manga_preview
Boruto TBV 11

Kroniky Vzduchu: Díl 12 - Nová výzva

Jaden se probral ze spánku a obul se do pantoflí.
Sešel líně schody a přišel do kuchyně.
„Bré ráno!“ Pozdravil Jaden Ranima.
„Ahoj. Nemáš být za chvíli na mostu? Setkat se se svým týmem?“ zeptal se ho překvapeně Ranimo.
„To je dobrý dědo. Náš sensei stejně chodí furt pozdě.“ Usmál se Jaden a zakousl se do rohlíku s máslem.
Na mostu už byli všichni, kromě Kakashiho, když Jaden dorazil.
Vypadali dost znuděně.
„Ty taky Jadene?! My tu čumíme už půl hodiny a ty si sem klidně pčijdeš pozdě?!“ Rozčílil se Naruto.
„Klídek! Stejně Kakashi chodí furt pozdě, takže nač ten spěch.“ Vymlouval se Jaden.
Kakashi dorazil o 10 minut později.
„Ahoj lidi! Ztratil jsem se na cestách života. Pardon.“ Omluvil se s úsměvem Kakashi.
„To si děláte srandu ne?!“ vyhekli Jaden, Sakura a Naruto najednou. Sasuke byl jako vždy neutrální.
„Jsem připravený na další misi Sensei! A Team 7 měl zatím jenom samé lehké mise! Chci konečně nějakou těžkou misi! Chci konečně dokázat co dovedu! Óh, už se nemůžu dočkat slišíte?“ hořel Naruto odhodlaností.
„Jen klid Naruto! Já to pochopil.“ Snažil se ho uklidnit Kakashi.
Naruto hodil vražedný pohled na Sasukeho.
„Řekni, až vychladneš Naruto, aby jsme mohli s misí začít.“ Utnol Naruta v myšlenkách Kakashi.

Jejich mise byla zase nudná, vytrhávali plevel na zahradě jedné staré dámy.
Naruto se do toho ale tak obul, že vytrhal všechno, i bylinky, které tam ta paní pěstovala.
Potom měli zase vybírat odpad z potoka.
To je tak otravný, že snad usnu! Rozčiloval se pro sebe Jaden.
Kakashi seděl pod stromem a četl si svojí knížku.
Naruto najednou uklouzl a už ho proud nesl k vodopádu o kus dál.
Už letěl z vodopádu dolů, když ho naštěstí Sasuke chytl za nohu.
Sasuke tam vysel za provaz.
„Seš fakt blbec!“ řekl mu s opovržením Sasuke.
Jejich další úkol bylo prohledávat okolí lesa se psi.
Naruto si frajersky vzal toho největšího psa. Takže samozřejmě byl Naruto ten na vodítku a pes si chodil kam chtěl.
O kus dál byla díra v plotu, na jehož druhé straně byl pozemek s minama.
Narutův pes se vydal do díry.
„Stůj! Tam nesmíš!“ Snažil se bezvýsledně Naruto stáhnout psa zpět.
„Je to fakt trotl!“ řekl Jaden sklesle.
„Samozřejmě si musel vzít toho největšího!“ poznamenala Sakura suše.
Za chvíli bylo slyšet několik explozí.
Když pes vylezl z díry, Naruto za ním byl celý černý.
Jaden, Sakura a Sasuke sklesle vydechli.

