manga_preview
Boruto TBV 15

Keisy-chan

Obrázek uživatele Keisy-chan
Keisy-chan je právě na misi (tzn. offline).
Nindžou již
15 roky 24 týdny
Poslední vstup do Konohy
Čtvrtek, Listopad 5, 2015 - 21:18

Mise

Hodnost: Prostý občan (bodů: 0) (info)
Keisy-chan se žádných misí neúčastnil(a).

Anime a Manga

Nejoblíbenější Anime a Manga
naruto,naruto shippuuden,Lovely Complex,death note,No.6, Zankyou no Terror
Anime, které jsem viděl(a)

vampire knight, naruto, death note, elfen lied, tokio mew mew, bleach, soul eater, shugo chara, zombie loan, chobits, air, chrono crusade, yamato nadeshiko shichi henge, Digimon, Digimon Zero Two, Digimon Tamers, D.N.angel, Pokemon, kimi no todoke, fullmetal alchemist, Fullmetal Alchemist: Bratrství, Inuyasha, Inuyasha Kanketsu-hen, Ouran High School Host Club, karin, earl and fairy, Itazura na kiss, junjou romantica, junjou romantica2, kuroshitsuji, Kuroshitsuji II, K-On!, Lovely Complex, Rosario to Vampire, Rosario to Vampire Capu2, Special A, blood+, kimikiss pure rouge, loveless, 07 Ghost, Kaichou wa Maid-sama, Akane-iro ni Somaru Saka, Uragiri wa Boku no Namae wo Shitteiru, Kyou Kara Maou, Kyou Kara Maou!-3d Series, Kyou Kara Maou! R, Jigoku Shoujo, Jigoku Shoujo Futakomori, skip beat, Koisuru Tenshi Angelique, Munto, Otome Wa Boku ni Koishiteru, Neo Angelique Abyss, Neo Angelique Abyss-Second Age, Kampfer, Hakuouki, Umineko no Naku Koro ni, Sekirei, Sekirei ~Pure Engagement~, bus game, Samurai Champloo, B Gata H Kei, nana, Toradora!, Majin Tantei Nougami Neuro, Togainu no Chi, Gakuen Heaven, princess princess, 11eyes, Paradise kiss, Bokura Ga Ita, Nijuu Mensou no Musune, Fortune Arterial: Akai Yakusoku, yu yu hakusho, Bishoujo Senshi Sailor Moon, Bishoujo Senshi Sailor Moon R, Bishoujo Senshi Sailor Moon S, Shin Shirayuki-hime Densetsu Pretear, Otome yokai Zakuro, Nodame Cantabile, Higashi no Eden, Kami nomi zo shiru sekai, Kodomo no Jikan, Shinrei Tantei Yakumo, Sekaiichi Hatsukoi, Sengoku Otome: Momoiro Paradox, Deadman Wonderland, Fruits Basket, Juuni Kokuki, Uta no Prince-sama, No.6, Amatsuki, Ayashi no Ceres, Kuragehime, Mirai nikki, Inu x Boku SS, Durarara!!, Angel Beats!, Ghost Hunt, Giant Killing, Gosick, Kamisama no Memochou, Another, Hiiro no Kakera, Hiiro no Kakera Dai Ni Shou,Chihayafuru, Amnesia,Sukitte Ii na yo, Tonari no Kaibutsu kun, Kami sama Hajimemashita, Code Breaker, K, Sword art Online, psycho pass,Brothers Conflict, Makai Ouji: Devils and realist, Danganronpa Kibou no Gakuen to Zetsubou, Blood-C, Brave 10, Dantalian no Shoka, DearS,Btooom,Soredemo Sekai wa Utsukushii, Sengoku no Basara,No Game No Life, Shingeki no Kyojin, Log Horizon, Sakamichi no Apollon, Hellsing, Kuroko no basket 2, Zankyou no Terror, Tokyo Ghoul, Ao Haru Ride, Code geass, Code geass R2.

Rozkoukané:
naruto shippuuden,Katekyo Hitman Reborn,Dragon drive,Maria Holic,D.Gray-Man,Saiunkoku Monogatari,Fairy Tail,monochrome factor,air gear,Bartender,Shiki,RAINBOW: Nisha Rokubou no Shichinin,Hakuouki Hekketsuroku...

Zajímá mě
Anime i Manga
Nejoblíbenější postava
L,Ulquiorra,Sasori,Itachi,Sesshoumaru,Kurama

Naruto

Oblíbená postava
Sasori
Oblíbené Jutsu
amaterasu
Postava, kterou nesnáším
kabuto
Naruto sleduji
S Českými titulky
Kam chci patřit
Mlžná

Nindža karta

Facebook
Keisy-chan@seznam.cz
Okres
Tábor
Věk
18
Pohlaví
Holka

Podpis