manga_preview
Boruto TBV 07

30 + 3 NA CHATĚ, díl 003 - Večeře a ...

Třetí pokračování story o třech ženách, třiceti chlapech a třech ninkenech Smiling na chatě... Doufáme, že se vám to bude líbit! hAnko + Danieeru ;)

Kupodivu první, kdo letěl do jídelny byla Valy. Danieeru vůbec nechápala, kdo ji naučil takový povel, a všem pohrozila, že kdo tomu smetákovi bude podstrkovat jídlo, toho vlastnoručně zaškrtí. Šel z ní dost strach, takže se radši nikdo nepokusil jejího ninkena krmit. Tak si Valy zase převzali Akamaru s Pakkunem a dál do ní hustili: „Řekni Akamaru, řekni Pakkun, řekni...“, ale to už se Valy naštvala, štěkla, ať jí dají pokoj a šla si hrát s míčkem.

K večeři byl – nečekaně – ramen! Někteří ještě ani nestačili zvednout hůlky a Naruto už měl v sobě pátou porci. Mezi trojicí Sasu-Naru-Dani pak zavládlo napětí, neboť se snažili jeden druhého předehnat v tom, kdo toho víc sní. Rozhodčího dělali Teuchi a Chouji, ale zatím to bylo nerozhodně.
„Síla mládí zvítězí!“ zakřičel Lee a okamžitě se k nim přidal.
„Je tohle normální?“ zahudral otráveně Hidan, kterého v dalším reptání zastavila miska, hozená právě chlapcem s účesem podle kastrolu.
„Jeho osudem je stále vykřikovat něco o síle mládí...,“ zamumlal Neji, načež mu v obličeji přistála jedna porce nudlí, hozená klukem s rudou kšticí a prapodivným výrazem.
„Gaaro, uklidni se!“ profackoval svého bratra Kankurou, ale hned nato měl v puse písek, takže začal kašlat a máLem se udusil. Pak začala všeobecná bitka – jídelnou lítaly hůlky, porce ramen, misky... a Valčin červený míček.
„Za to může ta trojka, co soutěžila!“ zařval Kisame, ohánějící se mečem a byl by rozseknul nebohou Danieeru vejpůl, kdyby mu do cesty nestrčila židli.
„Může za to Lee!“ bránili se Naruto a Sasuke.
„Nene, může za to ten oslizlej týpek, kterýho nejde zabít!“ zapištěl Lee a na důkaz svých slov praštil Hidana skleněnou lahví po hlavě a následně se spolu začali rvát.
„Může za to Gáááááááára!“ ječel Hidan s bolestivým výrazem a snažil se zastavil Leeho, který mu mlátil flaškou do hlavy. Rudovlasý chlapeček se schoval do koule z písku a Deidara usilovně vzpomínal, jak že tohle jutsu přemohl. Sasori se zkoušel dostat dovnitř pomocí svojí loutky a Kisame do koule třískal Samehadou.

Pan kuchař Teuchi se naštval, že došlo ke znesvěcení jeho pokrmu, zatímco Chouji si rychle zabavil zbytky obsahu misek, které zatím nebyly použity k boji. Ivča už při první misce letící vzduchem vyjekla „Sodoma, Gomora!“ a schovala se pod stůl, ale ihned zase vylezla, protože Konohamaru si tam s ní chtěl hrát na indiány a málem ji skalpoval kunaiem. Zetsova bílá půlka nadšeně povzbuzovala Kisameho, zatímco ta černá, kupodivu, nadržovala Danieeru. hAnko využila nastalého zmatku a odtáhla své oblíbence Genmu, Hayateho, Izuma a Kotetsu do obýváku, aby si s ní zahráli svlíkací poker. Ero-sennin je zaslechl a s vyplazeným jazykem se hnal za nimi, naštěstí ho ale omráčila sklenička letící vzduchem. Původně ji hodil Neji ve snaze umlčet Peina, který se rozhodl doprovodit tu krvavou řež zpěvem písně „Bedna od whiskey“.
Orochimaru se schoval v koutě, jako správný zbabělec a Kabuto se kolegiálně rozhodl mu dělat společnost. Ebisu hledal Konohamara pod stolem, načež o jeho vystrčenej zadek zakopnul Itachi honící Tobiho. Kakashi se pohodlně usadil na židli, rozevřel svou nepostradatelnou knížku a jen občas reflexivně uhnul stranou, když kolem něj proletěla některá součást nádobí.

