manga_preview
Boruto TBV 09

Saiův problém 2

Sai se s nadšením, které se u něj jen tak nevidí, blíží k Ichiraku ramen.
"Ahoj, Naruto" pozdraví
"EEEE??" podívá se na něj Naruto s pusou plnou ramen(u?)
"Poznal jsem užasnou věc, můžeme se tak sblížit a navázat přátelství" vysvětloval s nadšením Sai, a jelikož Naruto žádné nadšení neprojevoval, pokračoval.
"Myslim, že bysme spolu měli jít na...ehm na....to ....jo...na rande, čistě v rámci bliižšího poznání" dopověděl Sai a na tváři měl úsměv malého dítěte, které právě dostalo toho toliko omílaného růžového slona.
Naruto přeci jen neoplívá příliš vysokou inteligencí, tudíž mu trvalo trochu déle než si uvědomil plný rozsah Saiových slov.
Když si dal konečně všechno dohromady začal se dusit ramenem, který měl ještě v puse.
Sai byl štěstím bez sebe. Dokonce mi hned předvádí tu vtipnou scénku, asi se nemohl dočkat a pořád se usmíval.
"ZBLÁZNIL SES TY DEBILE???????!!!!!!!?????" zařval Naruto tak, že to museli slyšet i Akatsuki, při svém tradičním pátečním pyžamovém večírku.

Sai úplně něrozumněl významu Narutových slov nasadil tedy další univerzální úsměv.
"Co se to tu sakra děje? Ježiš to je vopruz, Naruto vzbudil bys mrtvýho" připloužil se Shikamaru, který šel (náhodou Laughing out loud) kolem a nemohl přeslechnout Narutův výlev.
Naruto rudý vzteky jen ukázal Saiovým směrem a ten se pořád jen připitoměle usmíval.
"Aha" odtušil Shikamaru "A co ti proved? Ukrad ti spodky? Pozvracel tě? Namaloval -Uzumaki porno-? Promluvil na Sakuru?" snažil se najít příčinnu Shikamaru.
"Hele já už fakt nevim, používá tajně tvůj make-up? Kamarádí se se Sasukem? Zve tě na rande?" vtipkoval Shikamaru
Naruto začal horlivě přikyvovat.
Shikamaru vrhl na Saie jeden zdlouhavý a notně znechucený pohled a s tichým zamručením něčeho co znělo jako "Radši vás necham o samotě" odešel.

"SAI-KUUUUN!" řvala Ino
"Všude jsem tě hledala" přiběhla a vetřela se mezi něj a Naruta.
"Jen si ho nech" vykřikl Naruto a zdrhal.
"Co mu je?" nechápala Ino.
"Nejsem si jistý, ale zřejmě se mu nelíbilo rande se mnou" odtušil Sai.
I Ino potřebovala nějakou chvíli než jí došlo co řekl.
"Cože?" řekla a pomalu se odtáhla.
"NARUTO TY BLBE!" vykřikla a rozěhla se směr Naruto.
Sai už nechápal vůbec nic a jal se odebrat do knihovny, kde hodlal studovat Základy slušného chování pro pokročilé.

Při cestě do knihovny ale narazil na blíže neidentifikovatelný objekt, jenž vydával krajně podezřelé mlaskavé zvuky. Při bližším ohledání zjistil, že se jedná o dvojici Rock Lee a Gai-sensei, jenž nejspíš právě velmi VELMI důkladně prozkoumávali míru Leeho síly mládí (fuj Laughing out loud)
Saie tenhle výjev velmi zaujal a přemýšlel o jaký druh sbližování se přesně jedná. Snad mu někdy Naruto předvede praktickou ukázku.
Od knihovny už ho dělilo jen pár metrů, když se kolem něj rychlostí blesku přehnal napřed oborvský bílý objekt který ho oslintal a posléze další hnědo-černý objekt, který na něj přilepil asi 50 barevnych papírků.
Na všech bylo to samé, jednalo se o pozvánku na party, která se konala v nejlepším (jediném) místním klubu. A jelikož Sai už byl nažhavený na další spřátelování a společné sbližování vykašlal se na knihovnu a šel se domů patřičně upravit.

