manga_preview
Boruto TBV 10

Kurio - 1.

Ahoj tak tohle je moje první FanFiction.

1. kapitola - Otázky

V potemělé uličce, špinavé a úzké stály na proti sobě 2 postavy. Jedna byla vysoká s dlouhými černými vlasy, druhá (s vlasy nazrzlými a po ramena) jí sahala asi do půli hlavy.
,,Co po mně žádáte Lorde Orochimaru?´´ řekla menší z postav.
,,Asi už to tušíš Kurio. Musíš se dostat blízko Gaary a musíš zjistit jak, je silný, ale jestli není dost silný aby mi sloužil zabiješ ho. Budeš mě průběžně informovat. Rozumíš?´´odpověděl Orochimaru na její otázku.
,,Ano, rozumím a měl jste pravdu, už jsem to tušila,´´ řekla Kurio a odešla.
Jakmile se přd ní objevil les, rozběhla se. Věděla téměř přesně, kde Gaara je.

Byla tma, běžela už několik hodin. ,, Už musí být blízko,´´řekla si a zastavila. Najednou něco uslyšela. Co nejopatrněji a nejtišeji se po tom zvuku vydala. Když došla na okraj malé mýtiny, uviděla Gaaru, jak dělá různé obrazce z písku ze své tykve. Vedle něj spali oba jeho sourzenci. Gaara samozřejně spát nemohl (jen když použil speciální jutsu) kvůli démonovi, který v něm byl. Náhle se Gaara podíval jejím směrem a uviděl ty jasně blyštivé, zelenošedé oči. Okamžitě k ní poslal svůj písek a Kurio uvízla v obrovské písečné ruce. Když ji písek donesl až ke Gaarovi, Temari i Kankurou byli probuzení.
,,Kdo jsi!´´ zařval Gaara.
,,Já jsem Kurio a ty?´´zeptala se, hlavně aby nebyla prozrazena.
,,Jsem Gaara. Co tu chceš?´´ zeptal se jí už trochu klidnějším hlasem.
,,Mám za úkol zlikvidovat Akatsuki.´´ zalhala a pokračovala:,,Vy nevypadáte jako jejich špioni, tak vám to snad můžu říct.´´
Gaara se na chvíli zamyslel a pak povolil svou písečnou ruku tak, aby se Kurio mohla vyprostit a postavit se na zem.
,,Dobře. Věřím ti, ale budu tě hlídat,´´ řekl.
Jeho sourozenci jenom zírali. ,,Jindy by někoho takového zabil,´´ pomysleli si oba a podívali se na sebe.
,,Tak dobře. Když myslíš,´´ řekla Kurio a posadila se poblíž místa, kde měli Temari a Kankurou rozložené deky. Gaara si sedl naproti ní a jeho sourozenci se znovu zachumlali do přikrývek.
,,Kolik ti vlastně je?´´ zeptal se po chvíli ticha Gaara.
,,Šestnáct, a tobě? Typovala bych, že jsi asi o rok starší,´´ odpověděla.
,,Tak to bys typovala správně, ale počkej mám na tebe ještě pár otázek,´´ řekl Gaara.
,,No to já taky, ale ptej se,´´ pověděla Kurio.
,,Tak za prvé: Jak to, že ti svítí oči?´´ zeptal se Gaara.
,,Aha. Tak na to je jednoduchá odpověď. Já mám totiž v sobě dvouocasého démona, který, jak asi víš, má podobu kočky, proto mi svítí oči jako kočce,´´ odpověděla na jeho otázku Kurio.
,,Jo takhle. Tak to vytváří další otázku. Takže otázka číslo dvě: Jak to, že máš dvouocasého démona, když ho mají Akatsuki?´´ zeptal se Gaara podruhé.
,,No, oni si to myslí, ale tohoto démona nemají. Stačí to jako odpověď na tvou otázku?´´ domluvila prozatím Kurio.
,,Bohatě,´´ řekl Gaara a pokračoval: ,,Teď třetí otázka - Ze které vesnice jsi? Nevidím tvou pásku.´´
,,Hmm. Tak to už je jiná. Původně jsem z písečné vesnice, ale po tom, co byla moje rodina vyvražděna, jsem ji opustila a teď jsem tak různě. Pásku samozřejmě mám, ale nechci ji nosit. Přidělává to jen problémy,´´ dopověděla Kurio, natáhla se na záda a sledovala hvězdy. Až teď si uvědomila, jak jsou vlastně krásné. Neuměla si to vysvětlit, ale jak přišla sem, cítila se nějak jinak, nějak uvolněněji. Gaara to cítil stejně, ale ani jeden z nich si to nedovedl vysvětlit.
,,Teď mi teda pověz něco o sobě ty,´´ prolomila Kurio svou otázkou ticho. Znovu se posadila a zjistila že oba jejich společníci už spí. ,,Například, kdo jsou tihle dva?´´
,,Jo tihle,´´ řekl Gaara, ,, To jsou moji sourozenci Temari a Kankurou,´´ dokončil.
,,Aha takhle. A co tu vůbec děláte? Asi máte nějakou misi co?´´ ptala se Kurio dál.
,,No. Myslím že ti můžu věřit. Vlastně máme stejný úkol jako ty. Jdeme zničit Akatsuki,´´ řekl Gaara.
,,Hele a nemohla bych jít s vámi? Uznej přece, že pak budeme mít větší šanci uspět,´´ navrhla Kurio.
,,To je dobrý nápad. Zítra se zeptám Kankura a Temari,´´ souhlasil Gaara.
,,Tak, a ještě jedna otázka pro tebe Kurio: Jak se jmenuješ příjmením?´´ otázal se Gaara.
,,Suna,´´ odpověděla stručně Kurio.
,,Aha. Takže ty se jmenuješ v podstatě Černý Písek,´´ podivil se Gaara.
,,Ano, přesně tak. Je to můj Kekkei Genkai, ovládat černý písek. Slyšel jsi o něm?´´ zeptala se Kurio a znovu vzhlédla k nebi.
,,Něco jsem slyšel, ale jen to, že je zvláštní, nic víc. Pověz mi o něm prosím,´´ zaprosil Gaara.
,,No, je to písek, který je černý, to je logické. Dá se extrémě stlačit a mění hmotnost podle toho jak jeho majtel chce. Já ho třeba nosím na pásku,´´ natáhla ruku k boku a poklepala na malou taštičku. ,, Ale toto Kekkei Genkai je velmi vzácné. Říká se, že se objevuje jednou za sto let.´´ Kurio domluvila a zívla.
,,Už je pozdě asi půjdu spát; a co ty?´´ zeptala se Gaary.
,,Já zůstanu na hlídce, jen se vyspi, zítra brzo vyrazíme,´´ řekl a ještě dodal: ,, Dobrou noc.´´
,,Dobrou.´´ řekla Kurio a za chvíli už spala.

