manga_preview
Boruto TBV 07

X-Factor 06

Takže zase po dlouhé době něco přidávám...
Díl 06 - Dvouhodinovka výtvarky aneb vyhoďte ateliér do vzduchu

Omlouvám se za vypůjčené výrazy jiných autorů

Minule to končí asi takto:

Najednou mě trkne, že Jiraya s Kakashim někam zmizeli a běžim je hledat.
Najdu je u dívčích šaten, jak "sbírají inspiraci" pro další díl Icha Icha Paradise...
______________________________________________________________________

Ponechám tedy oba dva krutému osudu(jelikož až holky zjistí, že je pozorujou dva podivný úchyláci, tak je rozsekaj na kousky) a vydám se shánět zbytek Naruťáků, abychom mohli jít na dvouhodinovku výtvarky.

Nakonec se mnou ale jde jen 7 Naruťáků, protože ostatní ze strachu před hrozivým školníkem nevylízaj ze skříně. Když pronesu, že jdeme na výtvarku a
několik nechápavých (Naruto Smiling ) nechápavě čučí,
Míša dodá vysvětlení: "To je hodina o umění,"
načež Deidara začne radostně poskakovat kolem dokola
a zpívat: "Umění zvítězí, předvedu ho světu..."
až nakonec zakopne o Zetsua, stále předvádějícího pokojová-rostlina no jutsu a omylem vyhodí další okno do vzduchu (už nám ve třídě zbývá jenom jedno!!). Všichni(včetně mě) se se strachem otočí ke dveřím, které se pomalu otevírají...
...a vstoupí Shikamaru s Temari, který byli až do teď zavřený na záchodě.
"Tady je otrava," pronese Shiki a odeberou se zase tam, odkud přišli.

Ostatní (6 Naruťáků kromě Deidary) začnou poslušně šplhat po schodech do výtvarného ateliéru, ale Deidara stále pobíhá po třídě a zpívá si tu svojí podivnou písničku, načež ho přetáhnu Kačky taškou s věcma na výtvarku, ten se probere z tranzu a smutně se šourá nahoru.

Smutek ho ale přejde v okamžiku, kdy přijde výtvarkářka.
"Týbrďo, taková kočka a ještě se zajímá o umění! Asi jsem se zamiloval..."
Deidarovy oči se změní na velká růžová srdíčka a všechny tři pusy začnou slintat, načež schytá jednu od Itachiho, až se mu protočí culíček (Deidarovi i Itachimu Eye-wink )
Peťa spáchá skandál, že TO ONA se mu měla líbit a začne do něj mlátit rohlíkem s máslem.

Itachi se Sasuem využijou situace a za nasazování stále víc a víc super-mega-cool pohledů se začínají mlátit Tomášovou a Adamovou taškou.
Kiba už zase honí Míšu, která prchá s Akamarem pod tričkem směrem k dívčím záchodům, kde narazí na Shikiho a Temču, jak provádějí nekalé věci, takže zaječí a vyběhne ze dveří... rovnou Gaarovi do náruče.
Ten ji obalí do písku, čímž málem uškrtí chudáka Akamara, načež po něm Kiba hodí okenní rám, nedávno vyrvaný naším milým školníkem.
Gaara hbitě uhne a popadne nejbližší věc (Orocháč) a mrskne jím po útočníkovi.
Školou se rozlehne hrozivé zasyčení a Orochimarouš vyplázne svůj předlouhý jazyk a začne s ním Gaaru škrtit.
Na scénu nastoupím já s děsivě vyhlížejícím hnijícím jablkem vyloveným z popelnice a nacpu ho Orocháčovi do hu...úst.
Ten zmodrá (jo, zmodrá) a vybleje se nebohému Gaarovi do dýně, Gaara zařve jak raněný pes a jde si dýni umýt.
Jediný Kisame vejde do ateliéru a uvelebí se v jednom ze dvou velkých umyvadel, napustí si rezavou vodu, začne si broukat něco jako "Rybička, maličká, v umyvadle pláááve..." a je hrozně šťastnej.

Koho by napadlo, že tuhle vřavu přeruší právě naše mírumilovná a klidná profesorka výtvarky,
když zařve: " Vy malí parchanti, koukejte už konečně držet hubu a přestaňte se chovat jako malý děcka!"
Všichni přítomný se během vteřiny naskládají do lavic a zmlknou.
"Takže," usměje se výtvarkářka, jako kdyby tady předtím neběsnila, "dneska si namalujeme něco na téma manga. Na nápad mě minulou hodinu přivedla Tereza," podívá se na mě a začne vytahovat jakýsi papír.
Ne, jen to ne! pomyslím si, proč se zrovně teď musí všechno točit okolo mejch Naruťáckejch výtvorů?
"Když si ve volné hodině malovala do bloku tohle," a ukáže můj FanArtek ala chibi Uchiha.
Sasu i Itachi zrudnou, pak zfialoví, zezelenaj a zase zrudnou.
"Pokuste se namalovat alespoň pokémony, ty všichni znáte..."
Po těchto slovech profesorka odejde do kabinetu.