Najednou zahřmělo a zmatek v jídelně utnulo zaječení. Zkuste hádat... Deidara má panickou hrůzu z bouřek. Vyskočil na stůl, hystericky pobíhal mezi zbytky jídla a tahal se přitom za culík. Do toho přiletěla hlídka ve složení Akamaru-Pakkun-Valy a to malé černé nic vřískalo: „Zachraň se kdo můžeš, jsou tady mimozemšťani!!!“
To už bylo moc na Peina, který se bál nejen malých chlupatých černých věcí, ale i bouřky a mimozemšťanů taky. Zbledl jako křída, popadl kytaru a zmizel v patře. Prásknutí dvěří ukončilo Deideiův hysterickej záchvat. Nechápavě se rozhlídnul kolem sebe, načež prohlásil: „Nevim jak vy, ale já hodlám kvičet a zdrhat, než mě ti ufoni dostanou.“
Seskočil se stolu a s výkřikem „KATSU!“ zmizel v oblaku písku.
Asuma si vyklepal písek z krabičky cigaret: „Takhle to prostě dopadá, jako v klasické komedii. Teď musíme zaklonit hlavy a s chutí se zasmát.“
A tak se všichni poslušně zasmáli, hlavně Valy, která se kutálela po podlaze a vykřikovala na celé kolo: „To jsou ale blbečci! Takovej pitomej fór a oni mi to sežerou i s navijákem!“
Danieeru s vytřeštěnýma očima zírala na svého psího miláčka a musela uznat, že Pakkun je fakt dobrej učitel. Potom společnost svorně a v dobré náladě uvedla jídelnu do původního stavu a odebrala se k spánku. Valy ještě předtím zašla na pokoj, kde setrvávala dvojice country-boy plus blonďatá hysterka, usedla na noční stolek a ukázala se jako výborná psycholožka. Pein se jí přestal bát a Deidara uznal, že jeho vybuchující umění nadělá víc kraválu než bouřka. Pak se Valy spokojeně přidala ke svojí paničce. Vyskočila za ní do postele a důležitě začala oznamovat, jak se jí to s těma dvěma povedlo. Ale Dani už nevnímala, protože spokojeně zařezávala. Pejsek se zkalmaně stočil do klubíčka a taky zavřel oči.

Byla hluboká noc..., Shikamaru se vzbudil a posadil se na posteli. Něco slyšel. A pak... ozvalo se to zase. KLAP, VRZ, MLASK... KLAP, VRZ, MLASK! Co to je, pomyslel si Shikamaru. Vlasy mu vstávaly hrůzou – sice mu stály i normálně, ale to nevadí – a on nevěděl, jestli má ztropit poplach, nebo dál předstírat, že spí. Najednou se prudce otevřely dveře a někdo zařval „BAF!“, čímž vyděsil všechny přítomné – Asumu, Shikamaru, a dokonce i Kabuta, který s nimi byl na pokoji nedobrovolně.
„Ááááá!“ zaječeli všichni tři zaráz.
Do jejich vřískotu se vmísil smích dlouhovlasého individua s vyplazeným jazykem, které se válelo mezi dveřma. Shikamaru zamumlal, že je to otrava, Asuma si zapálil cígo a Kabuto se rozbrečel, protože tohle považoval za zradu. Najednou se tam zjevil Kankurou a pravil: „Hele, nechte si ty blbosti na zítra, jsou tu lidi, co chcou spát!“
Ale to už byl celej barák na nohách a všech zbývajících 28 obyvatel se narvalo do malého pokoje. Kdosi přibouchnul dveře, posvítil si baterkou do obličeje a promluvil hlasem jak ze záhrobí: „Pojďme si vyprávět strašidelné historky!“
„Brácha, ty jseš ale vůl,“ povzdychnul si Sasuke, ale ostatní byli upřímně řečeno dost vyděšení Itachiho bledým ksichtem a rudýma očima s kaleidoskopickým sharinganem. Někdo vypísknul „Pomoc“, jinej zašeptal „Mami, já se bojim“, jen drsňák Gaara se pohodlně usadil na Kabutově posteli a spustil.

