manga_preview
Boruto TBV 09

Once upon a time 41

Once upon a time 41

Naruto stál na kopci a pozoroval svou rodnou vesnici. Už šest a půl roku jí neviděl.
„Od našich dob se rozrostla,“ postavil se vedle něho První. Opět na sobě měli svoje černé pláště i s kápěmi.
„Ale pořád stejně silná,“ odvětil Čtvrtý.
„To se uvidí,“ namítl První. „Jestli přežijí, to co se na ně chystá.“
„Má dost dobrý ninjů,“ přidal se do hovoru Třetí. „A evakuační plán v případě napadení se už nejednou osvědčil.“
„Jo, zvlášť při chunninské zkoušce,“ potvrdil Naruto.
„To jsem vlastně zemřel, že ano,“ zadumal se Třetí. Zbytek se na něho podíval zvláštním pohledem a První se zeptal: „A kdopak tě zabil?“
„Orochimaru,“ odpověděl za něho Naruto.
„Ale,“ podivil se Druhý.
„Byl jsem na něho vždycky moc měkký,“ odtušil Sarutobi.
„Ale je ti jasný, že teď už ho musíme zabít,“ zeptal se s obavami Druhý.
„Naprosto,“ odpověděl Třetí a pevným pohledem se podíval na Konohu.

„Ibiki, jmenuj mi základní pravidla boje,“ ukázal na něho Iruka. Ale než stačil vůbec Ibiki otevřít ústa, zkroutil se v křeči na zem.
„Ibiki,“ vykřikl zděšeně Itachi a okamžitě se k němu sklonil. Ibiki ležel na zemi, zuby i oči pevně zatnuté a třásl se po celém těle.
„Už je to tady,“ vyrazil mezi zatnutými zuby. „Už přišli.“
„Kdo přišel,“ nechápal Iruka.
V tu chvíli otevřel Ibiki svoje pevně zatnuté oči a všem se naskytl pohled na červenou barvu.
„Ti, co mají smlouvu se smrtí, jsou tady,“ zachrčel a omdlel.
V ten samý okamžik se budova otřásla v základech. Iruka polekaně zvedl hlavu a hned mu došlo, že jsou napadeni.
„Všichni se postavte do dvojic,“ začal je okamžitě pobízet. „Vesnice byla zřejmě napadena. Musíme jít do krytu.“

„Tsunade-sama,“ vletěla do její kanceláře jako velká voda Shizune. „Byli jsme napadeni.“
„Kým,“ ptala se a už stála.
„Orochimaru,“ odvětila Shizune.
„Ten bastard,“ zavrčel Jiraiya, který tam byl taky. „Tentokrát ho už musíme zabít.“
„Shizune, svolej všechny bojeschopné jouniny, chunniny i geniny,“ začala vydávat rozkazy. „A taky ANBU a Sasukeho a spol.“
„Rozkaz, Pátá,“ odběhla splnit rozkazy.
„Tsunade, je ti jasné, že už se ho musíme zbavit,“ ptal se jí Jiraiya.
„Úplně,“ přikývla. „Ale nejdřív vesničané a pak Orochimaru.“

„Už to začalo,“ zkonstatoval Druhý při pohledu na Konohu. Všech pět jejích bran bylo pod útokem obrovských hadů, kteří ničili, na co přišli.
„To bude Orochimaru,“ nadhodil Třetí.
„Jdeme,“ rozkázal Naruto.

