manga_preview
Boruto TBV 09

Stretnutie po rokoch part 5

Po ich príchode do obývačky sa otec spýtal:,, Viete už kde budete bývať?,,
,,Pravdu povediac ešte sme o tom nepremýšľali,,, povedala Miya.
,,No vidíte ale ja áno,,, povedal otec.
,,Je tu jeden starý, opustený dom. Itachi ty vieš ktorý. Môžete si ho opraviť a bývať v ňom,,, dodal otec.
,,Áno viem, ktorý to je,,, povedal Itachi.
,,To je skvelé. Poďme sa tam pozrieť!,, navrhla Miya.
,, Dobre ,,, súhlasil Itachi.
Ako sa tak prechádzali Itachi chytil Miyu za ruku.
Keď prišli k domu Miya povedala :,, Jéj ten je krásny,,,
Itachi sa na ňu usmial a povedal:,, Vedel som, že sa ti bude páčiť. Poďme sa pozrieť dnu,,,
Vošli do domu a poobzerali si ho. Bol krásny a Miyi sa veľmi páčil.
V jednej izbe bolo veľké okno a Miya hneď povedala:,, Tu by sa krásne dalo pozerať na hviezdy,,,
,, Máš pravdu. Nepôjdeme sa sem dnes večer pozrieť na hviezdy?,, navrhol Itachi.
,, To by bolo skvelé,,, potešila sa Miya.
,, Kam pôjdeme teraz?,, spýtal sa Itachi.
,, Čo tak sa ísť prejsť po Konohe už som tu dlho nebola,,, povedala Miya.
,, Dobre tak poďme,,, povedal Itachi, chytil Miyu za ruku a pobozkal ju.
Večer sa vrátili do ich domu a pozerali sa na hviezdy. V tom ju Itachi pobozkal a Miya mu bozk opätovala. Tak zaspali spolu v naručí. Ráno sa zobudili a museli ísť do akadémie pre svojich nových študentov. Keď sa s nimi zoznámili mali ich oboznámiť s poslednou skúškou.
Miya si svoj tým obľúbila. Mala v ňom zastúpené najsilnejšie klany Konohy a ešte k tomu boli špecializovaný na genjutsu. Itachi bolo so svojim týmom menej spokojný, ale čo už musel si zvyknúť. Po týždni išli oba tými na prvú misiu mimo Konohy. Miyin tým mal za úlohu doniesť dar pre Kazekágeho a Itachiho zas pre Mizukágeho. Po ceste Miyinho týmu do Suny narazili na Orochimarovho poskoka. Mal asi 175 cm, obočie do trojuholníka a fúzy.
Ten šašo sa spýtal:,, Ty si Miya Saito?,,
,,Podľa toho kto to chce vedieť,,, odpovedala mu Miya.
,, Ja Hiei-zei,,, odpovedal jej.
Tento rozhovor nebol Miyi vôbec potrebný všetko si našla v jeho mysli. Nachvíľu ho zbavila zmyslov aby si mohli zapchať uši. Potom Hiei-zei použil svoje jutsu, zahučal na nich. Všetci padli na zem okrem Miyi.
Hiei-zei sa začudoval:,, Ako to, že ťa to nezabilo?,,
,, Ja neviem. Žeby šťastie?,, povedala Miya.
,, Čo vlastne chceš?,, dodala rýchlo.
,, Pomstiť Orochimara!,, odpovedal jej Hiei-zei.
Miya sa s nim nechcela dlho hrať a tak ho uväznila vo svojom genjutsu, v ktorom Miya zaútočila na Hiei-zeia jeho technikov. A takto skončil Hiei-zei. Medzi tým Itachi už bol u Mizukágeho, ktorý ich pozval aby ostali deň v zemi hmly. Itachi pozvanie prijal. Zatiaľ prišiel Miyin tým do Suny.
Stretli tam blonďavé dievča so štyrmi copmi a spýtali sa jej:,, Nevieš prosím ťa ako sa dostaneme ku Kazekágemu?,,
Dievča jej odpovedalo :,,Ja Vás tam zavediem!,,
,, Ďakujeme,,, povedala Miya.
,, Kto ste ak sa smiem spýtať ninjovia z Konohy?,, spýtalo sa dievča.
,, Ja som Miya Saito a toto je Sousuke Uchiha, Botan Hyuuga a toto je Aki Inuzuka a jeho pes Ki. A kto si ty?,, povedala Miya.
,, Ja som Temari a už sme tu!,, povedala Temari.
,, Gaara si tu?,, povedala Temari a zaklopala na dvere.
,,Áno Temari čo potrebuješ?,, spýtal sa Gaara.
,, Máš tu návštevu z Konohy,,, povedala Temari.
,, Vstúpte!,, povedal Gaara.
,, Dobrý deň Kazekáge!,, povedali zborovo.
,, Ja som Miya Saito a toto je môj tým. Máme Vám priniesť dar od Hokágeho!,, povedala Miya.
,, Ďakujem prešli ste dlhú cestu nechcete tu ostať na noc?,, spýtal sa Gaara.
,, Áno ďakujeme,,, povedala Miya.
,, Temari odveď ich do izieb!,, povedal Gaara.
,, Dovidenia!,, povedali a odišli do izieb.
Na druhý deň sa vydali na cestu do Konohy. Po ceste sa nič nedialo. Do Konohy prišli naraz s Itachiho týmom. Išli rovno do kancelárie Hokágeho. Tam sa dozvedeli , že Kakashi a Anko majú zajtra svadbu a Miya mala ísť za družičku. Miya rýchlo bežala k Anko domov.
Keď tam prišla spýtala sa Anko:,, To ste mi nemohli povedať skôr , že idem za družičku?,,
,, Nemohli lebo si bola v Sune,,, povedala jej Anko.
,, Termín sme si dohodli v ten deň ,keď si odišla do Suny,,, rýchlo dodala Anko.
,, Aha ,,, povedala Miya ,,Prečo sa idete viať tak skoro?,,
,, Lebo si myslíme , že je to pre nás lepšie,,, povedala Anko a chytila sa za brucho.
,, Ty si tehotná?,, spýtala sa Miya.
,, Áno ale nikomu to nepovedz!,, odpovedala jej Anko.

Pokračovanie nabudúce. Neviem kedy.

4.6
Průměr: 4.6 (10 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Dragonel
Vložil Dragonel, Pá, 2009-05-15 16:55 | Ninja už: 5611 dní, Příspěvků: 76 | Autor je: Prostý občan

úžasný a naprosto skvělý