manga_preview
Boruto TBV 12

Honba za Hidanem kap.5

Tak na úvod se chci omluvit,že to trvalo tak dlouho,ale já prostě nestíhám,takže ještě jednou gomen  Jo a ještě jedna věc,zvlášť u téhle kapitoly vás upozorňuji,že je to parodie,tak to neberte vážně:-D

„A jéje,teď to schytáme,“vydechne šťastně Nat.
„Proč tak vesele?Nevidím na tom nic tak úžasného,“zašeptám a pokouším se schovat pod židli.
„Pro mě to bude čest a pro tebe taky,srabe,“ prohlásí a tahá mě z pod sukně Ayame,kam jsem se mezitím uklidila.
„Nech mě,masochistko,já se v mrzačení nevyžívám!“oznámím jí a jako bonus přidám kousanec do ruky.Nat zvedne židli do smrtícího útoku,ale to už k nám díky bohu dorazila Sakura.No,díky bohu asi ne,nevím která je z těch dvou je horší…
„A vy dvě jste kdo?“ optá se útočně.
„No,my jsme,my jsme…“horečně přemýšlím ,kdo vlastně jsme a přímo slyším,jak Nat v hlavě vrzaj kolečka.
„Jsme tu na přání Hokage-sama,“ vytlačím ze sebe konečně a Nat důvěrně přiblíží hlavu k Sakuře a důležitě zašeptá: „Důvod je přísně utajen.“
Chvilku si nás prohlíží rentgenovým pohledem,načež se mile usměje.
„Jsem Sakura a tamten opičák je Naruto,“řekne a palcem ukáže za sebe,kde se z trosek domu zvedá blonďatý mladík.
Taky se představíme a Nat hned nadšeně strká Sakuře ruku.Ta jí ji stiskne a Nat zezelená.
„No teda,máš úplně chlapskej stisk,“ zamručí a mne si červenou ruku.Po tomhle výjevu radši na růžovovlásku jenom z bezpečné vzdálenosti mávnu.Naruto si už mezitím spočítal kosti a mířil K Ichiraku ramen.Připravuji se na další kolo představování,když mě Nat chytne za ruku,omluví se Sakuře a odtáhne mě pryč.
„Co blbneš,Chtěla jsem se s Narutem pozdravit,“zavrčím podrážděně a pokouším se jít zpátky.
„To můžeš později,“ zamručí a zašoupne mě do temné uličky.

„Nemyslíš,že se chováme moc slušně?“ optá se zamyšleně.
Zírám na ní jak chleba z tašky a svojí inteligenci předvedu slovem: „Heh“
„No,jsme ve světě,kde jsme vždycky chtěli být,brzo se vrátíme do toho našeho,dost možná se nám to jen zdá,to se uvidí….Ale ať tak nebo tak,je jedno,co tady uděláme nebo jak se budeme chovat….Pojď se rozšoupnou Niky,tenhle svět je přeplněném sexy chlápkama,dem po nich!!!“ vyhrkne doslova nadrženě Laughing out loud a mě začne svítat.
„Jo takhle,takže ty navrhuješ,abychom si zahrály na ty největší rajdy pod sluncem a znásilnily celou Konohu,jo?“ujistím s pobaveným úsměvem na tváři.
„Celou ne,jen pánskou část…A proč jen Konohu?Jsou i další vesnice,divné spolky,zločinné organizace…“ poslední dvě slova si vychutná a přidá k nim potutelné mrknutí.
V hlavě se mi rozjede moje soukromé perverzní představy,ve kterých figurují především tři aktéři:černovlasý malíř,zrzavý loutkař a nejdokonalejší bytost na světě,idol našich mladých,hříšných srdcí,muž těch nejlepších kvalit,s božskou postavou a hláškami,prostě skvělej týpek Hidan.Zatímco si slintám na svůj nový obleček,tak se Nat pobaveně zaculí,stoupne si vedle mě,aby se přidala k mému fantazírování(od hlavy nám jdou malé bublinky,které končí u jedné velké,ve které je náš idol zasypaný růžemi Laughing out loud ).

Probereme se až když máme pod nohama menší louži našich slin.
„Tak,mám dojem že jsme se na tom shodli,“ prohlásí Nat a utře si poslintané tričko.
„Jo,asi jo,“ odkývnu a nám už nic nebrání v rozjetí naší soukromé mise s příhodným názvem:Honba za Hidanem Laughing out loud

Pokračování by Natano:-)

5
Průměr: 5 (9 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Haruka Kasumi
Vložil Haruka Kasumi, Út, 2009-11-03 13:50 | Ninja už: 5514 dní, Příspěvků: 401 | Autor je: Prostý občan

a pokračování už nebude? fňuk, já chci další díl, tohle je absolutně dokonalý

Můj deviantART
Teidu

95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Miley Cyrus na vrcholku mrakodrapu, kde by se chystala skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu, pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč!!!

Obrázek uživatele lucy-anime
Vložil lucy-anime, Čt, 2009-08-20 16:21 | Ninja už: 6022 dní, Příspěvků: 153 | Autor je: Prostý občan

A kedy bude ďalší dielik? JE to krása n_n

Obrázek uživatele Keisy-chan
Vložil Keisy-chan, Pá, 2009-08-07 09:35 | Ninja už: 5550 dní, Příspěvků: 28 | Autor je: Prostý občan

už se těšim na další díl

Obrázek uživatele Wrzgravt
Vložil Wrzgravt, Čt, 2009-07-16 16:14 | Ninja už: 5632 dní, Příspěvků: 131 | Autor je: Prostý občan

Hmmm to začíná brzo !!!!!

Obrázek uživatele lucy-anime
Vložil lucy-anime, Čt, 2009-07-16 15:32 | Ninja už: 6022 dní, Příspěvků: 153 | Autor je: Prostý občan

júú ďalší dielik ( slintá Laughing out loud )

Obrázek uživatele Lajlushka
Vložil Lajlushka, So, 2008-10-11 16:37 | Ninja už: 5912 dní, Příspěvků: 294 | Autor je: Prostý občan

Joj to je skvělé =D. Muck Hidan je prostě borec, to se musí nechat =). Ikdyž na prvním místě mám jistého blonďatého umělce Akatsuki =D.

Obrázek uživatele Sharutoka
Vložil Sharutoka, Po, 2008-08-04 16:57 | Ninja už: 5925 dní, Příspěvků: 323 | Autor je: Pěstitel rýže

kya! Laughing out loud chtělo by to další díl!!! je to super!!! Laughing out loud

Obrázek uživatele Irmicka
Vložil Irmicka, Ne, 2008-04-20 11:23 | Ninja už: 6303 dní, Příspěvků: 290 | Autor je: Prostý občan

Pěkný....už sem se lekla, že ste stim sekly.......fakt gut.......HiDaN 4EvEr!!!!!

Nothing is True and Everything is Permitted.
Bublina a zombie jsou krásná slova.