Sasuke společně s Gaarou a ostatními ninji z jejich domů už stáli v plné bitevní zbroji na střeše budovy Hokagů a čekali na rozkazy.
„Jak už všichni pochopili, byli jsme napadeni,“ začala Tsunade, oblečená v bojovém stylu Hokagů.
„Kdo to je,“ ptal se Kakashi, ale asi věděl odpověď.
„Orochimaru,“ odpověděl Jiraiya.
„Ten bastard,“ zavrčel Sasuke.
„Plně sdílím tvůj názor,“ přidal se Kakashi. „Jaký je plán?“
„Zastavit invazi a bráni Konohu, a pokud bude možnost zabít toho bastarda,“ začala Tsunade.
„To nebude nutné,“ ozvalo se za ní. Všichni překvapeně vzhlédli a nevěřili vlastním očím. Na hlavách Hokagů stálo pět postav zahalených v černých pláštích a s kápěmi přes obličej.
„Cože,“ nechápala Tsunade.
„My se o ně postaráme,“ začal První, který stál na své podobizně.
„Vy chraňte vesničany,“ přidal se Třetí stojící na své hlavě.
„Kdo jste,“ ptal se Kakashi.
„To zatím nepotřebujete vědět,“ namítl Druhý a se zájmem si prohlížel svou sochu: „Hmm, to není špatné.“
„Stačí vám vědět, že jsme přátelé,“ přidal se do hovoru Naruto, který klečel před svým otcem, a společně stáli na jeho podobizně.
„Postarejte se o jejich ninji, ale ti hlavní patří nám,“ promluvil Čtvrtý a s tím se dali do pohybu.
Nikdo z okolo stojících nezaznamenal, že by se některý z nich pohnul, ale najednou byli hlavy Hokagů prázdné.
„Pátá,“ otočila se na ní Shizune.
„Nevíme, kdo to je. Vaším úkolem je zastavit nepřítele,“ rozhodla nakonec. „Běžte!“

„Myslíš, že nás poslechne,“ ptal se bratra Druhý.
„No, jak jí znám tak ne,“ odvětil se smíchem První. „Tsunade byla vždycky moc tvrdohlavá.“
„Akorát nám budou překážet,“ odtušil Naruto.
„Tak kdo chce koho,“ ptal se zájmem Třetí. „Já osobně si zamlouvám Orochimara.“
„Já si vezmu Uchihu, mám s ním nevyřízený účet,“ přidal se Naruto a Kyuubi mu v hlavě potěšeně zavrčel.
„Dobře, já a Čtvrtý si vezmeme Paina,“ řekl První. „Nevíme, co od něho můžeme čekat.“
„A na mě zbyl čtyřočko,“ uzavřel debatu Druhý. „Lovu zdar.“
A rozdělili se.

Orochimaru stál na hlavě svého hada a potěšeně se rozhlížel kolem poté zkáze, kterou způsobil. Věděl, že spojením s Uchihou se mu vyplatí, i když ho neměl moc rád.
„Zajímalo by mě, jak si vede Kabuto,“ řekl si tak pro sebe.
„To tě nemusí zajímat,“ ozvalo se vedle něho.
Překvapeně se podíval na tu osobu a hned mu došlo, že to bude jeden z těch, o kterých mu vyprávěl Madara.
„Ale jakápak to milá návštěva,“ zašklebil se svým hadím obličejem.
„Tady jsi skončil, Orochimaru,“ pronesla ona osoba. „Zemřeš, tam kde ses narodil.“
„My se známe,“ ptal se zájmem sanin.
„To víš, že ano,“ odvětil Třetí a na chvíli si odkryl obličej.
„Ale ty jsi přece mrtvý,“ nechápal Orochimaru, když uviděl obličej svého učitele, kterého už zabil.
„Vrátil jsem se pro tebe,“ usmál se na něho a znovu si schoval tvář.
„To se ještě uvidí,“ zašklebil se.
„Tentokrát tady nemáš Prvního a Druhého, aby ti pomohli,“ odsekl mu Třetí.
„Na tebe, ty starej papriko, stačím sám,“ začal se vztekat Orochimaru.
„Uvidíme,“ odtušil Třetí a pokynul mu rukou: „Tak pojď!“
A rozpoutala se krutá bitva.