„Jednou žila kdesi holka, a ta se jmenovala... dejme tomu Linda. Měla pověst strašpytla a jednou na Halloween...“
„Co je to Halloween?“ zeptal se Naruto nechápavě.
„To je předvečer všech svatých. Slaví se to v Americe,“ poučila ho Danieeru a všichni zase dál čekali, co z Gaary vyleze.
„...jednou na Halloween se rozhodla, že tentokrát to bude ona, kdo všechny vyděsí. Koupila si zelenou masku s černýma očima, ze kterých přímo čišela touha po krvi...“
„Nemáš eso?“ zaznělo odněkud z rohu pokoje. Vzápětí se zjistilo, že Sasuke, Kabuto a Ori hrajou prší. Gaara jim ukázal, že jeho se vyplatí poslouchat
(roztrhal Orimu a Sasunovi mašličky, což oba obrečeli) a pokračoval dál.
„Nastala noc, kdy se mělo jít koledovat. Linda si nasadila masku a vydala se strašit svoje spolužáky. Všechny je vyděsila už jen tím krvelačným pohledem, ale když přišla domů, vyděsila i sama sebe... Ta maska jí nešla sundat!“
Polovině lidí nahnalo strach už jen slovo Halloween, polovina druhé poloviny se roztřásla při popisování masky, a ti, co se dosud drželi, se začali bát právě teď.
„Rozhodla se jít si lehnout a doufala, že jí třeba maska v noci odpadne sama, nebo tak něco. Když se ale ráno probudila, nejen, že masku měla stále na obličeji, ale celá místnost byla od krve! Pak Linda zjistila, že někdo zabil... jejich psa...“
Genma, známý kliďas a pohodář, se spolu s Hayatem, Kotetsu a Izumou klepal, div, že se nerozsypal. Teuchi, Jiraiya, Kakashi a Ivča se báli taky, což čekalo hodně málo lidí.
„Celý den se marně snažila si tu prokletou masku sundat. Nešla kvůli tomu ani do školy, i když by ráda viděla, jak se po Halloweenu tváří její spolužáci. Pomalu ale jistě začínala propadat panice... Když šla večer zase spát, zdálo se jí, jako kdyby se na ni někdo, nebo spíš něco, dívalo...“
V tu chvíli se rozlétly dveře a děsivý nelidský hlas vyvřísknul: „Jsem zde!“
Danieeru, jakožto osoba, co nemá ráda strašidelné historky spadla z postele, Gaara skočil pod peřinu, Naruto skočil Shikamarovi do klína, Orochimaru zase Kabutovi... Sasuke okamžitě tasil zbraň, kterou měl vždy při sobě, Lee a Neji se krčili v rohu a ani nedutali. Genma-Izumo-Hayate-Kotetsu se svorně třásli. Teuchi, Ivča, Jiraiya, Kakashi i hAnko se choulili na jedné posteli a čekali, co se stane. Klapání Sasoriho dřevěných zoubků bylo slyšet až do přízemí a Tobi s Deidarou se zavřeli do skříně v naději, že je nikdo nenajde...
Hned nato se ukázalo, že Itachi se během vyprávění nenápadně vytratil a teď se řehotal jak magor, že se mu během dne už podruhé podařilo všechny vyděsit k smrti. Všeobecný strach se ihned změnil v nenávist a každý obyvatel chaty začal vymýšlet plán, jak se pomstít. Danieeru to vyřešila rychle – popadla ze stolu těžkou porcelánovou vázu a jala se Uchihu staršího pronásledovat po celé chatě s příslibem, že mu tu vázu omlátí o hlavu.

Ostatní se při tom pohledu neskonale bavili a pobíhali za nimi, aby jim náhodou z té unikátní honičky nic neuteklo. Když se Itachi hnal po schodech, přišlápnul si lem županu, ve kterém i spal (vlastně ho skoro nikdy nesvlíkal a přiznejme si, že ho ani moc často nepral... FUJ!). Skutálel se dolů a zůstal bez hnutí ležet u vchodových dvěří...
Danieeru pomalu spustila ruku s vázou a nevěřícně třeštila oči na nehybného Uchihu. Sasuke smutně žmoulal zbytek svojí mašle, načež pravil: „A mám po pomstě...“
Kisame sjel po zábradlí a sklonil se nad svým padlým druhem.
„Ne, Itachi... to ne...“ zavzlykal, načež omdlel. Kabuto si pospíšil ho křísit. Jen co se zohnul ke žralokovi v bezvědomí, Itachi vyskočil, sebral mu brýle a s vítězoslavným výkřikem si to metelil na zahradu ozářenou měsíčním světlem. Kabuto prohlásil, že se na to může vykašlat, že brýle stejně nosí jen proto, aby vypadal jak Hary Potter a vrátil se do ložnice.
Zbytek chatařů se odebral na kutě ihned poté, co Danieeru se škodolibým úsměvem zamčela vchodové dveře...