Úprava spočívala v tom, že se snažil oholit to co mu nerostlo a učesat to co mu rostlo. Ani jedno nedopadlo moc valně přesto se Sai vydal na party se sebevědomím "sexy"/cool pohledem, který nejspíš nešťastnou náhodou odkoukal od Sasukeho.
Když vešel do dveří první co uviděl byla Ino prchající před Sakurou, ale když uviděla Saie neprozřetelně zastavila aby se pokochala pohledem na -cituji- "sexy Saie" ale to byla chyba jelikož Sakura ji dostihla do ní začala bušit hlava nehlava za to, že ona bušila hlava nehlava do Naruta.
Naruto osobně, ho přišel přivítat, ale dával si pozor aby nepřekročil hranici 5-ti metrové bezpečné vzdálenosti od Saie. Něco podobného udělal i Shikamaru. Avšak Kiba, který nic netušil, se k Saiovi přitočil a jelikož už měl něco upito objal ho kolem ramen a opilecným hlasem prohlásil
"Ahoj tygře" a stačil běhěm toho asi 20x škytnout
"Přesně tohle jsem viděl u Leeho-kun a Gaie-senseie" rozzářil se Sai "a ještě dělali tohle" zaradoval se Sai a vrhl se na Kibu a nejspíš se pokoušel ho políbit ale dosáhl pouze toho, že ho kvalitně poslintal.
To už Naruto a Shikamaru nevydreželi, každý Saie popadli z jedné strany a flákly s ním do kouta na gauč se slovy "Zůstaň!"

Kiba si tento "útok" bral velmi osobně, psychicky to nevydržel a se vší elegancí omdlel Sakuře a Ino k nohám, načež měl štěstí, že ho nezasáhly produkty jež poslali na party žaludky obou děvčat.

Sai se rozkoukával, všiml si že vedle něj někdo sedí. Ten chlapec měl výraz nečum-na-mě-nebo-tě-zabiju.
Když si ale Sasuke uvědomil kdo vedle něj sedí přepnul pohled na sexy-cool a pozval Saie na pití. Tomu to nepřipadalo podezřelé a tak souhlasil. Asi po dvou hodinách nekontrolovatelného opíjení, když se zrovna Sasuke rozplíval nad tím že vidí sám sebe (ale pořád si myslim že tak podobnej mu Sai neni Smiling) už začal alkohol působit i na Saie, a ten začal vést vysoce hodnotné filosofické debaty na téma sbližování a rande....

Druhý den si bohužel nepamatoval nic co se předchozí večer a noc stalo... Probudil se sice u sebe doma, ale netušil jak se tam dostal...navíc měl šílenou opici....
Vyrazil tedy i se svojí opičkou do ulic aby zašel na snídani....po cestě potkal napřed Nejiho s TenTen a po té Shikamara....všichni na něj vrhali krajně znechucené pohledy, Sai si to ale nepřipuštěl, koneckonců na něj takle koukají skoro pořád...

Když došel do restaurace slyšel jak na něj někdo volá
"Saiii, zlatooo" Ino? Řikal si Sai, ne to není její hlas.
Vlastně to ani neznělo jako dívčí hlas...
"Sai, kotě" někdo ho zezadu objal kolem ramen "konečně jsem tě našel"
"Sasuke?" nechápal Sai
"No jistě" usmál se na něj Sasu. Sai se tvářil tak překvapeně že Sasuke se slzami v očích prohlásil "Ty si nic nepamatuješ?"
Sai se stále tvářil jako housenka po porodu a tak Sasu zvolil jinou variantu
"Ehhmmm, ty se rád přátelíš že?" Sai horlivě přikývl
"Ok jdem se přátelit" pronesl vášnivě Sasuke a odtáhl ho k sobě domů.

Není pochyb, že Saiovi se takové "spřátelení" velmi líbilo a tak od té doby má konečně Sasu přítele Eye-wink

4.863635
Průměr: 4.9 (22 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Arkath
Vložil Arkath, St, 2011-07-27 14:52 | Ninja už: 4656 dní, Příspěvků: 142 | Autor je: Prostý občan

Ok jdem se přátelit. Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud toto nemá chybu... a na Saia to presne sedí Laughing out loud Laughing out loud

Obrázek uživatele mistra5
Vložil mistra5, So, 2010-07-17 19:00 | Ninja už: 5049 dní, Příspěvků: 199 | Autor je: Prostý občan

Nejvíc luxus hlášky tady... xD

Jsem chodící snílek.. Když mě zastihnete v téhle realitě, máte víc štěstí, než tušíte..