Orochimaru posílal na Třetího svoje hady a ten je úžasnou rychlostí ničil. Za ty roky co byl zpátky ve světě živých, se mu jeho bojové schopnosti zlepšili, možná to bylo i tím, že byl mladší. Teď si vyvolal Enmu a ten se okamžitě, při pohledu na Orochimara, přeměnil na bojovou hůl. Orochimaru vytáhnul z krku svůj meč a začal boj se zbraněmi.
„Na víc se nezmůžeš,“ posmíval se mu Třetí.
„Moc mluvíš,“ ušklíbl se sanin.
Pohybovali se neuvěřitelnou rychlostí, až jejich zbraně působili rozmazaným dojmem. Pak udělal Sarutobi schválně chybu a odkryl se tím. Orochimaru toho okamžitě využil a ani nevěděl, že mu vlezl do pasti. Meč projel ramenem Třetího a klesl na kolena.
„Vidíš, co jsem ti říkal,“ zasmál se nad ním Orochimaru.
„A já ti říkám, že pořád podceňuješ protivníka,“ odvětil Třetí. „Zapomněl jsi na jednu důležitou věc.“
„Ano, a na jakou,“ ptal se s úšklebkem na obličeji.
„Já už jsem přece mrtvý,“ odpověděl a bleskovým pohybem zarazil Orochimarovi do srdce svůj kuneai.
„Ty,“ zavrčel Orochimaru a vyprskl krev.
„Jak jsem ti říkal, podcenil jsi protivníka,“ a díval se, jak z jeho bývalého žáka vyprchává život.
„Potkáme se na druhé straně,“ zavrčel Orochimaru a vydechl naposledy.
Třetí se se smutným pohledem podíval na žáka: „Jeden pryč, tři zbývají.“
A pak se vydal podívat na bitvy svých druhů.

Mezitím dole ve vesnici, likvidovali ninjové Skryté Listové ninji ze Zvučné.
„Takhle dobře jsem se už dlouho nebavil,“ zašklebil se na Saie Kiba a vrhl se na soupeře. Sai jenom zakroutil hlavou a vyvolal další zvířata.
Nedaleko od nich bojovala Sakura se Sasukem. Stáli zády k sobě a útočili na nepřítele.
„Doufám, že jsou děti v pořádku,“ strachovala se Sakura.
„Neboj, jsou s Irukou,“ uklidňoval ji Sasuke a přitom musel držet na uzdě svou pečeť. Dlouho už jí nepoužíval a teď by se chtěla projevit.

Druhý skákal ze střechy na střechu a hledal svého soupeře, Kabuta. Pak ho uviděl. Zrovna svou chakrou porcoval někomu ruce. Druhý se moc dlouho nerozmýšlel a vrhl se na něho. Složil ruce do několika pečetí a podobně jako Gamabunta vystřelil na Kabuta několik vodních kulek.
Ten zpozoroval nepřítele na poslední chvíli a tak tak se vodě vyhnul. Vyskočil na svého hada zvědavě si Druhého měřil.
„Kdopak jsi,“ ptal se ho.
„Tvoje noční můra,“ odsekl Druhý a připravoval se na boj.
„Ale ty nevypadáš jako plyšový medvěd,“ ušklíbl se na něho Kabuto.
Druhý chvíli překvapeně mlčel, ale pak: „A konečně někdo se smyslem pro humor.“
„Tak začneme,“ zeptal se ho znovu.
„Jak je libo,“ uklonil se mu Druhý a vyvolal vodní stěnu, která se převalila přes hada, ale Kabuto dál klidně stál na hadí hlavě a tvářil se jakoby nic.
„Všechno,“ usmál se Kabuto. „Tak teď jsem na řadě já.“
A had zaútočil. Druhý nestačil tak rychle zareagovat a had ho chytnul jazykem kolem těla.
„Okamžitě mě pusť, ty přerostlá žížalo,“ vztekal se své chybě.
„Jak je libo,“ odvětil klidně Kabuto a had mrštil Druhým směrem do vesnice.
Druhý proletěl stěnou domu a zanechal za sebou pěknou spoušť. Kakashi s Gaie, kteří zrovna zabili své protivníky, se překvapeně ohlédli.
Druhý se pomalu zvedal a vrčel si pro sebe: „Já toho brejlovce připíchnu k té jeho žížale jako motýla.“
Ti dva se na sebe jenom podívali a pokrčili rameny, nevěděli, o co jde. Ale než se stačili zeptat, Druhý už byl pryč.
Doskákal zase zpátky ke Kabutovi a tentokrát to zkusil jinak. Udělal si klona a ten zavřel pomocí svého jutsu hada do obrovské vodní koule a rozdrtil ho. Kabuto na poslední chvíli z něho seskočil a teď stál na hradbě a díval se na Druhého. Ten věděl, že Kabuta vodní koule neudrží, kvůli jeho precizní práci s chakrou a snažil se v rychlosti vymyslet něco jiného. A pak ho to napadlo.
Udělal po sobě několik rychlých pečetí a Kabuta sevřela do nitra vodní koule. Druhý k ní ihned přiskočil a v ruce se mu formovala chakra. Vypadalo to jako rasengan a přitom to rasengan nebyl. Naučil ho to Minato a on toho mínil teď využít. Obrovskou silou vrazil svou ruku do koule a zabořil mu ji do hrudi. Kabuto šokem otevřel ústa a voda mu okamžitě natekla dovnitř. Začal se dusit a navíc mu do těla vnikala nepřítelova chakra trhala jeho vlastní oběhový systém na kusy. Nebylo úniku.
Druhý vytáhnul ruku a díval se jak Kabuto umírá. Netrvalo to dlouho a Kabuto byl mrtvý, stejně jako jeho mistr.
„Tak to bychom měli,“ zašklebil se Druhý a rozhlédl se kolem. Uviděl, že Třetí si to šine směrem k němu a došlo mu, že už asi Orochimara zabil: „Takže už jenom dva. Na to se podívám.“

