manga_preview
Boruto TBV 07

X-Factor 02

Takže druhá kapitolka... první končila asi takhle...

"Takže i když vůbec nevim, jak jste se sem dostali, musím vás tady přivítat. Nepočítejte ale, že se mi sem nakýblujete! Zejtra jdete se mnou do školy, jsem si jistá, že vás kamarádky rády ubytují u sebe doma..."

V tu chvíli zašramotí klíč v zámku. A sakra, mamka se vrací...
________________________________________________________________________

"Dělejte! Někam se schovejte!" zařvu v panice na Narutovské shromáždění.
"A kam, ty chytrá?"
"Jo, máš tu místa jak..."
"Ježíš, tak něco vymyslete, ne? To si řikáte ninjové..."

Tak tohle zabralo, jelikož se všichni začínaj cpát do naší mrňavoučký koupelny, až na Sasukeho, kterej započíná zuřivý klepání na dveře od záchoda se slovy:
"Lorde Orochimaruuuuuu! Pusťte mě dovniiiitř!"
Zpoza dveří se ozve jen nesouhlasný zasyčení, něco jako:
"Jdi ssse vyssss*at!"
"To bych rád, ale jak, když mi sedíte na záchodě?!"
"Prossstě vypadni!"

Takže je Sasuke nucenej zaběhnout ke mě do pokoje a zavřít se mi do skříně mezi podprdy a spoďáry... (vynikající společnost)

"Ahoj mami!" pozdravím příchozí jako by nic a vlastním tělem chránim dveře do koupelny.
"Ahoj Teri." mamka pozdrav oplácí.
Pak se ale začne nebezpečně přibližovat ke dveřím od záchoda.
"Ne...e..!" neubránim se výkřiku.
"Co prosím?" mamka zjevně nic nechápe a otevířá dveře...
"Jéééééééžišmarjáááááá, co to tady je?!"
Mamka objevila bulícího Orocháče, sedícího na záchodě.
"Těššší mě!" pozdraví Orocháč a podává mamce jazyk, načež ho přetáhnu bačkorou.
"Co vám tady všem je?" podiví se a podá mamce (pro změnu) ruku.
"Milý pane..."
"Orochimaru, mami..."
objasním nejasnou identitu.
"Cože?"
"Orochimaru."
zopakuje místo mě Orocháč a zakření se na mamku.
Mamka o poznání zbledne.
"Mu... musím vás důrazně požádat, abyste opustil naši toaletu..."
Potají vrhnu po Orochimarovi vražedný pohled a ten, konečně chňápající, opustí WC a zaleze k Sasukemu do skříně.
Mamka je teď na záchodě. Máme asi tři minuty.
Potichoučku otevřu dveře do koupelny a s trošku větším rámusem (Naruto porazil židli, Itachi v obejváku shodil lampu, Kisame proboural tim svym mečem kus zdi) převedu Naruťáky do svýho pokoje, kde se s nima vzápětí zavřu.
"Takže, milá anime stvoření," promluvím na ně,
"snažte se bejt co nejvíc zticha, aby mamka nepoznala, že tu vůbec někdo je, jasný?"
prosím je co nejtišeji o co nejtišší chování, načež Naruto zařve:
"JASNÝÝÝ!DATTEBAYO!"
Následuje hned několik pohlavků, nejen ode mě, ale i od Sakury a Ino. Naruto se válí na zemi v bolestech a už mnohem mnohem tišeji řekně:
"Chápu..."
"Já vás tady teď zamknu, aby se sem nikdo nedostal, jasný?"
"JASNÝ!DATTE...AUUUUUUUUUU!"
Tentokrát to Naruto chytnul... tam, kde to nejvíc bolí.
Všichni ostatní naštěstí pochopili. Sáhnu do kapsy pro klíč, ale... co to?
"Kruci!" zařvu teď pro změnu já,
"já zapomněla, že jsem ten klíč ztratila!"
"A co budem teď jako dělat? To je ale otrava..."
Shikamaru se vyjádřil.
"Nevim. Musíte si prostě dávat pozor. Schovat se můžete do skříně, do druhý skříně, pod postel, za závěs, pod stůl, za skříně... nějak si už poradíte, ne?"
"JASNÝ! DATTEBAYO!"
"Sakuro, byla bys tak hodná?" poprosím Sakuru, načež Sakura praští Naruta takovou silou, že upadne do bezvědomí.
"Takže, pochopili?" zeptám se ještě ve dveřích.
"Hmm..." souhlasné mručení.
"Já se pokusim jí odsud držet dál... a kdo cekne, taky dostane jednu od Sakury..."
Zavřu je v pokoji a se smutným výrazem ve tváři pohlédnu na díru ve zdi, kudy putoval Kisameho meč. Jak jen tohle našim vysvětlim...

