manga_preview
Boruto TBV 09

Naruto se mstí-2část

Doufám že se vám to bude líbit

2.kapitola-Cesta

Jsou to už čtyři dny co Naruto utekl z vězení Akasuky a směřoval domů.V jedné vesnici neznámo v jaké zemi se Naruto vydal k jednomu z obchodu,protože si Naruto uvědomil ,že v tom obchodu prodávají mapy,oblečení,jídlo a nakonec zbraně,když vstoupil do toho obchodu,tak tam spatřil starého muže a vydal se k němu,a zeptal se ho:,, kde to je a jaké je zemi?“.Ten muž mu odpověděl:,,že je vesnici u Třích jestřábů(prominte za ten název ,ale jiný mě nenapadl) a v zemi Démona“.
Když mu ten muž řekl kde je ,tak si uvědomil,že je mnohem dál od domova než si myslel.Ten muž se ho zeptal:,, jestli nechce něco“ a Naruto řekl:,, jestli mu může ukázat ten kunai co má za sebou“,ten muž se otočil vzal ten kunai,a v tu chvíli ho Naruto praštil do hlavy a muž ,potom upadl na zem a byl bezvědomý.

Naruto, potom šel k oddělení oblečení a vzal si černé kalhoty a černé tričko a ještě masku kterou nosej shinoby z Anbu, a potom šel k oddělení zbraní a vzal si kunae,šurukeny a nakonec katanu,a nakonec šel k oddělení jídla kde se najedl a vzal si ještě zásoby na cestu,ale než odešel z toho obchodu ,tak si vzal ještě mapu na cestu a kouknul se do ní kam má jít aby se dostal co nejdřív do Konohy.Nakonec si vybral cestu přes Rýžovou zemi a za pár minut Naruto vyrazil do Rýžové země.

Mezitím někde sídle Akasuky
,,Itaschi co se stalo ve vězení, kde byl ten JInchuriky“ zeptal se Pein, a Itaschi mu odpověděl:,, zdá se ,že Naruto Uzumaki nějak dokázal vyrazit dveře kterého držely,proč si myslíš že je vyrazil“ řekl Pein,jednoduše řekl Itaschi,,protože na vnitřní straně dveří jsem našel zaschlou krev a zbytky kůže,,ale jak mohl zabít mého partnera Kakuzu“ zeptal se naštvaně Hidan,,to bohužel nevím.vím jen to ,že měl velkou díru v hrudi“,a mě napadlo jak to mohl dokázat,tak jsem se kouknul do jeho cely a byl jsem šoku co jsem v ní uviděl,co si uviděl zeptal se Pein a pochvíli Itaschi řekl,že jeho cela vypadá jako menší tréningové hřiště,protože zdi a podlaha byly značně poškozené.Když to Itaschi dořekl,tak všichni nevěřily vlastním uším,a pochvíli řekl Pein:,, Itaschimu a Kisamovi aby ho našli a přivedly zpátky k nim do vězení a za pár hodin Itaschi a Kisam vyrazily ho hledat“.

O sedum dní později
Naruto už byl dávno v Rýžové zemi a byl po dlouhé cestě a ještě kvůli těm zranění při mučením strašně unavení,tak se zastavil a kouknul se do mapy a po chvíli se rozhodl že si odpočine ve vesnici zvané Rýžový květ ,která byla vzdálena od něj jen pět mil ,a tak Naruto vyrazil směrem k vesnici,po hodině cesty byl už skoro u ní,ale v tom uviděl deset zvučných ninjů,jak terorizují obyvatele,i když Naruto věděl ,že je hodně unavení,tak se rozhodl žeji pomůže,a tak po nich hodil shurikeny,ale zvučný ninjové si toho uvědomily pozdě,a tak shurikeny zabily z deseti tři a ostatní se jim vyhnuly.Jeden ze zvučných ninjů se rozzuřil a řval:,, kdo to je?“,a pochvíli se jim ozve Naruto a řekne:,, proč to chcete vědět“ a objevil se před nimi a ninja řekne:,, aby věděl koho má zabít“,a tak Naruto si v duchu přemýšlel jestli mu má říct své jméno nebo mu neřekne nic,ale po chvíli řekne Naruto tomu ninjovy říkej:,, my Rikory Uzuma a kdo jsi ty?“ řekl Naruto hm já jsem Yoroi a budu to já kdo tě zabije a Naruto se začal šíleně smát ,protože si vzpoměl kdo to je ,a Yoroi se rozčílil a řekl:,, proč se tak směješ“ a Naruto mu odpověděl to že mě porazíž právě ty který ani nedokázal porazit Sasukeho Uchiho.Ty myslíš to ho zrádce Uchihu který utekl znaší organizace ,co že řekl Naruto,no ano ten drzí hajzl Uchiha utekl zpět do Konoha před třemi a půl lety,když to Naruto uslišel ,že jeho bývalý přítel Sasuke Uchiha vrátil půl roku co jsem odešel ,tak začal pocitovat takový hněv který ještě nezažil,co se děje zeptal se Yoroi ,a když to Yoroi do řekl ,tak Naruto zvedl hlavu a Yoroi když uviděl jeho oči ,tak stuhnul strachy ,pak se Naruto velikou ryclostí řítil na těch sedum ninju,po tom skrz nich prošel a na zem spadly už mrtvý dva ninjové kteří měly bodnou ránu od kunae přímo oblasti srdce,pak Naruto vyhodil svoji katanu do vzduchu a udělal pár pečetí a potom se za Narutem objevily několik ocasů ale byly hodně tenký jako meč a zachvíli na to rosekal další tři ninji,potom se objevil za zády dvou ninju a v každé dlany se mu objevil rasengen a vrazil jim to do halvy a jejich hlavy při tom explodovaly a poslední kdo zbyl byl právě Yoroi který zděšeně se díval jak ostatní zabil,potom Yoroi prosil Naruta aby ho nezabíjel doslova říkal:Prosím Rikory nezabíjej mě já udělám cokoliv.Naruto mu řekl už si udělal a potom udělal několik pečetí a řekl " Katon: Goukakyuu no Jutsu" a vyvalil se obrovská koule která zasáhla Yoroie a chvíli bylo slyšet nesnesytelné řvaní bolesti a pochvíly ten jek ustal a když ohen přestal hořet ,tak Naruto uviděl spálené tělo Yoroie,pak šel pryč ale několi metrů Naruto únavou upadl na zem a byl v bezvědomý.

Pokračování příště

4.772725
Průměr: 4.8 (22 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Inka009
Vložil Inka009, Čt, 2010-09-23 16:55 | Ninja už: 4985 dní, Příspěvků: 122 | Autor je: Prostý občan

je to dobre

!!!SPICE UP YOUR LIFE!!!

Podpis byl zkrácen z důvodu nadměrné velikosti.

Obrázek uživatele Deva
Vložil Deva, Pá, 2009-08-14 14:40 | Ninja už: 5486 dní, Příspěvků: 615 | Autor je: Prostý občan

divné ale dobré

6 let. Satane drž se!
Hluboký citát nutný k zapamatování a užití- "Huhl" (dle názoru mistra Kulhánka)
I AM THE ONE WHO WILL ESTABLISH PEACE AND ORDER. - Sage of the six paths, a taky naruto v jedné úžasné povídce v angličtině http://www.fanfiction.net/s/7972210/1/He-Who-Will-Establish-Peace-and-Or...

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Čt, 2008-04-17 19:52 | Ninja už: 6188 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

super umíš dobře psát libí semi že je naruto zlý
jen tak dál