takže další díl bude asi až v neděli když už jsem vám dala dva díly naráz Laughing out loud

5
Průměr: 5 (93 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Iino Ayumu
Vložil Iino Ayumu, So, 2010-09-18 19:58 | Ninja už: 5108 dní, Příspěvků: 114 | Autor je: Pěstitel rýže

Bombaaaaaaaa Laughing out loud

Obrázek uživatele Pirswe
Vložil Pirswe, So, 2009-10-03 17:47 | Ninja už: 5682 dní, Příspěvků: 66 | Autor je: Prostý občan

prej:
"Kdopak si?"
"Tvoje noční můra!"
"Ale ty nevypadáš jako plyšovej medvěd" Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud
Z toho sem nemohla...prostě goodec povídka ^-^

„My ochotní, vedeni nevědomými, děláme nemožné pro nevděčné.“

Obrázek uživatele Wulfire
Vložil Wulfire, So, 2010-01-30 20:44 | Ninja už: 5307 dní, Příspěvků: 34 | Autor je: Prostý občan

Největší haluz Laughing out loudLaughing out loud

Obrázek uživatele None-kage
Vložil None-kage, Po, 2009-06-29 20:30 | Ninja už: 5566 dní, Příspěvků: 561 | Autor je: Prostý občan

Prej konečně někdo se smyslem pro hůmo *rofl* já nemoh


Fullmetal PANIC- Asi nejlepší anime co sem viděl Eye-wink

Obrázek uživatele Antisha Uchiha
Vložil Antisha Uchiha, Po, 2008-12-01 16:50 | Ninja už: 5700 dní, Příspěvků: 519 | Autor je: Prostý občan

Krásný a ten plyšák... prostě super!

Ráda bych řekla, že naruto uzumaki 2008 mi založil
FANCLUB
Tímto mu za něj moc děkuji

Obrázek uživatele Kakashibest
Vložil Kakashibest, Pá, 2008-07-18 19:32 | Ninja už: 5830 dní, Příspěvků: 99 | Autor je: Prostý občan

perfektné, to bolo tak napinave ze som skoro normalne prestal dychat

čekujte moj last.fm profil lidičky
http://www.last.fm/user/Srna22

Obrázek uživatele Katotoka
Vložil Katotoka, Čt, 2008-07-17 08:45 | Ninja už: 5875 dní, Příspěvků: 1137 | Autor je: Prostý občan

Nádhera jako vždy Eye-wink

Obrázek uživatele RockNaruto
Vložil RockNaruto, Pá, 2008-04-04 11:39 | Ninja už: 6195 dní, Příspěvků: 88 | Autor je: Prostý občan

ja jen doufam ze az skonci Once upon a time tak udelas neco ja pokracko na spusob ze buh smrti dodrzi svuj slib ale jinemu bohu smrti se to nebude libit a zabije naruto a celou jeho rodinu a pratele a tak zacne narutuv nejtesi boj a to proti bohovy.


ja vim je to blbost ale me to bavi:-D

Obrázek uživatele morituri
Vložil morituri, Pá, 2008-04-04 13:46 | Ninja už: 5953 dní, Příspěvků: 232 | Autor je: Prostý občan

jako nápad to není špatnej ale nevím jestli bych na to měla dost času uvidíme mám rozepsanou další povídku takže se těš Laughing out loud

