manga_preview
Boruto TBV 08

Tmavomodrý tanec: část 3

Narutův pohled se přenesl na dívku na schodech. Stála tam jako japonská královna. Vypadala překrásně. Naruto byl pyšný, že s ní může jít on. Byla tak nádherná, ale přesto vypadala obyčejně- jako vždy. I Narutovy to slušelo. Nastavil paži, za kterou se Hinata zachytila. Vyšli ze dveří. Neji je chvíli doprovázel. Za nedlouho sešel z cesty rovnou k Tenteninu domu. Od té doby byla Hinata s Narutem sama. Procházeli klidnou ulicí. Slunce zrovna zapadalo. Už jí nedělala potíž nesmělost. V klidu si povídali a i Naruto se nechoval jako magor. Konečně došli před hlavní dveře budovy, kde se ples konal.
Naruto podpíral Hinatinu ruku do schodů a otevřel ji dveře. Z nich vytryskla záře blýskajících se reflektorů, zvuk hudby a bavících se lidí. U dveří je hned přivítal Chouji.
„ Ahoj, Chouji. Jak se vede?“
„ Moc dobře…zrovna čekám na Ino. Pozval jsem jí a ona přijala. Za chvíli má přijít.“
„ No Chouji, ty si ale frajer. Ať ti to vyjde, kámo,“ pošťouchl Akimichiho a táhl Hinatu dále do davu.
„ No konečně jste tady.“
„ Kiba-kun, Shino-kun,“ přiběhla ke zbytku týmu Hinata a pozdravila se s nimi.
„ Tak se ti to povedlo, co?“
„ Ano.“
„ No my jsme tady se Shinem trochu Naruta přinutili, ale myslím, že se pro tebe už chystal jít sám.“
Hinata jim za to poděkovala a přišla zpátky k Narutovi.
„Nedáš si něco k pití?“
„ Ráda.“
Když přicházeli k baru ozýval se od něho velký hluk. Lee je zase ve svém živlu. Trochu to přehnal
s pitím a rozcupoval půlku baru. Neji s Gaiem už ale přispěchali na pomoc a podstrčili mu hrnek s kafem.
„Tak, Lee, vypij tohle. Po tom se ti udělá dobře,“ nabízel mu jej Gai.
Lee ho v mžiku vypil a sekl sebou o stůl.
„ Tak, Neji, vem ho za ruce a odneseme ho třeba támhle do toho koutu.Alespoň se trošku prospí.“
Tenten se zasněně dívala na Nejiho, který se tak pěkně stará o kamaráda.
„ Jééé, nazdar Hinato,….Naruto? Vy jste tu spolu? A Neji vám to dovolil? Vůbec o tom nemluvil. Ale sluší vám to. Hinato, máš nádherné šaty,“ pochválila je Tenten.
„ Děkuji. Ty také,“ polichotila ji nazpět Hinata.
K tomu přiběhl Neji..
„Konečně jste dorazili. Kde jste byli tak dlouho? Naruto!!!!!!Pamatuješ na ty pravidla,“
pohrozil mu Neji, který byl celý zdrcený z Leeho „uklizením“.
„ Jistě, jistě…že pamatuju.Hinato, sluší ti to...“ rychle dokoktal Naruto, aby nevyštval Nejiho.
Mezitím se Tenten s Hinatou bavili o dívčích záležitostech a potichu se chichotali.
„ A hele... támhle je Shikamaru,“ upozornil na něj Naruto a rychle odběhl za svým dobrým přítelem.
„ Konničiwa, Shikamaru. Tak co jak to zatím jde?“
„ Je to otrava. Furt mě sledují Gaara a Kankuro.Fakt nenápadní. Prej... abych jí něco neudělal..Pchee.“
„ Jo, jo to mi povídej,“přitakal Naruto.
„ Prej si přišel s Hinatou.?“
„Ale, ale..Naruto. To jsem nevěděla, že ty a Hina ..“ vmísila se do hovoru Temari a opřela svůj loket o Shikamarovo rameno:“ Vypadá, že je celkem milá holka.“
Hinata konečně skončila v tlachání s Tenten a pomalu se přesunula do společnosti, kde byl Naruto.
„No konečně. Začali hrát hudbu . Shikamaru jdeme tancovat….Doufám, že valčík ovládáš bez problému,“rozkázala Temari..
„Ta holka je fakt ... To je furt: „ Shikamaru!! Tam!! Shikamaru!!! Sem!!! Shikamaru myslíš, že by mi ty šaty slušely???““ , stěžoval si s hlasem opilého dvárfa a těžce si oddechl.
„Shikamaru!!!“
„ Jistě Temari….už jdu,drahoušku, už jdu,“ řekl honem “lazy boy“a přispěchal k blonďaté krásce.
„ Smím prosit?,“ uklonil se Naruto před Hinatou a nastavil ruku.Hinata se trochu usmála a položila svoji dlaň na Narutovu.
Všichni se perfektně bavili. Dokonce i sám velký Gaara vyzval Matsuri k tanci. I když moc neovládal kroky, zachoval si svoji důstojnost. Nejlépe si vedli Kurenai a Asuma. Obzvláště při tangu byl vidět zápal mezi dvěma sensei. Hinata si připadala jako v nějaké pohádce.
Tak šla hodina za hodinou. Už se skoro blížil konec, ale taneční sál nerašil prázdnotou.
Už hráli poslední skladbu, kterou si všichni naplno užívali.

