manga_preview
Boruto TBV 09

30 + 3 NA CHATĚ, díl 010 - Koupání a jiné zajímavosti

Dobře, zase ten příběh poněkud zdržuje moje maličkost. Ale to je jedno, můžete si počíst, co se stane, když se chataři rozhodnou koupat. Sticking out tongue Itadakimasu přejí Danieeru a hAnko! ;)

Když se Itachimu a spol. nepodařilo dokonale schovanou Danieeru najít, zklamaně se vyplazili na zahradu. Tam Kisame právě ukazoval Kakashimu zajímavé vodní jutsu, a ten ho celý nadšený kopíroval sharinganím očičkem. Hidan se rozesmál na celé kolo: „Ha, vidím, že Kisameho katastrofální technika zas jednou měla úspěch.“
Kecnul si na lavičku vedle Kakuza.
„Co se mu podařilo tentokrát?“
„Nic moc. Nechal odlítnout žabinec, ten se jako obvykle vrátil a ohoržoval nás na životě. Kopírák Hatake se pokusil zachránit Sasoriho s Deiem, kteří leželí v bezvědomí u bazénu. Jak se tohle stalo, na to se radši neptej... No mírně to zbabral, u něj taky žádná novinka, takže ti dva se velice rychle probrali z komatu. Taky by ses probudil i kdybys nechtěl, pokud by ti na palici hvízdl žabincovej kus ledu. Pak se chvíli honili po dvoře, načež zapadli do kůlny, odkud se následující čtvrthodinku ozývaly prapodivné zvuky. Nakonec to Genma zvědavostí nevydržel a šel se tam mrknout. Zjistil, že pískomil a loutkoherec úpí svázaní na zemi, zatímco Kopírák si vesele čte... Zkrátka klasika. A jak jste se měli ve městě?“
Hidan mu ve stručnosti odvyprávěl celý příběh. Takže mu to samozřejmě s popsáním všech důležitých i nedůležitých detailů trvalo dvě hodiny. Mezitím ostatní napustili do bazénu čistou vodu, Ivana s Kotetsu douklízeli, pan Teuchi naložil hovězí do pěti druhů marinád, hAnko se pohádala a zase usmířila s Kisamem (předmětem sporu byl pohlavní život mořských koníků) a Niya objevila Danieeru v Konohamarově supertajném úkrytu, kde se nacházela i Hidanova modlitební knížka. Chvíli si v ní zaujatě četly, pak ale uslyšely, jak Naruto ječí: „Hurááááááá, jdeme se koupááááááát, daaatteeebaaayoo!!!“ a tak se okamžitě rozhodly, že TOHLE si nemůžou nechat ujít.

„Nešil, Naruto, je to jen voda...,“ zamručel Sasuke, ale to už měl celý svůj vytahaný obleček i s fialovou mašlí mokrý.
„Tam nedoskočíš, je to osud,“ zaznělo z okenní římsy, na které se Lee v zelených trenclích chystal ke skoku.
„Ale doskočím, síla mláááááá...,“ zaječel Lee, ale jeho výrok o síle mládí ukončila černozemě, do které se zaryl obličejem.
„Orochimaru-sama, vylezte z toho stínu, je čas se trochu opálit!“
Kabuto tahal Oriho za mašli, protože měl už té jeho bílé barvy po krk.
„Když se přehřeju, tak to blbě dopadne, nikam nejdu,“ zakňučel tahaný a dál si hrál na člena Greenpeace v deštném pralese, objímaje tenkou břízu.
Chouji se právě rozebíhal a už se chystal ke skoku, bohužel ho však zastavil Kankurou: „Hele, my taky chceme nějakou vodu...“
Ale to už bylo pozdě, neboť do bazénu se vrhnul Kisame. Všichni a všechno v okruhu sta metrů bylo úplně zmáčené, jenom dvě holčiny seděly na střeše a nehorázně se smály.
„Já ti říkala, že na střeše to bude nejjistější,“ šklebila se zrzka. Ale to už se tam objevil Pein, nasadiv taktiku „Seřvi a shazuj“. Danieeru měla štěstí, zdárně utekla, ovšem ne daleko. Itachi si ji odchytil, pomučil a spokojeně ji zamknul ve sklepě, kam později přibyla Niya.
„To je taaaaaak nefér,“ zakňourala Danieeru a šlapala si kulatou cestičku uprostřed místnosti.
„Hele, koukej se!“ vypískla zrzka a ukázala na Samehadu opřenou v temném rožku.
Obě si vyměnily pohledy a za chvíli si prosekaly cestu ke svobodě.