Obrázek uživatele RockNaruto
Vložil RockNaruto, So, 2008-04-05 10:34 | Ninja už: 6195 dní, Příspěvků: 88 | Autor je: Prostý občan

tak toto sem chtel sliset:-D oooo dekuji ze si mi dala smysl meho zivota:-D Laughing out loud

Obrázek uživatele Noriko Kawashi
Vložil Noriko Kawashi, Čt, 2008-04-03 20:22 | Ninja už: 5877 dní, Příspěvků: 41 | Autor je: Prostý občan

Kdyby se mělo hlasovat pro nejlepší příběh na týdle stránce o Narutovi, tak jednoznačně hlasuju pro tebe.Můj výtvor je oproti tomu tvýmu dost ubohej - i když on je ubohej i ve skutečnosti, tak newim na co si stěžuju.Jinak přeju hodně skvělejch nápadů pro psaní tohohle příběhu.

Obrázek uživatele Teny
Vložil Teny, Čt, 2008-04-03 18:05 | Ninja už: 5990 dní, Příspěvků: 208 | Autor je: Prostý občan

zase se bydu opakovat ale přijde mi to famózní jak rychle to dokážeš napsat si fak supáč a ty díly jakbasme

Obrázek uživatele Asa Kujaku
Vložil Asa Kujaku, Čt, 2008-04-03 17:08 | Ninja už: 5971 dní, Příspěvků: 141 | Autor je: Prostý občan

super famozni uzasny ja stoho nemuzu jeste se drzym zatim stoho smychu ja tam byla ta nocni mura a doufam ze bude dalsi dil driv nez v nedeli

Obrázek uživatele temari nara
Vložil temari nara, Čt, 2008-04-03 16:39 | Ninja už: 5896 dní, Příspěvků: 5 | Autor je: Prostý občan

super!!!!!

Obrázek uživatele P1NG
Vložil P1NG, Čt, 2008-04-03 16:37 | Ninja už: 5953 dní, Příspěvků: 87 | Autor je: Prostý občan

husty Laughing out loudLaughing out loud

Obrázek uživatele Gliamerder
Vložil Gliamerder, Čt, 2008-04-03 16:11 | Ninja už: 5913 dní, Příspěvků: 1290 | Autor je: Prostý občan

pěkný pěkný

Co dělám na tomhle místě? Každý občas potřebuje být sám - Nana Deviluke

Můj nejoblíbenější Opening s Naruta https://www.youtube.com/watch?v=kmL3EuiiWXM

Nesnáším Českou transkripci Japonských jmén, je to dost velká s**čka a připmíná mi to - proč dělat věci lehce, když to jde složitě.

Obrázek uživatele Vân
Vložil Vân, Čt, 2008-04-03 16:10 | Ninja už: 6031 dní, Příspěvků: 484 | Autor je: Prostý občan

Smankote, Kabutova nocni mura je plysovy medvidek?! Moc dobra pracicka, budu odpocitavat vterinky do dalsiho dilku.

Obrázek uživatele Yori
Vložil Yori, Pá, 2008-04-04 14:47 | Ninja už: 6112 dní, Příspěvků: 595 | Autor je: Prostý občan

Juj, vtěřiny??? Tak kolik jich zbývá do dalšího dílu???
Člověk by čeklal, že Kabutovou noční můrou bude spíš něco jako že si s ním Oro nebude chtít vyjít, nebo že přijde o ty své ůžo brejlky a von to je chudáček malinkatej plyšovej medvídek....Sad Vyhlašuju minutu ticha za chudáka medvídka Laughing out loud

Obrázek uživatele Kozliatko
Vložil Kozliatko, Čt, 2008-04-03 15:22 | Ninja už: 5927 dní, Příspěvků: 87 | Autor je: Prostý občan

Nielenze si mozem precitat 4 casti mangy ale este aj toto! No ja vazne nechapem zaco je ta velka nadielka...toto nieje ziadny aprilovy (duben) zart vsakze? Laughing out loud

Obrázek uživatele Mitsuri Uzumaki
Vložil Mitsuri Uzumaki, Čt, 2008-04-03 15:09 | Ninja už: 5958 dní, Příspěvků: 32 | Autor je: Prostý občan

Prosíím napiš pokráčko dřív!!!Moooc se mi tvoje fanfiction líbí!!

