manga_preview
Boruto TBV 15

Itachiho chyba 007

,,Jsem těhotná, Itachi." Konan se zarazila a Itachi omdlel. Když se konečně probral, vynadal Tari, že si nevzala antikoncepci a pak měl výčitky, že neměl condom. Tara se rozbrečela a naštvala se na Itachiho, zbalila si švestkový knedlíky a odešla k Sakuře.
Konan byla naštvaná na Itachiho, protože přišla o kámošku (mno eště tam má Aku) a Deidara se k ní přidal, protože přišel o mini milenku. Itachi OPĚT nenáviděl Deidaru(to je mi novinka!;)
Sakura byla ráda, že zase viděla svou kámošku a Tsunade jim to přála, ale bála se o Tarin život, protože by to Akatsuki mohli brát jako zradu a zabít ji, aby se zmocnily Nekomnaty. Přemlouvala jí, ale Tari jí nechtěla ani poslechnout.
Tamiko se zase pohádala s Itachim, ale bylo to horší než každodení hádky a půlroku se spolu nebavili. Deidara si zase užíval s Akou na Bahamách a Tamiko vzal jen na 1týden a ještě k tomu na fotbalový kurz (Tamiko není moc na sport). Tamiko brečela žárlivostí a začala pomalu nesnášet i Deidaru. Taky jí mrzelo, že už jí Deidara očividně nechce, tak se s ním rozešla a Deidara brečel. Už se neměla s kým bavit, protože Aka a Deidara jeli pryč a Konan byla pryč s Peinem a Itachi se s ní odmítal bavit.
Utekla do písečný za Temari dokud se Konan s Peinem a Aka s Deidarou nevrátili.
Blížil se prosinec a všichni se zase vraceli domů, ale Itachi se vydal pro Tari. Když dorazil na místo otevřela mu Tsunade, která hned zavolala Tari.
,,Ahoj" řekl Itachi..
,,Čau" odsekla Tari a začala brečet..
Itachi:,,Prosím, vra't se ke mě!"
Tari:,,Proč?"
Itachi:,,Mám tě rád a nechci tě ztratit a taky bych bez tebe umřel!"
Tari:,,Vůbec to tak nevypadá!"
Itachi:,, Mám vydíra nebo co chceš?"
Tari:,,Abys odešel."
Itachi:,,Tak se měj, ale s Akatsuki nepočítej!"
Tari:,,Počkej já s tebou pudu mno."
Itachi:,,O.K." kotě
Tari:,,Miluji tě!"
Itachi:,,Já taky!"
A vrátili se do Akatsuki..

4.5
Průměr: 4.5 (8 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Aki Uchiha
Vložil Aki Uchiha, Čt, 2018-07-26 19:31 | Ninja už: 5128 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

"Misia L3" No svestkové knedlíky, no to je mi novinka. Ešte som nič také nepočula, ani nečítala. Dielik bol pekný, ale nebolo to ono. A ten koniec sa mi zdal trošku zvláštný. Alebo som niečo len zle pochopila. Tak či onak idem na pokračko.

Obrázek uživatele Kibisimu-kun
Vložil Kibisimu-kun, St, 2008-04-23 14:56 | Ninja už: 6116 dní, Příspěvků: 224 | Autor je: Prostý občan

good

Obrázek uživatele ReaDyCZ
Vložil ReaDyCZ, St, 2008-04-23 14:26 | Ninja už: 6118 dní, Příspěvků: 61 | Autor je: Prostý občan

prej svestkovy knedliky..by me fakt jako zajimalo co doopravdy jedí Laughing out loud

Obrázek uživatele Mon-chan
Vložil Mon-chan, So, 2008-04-19 14:21 | Ninja už: 6109 dní, Příspěvků: 461 | Autor je: Prostý občan

Super ako vždy!

NYOHOHOHOO~