O chvíli později se vraceli domů a Jaden se Saukem museli Naruta podpírat.
„Podívej se na sebe! Jsi nenapravitelný!“ hubovala Naruta Sakura.
„Furt musíš machrovat viď?!“ přidal se Jaden.
„Hmm, jsi pro nás jenom přítěž.“ Řekl s úsměvem Sasuke.
Naruto se na něj už chtěl zase vrhnout ale Sakura mu v tom zabránila.
„Ještě pokračuj a já ti ukáži!“ Hrozila mu.
Kakashi vydechl : „Co se týče teamworku máte ještě mezery ve vzdělání.“
„A to všechno kvůli tobě Sasuke! Myslíš si, že jsi lepší než mi ostatní?!“ rozčiloval se Naruto. „Ne než ostatní, jenom než ty. Už se s tím smiř.“ Řekl mu Sasuke a ani se na něj neotočil.
„Ledaže by jsi mi dokázal opak!“ řekl a otočil se na něj.
Chvíli se tam propalovali pohledem.
Sakura je sledovala a nebyl nadšená touto atmosférou.
„Hele kluci, stejně jsem nejsilnější já, takže buďte v poho.“ Řekl najednou s takovým nadřazeným úsměvem Jaden.
„Jen počkej Jadene! Tebe porazím hned po Sasukem!“ řekl trochu naštvaně Naruto.
Sasuke se na Jadena zamračil a Jaden mu pohled oplatil.
Jadene! Nebudeš silnější než já! Řekl si Sasuke.
Jaden sklonil pohled a otočil se k nim zády.
„Tak si zatrénujte a pak za mnou přijďte až budete myslet že mě porazíte.“ Popíchl je Jaden.
Naruto ještě chvíli supěl.
Má pravdu! Vzpomněl si Sasuke na Haka.
Musím zlepšit svoje techniky, abych se ujistil, že mě žádny ninja neporazí.

Nad nimi prolétl orel.
Kakashi zvedl hlavu od své knížky a podíval se na nebe.
„Tak fajn vy čtyři. Pro dnešek konec. Můžete se hádat jindy.“ Řekl jim Kakashi.
„Jakkoli, já mizím.“ Řekl Sasuke ledabyle, otočil se a šel.
„Sasuke počkej!“ volala ním Sakura a rozeběhla se za ním.
„Ale já-.“ Koktal Naruto za těma dvěma.
„Tak zatím.“ Usmál se Jaden a odešel také.
„Čau!“ Zavolal za ním Naruto.

Asi zajdu za sensei Kawarou, trochu si zatrénovat. Přemýšlel Jaden, když šel ulicí, s rukama v kapse.
Najednou uslyšel nějaký řev.
Co to mělo bejt? Podivil se, vyskočil na strom a zmizel.

Orla si zatím všimli i senseiové ostatních týmů.

Když Jaden dorazil k místu, odkud slišel řev, spatřil z koruny stromu, kde stál Naruta, Sakuru a Konohamarovi kamarády.
Konohamara držel za flígr nějakej divnej kluk v černém a s fialovým make upem na obličeji. Na zádech měl nějaký balíček, zabalený ve fáči.
Vedle něj stála nějaká dívka s obřím železným vějířem na zádech.
To jsou nějací cizáci. Pomyslel si Jaden, když si všiml jejich čelenek se znakem písečné vesnice.
„Bolí tě to?“ usmál se ten kluk.
Konohamaru zatnul zuby.
„Radši ho pusť Kankurou, nebo toho budeš určitě litovat.“ Řekla tomu klukovi ta holka.
Takže Kankurou… Pomyslel si Jaden.

„Hej to mě fakt mrzí. Za to můžu já.“ Omlouvala se Sakura, aby pustili Konohamara.
Sakura je před tím honila, protože jí Konohamaru řekl, že vypadá jako čarodějnice.
„Okamžitě ho pusť!“ rozčílil se Naruto.
Tak to jsou geninové z Listové. Pousmál se Kankurou.

„Za pár minut se postarám o toho tam. Teď sejmu tebe!“ řekl frajersky Kankurou Konohamarovi.
„To by stačilo.“ Ozvalo se za ním.
„Co?!“ lekl se Kankurou a pustil Konohamara.
Než Konohamaru dopadl na zem, zmizel.
Kankurou se rychle otočil, připravený k boji. ale nikdo za ním nebyl.
„To nebylo moc zdvořilé holčičko!“ ozval se zase před ním ten samí hlas.
Kankurou se zase otočil zpět se zaťatými zuby vztekem.
„Co si to dovoluješ?! Kdo vůbec jsi?“ rozčílil se Kankurou na blonďatého kluka, za kterým stál Konohamaru.
„Já jsem tvoje noční můra!“ Usmál se Jaden.