Itachi a Sasu se na mě vrhnou, ale začnou se hádat, kdo mě zabije jako první.(velmi prudká inteligence, když si vemete, že většina lidí umírá jenom jednou Smiling )
Já v klidu usednu a začnu kreslit krásný fanartek Deidary.
Ten, jakmile to postřehne, pohotově sežmoulá v ruce nějakýho pavouka či co a hodí ho po mě. Školou se rozlehne ohlušující výbuch a v podlaze pod mým stolem zeje velká díra.
Tou na nás nechápavě koukají primáni, načež do tý díry spadne Vašek. Orocháč mu podá jazyk, Vaškovi to ale uklouzne a stejně se zřítí p.prof. Blážovi, kterej zrovna učí pod náma na hlavu.
Okolo Deidary se zatím utvoří kruh nejen Naruťáků, ale i lidí od nás ze třídy, popadnou ho a hodí na hlavu Vaškovi, kterej sedí na hlavě Blážovi, Deidara se chytne za plášť Itachiho, ten Sasua, Sasu chňapne po mě, já se chytnu Tomáše za nohu, ten popadne Adama, Adam se pověsí Vlaďce kolem krku, Vlaďka zděšeně sevře ruku Gaarovi, Gaara popadne svou sestřičku za culík, Temča se v posvátné hrůze přitulí k Shikamarovi, načež ten poznamená "To je ale otrava" a všichni se i přes marné úsilí zřítíme na hlavu chudákovi Blážovi, kterej se pod náma div neudusí.

Po pěti minutách se konečně vyhrabeme z díry a nenápadně ji přikryjeme kobercem.
V tu chvíli se vrací profesorka. Zalezeme tedy poslušně do lavic a čekáme, co bude dál.
P.prof si to míří rázným krokem rovnou ke krásnému koberečku...

Poznámky: 

Kdyby vás to náhodou zajímalo, tak ten FanArtek, kvůli kterýmu se Uchihovci poprali je tadyhle:I'll kill you, brother!
vím, neumím moc kreslit...-_-"

4.87755
Průměr: 4.9 (49 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Ismira
Vložil Ismira, Út, 2012-11-20 15:29 | Ninja už: 4148 dní, Příspěvků: 3 | Autor je: Prostý občan

Zatím všechny díly ÚŽASNÉ! Občas mi to skoro připadá, jako by se tam psala skutečnost, moc pěkně napsané a hlavně vtipně vždy se u toho moooc nasměji! Eye-wink Laughing out loud

Obrázek uživatele Naruto Uzumaky7
Vložil Naruto Uzumaky7, So, 2011-11-12 19:18 | Ninja už: 5219 dní, Příspěvků: 364 | Autor je: Prostý občan

Opravdu úžasný! Smiling

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Čt, 2011-03-10 17:20 | Ninja už: 5500 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

to je boží

Obrázek uživatele Uchiha Joanne Jane
Vložil Uchiha Joanne Jane, Po, 2009-04-13 18:27 | Ninja už: 5507 dní, Příspěvků: 335 | Autor je: Prostý občan

*vstane z mrtvých* ten FA fakt existuje? Laughing out loud

Kakashi YES NA CODE GEASS, NARUTO NEMÁ!!! Kakashi YES

Obrázek uživatele Ikkai Xinji
Vložil Ikkai Xinji, Út, 2008-09-30 17:04 | Ninja už: 5661 dní, Příspěvků: 710 | Autor je: Prostý občan

Hele, ta hromada lidí mi připomíná naši třídu jednou o přestávce Laughing out loud Teda, s tím rozdílem, že jsem se všichni nesesypali dírou v podlaze na...no, třeba na Habance, ale na chudáka Tondu (= intelektem a vtipem asi jako Naruto) Laughing out loud
Bezva kapitola!

Můj výčet FF, Deviantart

Obrázek uživatele Miharu-chan
Vložil Miharu-chan, Po, 2008-09-22 11:04 | Ninja už: 6055 dní, Příspěvků: 153 | Autor je: Prostý občan

viem si presne predstaviť jak tam všetci popadáte tomu profesorovi na hlavu XD a hlavne Shikamara jak povie "to je otrava" Laughing out loud

Obrázek uživatele lady_anjelik
Vložil lady_anjelik, Pá, 2008-09-19 21:23 | Ninja už: 5854 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

Paradniii!to je drsnyy!a ten Fanart-sem myslela ze umru:Dboze jak se Orochac vyblil Gaarovy do dyne...chudaaaak!:Dto musel pekne dlouho umyvat!Sticking out tongueLaughing out loud

Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, So, 2008-07-05 18:26 | Ninja už: 5748 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Krásnej obrázek, vážně... Laughing out loud Jinak povídka suprová, úplně skvělá a mě už pomalu docházejí slova.