Obrázek uživatele Vivi13
Vložil Vivi13, Čt, 2009-11-12 19:54 | Ninja už: 5284 dní, Příspěvků: 52 | Autor je: Prostý občan

housenka po porodu?? xD to si nedokazu predstavit Laughing out loud sasusai Laughing out loud doooobry:D moooc dobry Laughing out loud

Akatsuki lover < 3...Vivi-chan Smiling
95% teenagerů by brečelo,kdyby vidělo Zaca Efrona na vrcholku mrakodrapu,kde by se chystal skočit.Zkopiruj a vlož si to do statusu pokud patříš k těm 5%,kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč,skoč!!! JO ROZHODNĚ SKOČ a o Miley Cyrus platí to samé


Podpis byl zkrácen z důvodu nadměrné velikosti.

Obrázek uživatele Shelly Stinson Rodriguez Cooper
Vložil Shelly Stinson ..., So, 2009-10-10 17:33 | Ninja už: 5387 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

taky si myslím

Nová Shelly přichází, asi tak...nestačím se divit, jak jiná jsem tehdy byla, a za pár let jistě budu valit oči stejně. Takže jestli někde uvidíte můj starý komentář, nelekejte se, okay? ^^
Podpis nijak řešit nebudu, stejně by ho nikdo nečetl :'D
+ Smazala jsem většinu povídek a začínám od začátku, ačkoliv na konoze už nestraším tak často.

Obrázek uživatele mattley
Vložil mattley, Ne, 2009-03-22 00:08 | Ninja už: 5820 dní, Příspěvků: 37 | Autor je: Prostý občan

Koči, ty voe...nejsi Ty náhodou větší perveréz než já ? Laughing out loud

Obrázek uživatele Sora-chan
Vložil Sora-chan, Čt, 2008-12-11 18:29 | Ninja už: 5654 dní, Příspěvků: 3 | Autor je: Prostý občan

Tak to je jedna z nejlepších povídek co jsem četla. XD Fakt extra jsem se u toho nasmála.

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Čt, 2008-09-18 07:44 | Ninja už: 5764 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Tak se zase zasmál Laughing out loud
Jo, tenhle pár je super! Laughing out loud

Obrázek uživatele kasumi-chan
Vložil kasumi-chan, Čt, 2008-07-31 23:34 | Ninja už: 5879 dní, Příspěvků: 266 | Autor je: Prostý občan

tak to je paradicka... fakt som sa nasmiala a nic podobne ma oroti hanko ani v tom najvzdialenejsom sne nenapadlo je to fakt skvele Laughing out loud

Obrázek uživatele Ayanne
Vložil Ayanne, So, 2008-05-24 15:14 | Ninja už: 5864 dní, Příspěvků: 364 | Autor je: Pěstitel rýže

tak to je husty!!! Laughing out loud

Obrázek uživatele Mon-chan
Vložil Mon-chan, St, 2008-05-14 19:46 | Ninja už: 5906 dní, Příspěvků: 461 | Autor je: Prostý občan

to je... HUAHAHAHAHA!!! Ja to nevydrzim!!!

NYOHOHOHOO~

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, So, 2008-05-03 17:34 | Ninja už: 6035 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

hahaha to je dobré xDD by som chcela vidieť ten výraz v Saiovej tvári, keď ho Sasánek objal okolo pliec, pekná poviedka, som sa teda nasmiala xDD


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Pá, 2008-05-02 20:40 | Ninja už: 5861 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

dlouho sem se tak nepobavil Laughing out loud , no asi naposled dnes při sledování movie ale bylo to dobrý Smiling

[img][/img]

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, Pá, 2008-05-02 20:31 | Ninja už: 5930 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

Já nemužůůů!!! Laughing out loud LOL! Sice další člověk mi ukrad nápad, ach, že jsem tak pomalá Smiling, ale to nevadí, protože to bylo dokonalý Laughing out loud

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Pá, 2008-05-02 19:55 | Ninja už: 5904 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Super! Laughing out loud

Obrázek uživatele Katotoka
Vložil Katotoka, Pá, 2008-05-02 19:51 | Ninja už: 5867 dní, Příspěvků: 1137 | Autor je: Prostý občan

Dobrý, super. Ale jak se tváří housenka po porodu?! Laughing out loud

Obrázek uživatele Sakura...
Vložil Sakura..., Ne, 2008-04-20 14:29 | Ninja už: 5912 dní, Příspěvků: 9 | Autor je: Prostý občan

to je dobrý:)....srandovní:)