Otevřeli se dveře od sálu...Naruto pomáhal Hině ze schodů a přitom si sundaval kravatu.
Měsíční světlo se odráželo o Hinatiny vlasy. Vypadala spokojeně. Oba vypadali spokojeně.

„Ehmm ...no tak jak se ti to líbilo?“ zeptal se zvědavě Naruto.
„Bylo mi hezky..děkuju za optání.“
„Nooo...asi už budeš chtít jít domů,že?“
„Nejsem unavená můžeme se jít ..mmm...třeba někam projít?“
„ A nebude se tvůj otec zlobit?“
„ Neboj se.“
Šli vedle sebe po rozsvětlené ulici. Lampióny byly rozsvícené. Byl teplý večer. Procházeli se pomalu a povídali si. Ani si nevšimli,že už došli ke kopci za městem.
„ Co kdybychom se na chvíli posadili,“navrhl Naruto a kývnul směrem k zemi.
Hinata jemně přitakala a vznešeně se posadila. Opřela se o ruce a sledovala zrovnapadající hvězdu. Naruto si ji nenápadně prohlížel. Všimla si toho a trochu se začervenala. Už to nevydržela a otočila se obličejem k němu. Rozlehlé ticho přerušovalo jen soví houkání. Naruto se k ní chtěl přiblížit...vlastně se k sobě pomalinku přibližovali,ale tento ceremoniál vyrušili hlasy.
Naru i Hina je hned rozpoznali. Rychle vstali a zaběhli do houští, kde se schovali za nějaký jehličnatý strom. Zadržovali dech. Schovali se za jeden strom takže Hinata byla opřená o Naruta.
Její srdce vypadalo jako by mělo právě vybouchnout...Naruto musel cítit na své hrudi tak intenzivní tlukot.
„Jé,Neji, tady je to tak ...tak romantické,“prohlásila s trochou stydlivostí Tenten.
Naruto i Hinata se snažili zadržovat smích. Připadalo jim to vtipné.
Chtěli vidět celou scénu, která právě nabývala mezi mladým párem.(Ta Hinata taky furt jenom šmíruje.) Tenten si klidně sedla na zem a její doprovod se k ní připojil. Neji si sedl těsně blízko ní.
Vůbec si o ničem nepovídali a tak si Neji odkašlal a nenápadně objal hnědookou dívku kolem ramen. Oba se koukali na opačné strany...jako by se nic nedělo.
„Tenten?“
„Ano, Neji?“
„Víš chci ti jen říct....no, že tě mám celkem rád..no a“ Nejiho zastavily Tenteniny rty, které se přitiskly k jeho. Bohužel neudržela balanc a tak se svalili na zem.
Naruto už to nemohl vydržet, a tak se trochu hlasitěji pousmál.Toho se nemohl nevšimnout Neji.
„Kdo je tam?“zvedl se rychle.
Když se mu nedostávala odpověď použil svůj Byakugan. Ihned rozpoznal dva lidi za stromem.
Naruto se ani nenadál a vedle něho stál rozzuřený Hyuuga.
„Naruto!!!??? Hinato!!!??? Vy jste nás tady špehovali?“
„Nééé,“řekli rychle oba najednou.
„ Tak co to tady děláte? Naruto!!! Co jsi chtěl provádět s mojí sestřenkou!!!???Odpověz.“
Rozzuřený Neji chytnul Uzumakiho pod krkem a vytáhl ho trochu nad zem.
Vtom se na cestě objevili Shikamaru s Temari.
„ Jéé...tady už je obsazeno...tak jdem jinam,“ řekla zklamaně Temari a oba odešli pryč.
„Tak pokračujeme Naruto,“ pozvedl ho Neji ještě víc:“Cos zamýšlel s mojí sestřenkou?“
„Ale Neji nech je být...vždyť dělají to samý co my,“ zadržovala ho Tenten.
„ Co my děláme?...My nic neděláme.“
Tenten se naštvaná usopila na Nejiho a odkráčela pryč.
„No vidíš, co děláš, Naruto. Tenten!!!!Tenten!!!Počkej!!! Naruto...seš mrtvej,“konečně ho pustil na zem a utíkal za ní:“Tenteééén!!!“
Hinata se svalila k Narutovi a začala ho ošetřovat jak už to holky dělávájí. Její ruka začala hladit Narutovu tvář. Pomalu se k sobě přibližovali a konečně mu věnovala tak dlouho očekávaný polibek.

