manga_preview
Boruto TBV 09

Veľká noc v Konohe, alebo trapas ako sa patrí

Tak rozhodol som sa pre tento pokus. Je to moja úplne prvá poviedka, a preto chcem každého kto si ju prečíta aby mi ju ohodnotil aby som mal predstavu v čom sa zlepšiť, lebo hodlám napísať knihu.

Boli dva týždne pred Veľkou nocou a v Konohe to len tak vrelo. Každý sa snažil upratovať ako sa najlepšie dalo ( verte mi, ja som to tiež zažil:-D ). Deti sa snažili im nepripliesť do cesty, lebo si už zvykli na ich nervozitu a schopnosť svoj neúspech hádzať na ne. O to isté sa snažil aj jeden sedemnásť ročný bloňdatý chlapec. Tento chlapec bol každému známy ako Naruto Uzumaki.

Sedel pri neďalekom jazere a rozmýšľal aký trik s vodou použije toho roku. Zrazu však jeho pozornosť upútal jeden chlapík. Pribehol k vode, spravil zopár pečatí a z vody sa vynoril obrovský vodný drak, ktorý razom zaútočil na iného chlapíka čo bežal za ním. Toho to zmiatlo do jazera a už sa nevynoril. Naruto len tak čumel s otvorenými ústami. A dostal nápad taký silný ako úder od Sakury. Prišiel k nemu a spustil so zaliečavým úsmevom:
„Kakashi-sensei, že máme dnes ale pekný deň?“ začal Naruto.
„Čo zas potrebuješ Naruto?“ opýtal sa ho Kakashi a z tašky začínal vyťahovať nejakú oranžovú knižku.
Naruto veľmi dobre vedel, čo sa stane keď raz začne čítať a tak sa ho snažil zastaviť.

„Dobre, tak na rovinu“ začal Naruto „ako viete, onedlho je tu Veľká noc a ja neovládam zatiaľ žiadne vodné jutsu, ktoré by sa dalo použiť.“ priznal Naruto. Kakashi sa zatváril veľmi prekvapene, lebo už listoval v knižke.
„Dobre teda, ukážem ti jedno, ale len raz, dobre“ začal Kakashi. Pri týchto slovách Naruto vyskočil s výskotom meter do vzduchu a nedočkavosťou bol celý bez seba.

„Tak teda začneme“ spustil Kakashi a prezradil Narutovi Pečate potrebné k vytvoreniu tohto jutsu. Následne ich spravil aj Kakashi a vykríkol „Suiton:Suishouha“(Živel voda:Vodná vlna). Razom sa zdvihla takmer dvadsať metrová vlna na ktorej vrchole stál Kakashi a táto vlna zasiahla Naruta a odniesla ho do hlbokého lesa.

Kakashi sa pousmial a zobral si späť svoju knihu, mysliac si, že tým je to vybavené a začal z chuti čítať.

Asi po desiatich minútach sa Naruto vrátil späť, celý mokrý a od rias, a páchol ešte aj rybami. Pri jazere sa vyzliekol aby neprechladol(zostal len v srdiečkových trenkách). Ponaťahoval si telo a prsty na rukách až vznikal nechutný zvuk.
Po tejto rozcvičke začal sústreďovať čakru a vytvárať pečate ktoré mu povedal a následne aj ukázal Kakashi-sensei, a nakoniec vykríkol „Suiton:Suishoha“. Na tento výkrik pozrel Kakashi spoza knižky a práve v čas sa stihol vyhnúť tom šplechnutiu čo Naruto vytvoril.

„Tak čo Kakashi-sensei, podarilo sa mi to?“ pýtal sa zvedavo Naruto.
„No, ako by som to povedal...“ začal Kakashi „jediné plus je, že sviatky sú až za dva týždne.“Po týchto slovách spravil pečať a zmizol v dyme.
Naruto tam strávil celý deň a aj ten nasledujúci a aj ostatné dni, pretože nemal misie, mal času až priveľa.

A prišiel deň pred tým dňom, na ktorý Naruto tak veľmi čakal. Sedel za stolom, v ruke držal pero a pred sebou mal papier s menami dievčat, ktoré pôjde poriadne pooblievať a vyšibať. V kúte mu stál poldruha metrový korbáč z vŕby.
Naruto už mal na papieri napísaných už pár mien a chystal sa ísť do postele. Na druhý deň totiž musel skoro vstávať.

