manga_preview
Boruto TBV 09

Všehochuť 2

Sasuke nebyl na plese jediný, kdo se zajímal o Sakuru.
Samozřejmě se líbila Rocku Lee, ale ten své snahy vzdal už dobře před třemi lety. Ale byl tam ještě někdo, kdo z ní za celý večer nespustil oči. Blonďatý chlapec seděl se svým učitelem, Zvrhlým poustevníkem, u stolu s Tsunade a Shizune. Hokage už měla mírně nakoupeno a sváděla Jiraiyu svým hlubokým výstřihem, zatímco Shizune pomrkávala po Kakashim, který si nečekaně zase četl knížku.
Naruto a Zvrhlý poustevník pocházeli ze země Zkrocené žáby, ale poslední dva roky se toulali po světě a hledali elixír mládí, když se dozvěděli o plese v Listovém království, Jiraiya si to jako velký milovník žen nemohl nechat ujít.
Náhle však kapela utichla, když se na parket vřítil člen hlídky od brány, převálcoval Gaie, který tančil na levé ruce, a začal na všechny strany vykřikovat, že nepřátelé překročili padací most a zabíjejí každého, kdo jim přijde do cesty. Tsunade se postavila, chytila se stolu, aby se neskácela a zaburácela: ,,Připravte se, budeme bojovat!"
Všichni shinobi se rozběhli k hlavní bráně, plně odhodlaní ochránit vesnici. Sakura chtěla jít taky bojovat, ale Sasuke-krasoň ji chytil za ruku a hlubokým hlasem pravil: ,,Můj pán si pro tebe poslal, když se mnou nepůjdeš, jeho armáda tupounů vyvraždí všechny tyto lidi."
Sakura tedy souhlasila, ve snaze uchránit nevinné životy, Sasuke ji chytil ještě pevněji a zmizeli. Jiraiya, Naruto, Tsunade, Shizune a stále začtený Kakashi utíkali k bráně, když Jiraiya náhle chytil vládkyni za ruku.
,,Tohle jsou vážně tupouni, nemůžeme je porazit, i když jsou tvoji lidé silní! Ale neboj se, já, krotitel žab, ti pomůžu," řekl hnědooké blondýnce.
Doběhli k Páté do kanceláře, kde Jiraiya, jakožto světa znalý poustevník, uvařil hopsinkovou šťávu, kterou dali vypít deseti nejlepším bojovníkům z Listového a ti porazili všechny tupouny do jednoho. Všichni se radovali, jak na prvního máje, když příběhla Ino a řekla Tsunade, že Sakura byla unesena k Orochimarovi.
Všichni byli samozřejmě naštvaní, že jim unesli nejhezčí babu z království a začali se dohadovat, kdo jest z nich nejchrabřejší, aby nebohé děvče zachránil. Naruto je ale překřičel a řekl: ,,Hej, zvrhlý poustevníku a krotiteli, dej mi trochu té šťávy a já ji přivedu!"
Jiraiya ale zavrtěl hlavou.
,,Šťáva už neníííí. Ale neboj se, na jedné z mých cest jsem získal lektvar od samotného velkého a uznávaného druida Panoramixe a ten ti pomůže zvítězit." I dal mu ten zázračný nápoj a doufal, že si Naruto nevšimna data spotřeby na obale, protože vypršelo už někdy za dob císaře pána.