4.363635
Průměr: 4.4 (11 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, So, 2009-01-24 15:46 | Ninja už: 5795 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

dobry=Dgomen,nevim co na rict vic:-)

Obrázek uživatele ____Gira____
Vložil ____Gira____, Po, 2008-05-05 20:14 | Ninja už: 5942 dní, Příspěvků: 108 | Autor je: Prostý občan

Rozhodně pokračovat

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Jsem jen jak ta zápalka od sirek. Jednou si škrtnu, možná zazařím... ale je jisté že brzy zhasnu.

Popu všici máme dost,
Hip- hop nemá budoucnost,
Techno ať se někam schová,
My sme mládež METALOVÁ!

Obrázek uživatele 4akamaru4
Vložil 4akamaru4, Út, 2008-04-08 18:22 | Ninja už: 5942 dní, Příspěvků: 43 | Autor je: Prostý občan

Mě to přijde fakt good, možná ještě lepší... Sticking out tongue

Přítel, nebo nepřítel?
Apríl!!!
Zvítězit
Smrt z lásky
Je to všechno úplně jinak - to píšu společně s mojí kamarádkou T.a.r.a.n.e.e Smiling
__________________________________________________________________________

"Na co koukáš závoro?"
"Na tebe ty bramboro. Kdyby tudy projel vlak(vláček) byl by z tebe bramborak(bramboráček)!"

To je nejoblíbenější říkanka mých 2 kámošek Smiling

Obrázek uživatele Kurio
Vložil Kurio, Ne, 2008-04-06 17:13 | Ninja už: 6005 dní, Příspěvků: 279 | Autor je: Prostý občan

dík moc ... problém je že tam, bude hrooozně moooc chyb z diktátů mám trojky a občas i čtyřku

Obrázek uživatele hinata-sempai
Vložil hinata-sempai, Ne, 2008-04-06 17:05 | Ninja už: 5993 dní, Příspěvků: 790 | Autor je: Prostý občan

náhodou je uplně skvělý!!! už se těším na další díl! Eye-wink

Obrázek uživatele Ookami Hime
Vložil Ookami Hime, Ne, 2008-04-06 17:04 | Ninja už: 6057 dní, Příspěvků: 456 | Autor je: Prostý občan

Hlavně, že jsem ti to ráno opravovala... Ale jinak supeeer!!!!!

Obrázek uživatele Kurio
Vložil Kurio, Ne, 2008-04-06 15:18 | Ninja už: 6005 dní, Příspěvků: 279 | Autor je: Prostý občan

ahojky lidi při krytizování mějte slitování když tak napište jen že je to hrozný a už to dál nerozvádějte mooc dík Laughing out loud