U té části, co je psaná černě, šlo nakonec jen velmi těžko rozeznat, co která z nás stvořila. Laughing out loud Tak snad se vám to líbilo, už se pracuje na dalším díle, dattebayo!

Varování - další díl může způsobit zdravotní riziko: zranění v důsledku pádu ze židle, zhoršené dýchání a podobně.
Ano, souhlasím s rizikem.
Ne, nesouhlasím s rizikem.
Eye-wink

4.984125
Průměr: 5 (63 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Akane-chan
Vložil Akane-chan, Ne, 2009-12-06 13:01 | Ninja už: 5255 dní, Příspěvků: 48 | Autor je: Prostý občan

je to naprosto dokonalý !!! *válím se v záchvatech smíchu pod stolem*

Nakrm mě, prosím!

Obrázek uživatele Kioko Misaki
Vložil Kioko Misaki, Ne, 2008-11-23 20:01 | Ninja už: 5794 dní, Příspěvků: 625 | Autor je: Pěstitel rýže

,,Jsem zde" nejdřív jsem si myslela co to zase je a on Itachi... dostala jsem záchavt smíchu a nepřestávala se smát. No on se člověk směje už jen tomu zmatku co tam vzniknul. Tyvoe, to je jako když jsem psala jako dvanáctiletá.
PS: v tomhle jsou lepší hlášky než v nějakých filmech.

Obrázek uživatele K.Iwi the Fox
Vložil K.Iwi the Fox, Po, 2008-11-03 20:04 | Ninja už: 5711 dní, Příspěvků: 553 | Autor je: Prostý občan

Au, suhlasila som s rizikom, no mala som od rana krce, tak mi to nepomohlo teda XD toto bolo super. mno jo,... parallen ucinkuje vazne rychloXD

Paper is dead without words
Ink idle without a poem
All the world dead without stories
Without love and disarming beauty

Careless realism costs souls
- Nightwish (Imaginaerum), Song of Myself

SPOLEK ŽROUTŮ KNIH!!!

Obrázek uživatele Kiki-chan
Vložil Kiki-chan, Čt, 2008-08-21 12:12 | Ninja už: 5798 dní, Příspěvků: 120 | Autor je: Prostý občan

Danieeru se pomstila Itachimu. Laughing out loud

Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, Pá, 2008-08-15 22:18 | Ninja už: 5706 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

tak u tohohle dilu jsem za 1.malem spadla ze zidle,za 2.udusila smichy,a za 3.jsem dosla k nazoru ...ze jste suprovy,megabombasticky tym!!!!

Obrázek uživatele Lilithka
Vložil Lilithka, Čt, 2008-07-31 11:13 | Ninja už: 5770 dní, Příspěvků: 910 | Autor je: Prostý občan

jezus to bylo hukotivý .... vy jste takový šikulky Smiling, prostě úžasný a tohle mě na začátku odrovnalo: „Jeho osudem je stále vykřikovat něco o síle mládí...,“ z toho sem nemohla a i z jiných věcí ae to by tu byl trochu víc delší komentář Laughing out loud

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, St, 2008-07-23 23:54 | Ninja už: 5903 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

Znovu dík za všecky supr komentáře, ode mě i Dani-neechan. Smiling
Styron: Teda ty umíš tak krásně chválit! Moc moc děkujeme *za polovinu naší autorské dvojice se klaním k zemi*
San: Je toho ještě hodně, co o hAnko nevíte. Laughing out loud

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), St, 2008-07-23 23:49 | Ninja už: 19810 dní, Příspěvků: 9579 | Autor je: Prostý občan

hAnko využila nastalého zmatku a odtáhla své oblíbence Genmu, Hayateho, Izuma a Kotetsu do obýváku, aby si s ní zahráli svlíkací poker. - teeeda ta hAnko se nějak nezdá!!! Eye-wink Dostala sem ponaučení abych tuhle sérii nečetla v noci protože pak je má matka krapet nevrlá!!! Sticking out tongue Naprosto bravurní!!!!!!! Laughing out loud

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, St, 2008-07-23 16:30 | Ninja už: 5748 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Teda vy dvě dokážete udělat ještě větší zmatek než já... bravo! Moc moc gratuluju "válí se smíchy" Laughing out loud

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Hunter from Uncia
Vložil Hunter from Uncia, Pá, 2008-06-27 19:34 | Ninja už: 5873 dní, Příspěvků: 301 | Autor je: ONLINE, Prostý občan

,,Nemáš eso?'' hej to mě upe dostalo!