„Tebe naučím!“ řekl Kankurou a sundal si ze zad ten balík.
„Na tohle chceš použít Karasu?“ divila se ta dívka.
Kankurou tam stál s tím balíkem před sebou.
„Kankurou, nech toho!“ ozvalo se ze stromu opodál.
Jaden a ostatní se podívali tím směrem.
„Jsi ostuda pro naší vesnici.“ Řekl červenovlasý kluk s něčím jako pískové přesýpací hodiny na zádech.
Kdo je zase tohle?! Přemýšlel Jaden.
Kankurou a ta dívka vyvalili oči.
„Eh, ahoj Gaaro.“ Řekl roztržitě Kankurou.

V domě Hokageho…
„Svolal jsem vás sem, protože vám musím něco důležitého oznámit.“ Začal Třetí.
„Nejspíš už budete vědět o co se jedná.“
„Dost brzo, myslel jsem že máme ještě čas.“ Řekl Kakashi.
„Jsem přesvědčen, že i ostatní země byly o této události informovány. Jak jsem is všiml, jsou už někteří jejich geninové v naší vesnici.“ Řekl Asuma.
„A? Kdy začneme?“ zeptala se Kurenai.
„Za týden.“ Řekl důležitě Třetí.
„To je vážné!“ řekl udiveně Kakashi.
Třetí natáhl z dýmky a vyfoukl.
„Připravím oficiální přípravy.“ Řekl.
„Sedm dní od teď. Za sedm dní začne Chuuninská zkouška.“

„Proč myslíš že jsme sem přišli celou tu cestu?“ zeptal se Kankura Gaara.
„Poslouchej Gaaro! Oni to začali!“ vymlouval se Kankurou.
„Sklapni! Nebo tě zabiju!“ řekl výhružně Gaara.
Kankurou sebou trhl.
Gaara se otočil na přihlížející skupinu.
„Omluvte je.“ Řekl.
Seskočil ze stromu ke svým společníkům.
„Pojďme, nepřišli jsem sem, abychom tu blbli.“
„Co v Konoze vůbec dělají ninjové ze Skryté Písečné?“ zeptal se podezíravě Jaden.
„Ty nic nevíš?“ řekla ta dívka a vytáhla pas, povolující cizím ninjům pobyt na cizím území.
„Jsme tu na Chuuninskou zkoušku.“ Usmála se.
Jaden se zamračil.
„Co to je?“ zeptal se hloupě Naruto.

