manga_preview
Boruto TBV 15

Sasuke se změnil 05 + speciál, jak to všechno skončilo

Táák, a je tady poslední díl mího ujetýho příběhu. Tak, doufám že se bude líbit a za každej koment budu vděčná... Dobře se bavte.

V tom se Kakashi zvedl a šel ke svému batohu a řekl: „Tady pomůže jenom hélium od mých přátel Boba a Bobka… Po chvíly vpouštění hélia do Sasukeho se konečně probral z tranzu. „C…c..co se stalo??“ Zeptal se nepřítomně a vykuleně Sasík.“Ty seš takovej magor…“ Řekl Naruto.
Po chvíli když Sasukeho přešel hysterický záchvat kdy zuřivě kopal, mlátil a dokonce i kousal Orochimara, se naši shinobi rozloučily se špiony whoopu, zbalily si svých pět švestek a potáceli se domů.
„Hm….. Sasuke, není ti špatně??“ Otázal se bílého, až skoro průhledného Sasukeho Kakashi.
„Víte….škyt….asi jsem neměl….toho Orochimara……škyt…….kousat….
„Kakashi, myslím že bude zvracet“ Řekla Sakura Kakashimu, ten ji ale vůbec nevnímal. A to byla chyba.
Sasuke se pozvracel Kakashimu přímo do obličeje…
„Ach jo, proč já, taková hezká, milá, hodná, CHYTRÁ a ochotná dívčina musím být v týmu se třema blbama kteří by se dali nazvat švédská trojka s IQ -360...“ pomyslí si Sakura.
Už byl skoro večer, tak se všichni dohodli že by se mohli utábořit.
Kakashi na chvíli zmizel někam do lesíka, odkud se začali ozývat zajímavé zvuky a posunky…
Až se vrátil s červenýma tvářičkami, lehnul si a šel spát.
„Hele Sasuke, když jsi kousal Orochimara (pohled směrem na východ, na spící hromádku čehosi bílého), jak chutnal???“ Zeptal se se smíchem Naruto.
„Tohle je fakt blbá otázka naruto, ale budiž… Bylo to jako…. Jako…. Jako….jedls někdy mravence?“
Naruto se na něj znechuceně podívá a odpoví:
„Sorry Sasuke ale možná jako prase vypadám, ale já hmyz NEŽERU!!“
„ÁÁha, mno nic, bylo to jako když si dáš špenát posypanej mravencema s citrónem…“ Usmál se Sasuke s dojmem že mu budou všichni závidět se ozve „FUJ!!!“ Vykřikne Naruto se Sakurou která zaujatě naslouchala jejich rozhovor , jednohlasně. To Orochíka drsně namíchlo a se svázanýma nohama i rukama odskákal k Sasukemu, napřáhl se, a než Sakura a Naruto stačily něco říct, Oro mignul Sasukeho po hlavě, a ten spadl na velkej kámen přímo pod jeho levou rukou, kde to udělalo jenom hlasité „křup“.
V tom Sasuke začal brečet jako když malýmu dítěti vezmete dudlík. V tom už byl na nohách Kakashi který dal Orimu „dřevěné kapky“ pro klidný spánek a šel se mrknout na Sasukeho zranění…
Ten po té herdě do hlavy byl stále mimo a něco si pro sebe mumlal.
„Tááák jo děcka, zbalte si svý saky paky, chňapněte ty dva teplouše a jdeme do vesnice.“ „A próč Kakashi“ Udělala psí oči Sakura, které málem Kakasiho zlomily, ale naše kopírka se nedala.
„Protože má zlomenou ruku a něco s hlavou.
Asi po hodině balení všichni odskákali do vesnice…
Byla asi půl noc když tým 7 dorazil k hlavní bráně konohy.
Tam spokojeně chrupkal Kotesu na Izákovi a slastně si cucal prst. Tak teda neslyšně prošli kolem spící dvojce.
Naruto šel domů, stejně tak i Sakura a Kakashi šel dát Sasukeho do nemocnice, kde ho položil doktorům před čumák a už se o něj nestaral. Ty dva(Jirayia a Oroušek) pověsily hlavami dolů na zábradlí balkónu radnice hokage.
U Sakury doma:
Jelikož její rodiče se v České vesnici Aš starali o nemohoucí 158 letou babičku, Sakura začala nahlas přemýšlet a při tom si chystat večeřosnídani. „Ach jo, i když se tvářim že mi je Sasuke úplně ukradenej tak trochu se mi líbí… Ale z Kakasiho je taky celkem hezkej chlap, mno až teda na to že je o 14 letž starší a chodí s Kurenai… Já už nechci bejt SAMA!!!“ Rozezvučelo se celým domem… Jak se najedla (tu snídaňovečeři radši nerozmazávám xD), šla si lehnout.
U Naruta doma:
„CHRÁP, CHRÁP…. CHRÁP…“
A u Kakasiho:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ŠOK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
„T- t- TO NENÍ MOŽNÝ!!!!!“
To co viděl, byl pro Kakasiho životní šok… U něho doma…….. v jeho obýváku….. v jeho nejmilejší posteli… KURENAI A ASUMA!!!
„Kakashíííku, prosím, já ti to vysvětlím“ Vyběhla z postele nahá Kurenai, ale jak si toho všimla, okamžitě zalezla zpět do postele.
„ A co mi jako chceš vysvětlovat??? Že to individum co leží v posteli je nejnovější hit vibrátoru co??“ „Ale….. vzlyk …… já….“
„DRŽ HUBU TY TERORISTO“ Neudržel se Asuma a začal na sebe navlíkat spodky a další části oblečení.
„ Ty …. to nevidíš cos té ženské udělal!!! Tys jí zničil život!!!! Ona miluje MĚ JENOM MĚ!!!“
„O čem to mluvíš ty debile!! Nechápu, jak sem mohl chodit s ženskou která se oblíká jak toaletní papír s tlustou čárou uprostřed, která se vyspí s někým, kdo neví co je to koupelna a hulí cigarety i zadkem!!!“ Začal řvát Kakashi, a Asuma i Kurenai koukali jak teplý pytlíky od tvarohu.
„VEN!!!!!! Oba dva!!!“
A už letěli z okna(doslova), nejdřív Kurenai, pak kufry, podprsenky, erotické pomůcky, naporcovaný toaletní papír s čárou uprostřed, sem tam kinder vajíčka(xD), Asuma a nakonec cigarety.
S hlasitým odfrknutím si Kakashi zapnul DVD s jeho milovaným Patem a Matem, pozval krtečka na žížaly a společně se dívaly na své animované přátele.