Obrázek uživatele Resa Hayko
Vložil Resa Hayko, Út, 2008-06-24 17:44 | Ninja už: 5871 dní, Příspěvků: 259 | Autor je: Prostý občan

hahahaha *sviji se ve smrtelnych krecich nasledne nato pada a uz nevstavaXD* tak a ted me mate na svedomi a uzijte si to papirovani mwuheheheheXD

Moje hokusy-pokusy:

Žeby další severočeský? XD http://147.32.8.168/?q=node/57641
7. severočeský sraz XD http://147.32.8.168/?q=node/63309
lidé lidem

Údělěm optimistů je zvedat pesimisty ze země... Ale když i optimista spadne na dno, kdo pak zvedne jeho?

Obrázek uživatele DoM1n
Vložil DoM1n, Čt, 2008-04-17 18:11 | Ninja už: 6076 dní, Příspěvků: 29 | Autor je: Prostý občan

no tak tohle,proste ta cela serie je paradni Smiling

naruto test

Itachi Fan

Naruto-Akatsuki

Obrázek uživatele snowfox
Vložil snowfox, St, 2008-04-16 13:26 | Ninja už: 5877 dní, Příspěvků: 1579 | Autor je: Prostý občan

Není ten příběh vlastně z toho horrorového příběhu Maska? Smiling

Ale... Envy je stále nejlepší Evil
A máme rádi Obita!!
Výlev jednoho ublíženýho třináctiletýho děcka... aneb proč tu nejsem

Obrázek uživatele Greencz
Vložil Greencz, Út, 2008-04-01 18:54 | Ninja už: 5882 dní, Příspěvků: 68 | Autor je: Prostý občan

TY JO Shocked ja cci taky takhle psaaat Laughing out loud Cry

Obrázek uživatele mischaaa-chan
Vložil mischaaa-chan, So, 2008-03-29 17:47 | Ninja už: 5881 dní, Příspěvků: 323 | Autor je: Prostý občan

XD ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssuperni.... fakt se to podařilo, doufam, že to bude mít alespoň 15 dilu..XD XD Laughing out loud velka pochvala!!!

Obrázek uživatele snowfox
Vložil snowfox, So, 2008-03-29 16:15 | Ninja už: 5877 dní, Příspěvků: 1579 | Autor je: Prostý občan

Tak toto... tak toto mě dostalo XD Obzvlášť ta věta, když Gaara skočil pod peřinu XD

Ale... Envy je stále nejlepší Evil
A máme rádi Obita!!
Výlev jednoho ublíženýho třináctiletýho děcka... aneb proč tu nejsem

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, So, 2008-03-29 02:33 | Ninja už: 5903 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

Děkujeme za pochvalu! Snad nám ta inspirace ještě chvíli vydrží a nějak se dohrabeme ke zpáteční cestě... Laughing out loud

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele Koty
Vložil Koty, Pá, 2008-03-28 08:24 | Ninja už: 6028 dní, Příspěvků: 248 | Autor je: Prostý občan

Jůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůů....mocinky povedené....Jste skvělej tým

Koty's anime, manga, reviews, recommendations, blogs and lists at Anime-PlanetAnime-Planet.com - anime | manga | reviews

Obrázek uživatele T.a.r.a.n.e.e
Vložil T.a.r.a.n.e.e, Pá, 2008-03-28 08:08 | Ninja už: 5873 dní, Příspěvků: 1099 | Autor je: Pěstitel rýže

Tak tohle je fakt bomba! Jste naprostý jedničky!

一度に心の中で本物の願望があります、そしてその願望和津沿いです...そのときあなた和本物の明らかにされていない脳l族をみつける。
"When there is a true desire in your heart and that desire is strong...that is when you find the real strength that even you did not know you had." (Orochimaru-sama)




PS: Ano, to na tom avataru jsem já.

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Čt, 2008-03-27 23:53 | Ninja už: 5967 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Holkýýý!! To je bezvadný!! xDD Itachi je děsnej zmetek xDD Já chci taky hrát svlíkací poker (s Izumínem Sticking out tongue )....btw. Víte že se jmenuju Linda? xDDD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”