manga_preview
Boruto TBV 09

Scénky ze zákulisí seriálu Naruto

Tak jsou sice jenom tři ale doufám že mi za ně nenakopete! ZABUZOVA SKLERÓZA

Byl normální natáčecí den jednoho z dílů Naruta.Právě se měla točit scénka kdy se před Narutem a spol. objeví Zabuza a představí se.Zabuza se objeví na scéně.

,,Mé jméno je Zabuza Momochi!"zahřmí:,,Jsem démon ukrytý v…………..v čem jsem to vlastně ukrytý?V zadku nebo v listí?V listí ne tam bych se nevešel a v zadku je moc těsno!Vím co mi pomůže!Scénář!"rozhlídne se po place.V tom uvidí Konan jak si hraje s nějakými papíry.,,Co to máš Konan?" ,,Tvůj scénář!"odpoví suše Konan.,,Ihned mi ho naval!"rozzuřil se Zabuza až se režisér otřásl strachy.Konan však zustala v chladu.Otráveně se na něho podívala a řekla:,,Jak já to mám asi vědět?Sorry ale mě papíry berou!ten tvůj scénář asi bude někde lítat po Tokiu!"Zabuza se zatvářil zničeně:,,Tak mi řekni kde jsem ukrytý jinak jsem někde!"zaprosil.,,Jsi ukrytej v mlze!Podiv se na pásku!A teď mě nech!"zavrčela a už se pustila do další stránky Zabuzova scénáře.,,Tak znova!Mé jméno je Zabuza Momochi a jsem….cože já to jsem vlastně ukrytej v mlze?Konan…….prosim!"Konan zamrmlala něco o skleróze,hodila na zabuzu pohled ala ty seš beznadějném případ a:,,Seš démon!DÉMON!Zapamatuj si to!!!!!"zařvala.:,, Tak zase znova!Mé jméno je……jak se to vlastně jmenuju?....................................................

SASORIHO AMOK

Tak se točí scénka kdy má Sasori bojovat ze Sakurou ale má si přitom zničit svoji nej loutku.Všichni ví že ho popadne amok a tak losují kdo mu to půjde říct.Padne to na režiséra,ten na sucho polkne a jde vstříc jasnému osudu…….Došlape si to k Sasorimu v hlavně modlící se.Začne mu to šeptat.Po chvíli Sasori vyjekne:,,Co!!!!!!To nemyslíte vážně!Mám přijít o svou nej loutku!O svou maminku?"a popadne ho záchvat zuřivosti.Režisér a ostatní se rozutečou jak mravenečci potom co jim někdo nastříká kouřový plyn do očí.Sasori začne mlátit svou "maminkou" o stůl a všechen ostatní nábytek.Když ho pak záchvat přejde zeptá se:,,Kde jsou všichni?"a kouká jako mraveneček(co já s nima jenom mám?xD) který pozoruje jak se mu bortí mraveniště.,,A co se stalo z nábytkem?"zase pohled ala mraveneček.Pak se podívá na svojí loutku:,,A co se stalo s mojí loutkou?"pak mu pohled klesne:,,No to je jedno!Stejně jsem ji chtěl vyhodit!.........................

ALKOHOL

Má se točit scénka kdy se má team 7 setkat.Jenže Sasuke pořád nikde!A to i Kakashi tu byl. Naruto má svůj záchvat Sasukofóbie .Pořád dokola řve Sasuke kde seš?.V tom tam vrazí Sasuke!Ale nějak sebou motá!naruto zařve:,,Sasuke!"Sasuke se na něho otráveně podívá:,,No co chceš Franto ŠKYT !"zeptá se.,,Ale já jsem Naruto§"oponuje Naruto.,,No tak Nabluto ŠKYT když o to tak stojíš………!"Naruto se urazí a ze slovy "Jdu na ramen!"zmizí.Sakura přijde k Sasukemu:,,Sasuke dýchni na mě!"řekne mu.,,ŠKYT Přece na tebe nebudu dýchat růžovlasý Pepo!ŠKYT Je to neslušné ŠKYT!"řekne sasuke a začne se zase motat.,,Dýchni na mě a jsem Sakura!"řekne Sakura.,,No tak dobře Natural!ŠKYT Když myslíš!ŠKYT!"řekne a otevře pusu.V tom žbluňk a Sasuke Sakuru poblinká(xD).Sakura zaječí a skočí do jezera.Žeby plavecké závody? pomyslí si Sasuke.Kakashi který to doteď jen pozoroval přijde k Sasukemu:,,Sasuke dýchni na mě!"poručí.,,Další kdo chce vidět moji hubu zevnitř?Ste tím nějak posedlí bo co!"řekne Sasuke a dýchne na Kakashiho.Ten se začne motat a říká:,,Mezi pachem zvratků jsem poznal že je ožralej jak prase!" a spadne na zem a omdlí.No a tak skončil jeden natáčecí den týmu 7!

A jak to všechno skončilo?Konan málem zabila Zabuzu,Sasori odjel do prahy,v Tokiu se mu nelíbilo a team 7?Naruto si doteď někde vychutnává svůj rámen,Sakura plave plavecké závody,kakashi leží v nemocnici.A Sasuke?Zašel si do nejblišší hospody a tam se ožral hůř než prase!xD

4.916665
Průměr: 4.9 (12 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele wowsik
Vložil wowsik, Pá, 2009-06-12 11:07 | Ninja už: 5666 dní, Příspěvků: 25 | Autor je: Prostý občan

kawai, ale to druhe bylo chabe

92% teenagerů poslouchá hiphop. Jestli patříš k zbylým 8%, přidej si tohle do podpisu

“Orokanaru Otóto yo... kono ore wo korošitakuba, urame! nikume! sošite minikuku ikinobiru ga ii... nigete... nigete... sei ni šigamecuku ga ii. sošite icuka ore to onadži me wo motte, ore no mae ni koi!”

Obrázek uživatele Takara
Vložil Takara, Čt, 2008-06-05 19:25 | Ninja už: 5907 dní, Příspěvků: 370 | Autor je: Prostý občan

super dobre som sa zasmila fakt super Laughing out loud

Obrázek uživatele kocicinka
Vložil kocicinka, Po, 2008-06-02 17:10 | Ninja už: 5954 dní, Příspěvků: 133 | Autor je: Prostý občan

Jo jo fakt pěkné nejlepší se myslim je taky se zabuzou to je Laughing out loud

Obrázek uživatele matula1212
Vložil matula1212, Pá, 2008-04-25 21:02 | Ninja už: 5926 dní, Příspěvků: 68 | Autor je: Prostý občan

je to super pis dalej je to sranda som sa zasmiala Smiling

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, Po, 2008-04-21 20:49 | Ninja už: 5951 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

S tím Zabuzou je to nejlepší Laughing out loud A kldně zkus vymyslet další, jako nápad to byl skvělej, to se dá psát do nekonečna takovýhle scénky Smiling

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Po, 2008-04-21 20:45 | Ninja už: 6056 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

hehe to je dobré xDD....chudák Zabuza, taký sklerotik xDD


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.