„Teď když se chystáme zahájit Chuuninskou zkoušku, ti, co mají nové geniny ať předstoupí!“ vyzval jouniny Třetí.
Předstoupil Kakashi, Kurenai a Asuma.
„Kurenai, Asuma a Kakashi.“ Řekl jejich jména Třetí.
„Jsou mezi vašimi geniny nějací, které by jste chtěli přihlásit do zkoušek?“ zeptal se jich Třetí.
„Ale všichni geninové, co splnili více jak 8 misí nemůže být připraveno, i přes vaše doporučení.“ Namítl Třetí.
„Normálně by měli být na to připraveni jen ti, co splnily 2krát tolik misí.“
„Je na ně příliš brzo.“
„Začněme Kakashim.“ Řekl Třetí.
„Z teamu 7 co vedu…všechny.“ Řekl Kakashi.
Po Kakashim navrhli všechny své studenty i Asuma a Kurenai.
Iruka s tím nebyl spokojen.
„Mohu promluvit?“ řekl rozrušeně.
„Co je Iruko?“ dovolil mu Třetí.
„Jmenovaní byly studenty u mě na Akademii. Jsou talentováni, ale nejsou připraveni!“ namítl.
„Potřebují více zkušeností!“
„Já jsem se stal chuuninem, když mi bylo 6 let. Mladší než Naruto.“ Namítl Kakashi.
„Naruto je jiný než ty!“ nesouhlasil Iruka.
„Snažíš se ho zničit?“ vystoupil proti Kakashimu Iruka.
„Vždy projdou obtížnými misemi. Poslat je do nebezpečné situace by mohlo být zajímavé.“ Řekl Kakashi.
„Co jsi řekl…?!“ naštval se iruka.
„To byl vtip.“ Řekl nezvrušeně Kakashi.
„Iruka-semsei, chápu jak se cítíte.“
„Musíte být rozrušený, ale…“
„Kakashi, přestaň!“ Napomenula ho Kurenai.
„Iruko, nezasahuj! Už to nejsou tvoji studenti! Jsou to mí podřízení teď!“ řekl nakonec vážně Kakashi.
Iruka zatnul zuby.
„Ale chuuninská zkouška je známá také jako…“
„Chápu tvůj argument.“ Přerušil ho Třetí.
„Hokage-sama…“ chtěl ještě něco říct Iruka.
„Ale necháme projít začátečnické geniny před-testem.“ Řekl Třetí.
„Před-testem?“ divil se Iruka.

Team 7 čekal na mostě na Kakashiho, šel zase pozdě.
„To jsem mohl přijít taky pozdě a nikomu by to nevadilo!“ rozčílil se Jaden.
Najednou se Kakashi objevil na prknu nad mostem.
„Ahoj lidi, omlouvám se že jdu pozdě. Potkal jsem pěknou dáma tak jsem musel tančit.“ Řekl jen tak Kakashi.
„Lháři!“ zlobili se Sakura, Jaden a Naruto.
Kakashi k nim seskočil.
„Mám pro vás novinu!“ řekl.
„Přihlásil jsem vás do chuuninských zkoušek!“ řekl a vytáhl 4 přihlášky.
„Je to už vyplněné, takže se stačí podepsat.“
Naruto skočil na Kakashiho a objal ho : „Děkuju Kakashi sensei! To je super!“
„Pusť se Naruto! Poslintáš mi vestu!“ snažil se ho zbavit Kakashi.
„Do ničeho vás nenutím, rozmyslete se, jestli se chcete zúčastnit.“ Řekl jim Kakashi a rozdal přihlášky.

O chvíli později už šli po mostě domů.
„tak co lidi? Jdete?“ zeptal se kamarádů Jaden.
„Já určitě!“ jásal Naruto a představil si jak poráží Sasukeho a Kankura.
Sasuke si vzpomněl na Gaaru.
Sakura se zastavila a přemýšlela. Jsem na to připravená? Kluci dělají pokroky, ale já…

Do Konohy se cizí ninjové jenom řinuli.
Byly tu zástupci z Písečné, Travnaté, Zvučné a jiných Skrytých vesnic.