Ďalší deň, skoro ráno

Naruto sa zobudil akurát na východ slnka, vedel že by nemal raňajkovať, lebo prednedávnom mal misiu nakúpiť do každej rodiny 10 kíl šunky, 7 chlebov, 3 kilá klobás, 3 tucty vajíčok a na zapitie nejaké nealkoholické nápoje a zhruba 15 litrov vaječného koňaku.

Obliekol sa do toho najlepšieho čo mal, zobral do ruky tašku, do druhej korbáč a samozrejme nesmel zabudnúť na svoj zoznam. Prečítal prvé meno „Haruno Sakura“. Prišiel k domu sakuriných rodičov, zaklopal a položil všetko na zem aby mohol použiť svoje nové jutsu. Začali sa otvárať dvere, Naruto v rýchlosti urobil pečate a zrazu sa zjavila 5-metrová vlna, ktorá obliala osobu v dverách. Len čo voda zmizla, Naruto zistil na koho to vlastne použil.

Vo dverách stál Neji, za ním na schodoch stála Sakura, ktorá sa smiala na celé kolo a na Nejim bolo vidno, že je značne naštvaný. Naruto pustil do zajačích, vzal svoje veci a zdrhal k ďalšiemu menu na zozname.„Hinata Hyuga“
Pri tomto mene sa už Naruto rozhodol trochu vyčkať, aby sa zas nepomýlil, lebo z jej otca mal strach.
Prišiel až k sídlu Hyuga. Zhlboka sa nadýchol a prešiel cez bránu. Zaklopal na dvere, a až keď si bol istý, že je to žena tak vytvoril dané jutsu. Osoba na ktorú ho použil bola však Hinata, ktorá ako ho zbadal celá sčervenala a mysľou jej prebleslo: „Naruto-kun je u mňa, a ja som ešte len v pyžame!!!“. Po tejto myšlienke však hneď upadla do bezvedomia, ale Naruto ju stihol zachytiť a odnieslo ju do kuchyne. Tam vyšibal Hinatinu sestru, jej matku a všetky jej tety. Hiashi ho pozval nech si sadne a ponúkne sa tým, na čo má chuť. To však nemal robiť, lebo asi nepoznal Narutov apetít. Z pôvodne plného stola zostali už len misy.
Po nejakej chvíli prišla Hinata(už prezlečená) a stihla ešte uvidieť ako Naruto do seba tlačí jej zákusky a znova omdlela. Hiashi sa ho popýtal kam má ešte namierené. Naruto mu s plnými ústami odpovedal až došla Hinatina matka a dala mu za tašku sladkostí, ktoré si od nej s úctou vzal a už sa aj pakoval ďalej.
Takto pokračoval celý deň až do obeda.

Konohamaru mal tiež svoj plán na tento deň, hodlal sa spolu so svojím gangom poriadne nachlastať a rozmýšľal, ktorá dospelá osoba mi mu v tom pomohla. Došiel k jedinému záveru a tak aj smeroval. Došiel až k mohutnej budove so znakom ohňa. Vošiel dnu spolu s Udonom. Došli až do kancelárie hokáge, a bez varovania otvorili dvere. To čo tam videli ich prekvapilo.
Videli Gaia a Leeho s teraz už prázdnymi vedrami a do nitky mokrú Tsunade a Shizune. Obom začala naskakovať na čele povestná žila zúrivosti a tí dvaja už len čakali na úder. Ten aj prišiel ale bol oveľa silnejší ako čakali, prerazili všetky steny v budove. Konohamarovi napadlo, že asi nebolo najlepšie sem hodiť, ale Udon ho vyrušil z premýšľania.
„Tsunade-sama, vidím že váš deň nezačal príliš dobre, nenalejeme si niečo?“ opýtal sa zdvorilo Udon vyťahujúc fľaše fernetu, vaječného koňaku a saké zo svojho ruksaku. Ako to Tsunade uvidela, hneď sa ukludnila a vytiahla aj svoje zásoby. A tak týto štyria pili, a pili, až nič nezostalo, pretože pili až do neskorých nočných hodín, keď všetci pospali. Na druhý deň ráno, každý človek čítajúci noviny sa nasmial už len na titulnej fotke. Boli na nej všetci štyria naši opilci, Tsunade sedela na stoličke, na nej sedel Konohamaru, opieral sa jej o prsia a Shizune sedela pri stole spolu s Udonom a množstvom fľašiek od fernetu, saké a koňaku.

Tak, prosím teda o hodnotenie, a akékoľvek pripomienky píšte na fórum.

