manga_preview
Boruto TBV 11

Šedo-růžová tma II.

Takže po dlouhé době je tady další díl, tak si ho užijte Smiling

Šel k ní potichu ze zadu a objal ji kolem jejího velkého bříška.
„Ahojky zlato“ zašeptal jí do ucha ona se otočila a políbila ho.
„Já bych s tebou potřeboval mluvit“ řekl jí a stále ji ze zadu objímal.
„No tak mužeš mluvit“ pobídla ho s klidným úsměvem na rtech.
„Poď se posadit“ chytl ji za ruku a vedl k pohovce. V té chvíli jí úsměv zmizel z tváře a už věděla, že se něco děje. Posadila se a on si klekl před ní a držel ji za ruce.
„Co se děje Kakashi?“ pobídla ho s nervním výrazem ve tváři.
„Víš jak Shikamaru poslali na výzvědu k Akatsuki, spolu s ním šli Naruto, Ino,....“ nedořekl.
„Já vím kdo s ním je a už mi konečně řekni co se stalo.“ začala na něj řvát.
„Dobře, dobře posaď se.“ usadil ji znovu na pohovku.
„Tak se ještě nevrátili, Tsunade o nich nemá žádnou zprávu a přece jenom je to už dlouho co se tam vydaly...nech mě domluvit....no a prostě vyslala skupinky, aby se po nich podívala a do jedné patřím i já.“ vysvětlil jí.
„Jej to mě nervíš kvůli takové prkotině, já že se stalo něco vážného, jestli poslala hodně ninjů tak je najdete hned.“ usmála se na něj a uklidnila se.
„Já jenom, že to může trvat delší dobu a za dva týdny máš termín....já se pokusím to do té doby stihnout.“ díval se na ni tragicky. Pořád ještě nechápala co je na tom tak zlého, hodněkrát odcházel na dlouhé mise a jí to nevadilo. Tak co to do něj náhle vjelo, ale očividně nebyl ve své kůži, tak se rozhodla na nic se ho nevyptával.
„Jasně to bude v pohodě, hlavně je najděte.“ řekla a políbila ho. Začmuchala: „Sakra pálí se mi večeře.“ a odběhla do kuchyně. Kakashi seděl na pohoce s hlavou v daních. Hodně ho trápilo, že ji tady musí nechat a že možná nebude u porodu. Ale je to jeho práce a je rád, že to Sakura chápe.

„Sakuro?“ zeptal se Kakashi opatrně, ona už poznala, že něco potřebuje.
„Ano?“ odpověděla a hodila na něj neodolatelný úsměv.
„No já skočím za Gaiem a Yamatem jo? My ještě musíme probrat něco ohledně tá mise.“ onámil jí.
„Jo jasně a kdy vlastně vyrážíte?“ zeptala se ze zájmem a dávala použité nádobí do dřezu.
„Ehm za tři dny.“ řekl a už se zvedal. Políbil ji a odcházel. Sakura se opřela o kuchyň a dívala se jak se za ním zavírají dveře, poté se pustila do umývání nádobí.