Mezitím v Království Nicoty se Sasuke objevil se Sakurou před vodním příkopem, kde byly ale samé odpadky.
,,Jestli si myslíš, že se jen tak nechám odvézt k tvému pánovi, tak se sakra pleteš," oznámila Sasukemu a dala mu ránu. Sasuke se totálně rozčertil, protože ho žádná holka ještě v životě nepraštila a vytáhl na ni chidori, Sakura se ale nezalekla, natáhla si rukavice a rozmlátila ho na kousíčky.
To už se tam ale objevil, ó, sám velký Orochimaru, vyslal velkého hada, který ji spoutal a úlisně pronesl: ,,Na mě tvoje síla nepůsobí, holčičko, já jsem totiž nesmrtelný... to jako, že nemůžu umřít, kdybys nevěděla." Na to si ji odvedl do hradu.
,,A teď tu se mnou zůstaneš a budeš mě muset milovat, dokud nezemřeš, protože já jsem nesmrtelnej... to jako, že budu žít navždycky."
V tu chvíli Naruto rozkopl dveře.
,,Na to zapomeň, ty slizoune!"
A začali se s Orochimarem bít.
Sakura to všechno sledovala.
Orochimaru by už byl minimálně šestkrát knokautovaný, kdyby nebyl nesmrtelný a Narotovi docházely síly, bohužel i lektvar. Sakura tedy soustředila celou svou chakru do nohy, rozkopla zem a začaly se odevšad valit použité kelímky. Naruto ji rychle chytil kolem pasu a pomocí asi 10 852 358 klonů se odtamtud dostali.
Nacházeli se u Tsunade v kanceláři.
,,Vím, že Orochimaru ještě není poražen, ale zavolala jssem na 800 777 777 a oni mu zruší smlouvu, takže bude smrtelníkem stejně jako my všichni a ještě dostal veřejně prospěšné práce. Až do konce svých dnů bude na Rock for peoplu uklízet Toi-toie (veřejné záchodky)."

Všichni se radovali a slavili a jestli neumřeli, tak tam slaví dodnes.
A Naruto a Sakura?
Samozřejmě spolu zůsatli, Naruto se stal hokage, protože Tsunade a Jiraiya šli hledat elixír mládí.

5
Průměr: 5 (11 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Ten_Ten
Vložil Ten_Ten, So, 2009-07-11 21:39 | Ninja už: 5929 dní, Příspěvků: 398 | Autor je: Prostý občan

Todle je fakt povedený *sbírá se ze země, kam se při záchvatu smíchu dostala* Fakt skvělý!!!

http://www.zkouknito.cz/video_59020_hymna-yaoi-fanynek Aneb milujeme yaoi =3

TWINCEST FÜR IMMER!!!

Obrázek uživatele Kairi.Ratten
Vložil Kairi.Ratten, So, 2008-12-13 11:34 | Ninja už: 5641 dní, Příspěvků: 710 | Autor je: Prostý občan

+válí se smíchy na zemi+ parádní parodie Smiling

Moje úplně první FF: Při západu slunce . . . . . . . . . . . . . . . . Hontoni kawai video ^^
Staň se mým žákem na mybrute.com!

Obrázek uživatele Ookami Hime
Vložil Ookami Hime, Pá, 2008-10-31 18:10 | Ninja už: 6001 dní, Příspěvků: 456 | Autor je: Prostý občan

Tak tohle - tohle - já nemůžu *škyt* válím se smíchy po zemi, takovejch povídek je málo!!!!!

Obrázek uživatele Alalka
Vložil Alalka, Pá, 2008-10-31 18:15 | Ninja už: 5885 dní, Příspěvků: 1015 | Autor je: Prostý občan

jej, ty jsi oprášila mou úplně první povídku Smiling jsem moc ráda, že se ti líbila, díky

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Út, 2008-10-14 08:32 | Ninja už: 5781 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Holka, ty mě chceš přivést do hrobu. Tohle bylo fakticky suprový Laughing out loud

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, So, 2008-06-14 18:14 | Ninja už: 5936 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

Stejně jako ta jednička, super nápad, tak až budeš psát příště, dodržuj pravidla pro psaní - přímé řeči na nový řádek a tak;)

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele 1temari1
Vložil 1temari1, So, 2008-03-22 20:45 | Ninja už: 5923 dní, Příspěvků: 114 | Autor je: Prostý občan

no tak to je teda super Laughing out loud

Obrázek uživatele Alalka
Vložil Alalka, So, 2008-03-22 19:56 | Ninja už: 5885 dní, Příspěvků: 1015 | Autor je: Prostý občan

Jé,díky moc. Pochvala se vždycky dobře poslouchá. A určitě ještě něco splácnu, slohovky mi celkem šly a hlavně mě baví vymýšlet takovýhle ulítlosti.

Obrázek uživatele rafee
Vložil rafee, So, 2008-03-22 19:25 | Ninja už: 5906 dní, Příspěvků: 27 | Autor je: Prostý občan

haluz este lepšie ako to druhém parádne ti to ide..... pís aj nadalej takéto hovadinky,vždy si ich rada prečítam........POCHVALA!!!!