Dalšího dne:
„Ahoj Sakuro,“pozdravil Naruto dívku sedící na zábradlí:“Včera jsem tě neviděl na plese. Kde jsi byla?“
„Naruto,“chvíli se zamlčela:“Včera tady byl Sasuke.“
Narutovy panenky v očích se rozšířili.
„A kde jste byli?Co říkal? Viděla jsi ho?“
„Ano, prý se k nám teď nevrátí.“ Její oči začaly slzet, sklonila hlavu a její pláč se spustil plnými proudy. „Ale že až možná zabije Itachiho..že možná....“Naruto ji objal a začal dívku uklidňovat.
„No nic...A kam se chystáš?“ vyptávala se rozmrzele Sakura.
„Ehm...no, pozval sem Hinatu ven...na oběd. A ty se nikam nechystáš?...“
„Ne.“

4.90244
Průměr: 4.9 (41 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Ne, 2019-03-17 01:02 | Ninja už: 5707 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

MiseVH: Nestačím zírat, jak se nám to pěkně zvrhává. Nejlepší asi Temari, prý, že je tady obsazeno. Pecka! Palce hore, i za toho Shikamara. Typický. Proto ho všichni máme rádi. Zase to odnesl Lee, taky mě zarazilo, že ho káva odrovnala, ta by ho měla nabudit do takové míry, až by zničil celý sál. Tak přece za tím stáli Kiba a Shino. Já to věděla. Nemá to ten Naruto lehký.

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Aki Uchiha
Vložil Aki Uchiha, Po, 2018-02-12 15:20 | Ninja už: 4919 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

"Misia V3" Hej, počkať keď s Leem seklo o zem to v tej káve boli nejaké uspávacie prášky či čo? Keď ho ani chlast nezdolal a nakoniec ho zloží iba šálka kofeinu.Nishishi Chudák Shikamaru tak ten bol na rovnakej lodi, ako Naruto.Iba samé vyhrážky. S Hinati sa nám stáva vážne malý šmíračik Laughing out loud Ale ten skoro koniec bola taký sladučký a zlatučky, keď si konečne dali pusinku.

Obrázek uživatele DidiDidi01
Vložil DidiDidi01, St, 2012-04-18 13:43 | Ninja už: 4560 dní, Příspěvků: 18 | Autor je: Prostý občan

Super povídka :DD Hlavně ten humor :DDD

Obrázek uživatele K4Zz
Vložil K4Zz, Ne, 2009-04-26 18:35 | Ninja už: 5471 dní, Příspěvků: 9 | Autor je: Prostý občan

bylo to spuprový musím uznat
neji ho málem chtěl zabít!ale bylo to good NaruHina je (podle mě) nejlepší pár!!
dávám hodnocení za 5!


Free userbars
Free userbars

Obrázek uživatele maklmape
Vložil maklmape, So, 2009-03-07 12:48 | Ninja už: 5601 dní, Příspěvků: 382 | Autor je: Recepční v lázních

Nádhera..Neji je dobrej bodyguard xD

Obrázek uživatele pyrowajcak
Vložil pyrowajcak, So, 2008-06-28 09:49 | Ninja už: 5783 dní, Příspěvků: 277 | Autor je: Prostý občan

pekne ... 5 bodov

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, So, 2008-03-29 17:47 | Ninja už: 6174 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

skvělí

Obrázek uživatele TsuchiKim
Vložil TsuchiKim, So, 2008-03-22 20:37 | Ninja už: 5880 dní, Příspěvků: 747 | Autor je: Prostý občan

Lee jak bourá bar a Gaara tanečník, to by byla podívaná Laughing out loud

dlouho jsem tu nebyla, ale snad se to zase změní a doženu staré resty Smiling *těší se na ty "své" autorky*

"kniha" Ninža z druhého patra? Jedině za trest! více - proč já tomu vlastně dělám reklamu? Puzzled

jsem členem Spolku žroutů knih (itadakimááás), naše závislost a rychlé čtení je přímo legendární, kdo by se chtěl přidat ať kontaktuje Akumakirei

napsala jsem recenzi na Black Cat, ale nevím jestli se tím mám chlubit Smiling
a pokračovala s recenzí NO.6

jsem členem FC Cinkl, FC Yuki Kaze-san a FC tepeyollotl

všude narážím na to, že 92% teenagerů poslouchá hip hop a pokud patřím do zbylých 8%, ať si to přidám do podpisu, ale je zajímavý, že to má polovina konohy a mém okolí to poslouchá pouze jeden člověk :D

Obrázek uživatele Junko
Vložil Junko, St, 2008-03-19 19:36 | Ninja už: 6012 dní, Příspěvků: 141 | Autor je: Prostý občan

Děkuju...Laughing out loud

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, St, 2008-03-19 19:12 | Ninja už: 5898 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Jj, Lee, to musela být sranda...ale je mi líto Sakury. Jinak Neji...chránit sestřenku je snad fakt jeho osudem....Smiling
A Hinata šmíračka...
Super

Obrázek uživatele sakura ja
Vložil sakura ja, St, 2008-03-19 19:06 | Ninja už: 5891 dní, Příspěvků: 218 | Autor je: Prostý občan

snad nepozve Narut Sakuru aby šla s ním a Hinatou Laughing out loud ...a Lee? chtěla bych ho vážně vidět jak bourá bar Laughing out loud Laughing out loud