Venko se Kiba s Akamarem se spokojeně rozvalovali na trávě a nikdo a nic je nedokázalo přimět, aby se hnuli.
„Máme siestičku,“ zamumlal bílý ninken, když se ho Valy s Pakkunem pokoušeli násilím odvléct a donutit k házení frisbee.
Gaara se zarytě odmítal svlíknout do plavek. Kankurou poskakoval kolem něj a vřískal: „Bójí se, bójí! Všichni se mu budou smáááát! Je to rachitická postavička, křehotinka, opuchlá nit! Kulturista z Dachau, nedomrlý kuře, zdechlej jako lunt a bříško má jak obrácenej lavórek! Hubenější než MISS Párátkooooooooo!“
Písečná ručička popadla Kankura za kotníky a švihla s ním o strom, o stěnu chaty, o zem, o bazén, o zem, o houpačku, o zem a do vody...
Konohamaru netrpělivě čekal, až mu námahou zrudlý Ebisu nafoukne plavací rukávky. Sasuke se producíroval na sluníčku a litoval, že ho nikdo neobdivuje. Zašel za Hidanem a jali se rozebírat výhody oblečení s velkým výstřihem a porovnávat své hrudníčky. Partička věčných puberťáků (rozuměj Kotetsu, Izumo, Genma a Hayate) topila vřískající hAnko, Deidara se Sasorim je netečně pozorovali, ještě v šoku z toho žabincového ledu. Drželi se za ručičky, Sasori občas drkotal zoubkama a Deidara si utíral nos do rukávu. Kakashi s Jiraiyou si založili soukromou nuda pláž za rohem chaty. Nikdo neměl dostatek odvahy, aby se za nima podíval... Teuchi s Ivanou prohlásili, že na svlíkání do plavek jsou už moc staří a nebudou pohoršovat mládež. Nato Jiraiya vykouknul zpoza rohu: „A co já? Taky už nejsem nejmladší, hihihi.“
„U tebe je to normální, ty jseš úchyl,“ odfrkla si Ivana a šla radši připravovat ovocnou svačinku. Všichni se totiž dohodli, že nebudou obědvat, aby jim pak zbylo místo na večerní barbecue.

Večer nastal brzy. Ale pro Choujiho bylo čekání i tak dost nesnesitelné, neboť barbecue... to byla jeho vášeň. Zatímco se většina chatařů připravovala na jídlo, Itachi a Hidan se snažili zprovoznit gril. Šlo to dost těžko, protože Itachi se s moderními stroji setkával málokdy a Hidan byl starý známý cholerik. Teuchi a Chouji se pro změnu radili o koření, omáčce, kdo bude hlídat, aby se maso nepřipálilo, kdo ho bude natírat, atd.
Sasukeho přepadaly deprese, že si nemá s kým povídat o nadměrném výstřihu, když mu Hidan utekl za Itachim. Orochimaru se snažil svým jazýčkem olíznout prskající maso – ano, Hidan a Itachi nakonec opravdu dokázali gril zapnout – ale Chouji, jakožto ochránce barbecue, ho přetáhl obracečkou. Chudinka Oroušek, když on měl takový hlad...
Po zemi se váleli Asuma a Shikamaru v osudném souboji o poslední krabičku cigaret na chatě. Kakuzu uzavíral sázky a těšil se z toho, jak všechny převeze, když nikomu nic nevyplatí. Danieeru ukradla Kakashimu Icha Icha a zašila se do koruny stromu, kde ji ostřílený jounin nemohl najít.
Orochimaru se snažil zahnat hlad a využíval zbytku skomírajícího svitu sluníčka k opalování. Avšak někdo škodolibý a zrzavý mu na hrudník napsal „háďátko“, takže na Orochimarově zbrusu nové bronzové pleti zůstal onen nápis velice zvýrazněn. Pein a Niya z toho pak měli hroznou prču a chechtali se za rohem.
Jiraiya s Kakashim stáli pod stromem a řvali na Danieeru, která, houpaje nožičkama, zaujatě četla knihu pro jinou věkovou kategorii. Když jí ale cosi za pomocí „šlehavého útoku“ sundalo ze stromu, urazila se a zašila se do kouta. Kdosi se otázal: „Zetsu, co že jsi to měl k svačině?“
„Byl jednou jeden Bulbasaur, ten šel domů z práce, cestou potkal Zetsu a už o něm nikdy nikdo neslyšel...,“ zaksichtilo se dvoubarevné masožravé stvoření.

“ŽVANÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉC!“ rozlehlo se blízkým i dalekým okolím.
Všichni nadšeně vyskočili a ať byli kdekoli a dělali cokoli, se vším práskli a sprintovali ke grilu. Shikamaru měl z jídla takovou radost, že se s Asumou rozdělil o poslední cigretu (zbytek balíčku skončil v bazénu, kam jej nechtěně upustili během krvavého boje). Kisame ty nechutně rozmáčené kuřácké potřeby vylovil, mrsknul s nimi do křoví a šel si do chaty pro své rybí granule, aby se taky mohl najíst. Závislák Kiba se vrhl za cigaretama a celý večer je sušil nad ohněm. Konohamaru se při koupání nalokal chlorované vody, udělalo se mu nevolno a rozmrzelý Ebisu s ním strávil několik zajímavých hodin na toaletě. Ostatní však dnešek přežili bez vážnější újmy na zdraví a mohli se spokojeně pustit do grilovaného masenka.
Hidan si svůj příděl krájel kosou, přičemž násadou trochu ohrožoval Kakuza s Narutem, kteří měli tu smůlu a seděli vedle něj. Hladový Oro se na svůj příděl vrhnul jak smečka hladových tyranosaurů. Mlaskal, slintal a hodně prskal, z čehož zas neměli radost Sasuke s Kabutem, kterým se dostalo té cti hačat poblíž. Takže u stolu došlo k hromadné vzpouře a oba narušitelé klidného stolování (čti nesmrtelný plus had), byli odsunuti na trávník pod jabloní. Chvíli se tvářili zkroušeně, Chouji se však nad nimi slitoval a dal jim nášup, takže si s radostí slintali a řezali kosou až do omdlení.
Kupodivu naše známá trojice zapomněla na svou soutěž „Sněz-co-nejvíc-jídla-v-co-nejkratší-době-a-ještě-u-toho-řvi-jak-pavián“ a způsobně se krmila. Což v praxi znamenalo, že: Naruto házel po Sasukem kuličky z chleba, Danieeru ho za to mlátila talířkem po hlavě, zatímco Sasuke se snažil pocákat Kabuta kečupem. hAnko se pokusila naučit Izuma a Kotetsu jíst příborem, ovšem zcela bezúspěšně. Zato Hayate s Genmou byli vyložení talenti – pomocí vidličky po sobě stříleli kousky masa s hořčicí...
Nakonec vše dobře dopadlo. Masenko bylo snězeno, z pečiva taky nezbyl ani drobeček, veškerá hořčice byla tak různě rozpatlaná po celé zahradě, všechen kečup v Kabutových vlasech... Jakmile však Ivča, Teuchi a motýlí tlouštík vyslovili slovo „úklid“, přejezení chataři se s neuvěřitelnou rychlostí vytratili do svých pokojů. Ani si nevyčistili zuby, čuňata. Ivča se smutně poroučela na lavičku, Teuchi chvíli nadával a pak zaplul do kuchyně k hromadám špinavého nádobí, zatímco Chouji vztekle mlátil hlavou o gril... Akamaru, Pakkun a Valy pod stolem nenápadně dojídali zbytky...

Varování - další díl může způsobit zdravotní riziko: zranění v důsledku pádu ze židle, zhoršené dýchání a podobně.
Ano, souhlasím s rizikem.
Ne, nesouhlasím s rizikem.

5
Průměr: 5 (43 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Pilika
Vložil Pilika, Pá, 2009-02-06 22:45 | Ninja už: 5652 dní, Příspěvků: 209 | Autor je: Prostý občan

chtela bych vidět chuuninskou partu jíst příborem. to asi vypadá podobně jako když se já pokouším jíst hůlkama, že? Laughing out loud

SUUPER!!! Laughing out loud

Obrázek uživatele Kioko Misaki
Vložil Kioko Misaki, Po, 2008-12-01 21:15 | Ninja už: 5822 dní, Příspěvků: 625 | Autor je: Pěstitel rýže

„Bójí se, bójí! Všichni se mu budou smáááát! Je to rachitická postavička, křehotinka, opuchlá nit! Kulturista z Dachau, nedomrlý kuře, zdechlej jako lunt a bříško má jak obrácenej lavórek! Hubenější než MISS Párátkooooooooo!“
z toho jsem chcípala, holky úžasný, moc fajný

Obrázek uživatele lady_anjelik
Vložil lady_anjelik, Út, 2008-09-16 15:56 | Ninja už: 5881 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

Uzasne holky uzasne!!Jak se kankuro posmival gaarovi...:Djinak Hidan cholerik?ja sem takyyyyyxDTo bych rada videla jak to maso krajel kosou...skvele!

Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)

Obrázek uživatele Kiki-chan
Vložil Kiki-chan, Pá, 2008-08-22 14:37 | Ninja už: 5825 dní, Příspěvků: 120 | Autor je: Prostý občan

Tvoje povídky nemají chybu! Eye-wink

Obrázek uživatele Elleth
Vložil Elleth, Út, 2008-08-19 22:11 | Ninja už: 5874 dní, Příspěvků: 34 | Autor je: Prostý občan

dokonalostní povídka...nemá chybu...,ale proč mi to děláte? silou vůle se držím abych nespadla ze židle a ještě se musím kousat do prstu abych se nesmála moc nahlas...XD
ráda čtu vtipný,ztřeštěný povídky a tahle u mě vede!!!
dneska to bylo opět na jedničku,děvčata Smiling

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Čt, 2008-07-24 13:34 | Ninja už: 5776 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Paráda, skvělý, nádherný... daří se vám, fakt se to daří Smiling

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Shark94
Vložil Shark94, St, 2008-05-14 14:39 | Ninja už: 5907 dní, Příspěvků: 29 | Autor je: Prostý občan

skvělý Laughing out loud

Obrázek uživatele Katriona
Vložil Katriona, Ne, 2008-04-20 15:40 | Ninja už: 5972 dní, Příspěvků: 258 | Autor je: Prostý občan

Heh, moc skvělýýýý! Se moc těším na další dílek! Laughing out loud

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Ne, 2008-04-20 14:45 | Ninja už: 6036 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

pískomil a loutkoherec xDD no nič, radšej idem kuknúť ďalší dielik...... xDD


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Alea
Vložil Alea, St, 2008-04-16 15:07 | Ninja už: 5932 dní, Příspěvků: 950 | Autor je: Prostý občan

Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud:Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud ech XDDD se v takovém výtlemu, že sa na víc než na smajly nezmůžu XDDDD

Obrázek uživatele Lilgaara
Vložil Lilgaara, Út, 2008-04-15 19:33 | Ninja už: 5898 dní, Příspěvků: 488 | Autor je: Prostý občan

jaktože sem na tuhle skvělou povídku nepřišla dřív Laughing out loud

Obrázek uživatele wishtobeslim
Vložil wishtobeslim, Po, 2008-04-14 21:07 | Ninja už: 6126 dní, Příspěvků: 597 | Autor je: Prostý občan

ježíš, co mám napsat, kdyz už to všichni napsali za mě

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Po, 2008-04-14 20:44 | Ninja už: 5994 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Ježiši xDDD rozebírání pohlavního života mořských koníků xDDD Ori alias Miloš Zeman xDDD a to jak se Kankuro posmíval Gaarovi...chudák pískáč xDDDDD áá já prostě nemůžu, už nebudu vybírat to nejlepší jelikož bych sem zkopčila celej článek xDDD dokonalé jako vždy xD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele snowfox
Vložil snowfox, Po, 2008-04-14 20:34 | Ninja už: 5905 dní, Příspěvků: 1579 | Autor je: Prostý občan

Áááá! Zachraňte mě! Nebo to bude Vlastnokosně! XD
Je to opravdová bomba, opět jsem se "nádherně" řehtala... Už aby byl další díl! Eye-wink

Ale... Envy je stále nejlepší Evil
A máme rádi Obita!!
Výlev jednoho ublíženýho třináctiletýho děcka... aneb proč tu nejsem

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, Po, 2008-04-14 20:40 | Ninja už: 5930 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

Tak další díl už máme s Danieeru-chan napsaný, jen přemýšlíme, jestli ho sem dáme hned dnes, nebo až zítra... Eye-wink

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele snowfox
Vložil snowfox, St, 2008-04-16 15:01 | Ninja už: 5905 dní, Příspěvků: 1579 | Autor je: Prostý občan

Úúž aby tu byl, neboť jsem si z nudy přečetla všechny díly znova XD

Ale... Envy je stále nejlepší Evil
A máme rádi Obita!!
Výlev jednoho ublíženýho třináctiletýho děcka... aneb proč tu nejsem

Obrázek uživatele Ta Gaara
Vložil Ta Gaara, Po, 2008-04-14 19:39 | Ninja už: 5874 dní, Příspěvků: 99 | Autor je: Prostý občan

Je to úžasnéé!! Smiling

Obrázek uživatele haylie_anne
Vložil haylie_anne, Po, 2008-04-14 19:36 | Ninja už: 5922 dní, Příspěvků: 157 | Autor je: Prostý občan

Squeleeeeeeeeee Laughing out loud momentalne uz dve hodiny cakam na to, kym sa tym v Pizzerii uraci priniest mi pizzu domov a ty zacnes s barbecue??? VED JA SLITAM NA KLAVESNICU!!!!!! Laughing out loud