Ráno, nemocnice
Díky Sasukemu, se nemocnice probudila kolem 3:59 protože neznámí civilista donesli Sasukemu oblečení v hip hop stylu(jeho doměnka), takže na hlavě měl kšiltovku s plochým kšiltem(Nějak se to jmenuje, ale nwm jak), tričko s nápisem ADIO, kolem krku mega řetěz s nápisem MAXI KING, kalhoty se zadkem u kolenou a na nohách boty s nápisem DC. Nejdřív začal rapovat nesmysli, ale potom jak do jeho pokoje, dorazila Tsunade, Sakura, Naruto a Kakashi začal říkat nesmysli a sádra kterou měl na ruce, málem praskla.
„Jó, sádru mou zdobí
značka té konohy,
jenom já mám sexy nohy.
V téhleté vesnici
tam na radnici,
zjistil jsem
že jsem GAY.
Jó je to fakt
Veliká vesnice,
A jejím Hokage je zlá prsatice!
Dorapoval nadšeně Sasuke s poznámkou, že to že zjistil že je Gay není pravda. Ale to už viděl jak Naruto, Sakura a Kakashi drží rudou, až do fialova zbarvenou Tsunade.
„Prask“ ozvalo se místností, a všichni hned zmlkli. Sasukemu málem vypadli oči z ďůlků, Sakura začínala vzlykat, Naruto se radoval a Kakashi pod váhou Tsunade se zmohl jenom na „Eh“
Tsunade dostala infarkt. Všichni zmiňovaní, dělali již zmiňované věci asi 10 minut, když v tom Naruto zařval: „Wohou, konečně budu hokage jó!!!! Víte, já sem to nikdy nechtěl říkat, ale podle mě Tsunade patřila do protialkoholického ústavu.“
„Můžeš mi to PROSÍM zopakovat??“ Zeptal se někdo.
„NE!! Máš poslouchat ušima a ne zadkem“ Nafrněl se Naruto, ale než se nadál, obletěl třikrát zeměkouli tam a zpět, až dopadnul na zadek přímo před legendární ženu s poprsím větším než Dolly Buster. Tááákže ty si myslíš že patřím do ústavu?!“
„Naruto se na ni nechápavě podíval a s klidem odvětil
„Jo, a proč??“ „Víš co ty malej…“ „Ne, to opravdu nevim“
To už Tsunade začala zase rudnout ale tentokrát přebytečný vzduch pustila ušima… „Co já se tady s tebou budu s…, kašlu na vás, na všechny!!! A teď mě nerušte, jdu pracovat a v klidu si přečíst Aha!.
Odešla nadrženě pátá. Ale to už pozornost Naruta a Sakury (Kakasiho ne, ptž se ještě probíral z váhového přetížení, které utrpěl. Sasuke změnil vohoz, ale protože Naruto i Sakura usoudily že mu sluší jeho tričíčko s výstřihem až… až a modré tepláky (bez fialové mašličky), vyslíkli ho (Sakura měla 2. vánoce), převlíkli ho a vzali ho na procházku ven. Jakmile se Sasuke probral ze svého pomatení, Team 7 byl šťastný až…až Laughing out loud