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele snowfox
Vložil snowfox, Čt, 2008-05-29 17:33 | Ninja už: 5877 dní, Příspěvků: 1579 | Autor je: Prostý občan

Thehe, konečně jsem na to přišla XD

Ale... Envy je stále nejlepší Evil
A máme rádi Obita!!
Výlev jednoho ublíženýho třináctiletýho děcka... aneb proč tu nejsem

Obrázek uživatele ____Gira____
Vložil ____Gira____, St, 2008-04-30 18:58 | Ninja už: 5853 dní, Příspěvků: 108 | Autor je: Prostý občan

Kdy bude pokráčo?(jestli teda už není a jen ho nemůžu najít)

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Jsem jen jak ta zápalka od sirek. Jednou si škrtnu, možná zazařím... ale je jisté že brzy zhasnu.

Popu všici máme dost,
Hip- hop nemá budoucnost,
Techno ať se někam schová,
My sme mládež METALOVÁ!

Obrázek uživatele Kurio
Vložil Kurio, Út, 2008-04-29 06:07 | Ninja už: 5916 dní, Příspěvků: 279 | Autor je: Prostý občan

tak to je drsný bomba a ten fanart taky super já se válela smíchy po zemi honem pokráčko

Obrázek uživatele Ookami Hime
Vložil Ookami Hime, So, 2008-04-26 13:38 | Ninja už: 5968 dní, Příspěvků: 456 | Autor je: Prostý občan

Ty woe!!!!!!!!!!!!!!!!!

Obrázek uživatele 4akamaru4
Vložil 4akamaru4, Pá, 2008-04-25 17:46 | Ninja už: 5853 dní, Příspěvků: 43 | Autor je: Prostý občan

Booožííí, konečně vystupuju... Sticking out tongue
ale zrovna mě nemusel Gaara věznit do toho svého písečku =D

Přítel, nebo nepřítel?
Apríl!!!
Zvítězit
Smrt z lásky
Je to všechno úplně jinak - to píšu společně s mojí kamarádkou T.a.r.a.n.e.e Smiling
__________________________________________________________________________

"Na co koukáš závoro?"
"Na tebe ty bramboro. Kdyby tudy projel vlak(vláček) byl by z tebe bramborak(bramboráček)!"

To je nejoblíbenější říkanka mých 2 kámošek Smiling

Obrázek uživatele Katriona
Vložil Katriona, Pá, 2008-04-25 14:43 | Ninja už: 5944 dní, Příspěvků: 258 | Autor je: Prostý občan

Smiling Laughing out loud ááá to je drsný! *řehní se pod stolem* Naprosto ,heh, úžasný! Moc se ,checht, těším na další dílek XD Laughing out loud Smiling

Obrázek uživatele Asura
Vložil Asura, Čt, 2008-04-24 20:22 | Ninja už: 5841 dní, Příspěvků: 24 | Autor je: Prostý občan

Hej ja z toho nemužu *snaži se nespadnou ze křesla ale snaha je marna .... dalši 5minutove řezby a pak zachvat:D*

Obrázek uživatele Alea
Vložil Alea, Čt, 2008-04-24 18:44 | Ninja už: 5905 dní, Příspěvků: 950 | Autor je: Prostý občan

XDDDDDDDDDDD sanitku...ne XDDDD rovnou pohřebák prosim XDDDDD

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, Čt, 2008-04-24 18:40 | Ninja už: 5903 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

Tak co na tohle říct??? Neřeknu nic, protože sotva popadám dech! Laughing out loud Tak teda aspoň napíšu, že příběh i FanArtek se ti moc povedl a mooooooc tě pochválím, i když bych se spíš měla vztekat za to, že se kvůli tobě dusím. Laughing out loud

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele Ta Gaara
Vložil Ta Gaara, Čt, 2008-04-24 18:20 | Ninja už: 5847 dní, Příspěvků: 99 | Autor je: Prostý občan

Fakticky super! Ještě teď se směju. Laughing out loud

Obrázek uživatele Garou-tan
Vložil Garou-tan, Čt, 2008-04-24 18:10 | Ninja už: 5890 dní, Příspěvků: 292 | Autor je: Prostý občan

Bože! Já mám dost! Laughing out loud

Obrázek uživatele Layla
Vložil Layla, Čt, 2008-04-24 17:59 | Ninja už: 5847 dní, Příspěvků: 1111 | Autor je: Prostý občan

juuuu....užasnýýýý xD jako málo sem se chlamtala smíchy xD pokráčko a rychle xD

ááááááájem....SMILEY PIG....chňo chňo
Bleach a dalšíLayla deviantartí
→TOP anime →NANA
to teď u mě vlááádne
Bazinga!