Tak tenhle plán fungoval až do večera, když jsem zrovna seděla s bráchou v obejváku u televize a na jetixu právě začínal Naruto...
"Jůůůůůůůůů!" zařval Naruto a vyřítil se rychlostí blesku z mýho pokoje, připlácnul nos na televizi.
"JÁ JSEM SLAVNEEEEJ!DATTEBAYO!"
"Terko, to je..." Adam(brácha) vytřeští oči a čučí na Naruta jak na svatej obrázek. Naruto samozřejmě využje příležitosti a představí se:
"Jmenuju se Naruto Uzumaki a stanu se 6.Hokage!Dattebayo!"
"Mamíííí! Je tu Narutooooooo!"
zařve brácha (veeelký inteligent, co?), načež přilítne mamka a započíná čučení na Naruta jako na mimozemšťana.
"já jsem Naruto Uzumaki a stanu se..." Naruto narazí do televize, jelikož ho praštim takovou silou.(to jsem o sobě nevěděla)
Kdyby bylo mlácení do Naruta olympijskym sportem, byla bych hned po Sakuře - druhá.
"Co.. co to má zna..znamenat?" vykoktá ze sebe mamka a vzápětí se složí k zemi.
"Pojď," kývnu hlavou na bráchu, "máš právo o tom taky vědět" a zavedu ho přímo do mého pokoje... na Naruto shromaždiště.
"Týý v**e!" zařve Aďa a přistoupí přímo k Orocháčovi.
"Ty se Orochimaru, že jo?"
"No jissstě..."
"Tak to mi můžeš podat jazyk, že jo?"
"Konečččně někdo normální..."
řekne Orocháč a vyplázne na Adama jazyk.
Ten mu jím s radostí potřese, načež oba ode mě dostanou pohlavek a brácha je vyexpedován do koupelny, aby se umyl.
Všichni Naruťáci se teď prozměnu nahrnou do obejváku a zapáleně sledujou svoje vlastní příběhy.
"Já jsem v televizi dokonce hezčí," poznamená Ino. "že jo, Sasuke-kun?"
"Tak jestli se z vás do zejtra nezbláznim, tak to bude zázrak."
řeknu svou myšlenku nahlas, což má za následek 22 nadávek na mou adresu a 1 rozčilené štěknutí.
"Ahoj lidi, jsem doma!" pozdraví taťka, kterej mezitim přišel z práce.
"Ahoj Slávečku..." řekne zelená mamka, která se mezitím už probrala.
Taťka ještě Naruťáky neviděl, jelikož někam chytře zmizeli...

"TEREZO! CO TO MÁ ZNAMENAT?!" zařve o pár hodin později taťka, jelikož objevil Kisameho, šťastně se rochnícího ve vaně.
Tak tohle bude zlý, pomyslim si.
"Ehm... no... tohle je Kisame."
"Kdože?"
"Kisame. Jeden z členů Akatsuki, spolupracuju s Itachim Uchihou..."
začne vysvětlovat Kisame, načež skončí pohřben pod vodní hladinou naší vany. Ne mojí pěstí, ale taťkovou.
"Do zítřka zmizí, slibuju!" křiknu a zavřu se ve svém pokoji...

PŘÍŠTĚ:
Jak zareagují lidi ve škole na lavinu Naruťáků?

03 - http://www.konoha.cz/?q=node/23287

4.916665
Průměr: 4.9 (48 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Nightmare moon
Vložil Nightmare moon, Ne, 2013-03-03 14:56 | Ninja už: 4330 dní, Příspěvků: 280 | Autor je: Konohamarova chůva

V mlaceni Naruta by si byla ctvrta, jeste ho rady mlati Ino a Tsunade-hime

Obrázek uživatele Hatesh
Vložil Hatesh, Ne, 2012-02-19 20:22 | Ninja už: 4684 dní, Příspěvků: 720 | Autor je: Pěstitel rýže

Dokonalé.
Ten Sasuke potřebující na záchod, Kisame ve vaně a Orochimaru třesoucí si jazykem s tvým bratrem. Laughing out loud
Kakashi YES

Obrázek uživatele T.a.r.a.n.e.e
Vložil T.a.r.a.n.e.e, Ne, 2012-02-19 20:37 | Ninja už: 5872 dní, Příspěvků: 1099 | Autor je: Pěstitel rýže

Takže....asi umřu. Proč zrovna tohle? *nenávidí první řadu a z druhé dělá veeeliké dílo, viz zpívající Šašek :D*
Jinak díky...