Jaden byl zrovna na cestě za senseiem Kawarou, když mu zastoupil cestu cizí ninja.
„Hahá! Vyžle z Konohy co?“ vysmíval se Jadenovi.
„Kdo to zase otravuje?“ otočil se po něm Jaden.
„Taky ty se chceš zúčastnit chuuninské zkoušky co? No, když tě vyřídím, budu mít o soupeře míň!“ zasmál se ninja a vrhl po Jadenovi Kunai.
Jaden bleskurychle vytáhl dýku a kunai odrazil.
„Neštvi mě! Nemam na tebe náladu!“ zamračil se Jaden a byl pryč.
„Co?“ podivil se ninja.
Jaden se objevil za ním a vrazil mu dýku do zad.
Ninja zasténal a vypařil se v kouř.
„Přemisťovací technika. Ten se už neukáže.“ Řekl si Jaden, vrátil si dýku do pouzdra a pokračoval v cestě.
Když došel ke kamenným hlavám Hokage, bylo tam pusto.
Jaden sešel na cvičiště pod nimi, kde kdysi trénoval a naučil se jedno ze svých prvních jutsu.
Došel až doprostřed mýtiny a rozhlédl se. Nikde nikdo.
Jaden udělal krok vlevo a tam kde stál dopadl kunai.
Jaden se ani neotočil.
„Já jsem nějaký známí co?“ řekl si a otočil se. Byl však trochu překvapený.
Čekal, že za sebou uvidí nějakého chlapa s třemi meči nebo tak…ale zdálo se že to byla Kunoichi.
Měla sice černou kapucu přes hlavu a šátek na obličeji jako Kakashi, ale podle postavy to bylo jasné.
Byla štíhlá. Měla krátké, světle růžové tričko nad pupík s krátkými rukávy a světle růžovou kalhotovou sukni, podobnou té co měla Ino.
Byla v bojovém postoji a svírala v pravé ruce kunai.
Jaden se připravil na vykrytí výpadu. Chtěl jí nechat zaútočit první, aby věděl co dokáže.
Dívka si odepnula od pasu nějakou nádobu a vylila z ní na zem vodu.
Jaden povytáhl obočí : „Co to má bejt? Nějaké zahradnické jutsu?“ Pousmál se.
Dívce se zablýsklo v hnědých očích a udělala několik pečetí.
Vody na zemi začalo přibývat.
Jaden se přestal smát. To není obyčejná holka! Pomyslel si.
Dívka udělala několik pečetí a řekla : „Živel voda: Vodní tesáková Střela!“
Kolem Jadena se ze země zvedla vodní stěna a málem ho v sobě uzavřela!
„Sakra!“ zaklel Jaden a prudce vyskočil do vzduchu.
Voda pod ním se scvrkla a kdyby tam stál, tak by ho rozdrtila.
To bylo o fous! Ta holka je dobrá! Uvědomil si Jaden.
Než doskočil na zem, dívka na něj vrhla několik shurikenů.
Jaden je se ve vzduchu roztočil a nachytal shurikeny do dlaní jako před tím s Hakem.
Dívka sebou trochu trhla.
Jaden doskočil, stále ve víru, na zem a vypustil shurikeny zpět na ní.
Ta je odrazila kunaiem.
Jaden se přestal točit, vytáhl dýky a rozeběhl se na ní.
Střetli se zbraněmi a stáli na místě. Ani jeden nebyl ochoten povolit.
Je docela silná. Pomyslel si Jaden, když se mu objevila první kapka potu na čele.
Jaden se volnou rukou namáchl vzad a prudce jí vystřelil do předu na dívku.
Vyvolal tím menší vzdušnou vlnu kterou tu Kunoichi odhodil.
Dívka při tom trochu zavýskla.
Ještě než dopadla na zem, Jaden se objevil za ní a připravil si omračující chvat.
Ona si ho ale všimla a ve vzduchu se otočila a zablokovala jeho úder.
„Jsi docela dobrá.“ Řekl trochu unaveně Jaden.
„Díky.“ Pousmála se pod šátkem dívka.
Najednou se mezi nimi objevil Kawara a odstrčil je od sebe.
„Konec boje děti.“ Usmál se.
„Sensei?!“ divil se Jaden a zandal si dýku do pouzdra.
Kunoichi už také nevypadala, že chce pokračovat v boji.
„Kde jste byl?! Ta holka mě tu napadla! Na vašem pozemku!“ Vyčítal svému mistrovi Jaden.
„Aha, vy se ještě vlastně neznáte. Ta dívka tady je moje neteř, Nami Azuka. A tenhle akční rychlík…“ Pousmál se Kawara. „…je Jaden Shimoto.“ Představil je.
Nami si sundala šátek a kapucu a vyhrnula si z ní dlouhé hnědé vlasy.
Jaden tam jen stál a zíral na ní.
„Jadene? Jadene!“ probral ho Kawara.
„Eh…těší mě!“ dostal ze sebe Jaden.
Nami se pousmála a trochu zrudla.
„Jsi docela dobrý. Ale příště se držet zpět nebudu.“ Popíchla ho.
Jaden zamrkal a byl zase v pohodě.
„Třeba alespoň příště neusnu.“ Vrátil jí.
„Sensei! Nezmínil jste se že máte sestru nebo bratra.“ Řekl Jaden trochu naštvaně Kawarovi.
„Neptal ses.“ Usmál se Kawara.
Jaden se zatvářil uraženě.
„Co, že jsem tě tu ještě neviděl? Jsi přece kunoichi ne?“ zeptal se Jaden Nami.
„Jsem, ale nebydlela jsem tu také stále. Přistěhovali jsme se sem ze Skryté Oblačné.“ Odpověděla mu Nami.
Jadena to překvapilo. Skrytá Oblačná? Ta je dost tajemná.
„Sestře se po mě stýskalo. A navíc se budou konat chuuninské zkoušky. Kakashi by ti už měl přihlášku dát ne?“ řekl Kawara.
Jaden se už ani nedivil odkud to jeho sensei ví.
„Ano, tady je.“ Vytáhl přihlášku Jaden.
„Á! Takže konkurent jo?“ usmála se rivalsky na Jadena Nami.
„Ty se také zúčastníš?“ Zeptal se jí Jaden.
„Ano. Od teď jsem oficiální Konožská kunoichi“ Zazubila se Nami.
Sekne jí to, když se usmívá. Pomyslel si Jaden a trochu zrudl, ale honem se napomenul, aby to nedal najevo.
„Tak začneme trénovat ne?“ řekl Kawara.
„Aha. To bylo to napadení co?“ došlo Jadenovi.
„Tak jo, před tím vám to šlo. Uvidíme jak vám to půjde teď! Tak pojďte!“ Vybídl je Kawara a připravil si pečeť.
Nami s Jadenem se na sebe podívali a vyrazili na Kawaru.