Konec

Speciál: Jak to všechno skončilo:
Naruto přemluvil Tsunade aby odešla do důchodu a jmenovala jej hokage. Na tuto metodu nepřistoupila, tak ji naruto šoupl do domova důchodců, s řečí, že tam najde klid. V domově důchodců neskončila jen Tsunade, ale taky Kakashi (no coment). Asuma se jednoho dne ukouřil k smrti a jak se to dozvěděla Kurenai, šla to zapít.
Z hospody se nikdy nevrátila…
Z Naruta se stal Hokage, ne však nadlouho. Po převozu Tsunade do domova důchodců, zdemolovala na šrot Ichikaru Ramen, pročež se Naruto vydal hledat nějakou restauraci kde by se mohl najíst. Po asi 15-16 letech se mu podařilo najít dvojče Ichikaru ramen- Chiikaru ramen.
Než si objednal, zemřel na Anorexii. Po Narutově odchodu, byl Hokagem jmenován Konohamaru. Ten zanesl do vesnice styl 80. let a vyhodil ty dva prudící rádce hokage( za a) omlouvám se, ale neznám jejich jména a za b) nwm jesi jdou vyhodit…). Jejich nástupci byl Udonn a Moegi. Ostatní buď zemřeli, nebo tančí Disco dodnes…

Tak, a je konec... Omluvte prosím ten rap, bylo to strašný, ale ještě že to říkal Sasuke Laughing out loud xD

4.814815
Průměr: 4.8 (27 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Ten_Ten
Vložil Ten_Ten, St, 2009-05-13 18:21 | Ninja už: 6139 dní, Příspěvků: 398 | Autor je: Prostý občan

Fajn. Tak ty jsi mě překecela, abych se konečně dokopala k tomu, že musim napsat závěť. Hned zejtra na to jdu (jenom aby nebylo pozdě, protože se fakt chlámu ještě teď).

http://www.zkouknito.cz/video_59020_hymna-yaoi-fanynek Aneb milujeme yaoi =3

TWINCEST FÜR IMMER!!!

Obrázek uživatele wwwowww
Vložil wwwowww, Pá, 2008-12-05 16:30 | Ninja už: 5973 dní, Příspěvků: 55 | Autor je: Prostý občan

užasnýýý..nejlepší povídka co sem kdy četla

Obrázek uživatele Layla
Vložil Layla, Ne, 2008-04-27 21:45 | Ninja už: 6089 dní, Příspěvků: 1111 | Autor je: Prostý občan

juu to je super xD málo sem se chlamtala když jsem to četla xD xD upeeeee umírám smíchy xD tak že když umřu máš mě na svědomí a budeš muset číst mojí závěť xD fakt je to užasný

ááááááájem....SMILEY PIG....chňo chňo
Bleach a dalšíLayla deviantartí
→TOP anime →NANA
to teď u mě vlááádne
Bazinga!

