manga_preview
Boruto TBV 09

Akatsuki na dovolené 5

A další díl Akatsukíííků...

Prah se vířil všude po pláži, kterou přávě proběhli obě družstva.
,,Hele první šipka!" zařval Naruto a ukázal do malé jeskyňky.
,,Sakra neřvbi tak!" spacifikovala Naruta Sakura.
1 Družstvo zamířilo k blízkému cíli-první šice a přečetli si úkol, který byl u ní napsán: ,,Co je v překladu Crazy frog?"
,,Hmmm...To je mi povědomé! šílená žába nebo tak něco!" pošeptal Naruto už poučen.
,,Dobře! Zmagořlá žába!" zamumlal Neji a na papírek napsal odpověď.
První družstvo vyrazilo z jeskyně směrem, kterým byla nasměrována šipka.
,,Do vody? To si dělají pr*el!" povzdychl Gaara a už se musel smířit s faktem, že izolovat se od vody je téměř nemožné.
Nakonec do vln vběhli všici, akorát jediný, který měl oči otevřené byl Neji a Sasuke, kterým zřejmě slaná voda na oči nevadila.
,,Čuč Same! Tamdle je nějaká truhlička!" zamlel Neji, ale z úst mu vyletělo jen pár bublin. Naštěstí díky jeho improvizované pantomimě Sasu poznal o čem je řeč a jen tak pro jistotu se ujišťoval, o čem Neji vybublával: Takže nejdřív udělal rukou něco jako čtverec, do něj píchl prstem a nakonec všude kolem udělal čárky. Tomuto znamení rukou rozmuměl Neji tak ehm... no prostě se na Sasukeho otočil zády a ukázal na právě kolem proplavávající Saukru a pak na svoje pozadí. Sasu to myslel trochu jinak a tak zavrtěl hlavou a ukázal na truhičku, která ležela někde na dně. Až připlavali blíž, zjistili, že jsou dvě..tak jednu vzali a vytáhli na břeh. Jakmile vylezli, horlivě se nadechnuli a pak se všichni sešli u truhličky...

Takže co bude v truhličce se dozvíte příště, protože v tomhle díle musíme ještě zjistit jak si vede It a druhé družstvo. Ale teď je na řadě Itík:

It se právě předváděl před davem blondýn když právě kolem procházel ten super čišník. It nejdřív ukazoval svým faninkám jaké má bicepsy, pak břišní svaly a nakonec pohodil svým ohonem, který si snad nikdy nerozpustí. Ještě chtěl předvést nějaký to bezva salto do vody, jenže měl smůlu a čišník do něj trochu strčil. It se zakolébal, zamával prackama a spadl přímo na nějakou starou papiznu, která si do té doby v klidu plavala na lehátku. Jakmile na ni It dopadl, lehátko se převrátilo a pak už si ta babka jenom prohlížela svoji promočenou literaturu. It se podrbal na zátylku, když v tom ho ta bábina překvapila a majzla svojí mokrou knížkou do palice. Náhodná oběť v podobě Itachiho se zakolébala a upadla kamsi do hlubin bazénu. Babka se uchychtla a odešla pro další bibli.

No a teď došla řada na druhé družstvo:

,,Ach jo! Eště jsme nenašli ani první šipku!" povzdychl si Kankurou a vzal si do ruky trochu písku. ,,Akamaru! Hledej!" zavelel Kiba a dal čichnout svému psu k Hokagovým slipkům. Akamaru nereagoval nijak pozitivně, spíš se mu zatočila hlava a omdlel. ,,Kdes je vzal?" zeptala se Temari. Kiba pokrčil rameny a pohlédl na Akamara, který ležel na zádech s nožičkama svisle k zemi, kterými párkrát škubl.
,,Auvejs!" vyjekl Kankurou a odhodil zeminu, kterou do té doby držel v dlani. Na povrchu se objevil malý kreb a vypadal, že se hodlá ještě prát. Kankurou skočil své sestře na záda a zašeptal něco jako ,,Tvá povinnost je chránit své ubohé sourozence". Temina překvapena náhlým vzrůstem váhy se zřítila k zemi a kreb využil svoji příležitost- změnil strategii a zaútočil na Kankurovu zadnici.
Najednou Akamaru zaktivněl, zvedl čumák a běžel i se svoji rodinkou k blízké jeskyni.

Co bude v tajemné truhle??? Utopí se Itachi??? Je ta kousavá potvůrka, která napadla Kankura jedovatá???

4.863635
Průměr: 4.9 (22 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Út, 2010-07-13 23:07 | Ninja už: 5527 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

skvělé

Obrázek uživatele Hyewook
Vložil Hyewook, So, 2010-03-27 10:37 | Ninja už: 5185 dní, Příspěvků: 412 | Autor je: Choujiho zlatý brambůrek

je to skvele xD

Obrázek uživatele Papačka
Vložil Papačka, Pá, 2008-11-28 14:57 | Ninja už: 5729 dní, Příspěvků: 193 | Autor je: Prostý občan

Černý: Vy už víte, co chci říct.
Bílá: Jedeme na další díl!

Obrázek uživatele Uchiha Sterethys Yumi
Vložil Uchiha Sterethy..., Čt, 2008-07-10 11:41 | Ninja už: 5887 dní, Příspěvků: 470 | Autor je: Prostý občan

Je to super, dufam, ze coskoro bude dalsi diel

Obrázek uživatele Kurio
Vložil Kurio, Pá, 2008-04-18 18:40 | Ninja už: 5943 dní, Příspěvků: 279 | Autor je: Prostý občan

bomba

Obrázek uživatele Natsumi
Vložil Natsumi, Pá, 2008-04-18 13:27 | Ninja už: 6236 dní, Příspěvků: 67 | Autor je: Prostý občan

Super, podle mě je to zatím mnohem lepší než Tábor, jde vidět, že jsi se o hodně zlepšila. Smiling Doufám, že pokráčko bude brzo. Smiling

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Čt, 2008-04-17 21:40 | Ninja už: 5904 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Ale jo, čte Smiling je to super... chtěla bych vicět Ita, jak hází ohonem Smiling

Obrázek uživatele Andra
Vložil Andra, Čt, 2008-04-17 21:34 | Ninja už: 5904 dní, Příspěvků: 304 | Autor je: Prostý občan

Je tu někdo? Čte to někdo? Uhodne kolik je mi let někdo? Tak je tu někdo?