4.944445
Průměr: 4.9 (18 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Ne, 2010-10-31 22:27 | Ninja už: 5594 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

kawaii, jen tak dál a jsem ráda že tě to potěšilo, aspon neco Smiling

Obrázek uživatele Natsuko Yoshida -chan
Vložil Natsuko Yoshida..., Čt, 2009-07-30 12:53 | Ninja už: 5658 dní, Příspěvků: 65 | Autor je: Prostý občan

Je moc hezká,tos tvořil ty?

Obrázek uživatele Jaden
Vložil Jaden, So, 2009-08-01 15:08 | Ninja už: 5976 dní, Příspěvků: 3462 | Autor je: Editor všeho, Moderátor, Ichiny trojky

Neeeeeeeee!! Já bych nakreslil maximálně stickmana XD


Obrázek uživatele Verča 007X
Vložil Verča 007X, Čt, 2009-07-23 12:14 | Ninja už: 5999 dní, Příspěvků: 600 | Autor je: Prostý občan

Skvělý ^^ Kakashi YES (sry už nevím jak dál pochválit toto veledílo Sad )

Yuumei - více spoluautorská FF xD Laughing out loud určo se mrkněte ;-)

Dedík a POMELO!! Joj, POMELO!!! Boží obrázek našeho spolku xD

Pomelo, to je věc.
Kdo řek něci jinýho- je to kec.
Pomelo vládne světu,
řekně jen tu jednu větu:
Pomelo je náš král
každý se ho vždycky bál!!