一度に心の中で本物の願望があります、そしてその願望和津沿いです...そのときあなた和本物の明らかにされていない脳l族をみつける。
"When there is a true desire in your heart and that desire is strong...that is when you find the real strength that even you did not know you had." (Orochimaru-sama)




PS: Ano, to na tom avataru jsem já.

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Čt, 2011-03-10 16:55 | Ninja už: 5499 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

krásné Laughing out loud

Obrázek uživatele Ivík-chan
Vložil Ivík-chan, Pá, 2010-08-27 09:02 | Ninja už: 4998 dní, Příspěvků: 121 | Autor je: Prostý občan

zvláštní, ležim pod stolem a přitom sem četla na posteli, která je od stolu 2 metry. nemam co dodat

Prosím o přečtení! - http://147.32.8.168/?q=node/89529 Moc pěkná povídka, uřčitě za to stojí!

A zmínit bych se taky měla o této povídce - http://147.32.8.168/?q=node/86767 .
Prosím tedy o to, aby jste si je přečetli.

Obrázek uživatele Uchiha Joanne Jane
Vložil Uchiha Joanne Jane, Po, 2009-04-13 17:50 | Ninja už: 5506 dní, Příspěvků: 335 | Autor je: Prostý občan

*chcípe smíchy* kuck, kuck to se povedlo Kakashi YES Laughing out loud

Kakashi YES NA CODE GEASS, NARUTO NEMÁ!!! Kakashi YES

Obrázek uživatele Pilika
Vložil Pilika, So, 2009-02-28 22:01 | Ninja už: 5624 dní, Příspěvků: 209 | Autor je: Prostý občan

Tak to se nedá! *dusí se smíchy* mě by asi hráblo: Orochimaru na záchodě, Kisame ve vaně...a to nejhorší: Sasuke ve skříni...ale zajímalo by mě jak by se mi tam vešel-mámj tam totiž samý šuplíčky xD XD XD XD užasná sérka!!

SUUPER!!! Laughing out loud

Obrázek uživatele ichi
Vložil ichi, Po, 2009-02-02 16:39 | Ninja už: 6101 dní, Příspěvků: 2187 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Jadenovo osobné Icha icha

"Jdi ssse vyssss*at!"
"To bych rád, ale jak, když mi sedíte na záchodě?!"
Tak to je mazeeec! Sasan je ale chytrej xD


Obrázek uživatele Kioko Misaki
Vložil Kioko Misaki, Pá, 2008-12-19 18:27 | Ninja už: 5793 dní, Příspěvků: 625 | Autor je: Pěstitel rýže

Uch taky bych brala sourozence zažraného do Naruta, moje sestřička žere capoeiru, rasta, Bobíka a Jamayku.
Bezvadná povídka... takovej pravej myšmaš

Obrázek uživatele Rokubi no Raijuu
Vložil Rokubi no Raijuu (bez ověření), Pá, 2008-12-12 18:12 | Ninja už: 19810 dní, Příspěvků: 9579 | Autor je: Prostý občan

Žůžo Laughing out loud Hned letím na další díl...

Obrázek uživatele Kazumi
Vložil Kazumi, Čt, 2008-10-23 15:34 | Ninja už: 5777 dní, Příspěvků: 248 | Autor je: Prostý občan

omg ja jsem Tereza muj bracha Adam no ty si snad studovala moji rodinu XD ale ne...fakt uuuuuuzasny!!!! Eye-wink

Obrázek uživatele Ikkai Xinji
Vložil Ikkai Xinji, Út, 2008-09-30 16:00 | Ninja už: 5660 dní, Příspěvků: 710 | Autor je: Prostý občan

To je supééér! Laughing out loud

Můj výčet FF, Deviantart

Obrázek uživatele Miharu-chan
Vložil Miharu-chan, Po, 2008-09-22 10:32 | Ninja už: 6055 dní, Příspěvků: 153 | Autor je: Prostý občan

neznášam keď ma mama vyženie sa postarať o brata keď čítam poviedku XD
supeer!! Laughing out loud

Obrázek uživatele lady_anjelik
Vložil lady_anjelik, Pá, 2008-09-19 21:02 | Ninja už: 5853 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

TY v**e TY v**e TY v**e!!!to je brutalniiii!ja (s neobjasnenych duvodu) s euplne klepu kdyz to ctu!ale vazne!Laughing out loud

Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)

Obrázek uživatele Katotoka
Vložil Katotoka, Po, 2008-07-14 13:09 | Ninja už: 5839 dní, Příspěvků: 1137 | Autor je: Prostý občan

Tak to je boží Laughing out loud

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, So, 2008-07-05 17:48 | Ninja už: 5748 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Hustá povídka, hustej název, vychechtaní čtenáři Laughing out loud Co dodat... ty už si to domyslíš. Hehe - Naruto ve škole nebude nic příjemnýho, určitě tam způsobí nejednu potíž. Ale... my se zasmějem Eye-wink