Ležela na posteli a koukala se do stropu, byly 2 hodiny ráno a Kakashi ještě nepřišel, začala se strachovat jestli se mu něco nestalo a vůbec byla zvědavá kde se tak dlouho zdržel, vždyť z domu vycházel v 7 hodin. V tu chvíli uslyšela, jak někdo něčím škrábe do zámku. Dostala strach, z šuplíku u nočního stolku vytáhla kunai, zvedla se a z jednou rukou s kunaiem nataženou před ní a druhou položenou na bříšku, šla směrem ke dveřím. Uslyšela mírné šišlání něco jako: „Chvavně....abych...ji....neprob.....škyt....neprobral....škyt.“ V tom šišlání Sakura poznala, že je to Kakashi, kunai odložila a otevřela dveře. Kakashi se o ně asi opíral a ve chvíli, kdy je otevřela na ni spadl, chytla ho, zavřela dveře a opřela o zeď. Smrděl po sake a vypadal, že se právě válel s prasátkama s bahně.
„Kde ses válel ty prase jedno?“ zařvala na něj. (já sem tu hlášku prostě musela použít, to řvala na mojeho bráchu mamka, když došel opilý domů Laughing out loud)
„Sakra táhne to z tebe jak z pivovaru, já sem se o tebe bála a ty někde chlastáš.“ stála, ruce v bok a koukala na něj. On byl stále opřený o zeď, ale vypadal, že to dlouho nevydrží.
„Kde...kde...to sem?....škyt.“ rozhlížel se kolem sebe. To ale jeho nohy už nevydržely a on sebou švihl na zem. Sakura se chytla za hlavu.
„Vstávej...no tak dělej.“ zvedala ho ze země. Dotáhla ho na pohovku, on se tam svalil, začala ho vyslékat, on mezitím usnul, sedla si na konferenční stolek a koukala se jak mu z pusy tečou sliny.
„Panebože.“ zaklela, zvedla se s jednou rukou na kříži a druhou na jejím naběhnlém bříšku šla do ložnice, tam padla na postel a usnula.

No jinak další díl plánuju během tohohle týdne, ale nevím jak budu stíhat...Eye-wink

4.72222
Průměr: 4.7 (18 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Aki Uchiha
Vložil Aki Uchiha, St, 2017-08-09 21:20 | Ninja už: 4991 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

"Misia L2" Tak to je ženiálne, fakt sa mi páči čoraz väčšmi. Nemala som tušenia, že má aj Kakashi takúto stránku a dokáže si so svojimi kamarátmi aj z kopýtka vyhodiť. Sticking out tongue Tá hláška, keď sa vrátil domov totálne opitý nemala sebemenšiu chybičku, fakt super. Kakashi YES Ale zaujíma ma čo bude ďalej len dúfam, že stratených ninjov napokon nájdu v poriadku.

Obrázek uživatele Temariii
Vložil Temariii, St, 2008-07-02 10:30 | Ninja už: 6048 dní, Příspěvků: 101 | Autor je: Prostý občan

tj upe bomba... Smiling já už jsem tu powídku jako četla Laughing out loud Laughing out loud awe pstě.. se mi strašně zalíbila ehm no.. Laughing out loud

Obrázek uživatele Katotoka
Vložil Katotoka, Út, 2008-05-13 15:02 | Ninja už: 5932 dní, Příspěvků: 1137 | Autor je: Prostý občan

No jo, Sakura si vzala "starýho" mládence, tak od něj musí čekat tyhle jeho manýry Laughing out loud

Obrázek uživatele Katriona
Vložil Katriona, Po, 2008-04-28 18:35 | Ninja už: 6036 dní, Příspěvků: 258 | Autor je: Prostý občan

hezzýýýýýýýýýý Laughing out loud

Obrázek uživatele matula1212
Vložil matula1212, Pá, 2008-04-25 21:29 | Ninja už: 5969 dní, Příspěvků: 68 | Autor je: Prostý občan

jeeeeeeeeeeeeeeeeeej je to super uz sa nemozem dockat pokracka Smiling

Obrázek uživatele Fibinnka
Vložil Fibinnka, St, 2008-04-23 18:03 | Ninja už: 5975 dní, Příspěvků: 188 | Autor je: Prostý občan

mě strašně mrzí, že je to krátké, ale prostě na to nemám čas...omlouvám se Smiling

Obrázek uživatele ReaDyCZ
Vložil ReaDyCZ, St, 2008-04-23 17:27 | Ninja už: 5981 dní, Příspěvků: 61 | Autor je: Prostý občan

no nee asi Sticking out tongue je to hrozne kratounkyy ale strasne pekny.. Smiling honem honem dalsi Sticking out tongue

Obrázek uživatele kykYsSka
Vložil kykYsSka (bez ověření), St, 2008-04-23 16:31 | Ninja už: 19903 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Joooo tak ot bude fajne uzh se na to pokracko tesim a jsme zvedava jak to dopadne Eye-wink