Obrázek uživatele NARUTO152
Vložil NARUTO152, Čt, 2008-04-03 14:46 | Ninja už: 5934 dní, Příspěvků: 19 | Autor je: Prostý občan

very good,super ako vsetko tesim sa na dalsi diel

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Čt, 2008-04-03 10:40 | Ninja už: 6043 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

„Tvoje noční můra,“ odsekl Druhý a připravoval se na boj.
„Ale ty nevypadáš jako plyšový medvěd,“ ušklíbl se na něho Kabuto. - toto bolo fakt dobré:))
veľká vďaka za tie dva dieliky po sebe, hoci teraz budem veeeeeeľmi netrpezlivo čakať na Narutov súboj....


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele RockNaruto
Vložil RockNaruto, Čt, 2008-04-03 10:37 | Ninja už: 6195 dní, Příspěvků: 88 | Autor je: Prostý občan

znovu perfekni jako vzdy nedele tu bude brzo takze se uz tesim

Obrázek uživatele hinata-sempai
Vložil hinata-sempai, St, 2008-04-02 21:50 | Ninja už: 5939 dní, Příspěvků: 790 | Autor je: Prostý občan

je to prostě naprosto nepřekonatelně užasně kawaii!! Laughing out loud Má nejdelší pochvalovací věta Laughing out loud

Obrázek uživatele Alea
Vložil Alea, St, 2008-04-02 21:53 | Ninja už: 5940 dní, Příspěvků: 950 | Autor je: Prostý občan

jipíí =D kujuu =D 2 díly naríz, to je úprooostě upe supeeeer =D tě žeru =DDDDD zase mě dostal druhý XDDDD a Kabuto tentokrát taky XDDDD speciálně u tohodle : Tvoje noční můra,“ odsekl Druhý a připravoval se na boj.„Ale ty nevypadáš jako plyšový medvěd,“ ušklíbl se na něho Kabuto.Druhý chvíli překvapeně mlčel, ale pak: „A konečně někdo se smyslem pro humor.“ sem se svíjela ještě pěkně dlouho XDDD apak ještě u hlášky o tom, co Druhý s Kabutem a jeho žížalou provede XDDDD Gai a kakashi museli mít skvělý výraz ve tváři XDD ten bych vážně chtěla vidět =D a strašně moc se těším na další díl =D Tm bude asik madara, že jo??? =D a zapletou se malí nějak do bojee? =D ajo..vim, sem moc zvědavá =D

Obrázek uživatele gandalf
Vložil gandalf, St, 2008-04-02 21:29 | Ninja už: 5931 dní, Příspěvků: 50 | Autor je: Prostý občan

skvele ako vzdy morituri-sama Smiling


Obrázek uživatele naruto uzumaki 2008
Vložil naruto uzumaki 2008, St, 2008-04-02 21:27 | Ninja už: 5889 dní, Příspěvků: 717 | Autor je: Prostý občan

goood hrozně se mi to líbý škoda že bude pokráčko až v neděli

Obrázek uživatele Hamano Ayumu
Vložil Hamano Ayumu, St, 2008-04-02 21:27 | Ninja už: 6167 dní, Příspěvků: 802 | Autor je: Prostý občan

Supáč!

Z láskyTak jo xD Dovoluji si dneškem sama sebe prohlásit za největšího Gaarofila na světě Laughing out loud
Já ho prostě M-I-L-U-J-I-!!!!!Z lásky

Vzdělání umožňuje člověku zlobit se nad věcmi ve všech koutech světa. (Můj případ xD )
Lež je velmi nekvalitní náhražkou pravdy, avšak jedinou, kterou se až dosud podařilo vynalézt.
Autor: Hubbard Elbert
.

Teprve když zdravý onemocní, uvědomí si, co měl.
Autor: Carlyle Thomas

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, St, 2008-04-02 21:24 | Ninja už: 5912 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Skvělý, super, úžasný.... no, těch slov by se dalo použít hodně...Smiling

Obrázek uživatele Karlos-sama
Vložil Karlos-sama, St, 2008-04-02 21:24 | Ninja už: 6030 dní, Příspěvků: 672 | Autor je: Prostý občan

Myslim, ze te tu bude plno lidi zboznovat Laughing out loud 2 dily naraz to se nestava kazdy den Laughing out loud