4.785715
Průměr: 4.8 (14 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kikul
Vložil Kikul (bez ověření), Út, 2009-09-15 19:57 | Ninja už: 19847 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Tak mladí a už aj chlastajú.. to mi niečo pripomína Sticking out tongue ale späť k poviedke.. na prvý pokus je naozaj podarená (keď si porovnám ten môj prvý pokus s týmto, tak je to doslova majstrovské dielo xD).. Smiling

Obrázek uživatele Athalien
Vložil Athalien, Po, 2009-08-24 17:22 | Ninja už: 5412 dní, Příspěvků: 245 | Autor je: Horší než odpad

Noooo nádej Konohy, mladá generácia alkoholikov Laughing out loudLaughing out loud Toto je super poviedka, mať takú Veľkú noc Laughing out loud

Obrázek uživatele likvidator
Vložil likvidator, St, 2008-11-05 21:36 | Ninja už: 5688 dní, Příspěvků: 181 | Autor je: Prostý občan

Mě dostalo ,,Hiashi ho pozval nech si sadne a ponúkne sa tým, na čo má chuť. To však nemal robiť, lebo asi nepoznal Narutov apetít."Tahle věta mě dooparvdy odrovnala. Je to suprový.

Obrázek uživatele Chiisai kyuubi
Vložil Chiisai kyuubi, Pá, 2008-08-22 13:16 | Ninja už: 5810 dní, Příspěvků: 1618 | Autor je: Prostý občan

„Tsunade-sama, vidím že váš deň nezačal príliš dobre, nenalejeme si niečo?“ tak toto ma úplne odrovnalo, takže zmysel pre humor, máš?!!! Smiling to je skvelé zistenie, pretože po prečítaní tvojej jednorázovky mi úsmev zostane na tvári hádam celý týždeň Smiling bravó

Watch out for this crazy shinobi!!!
Sooo sooo... Saiki no saika-tachi nante ii nee xD

Obrázek uživatele animeotaku
Vložil animeotaku, Ne, 2008-06-15 20:15 | Ninja už: 5819 dní, Příspěvků: 93 | Autor je: Prostý občan

je to super ..heh esteze na velku noc nemam v okoli niekoho ako je naruto... 5metrova vlna, no to by som dopadla Laughing out loud

Obrázek uživatele Hathor
Vložil Hathor, So, 2008-04-05 13:29 | Ninja už: 5957 dní, Příspěvků: 129 | Autor je: Prostý občan

hh parada...podarilo sa Laughing out loud

Obrázek uživatele bejhuska
Vložil bejhuska, Pá, 2008-03-21 19:17 | Ninja už: 5907 dní, Příspěvků: 4 | Autor je: Prostý občan

Ahoj pěkný....Smiling

Obrázek uživatele Yuki-Sumire
Vložil Yuki-Sumire, Pá, 2008-03-21 17:08 | Ninja už: 5943 dní, Příspěvků: 21 | Autor je: Prostý občan

Heh pěkný Smiling jsem se při tom i nasmála Laughing out loud

Obrázek uživatele skauter1
Vložil skauter1, Pá, 2008-03-21 14:37 | Ninja už: 6183 dní, Příspěvků: 280 | Autor je: Prostý občan

HALUZ CELKOM DOBRE

Moja poviedka čierny drak dakujem za komenty : http://konoha.cz/?q=node/29165

[img]http://***/images/myplayercard/295491.jpg[/img]

Obrázek uživatele SaBeRs
Vložil SaBeRs, Čt, 2008-03-20 23:04 | Ninja už: 5910 dní, Příspěvků: 9 | Autor je: Prostý občan

ááá haluz no a tie situlácie fakt ako v anime hhh ok cení sa snaha

Obrázek uživatele Tomsen
Vložil Tomsen, Čt, 2008-03-20 16:58 | Ninja už: 5968 dní, Příspěvků: 307 | Autor je: Prostý občan

tak, a je tu moja prvá poviedka, dúfam že sa páčila

FanFiction by Tomsen
môj pokus o poviedky, poprosím ak by sa dalo prečítať a potom okomentovať

Obrázek uživatele 3NDor
Vložil 3NDor, Pá, 2008-03-21 12:23 | Ninja už: 5951 dní, Příspěvků: 115 | Autor je: Prostý občan

pekny ale prosimte priste dej link nekam kam to patri a ne do fora download diky, ale prozatim ti to tam necham