Aneb POMELO vždy výtězí Laughing out loud Laughing out loud

Nebýt Natush(té HLAVNĚ!! xD), tuším že Michi(nebo to byla Miya?? Puzzled xD) slovenskýho prezidenta a dalších blbostí, pomelo by skončilo na ulici... teď je z něj náš BŮŮŮŮH xD Laughing out loud Kakashi YES

Obrázek uživatele -Nobody-
Vložil -Nobody-, So, 2009-06-06 07:54 | Ninja už: 5610 dní, Příspěvků: 42 | Autor je: Prostý občan

vyborny dil

Obrázek uživatele Jaden
Vložil Jaden, So, 2009-06-06 11:58 | Ninja už: 5976 dní, Příspěvků: 3462 | Autor je: Editor všeho, Moderátor, Ichiny trojky

díky ^^


Obrázek uživatele Monoke Tokashio
Vložil Monoke Tokashio, St, 2009-04-01 14:51 | Ninja už: 6216 dní, Příspěvků: 40 | Autor je: Prostý občan

Mooooc moc hezka(Nami) a to psani uz je taky o hodne lepsi Eye-wink

Obrázek uživatele Jaden
Vložil Jaden, Pá, 2009-04-03 21:49 | Ninja už: 5976 dní, Příspěvků: 3462 | Autor je: Editor všeho, Moderátor, Ichiny trojky

díky ^^ Smiling Laughing out loud


Obrázek uživatele Akimoto Kaito
Vložil Akimoto Kaito, Út, 2009-01-13 22:34 | Ninja už: 6055 dní, Příspěvků: 514 | Autor je: Prostý občan

Sugoi!! Takže tu máme novou kost v Konze!! Skvělí

Obrázek uživatele Jaden
Vložil Jaden, So, 2009-01-17 01:59 | Ninja už: 5976 dní, Příspěvků: 3462 | Autor je: Editor všeho, Moderátor, Ichiny trojky

jj Smiling
a už jsi viděl její obrázek v mý galerii na mym FF fóru tady?

edit: sakra dvakrát!! XD


Obrázek uživatele Jaden
Vložil Jaden, So, 2009-01-17 01:53 | Ninja už: 5976 dní, Příspěvků: 3462 | Autor je: Editor všeho, Moderátor, Ichiny trojky

jj Laughing out loud
už jsi jí viděl v mý galerii...? Eye-wink
co mam na fóru


Obrázek uživatele Lali
Vložil Lali, So, 2008-12-13 01:25 | Ninja už: 5819 dní, Příspěvků: 501 | Autor je: Prostý občan

Lool xD Gaara s Kankurem svůj popis dopracovali xD Skvělý xD


Komu nešibe s námi, tomu s největší pravděpodobností šibe s někým jiným... Smiling

Obrázek uživatele Jaden
Vložil Jaden, So, 2008-12-13 02:05 | Ninja už: 5976 dní, Příspěvků: 3462 | Autor je: Editor všeho, Moderátor, Ichiny trojky

dííkyy Smiling Laughing out loud


Obrázek uživatele Ero Michi
Vložil Ero Michi, Ne, 2008-11-02 00:01 | Ninja už: 5761 dní, Příspěvků: 640 | Autor je: Pěstitel rýže

yeah, dobrý :D

SAJRAJTI!

Na pana S a na pana K nám nesahejte! Jsou výhradním majetkem dvou nezbedných úchylů :3

Obrázek uživatele Jaden
Vložil Jaden, Ne, 2008-11-02 15:55 | Ninja už: 5976 dní, Příspěvků: 3462 | Autor je: Editor všeho, Moderátor, Ichiny trojky

díííky Laughing out loud


Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Pá, 2008-03-28 12:19 | Ninja už: 6102 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

tak toto bol pekne dlhý diel, ale stálo to za to:))


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Jaden
Vložil Jaden, St, 2008-08-20 00:32 | Ninja už: 5976 dní, Příspěvků: 3462 | Autor je: Editor všeho, Moderátor, Ichiny trojky

Čau lidi. kdyby jste chtěli vidět Nami na vlastní oči(možná i pochopíte, proč Jaden ta zíral Smiling ) tak klikněte sem http://img160.imageshack.us/my.php?image=namiazukalf5.jpg