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele haylie_anne
Vložil haylie_anne, St, 2008-04-09 11:29 | Ninja už: 5894 dní, Příspěvků: 157 | Autor je: Prostý občan

toto je fakt uuuzasnee Laughing out loudLaughing out loud squelyy napad, pribeh, hlasky a uzasne spracovaniee Laughing out loud moooc moooc chvaaalim Smiling

Obrázek uživatele Kurio
Vložil Kurio, Út, 2008-04-08 15:22 | Ninja už: 5915 dní, Příspěvků: 279 | Autor je: Prostý občan

úúpa super

Obrázek uživatele ManDy
Vložil ManDy, Po, 2008-03-24 01:54 | Ninja už: 5920 dní, Příspěvků: 450 | Autor je: Prostý občan

yeah..to je fakt haluz..už se těšim na pokračko xD

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, Po, 2008-03-24 01:15 | Ninja už: 5902 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

Pokud budeš s každým dílem zvyšovat přísun vtipností, tak cca po přečtení 5. části mě čeká předávkování a smrt! Laughing out loud

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele T.a.r.a.n.e.e
Vložil T.a.r.a.n.e.e, Pá, 2008-04-04 19:08 | Ninja už: 5872 dní, Příspěvků: 1099 | Autor je: Pěstitel rýže

Nee, neumírej! Smiling

一度に心の中で本物の願望があります、そしてその願望和津沿いです...そのときあなた和本物の明らかにされていない脳l族をみつける。
"When there is a true desire in your heart and that desire is strong...that is when you find the real strength that even you did not know you had." (Orochimaru-sama)




PS: Ano, to na tom avataru jsem já.

Obrázek uživatele Greencz
Vložil Greencz, Ne, 2008-03-23 23:22 | Ninja už: 5881 dní, Příspěvků: 68 | Autor je: Prostý občan

tak to je pařbáááááááááááááááááááááá super hlášky! fakt fajn! jen tak dal uz se tesim na pokracovani

Obrázek uživatele fast ramen
Vložil fast ramen, Ne, 2008-03-23 20:50 | Ninja už: 5962 dní, Příspěvků: 23 | Autor je: Prostý občan

supeeer

Obrázek uživatele Akiyoshi-do
Vložil Akiyoshi-do, Ne, 2008-03-23 20:38 | Ninja už: 6094 dní, Příspěvků: 133 | Autor je: Prostý občan

Lolec musím povedať, že si borec Laughing out loud Laughing out loud

stop trollin man!

Obrázek uživatele Garou-tan
Vložil Garou-tan, Ne, 2008-03-23 20:15 | Ninja už: 5889 dní, Příspěvků: 292 | Autor je: Prostý občan

Skvěléééé Laughing out loud Umřu smíchy, piš dál! Tohle se ti faktyš daří Laughing out loud

Obrázek uživatele Hatake Aldar
Vložil Hatake Aldar, Ne, 2008-03-23 18:19 | Ninja už: 6104 dní, Příspěvků: 31 | Autor je: Prostý občan

LOOOL SUPER já se těším na další díl a 1 byla taky super Laughing out loud


Hnutí za Prasácky odvedenou práci!!

Join The Naruto Online Multiplayer Game Naruto -

Obrázek uživatele mischaaa-chan
Vložil mischaaa-chan, Ne, 2008-03-23 16:51 | Ninja už: 5880 dní, Příspěvků: 323 | Autor je: Prostý občan

XD heh..mno jako sqely..fakt moci se mi to líbí!!:oD a kde se vytratil Itachi? v pristim dile se o nem kvuli me musis zminit, je to přece miláček..XD heh ne...fakt doobry..Laughing out loud

Obrázek uživatele Diamond-chan
Vložil Diamond-chan, Ne, 2008-03-23 13:18 | Ninja už: 5996 dní, Příspěvků: 83 | Autor je: Prostý občan

skvělý!!! se těším na pokráčko

Obrázek uživatele Lan
Vložil Lan, Ne, 2008-03-23 12:30 | Ninja už: 6025 dní, Příspěvků: 156 | Autor je: Prostý občan

Super!

Looosers.

Obrázek uživatele Alea
Vložil Alea, Ne, 2008-03-23 10:32 | Ninja už: 5904 dní, Příspěvků: 950 | Autor je: Prostý občan

XDDDDDDDD Kisame??? XD jo...člen akatsuki, spolupracuju s Itachim Uchihou XDDDDDD tak u oho sem se řezalaaaa hoooodně dlouh oXDDDDDDD jen ta představa XD skvělej, ujetej výbornej nápad XD