manga_preview
Boruto TBV 08

Válka o Konohu část 1.

Válka o Konohu 1.část
Byl letní horký den a vypadalo to na klidný den.
„Hokage,mám pro vás důležité zprávy". Vykřikla Sakura.
,,Neříkej mi Hokage ale Naruto".usmál se na Sakuru Naruto. ´
„Na to tedˇ zapomen“! Vykřikla Sakura.
,,Co se děje Sakuro, vypadáš vyděšeně něco se stalo s vesnicí či se spojenci z Písku"?
,,Ne, Vesnice skryté v Mlze,Kamenu,Trávě a Deští a vyhlašujou Konoze válku, podle všeho polovinu těchto uvedených zemí ovládají Akatsuki"!!!
Naruto okamžitě vyřkl: „Ihned informuj vesnici skrytou v písku i Gaaru osobně“!!!!
,,Svolej vesnickou radu a všechny ninjy v konoze od chuuninu a dál rychle"!!!!Pronesl rychle Naruto a dal se do práce.Sakura běžela co jí nohy stačily oběhla celou vesnici a nakonec šla k Sasukemu velitelovi policejní elity v konoze.
„Ihned se dostav k Hokagemu s veliteli“! Všichni schopní ninjové se sešly na náměstí a nedočkavě čekali co jim 6.Hokage Uzumaki Naruto řekne.Hokage řekl: „Všichni ninjové do zbraně posilte hlídky ve vesnici ihned poplach 4.Stupně všichni schopní ninjové budou u hradeb nebo aspon připraven“!!!!! Vesnice skryt¨é v Mlze,Kamenu,Trávě a Deští a vyhlašujou Konoze válku!!!Všem ninjům se na tváři objevila hrůza,překvapení a děs. „Dneska je celkem klid“ řekl Shikamaru celému svému teamu poskládaného z Jouninu a Chuuninů.Vzápěti vybuchla vedlejší hradba a šlo vidět že přes hradbu skákal jeden shinobi přes druhého. Shikamarovi se vyvalily oči shinobi z mlžné, deštné, kamenné,a spousty jiných známých i neznámých vesnic.Chouji a jeho tým urputně bojovali.
„Pane bože jejich tu moc neudržíme to“!Ihned se u díry objevily posily Sasuke,Kakashi,Lee,Ten-ten,Neji,Akamaru s Kibu,Gai,Sakura team a spoustu dalších shinobi z konohy.Kakashi a Sasuke mezitím začali vytvářet chidori a i spousty jiných shinobi používalo své speciální schopnosti.
,,Za Konohu"! Hokage ihned příjde!Mezitím se tu objevil Naruto a svolal elementy: Fuuton,Katon!!!Stáhněte se všichni vykřik Naruto. „To je šílenství“! vykřikla Sakura to sám nezvládne!Mezitím jí Hatake Kakashi odpověděl : „Není a nasadil jeden ze svých hřejivých ůsměvů“.
,,2. elementový extra rasengan"!!!!!!!

4.75
Průměr: 4.8 (16 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele naruto uzumaki 2008
Vložil naruto uzumaki 2008, Út, 2008-06-17 14:53 | Ninja už: 5873 dní, Příspěvků: 717 | Autor je: Prostý občan

paraáda už se tešim na další

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Po, 2008-04-21 09:40 | Ninja už: 6172 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

je to dobrý

Obrázek uživatele Karlos-sama
Vložil Karlos-sama, St, 2008-04-02 18:15 | Ninja už: 6014 dní, Příspěvků: 672 | Autor je: Prostý občan

Nwm jestli je to tvé první nebo kolikátá povídka, ale je tu několik věcí, které ti musím zdělit.
1) Přímá řeč ti někde úplně chybí. Je lepší jakýkoliv rozhovor psát na další řádky.
„Hokage,mám pro vás důležité zprávy“ vykřikla Sakura.
„Neříkej mi Hokage, ale Naruto.“ usmál se na Sakuru.
„Na to tedˇ zapomeň!“ Vykřikla Sakura.
Asi takhle nějak by to mohlo vypadat.
2) No zdá se býti trochu nemožné, aby Naruto ovládal x druhů chakry. Viz jedna z novějších manga dílů, kde Naruto trénoval.
3) Jo a jedna nesrovnalos, když má někdo někoho informovat osobně, tak to znamená, že za ním má dojít sám a říci mu to.
4) Jinak nápad je to dobrý a pokud se zlepšíš a dáš na některé rady, tak bys mohl získat několik fanoušků, prahnoucích po akci.

Obrázek uživatele Skorp1k
Vložil Skorp1k, Po, 2008-03-31 23:22 | Ninja už: 5998 dní, Příspěvků: 152 | Autor je: Prostý občan

SHURIKENCHIDORIRASENGAN??? Zni to zajimeve Smiling to asi ani neexistuje co??? a jestli si to vymyslela tak je to GooD nazev, ale jinak je to povidka do pohody, doufam ze bude brzo pokracko abych se dozvedel co to Jutsu dokaze Laughing out loud

Obrázek uživatele Saintka
Vložil Saintka, St, 2008-04-02 17:48 | Ninja už: 5926 dní, Příspěvků: 31 | Autor je: Prostý občan

jo asem kluk[code]

Obrázek uživatele Skorp1k
Vložil Skorp1k, St, 2008-04-02 18:09 | Ninja už: 5998 dní, Příspěvků: 152 | Autor je: Prostý občan

Tak to se omlouvam ale podle nazvu mi to spis pripadalo ze si holka ale doufam ze ted to uz bude v poho Smiling

Obrázek uživatele DJAfro
Vložil DJAfro, Po, 2008-03-31 21:05 | Ninja už: 5881 dní, Příspěvků: 120 | Autor je: Prostý občan

hmmmm