale veriť sa má, nie?
faaaakt super , honem pokráčko
super, skvělý, užasný, fantastický, good protstě užasný jako obvykle
Úžasný,honem pokráčko .