manga_preview
Boruto TBV 08

Dívka a Sen část 2.

[code]naruto

Cooooože?To jsi nemohla říct dřív!!!!!Inoo já já tě..........Kakashi naštěstí zasáhl dřív než Naruto uskutečnit to co měl v úmyslu.Co budeme dělat sensei?Zeptal se už mírně uklidněný Naruto.Asi ji půjdeme vysvobodit ne?!No to jsem věděl taky!!Ale kde ji budeme hledat nebo tak.Ino jak vypadal ten co ji unesl?No měl takový dlouhý vlasy, černý myslím a sexy černej plášť...Ino!!!!Zařval po ni Naruto!!Nech si to na potom jo.No jo porád, na tom plášti byli nějaký skvrny,červený jako kdyby ho měl špinavej.Špinavej a já měl podezření že to byl Itachi,ale ten na něm má znak Akatsuki ty obláčky nebo co to je.Itachi?Zeptala se Ino.Co ty ho neznáš nebo co?No neznám ale to je jedno.Sakura vykřikla něco jako Itachi když jí sebral.Ino jak to že jsi nám to neřekla!!!!No neptali jste se!To je jedno Kakashi jdeme?Obávám se že nebudu moci jít s tebou Naruto.Jak to myslíte sensei?No,myslím že mám jinou práci.(a zmizel).No fajn tak ji jdu zachránit sám!!!Ino se jen ušklíbla a odešla taky.Naruto se rozběhl domů pro vybavení potřebné na takovou misi.Když byl připraven vydal se na cestu.Mezitím se Sakura probrala z bezvědomí.Byla v nějakém domě nebo spíš chatrči.Ležela na posteli,pomalu si začala vzpomínat na to co se stalo.Když přišel Itachi.Áa naše malá růžo-vlasá se probudila.Jak ti říkají děvče?Sakura...Řekla rozpačitě(protože byl Itachi až neuvěřitelně pohledný)Tak Sakura hm.Ty jsi se Sasukem v týmu že?Ano proč se ptáš?No je to můj bratr víš.Tvůj bratr?Ty jsi Itachi?Ano to jsem já,copak čekala si něco jiného?Ne to ne ale nevěděla jsem že jsi tak pěkný,asi to máte v rodině.Rodině?No promiň já zapomněla.A proč jsi mě vlastně unesl,jestli si myslíš že přijde Sasuke a zachrání mě tak to jsi na omylu.Ne to není ten důvod.Tak co?Zeptala se Sakura.No víš líbíš se mi......Sakura zrudla a uviděla v Itachiho pohledu nějakou změnu.

4.857145
Průměr: 4.9 (7 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Takara
Vložil Takara, So, 2008-04-26 08:14 | Ninja už: 5881 dní, Příspěvků: 370 | Autor je: Prostý občan

okamzite dalsi diel rychlo! Laughing out loud

Obrázek uživatele kykYsSka
Vložil kykYsSka (bez ověření), Čt, 2008-04-17 20:50 | Ninja už: 19832 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

dalsiii dilek ale delsi by to bylo lepcejsiii Eye-wink

Obrázek uživatele Katriona
Vložil Katriona, Po, 2008-04-07 20:41 | Ninja už: 5966 dní, Příspěvků: 258 | Autor je: Prostý občan

Sugoi! Laughing out loud Škoda jen, že je to tak krátký, ale jinak vážně Kawaii! Rychle další díl Eye-wink