Obrázek uživatele sakura147
Vložil sakura147, Po, 2008-04-21 15:21 | Ninja už: 6134 dní, Příspěvků: 39 | Autor je: Prostý občan

tak toodle je fakt supef hlavne to poprsím větším než Dolly Buster.jaj to bylo moc pekne!!!!=o)

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Út, 2008-04-15 09:58 | Ninja už: 6251 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

he eh, bolo to dobré:)Smiling som zvedavá, čo napíšeš ako ďalšie:)Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Kimi-chan
Vložil Kimi-chan, St, 2008-04-09 13:59 | Ninja už: 6120 dní, Příspěvků: 25 | Autor je: Prostý občan

to byla nejvtipnější povídka co jsem kdy četla !!! xD

Obrázek uživatele Kurio
Vložil Kurio, Ne, 2008-04-06 15:48 | Ninja už: 6159 dní, Příspěvků: 279 | Autor je: Prostý občan

super plánuješ nějakou další povídku???

________________________________________________________________________
https://konoha.cz/~naruto/?q=node/24210

Obrázek uživatele Verča 007X
Vložil Verča 007X, Po, 2008-04-07 17:30 | Ninja už: 6148 dní, Příspěvků: 600 | Autor je: Prostý občan

Jo, akorat si z toho nebudu dělat srandu, mam ju uz rozepsanou ve wordu, a brzo ju sem dam... Jinak moooc vsem dekuju za hezke komentiky

Yuumei - více spoluautorská FF xD Laughing out loud určo se mrkněte ;-)

Dedík a POMELO!! Joj, POMELO!!! Boží obrázek našeho spolku xD

Pomelo, to je věc.
Kdo řek něci jinýho- je to kec.
Pomelo vládne světu,
řekně jen tu jednu větu:
Pomelo je náš král
každý se ho vždycky bál!!

Aneb POMELO vždy výtězí Laughing out loud Laughing out loud

Nebýt Natush(té HLAVNĚ!! xD), tuším že Michi(nebo to byla Miya?? Puzzled xD) slovenskýho prezidenta a dalších blbostí, pomelo by skončilo na ulici... teď je z něj náš BŮŮŮŮH xD Laughing out loud Kakashi YES

Obrázek uživatele TsuchiKim
Vložil TsuchiKim, Pá, 2008-04-04 15:02 | Ninja už: 6102 dní, Příspěvků: 747 | Autor je: Prostý občan

super, škoda že je konec

dlouho jsem tu nebyla, ale snad se to zase změní a doženu staré resty Smiling *těší se na ty "své" autorky*

"kniha" Ninža z druhého patra? Jedině za trest! více - proč já tomu vlastně dělám reklamu? Puzzled

jsem členem Spolku žroutů knih (itadakimááás), naše závislost a rychlé čtení je přímo legendární, kdo by se chtěl přidat ať kontaktuje Akumakirei

napsala jsem recenzi na Black Cat, ale nevím jestli se tím mám chlubit Smiling
a pokračovala s recenzí NO.6

jsem členem FC Cinkl, FC Yuki Kaze-san a FC tepeyollotl

všude narážím na to, že 92% teenagerů poslouchá hip hop a pokud patřím do zbylých 8%, ať si to přidám do podpisu, ale je zajímavý, že to má polovina konohy a mém okolí to poslouchá pouze jeden člověk :D

Obrázek uživatele shodai-san
Vložil shodai-san, Čt, 2008-04-03 17:44 | Ninja už: 6091 dní, Příspěvků: 1 | Autor je: Prostý občan

to je nej povídka

Obrázek uživatele Mon-chan
Vložil Mon-chan, St, 2008-04-02 14:24 | Ninja už: 6122 dní, Příspěvků: 461 | Autor je: Prostý občan

To je SUPER!!!

NYOHOHOHOO~